همه چیز درباره Homestay هوم استی

همه چیز درباره Homestay هوم استی

توسط : تیم محتوا
2,237

اگر دانشجوی بین المللی هستید، یا قصد مهاجرت به یکی دیگر از کشورها دارید، ممکن است بخواهید سفر خود را در در یک خانه مناسب برنامه ریزی کنید. با Homestay ، این فرصت را خواهید داشت که با یک خانواده محلی زندگی کنید، فرهنگ آن کشور را بشناسید و با منطقه ای که در آن زندگی می کنید آشنا شوید. 

میزبان خانه شما نیز در موارد مهم مانند شبکه های محلی، خرید، بانکداری به شما کمک خواهد کرد. همچنین در خصوص حمل و نقل، فرهنگ آن کشور و برای تصمیم گیری در مورد شرایط اقامت طولانی مدت و بهبود مهارت های انگلیسی خود شما را یاری خواهد کرد.

Homestay چگونه عمل می کند؟

Homestay یک تبادل فرهنگ بین یک فرد یا خانواده محلی به نام میزبان و یک دانشجوی بین المللی و مهاجر است. از طریق هوم استی، شما در یک خانه میزبانی می شوید و به عنوان یکی از اعضای خانواده در آن حضور خواهید داشت. این به شما فرصت بیشتری می دهد تا با فرهنگ آن ها آشنا شوید و در آنجا اقامت کنید. می توان گفت که این اولین قدم عالی است تا بتوانید با شروع تحصیل، جای خود را یافته و با محیط اطراف خود هماهنگ شوید. توصیه می شود که حداقل چهار هفته در Homestay زندگی کنید تا از تمام مزایای آن استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعهبررسی عملکرد وب سایت Quora

از جمله مزیت های این برنامه می توان به اتاق های مبله، خدمات رفاهی، وعده های غذایی مناسب و حمل و نقل اشاره نمود که تماما مزیت های فوق العاده ای است که هنگام مهاجرت به یک کشور دیگر، می توانید در اختیار داشته باشید. در حقیقت این یک محیط ایمن و دلپذیر است که می توانید در اختیار داشته باشید.

میزبان Homestay می تواند به شما در دسترسی به خدمات مانند بانک ، اینترنت ، تلفن همراه و حمل و نقل کمک کند و با دانش محلی و نکات ایمنی شخصی کمک کند. ضمن آنکه هیچ قرارداد بلندمدت ، اوراق قرضه یا اجاره مورد نیاز نیست.

همه چیز درباره Homestay هوم استی

هزینه ها در Homestay

دانشجویان بین المللی می توانند با هوم استی، به عنوان یک نقطه شروع عالی برای گزینه های اقامت آینده برخورد نمایند. گزینه های اقامتگاه می تواند نزدیک دانشگاه و یا موسسه آموزشی شما باشد و یا از آن کمی فاصله داشته باشد. اما مطمئن شوید که دسترسی و گزینه های حمل و نقل عمومی را بررسی کرده اید.

بسته به گزینه Homestay که مناسب شماست، هزینه متفاوت خواهد بود. به دلیل خدمات اضافی ارائه شده از طریق هوم استی ، در چهار هفته اول که یک دانشجو در کشور جدید خود ارائه می دهد، ارزش زیادی در نظر گرفته می شود. بسته به وعده های غذایی مورد نیاز شما می توانید بسته های مختلف را با قیمت های متفاوت انتخاب کنید. به عنوان راهنما ، می توانید انتظار داشته باشید بین 250 تا 350 دلار در هفته ، بسته به نوع اتاق ، وعده های غذایی و خدمات شهری، هزینه کنید.

نکات مفید در هوم استی

امکانات و قوانین خانه با اقامتگاه متفاوت است، بنابراین مطمئن شوید که تمام جزئیات را مطالعه کرده اید. تمام سوالات متداول در مورد گزینه هایی که در حال تحقیق هستید را بررسی کنید. مهم است که یک ارائه دهنده معتبر Homestay را انتخاب کنید که از استانداردهای بالا پیروی می کند و از شما در طول مدت حضورتان، پشتیبانی می کند.

پیشنهاد مطالعهروش کسب درآمد از تم های وردپرس

در حقیقت این یک مفهوم نسبتاً جدید است که به حوزه گردشگری معرفی شده است. وقتی از گردشگری صحبت می کنیم، مفهوم هوم استی، دارای جذابیت بالاتری می شود. به نظر می رسد که گردشگری خانگی در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است. با افزایش سفرهای بودجه ای و افزایش علاقه به گردشگری فرهنگی، این سبک از اقامت کوتاه در سراسر جهان ظاهر شده است. 

با توجه به Homestay.com ، اقامتگاه زمانی است که به شما اتاقی در خانه ای پیشنهاد می شود که شخصی در آن زندگی می کند. شما در آنجا با خانواده ای محلی زندگی می کنید. در حالی که ممکن است به دلایل واضح در رتبه اول گوگل قرار گیرد. این روش در سراسر جهان در سالهای اخیر ظاهر شده است و بیشتر اوقات شما با صاحب خانه  نمی مانید. زیرا صاحب خانه در آنجا زندگی نمی کند و آن تجربه فرهنگی عمیقی نیست که برخی انتظار دارند.

در حقیقت تفاوت اقامت در هوم استی با اقامت در هتل یا اجاره آپارتمان بسیار متفاوت است. این روش، علاوه بر ایجاد محیطی فراگیر برای یادگیری زبان ، یک تجربه فرهنگی شخصی را فراهم می کند که می تواند خاطرات یک عمر را ایجاد کند. 

همه چیز درباره Homestay هوم استی

مزیت هوم استی

Homestay فرصتی را برای اقامت در کنار خانواده محلی با پرداخت هزینه هایی اندک فراهم می کند. این یک محل اقامت مقرون به صرفه را ایجاد می کند که برای مسافران تفریحی مستقل در هر سنی ، کارآموزان و دانشجویانی که در خارج از کشور زندگی می کنند ، ایده است. می توان گفت که این روش می تواند برای هر کسی که به دنبال یک تجربه واقعی سفر و یا آمادگی برای مهاجرت است باشد. این به آنها امکان می دهد جامعه محلی و فرهنگ محلی را که از آن دیدن می کنند، تجربه کنند.

میزبانان همه علایق و سرگرمی های منحصر به فرد خود را دارند و مهمانان اغلب میزبانی با علایق مشابه پیدا می کنند که بیشتر تجربه Homestay را تکمیل می کند. میزبان می تواند به مهمانان خود کمک کند تا رفاه لازم خود را در مکان جدیدی پیدا کنند که می تواند شامل دست یابی به امکانات و یا غذا باشد. این یک روش مناسب و مقرون به صرفه برای رزرو محل اقامت هنگام شرکت در یک رویداد یا کنفرانس است.

پیشنهاد مطالعهسایت کدکانیون مناسب توسعه دهندگان

بنابراین در صورتی که قصد مهاجرت و یا سفر به کشور دیگری را دارید می توانید از خدمات برجسته و اقتصادی Homestay استفاده کنید. برای این کار، لازم است تا در سایت هوم استی، موقعیت های مختلف میزبان ها در کشوری که قصد سفر دارید را بررسی کرده و متناسب با نیازهای خود و بودجه ای که در نظر دارید، آن ها را انتخاب کرده و به سادگی ، سختی های روزهای نخستین مهاجرت و یا سفر را مرتفع نمایید. در این خصوص می توانید از راهنمایی های 20پیمنت بهره مند شوید.

برچسـب هـا : سایر ، Homestay
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد