بررسی عملکرد وب سایت Quora

بررسی عملکرد وب سایت Quora

توسط : تیم محتوا
2,424

امروزه وقتی سوالی به ذهن شما خطور می کند، اولین جایی که به سراغ آن می آیید، اینترنت است. چرا که اینترنت پر از منابعی است که می تواند اطلاعات مورد نظر شما را در اختیار شما قرار دهد. یکی از آنها وب سایت Quora است. Quora یک وب سایت پرسش و پاسخ است که افراد برای یافتن اطلاعات به آنجا مراجعه می کنند. هر محتوای سایت توسط کاربران تولید می شود، به این معنی که توسط همان افرادی که از وب سایت استفاده می کنند ایجاد، ویرایش و سازماندهی می شود.

ویژگی های وب سایت Quora

پس از شنیدن توضیحات در خصوص این سایت، ممکن است به این فکر کنید که "خوب چرا من فقط از یک موتور جستجوی روزمره استفاده نکنم؟ Quora دارای ویژگی هایی است که سایر ابزارهای تحقیق از آن برخوردار نیستند. به عنوان مثال، وب سایت Quora به کاربران امکان می دهد شبکه های اجتماعی ایجاد کرده و موضوعات مورد علاقه خود را دنبال کنند. تمرکز بر سوالات و پاسخ های با کیفیت بالا بوده و این امکان را به کاربران می دهد تا به پاسخ ها رای دهند تا دقیق ترین اطلاعات ممکن را برجسته کنند. 

پیشنهاد مطالعهسایت کدکانیون مناسب توسعه دهندگان

نحوه استفاده از Quora

آیا برای تغییر نیاز به جستجو و اشتراک گذاری اطلاعات خود به این سایت فکر می کنید؟ بیایید اصول اولیه این سایت و آنچه باید قبل از استفاده از آن بدانید مرور کنیم. برای استفاده از وب سایت Quora ، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس، می توانید عملکردهای اساسی وب سایت را بیاموزید. ایجاد حساب در این وب سایت برای شما بسیار آسان آسان و رایگان است.

بررسی عملکرد وب سایت Quora

نحوه ایجاد یک حساب در وب سایت Quora

هنگامی که برای اولین بار از Quora دیدن می کنید، از شما خواسته می شود که وارد سیستم شوید یا یک حساب کاربری در این صفحه رنگارنگ ایجاد کنید. در آن صفحه ، روی ثبت نام با ایمیل کلیک کنید. پس از پر کردن آن صفحه، می توانید سایر الزامات معمول ایجاد حساب را تکمیل کنید که شامل افزودن عکس به نمایه خود و ارتباط با دوستان خود در سایت می باشد.

سپس می توانید مواردی را که برایتان جالب است دنبال کنید. وب سایت Quora ترکیب کاملی بین موتور جستجو و رسانه های اجتماعی است. شما مواردی را در وب سایت دنبال می کنید، اما بر موضوعاتی خاص نشان داده می شود و برای تمامی افراد در دسترس نیست. در هر صورت، هرچه را انتخاب کرده، دنبال کنید، محتوای فید شما را تشکیل می دهد.

نحوه پرسیدن سوالات 

پس از ایجاد حساب کاربری و انتخاب موضوعات مورد نظر ، می توانید از Quora استفاده کنید. این شامل پرسیدن سوالات در سایت است. برای پرسیدن سوال در این سایت ، گزینه قرمز افزودن سوال یا پیوند را در گوشه بالا سمت راست بزنید. سوال خود را وارد کرده و سپس افزودن سوال را فشار دهید. وب سایت Quora از شما می خواهد موضوعات مرتبط با این سوال را انتخاب و تأیید کنید. پس از آن، شما فقط منتظر پاسخ افراد هستید.

پیشنهاد مطالعهروش کسب درآمد از تم های وردپرس

نحوه پاسخگویی به سوالات 

در طرف دیگر در این سایت، توانایی پاسخگویی به سوالات کاربران دیگر وجود دارد. تنها دلیلی که باید به سوال دیگران در Quora پاسخ دهید این است که پاسخی با کیفیت ، صادقانه و دقیق داشته باشید. به سوالات کاربر با حاشیه پاسخ ندهید. تنها راهی که یک وب سایت مانند Quora می تواند پیشرفت کند این است که همه کاربران به درخواست ها و پاسخ های دیگران احترام بگذارند.

گفته می شود ، پاسخ به سوالات در وب سایت Quora ساده است. فید شما شامل سوالات مربوط به موضوعات مختلفی است که برای دنبال کردن آنها انتخاب کرده اید. روی یکی از آن سوالاتی که پاسخ قانع کننده ای برای آن دارید کلیک کنید و دکمه پاسخ را فشار دهید. به همین ترتیب، پیش بروید و پاسخ های Quora را به محتوای خود ارسال کنید ، فقط مطمئن شوید که همه آنها برای کاربر سوال کننده دقیق و مفید است.

چگونه می توان پاسخ ها را در Quora رای مثبت و منفی داد؟

یکی دیگر از ویژگی های Quora که برای کاربران مفید است گزینه upvote و downvote است. اگر پاسخی در این سایت مشاهده کردید که فکر می کنید به سوال ارائه شده کاملاً پاسخ می دهد، می توانید آن را با رای مثبت اعلام کنید. از سوی دیگر، اگر پاسخی را مشاهده کردید که دقیق و غیر اطلاع رسان است، می توانید آن را با رای منفی تصویب کنید.

تعداد رای موافق و مخالف در یک پاسخ خاص بر نمایان بودن آن تأثیر می گذارد. اگر یک پاسخ دارای تعداد زیادی رای مثبت باشد، معتبر تلقی می شود و Quora آن را به بالای لیست پاسخ می رساند. اگر پاسخی دارای رای منفی بیشتر باشد، کاربران آن را نامعتبر می دانند و وب سایت Quora آن را در اولویت قرار نمی دهد تا دیگران ببینند.

بررسی عملکرد وب سایت Quora

بازگشت به اصول اولیه 

در دنیایی مملو از گزینه های موتورهای جستجو ، یافتن مطلوب ترجیحات شخصی شما بسیار مهم است. Quora یک ابزار عالی برای افرادی است که به دنبال یافتن و به اشتراک گذاشتن اطلاعات هستند، به ویژه اگر هنگام تحقیق از یک تجربه اجتماعی و مکالمه بیشتر لذت می برید. ممکن است بخواهید یک حساب Quora ایجاد کنید. برای این کار می توانید راهنمایی های لازم را دریافت کنید و با کارشناسان 20پیمنت مشورت نمایید. 

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت های استخدام متخصص سئو

جایگاه وب سایت Quora

Quora دانش را بر بستری قابل دسترسی برای همه، ارائه می کند. پلت فرم پرسش و پاسخ انبوه به طور کامل توسط جامعه کاربران اداره می شود. سپس کاربران می توانند سوالات را دنبال کرده و پاسخ هایی را ارائه دهند. Quora پلتفرم بحث سیاسی Parlio را در مارس 2016 به دست آورد. این معامله اولین و تنها خرید وب سایت Quora تا به امروز بود. خرید Parlio به Quora کمک کرده است تا همچنان بر ایجاد مکالمات با کیفیت با متخصصان و جامعه ای از زبان آموزان مشتاق تمرکز کند.

قلب این سایت، سوالاتی است که که باعث جلب توجه می شوند، سوالاتی که قدرت تغییر جهان را دارند یا سوالاتی که مربوط به زندگی یک کاربر خاص است. موفقیت Quora را می توان به یک جامعه کاربر قوی و تحصیل کرده ، رابط کاربری جذاب و فرآیندهای پیشرفته نسبت داد که بهترین پاسخ ها را به طور مستقیم به نفع جامعه کاربر نشان می دهد. در نهایت ، این سایت در بین رقبای خود از جمله Stack Overflow ، Dice.com و HackerRank ، که برای تبلیغ کنندگان جذابیت دارد، قدرت خوبی را به دست آورده است. 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد