کسب درآمد با طراحی سایت با Wix

کسب درآمد با طراحی سایت با Wix

توسط : تیم محتوا
1,761

پیشرفت تکنولوژی، ما را قادر می سازد تا به امکانات بیشتری دست یابیم بدون اینکه حتی متوجه پیچیدگی آنها شویم. یادگیری نحوه طراحی وب سایت توسط خودتان یکی از این موارد است. به لطف تکامل سازندگان وب سایت  Wix ، می توانید یک وب سایت طراحی کنید و حضور آنلاین چشمگیری برای خود ایجاد نمایید. با استفاده از ویژگی های حرفه ای طراحی وب ، می توانید کسب درآمد با طراحی سایت با Wix را ایجاد کنید، جامعه ای از طرفداران را پرورش دهید و نام تجاری خود را بصورت آنلاین تبلیغ کنید.

پیشنهاد مطالعهبررسی عملکرد وب سایت Quora

نحوه طراحی وب سایت

قبل از طراحی وب سایت، در مورد آنچه می خواهید به آن برسید کاملاً صادق باشید. با وجود انواع مختلف وب سایت ها، باید تصمیم بگیرید که کدام نوع به شما در رسیدن به اهداف کمک می کند:

-یک فروشگاه آنلاین برای فروش محصولات 
-یک وب سایت نمونه کارها برای نمایش هنر 
-یک وب سایت تجاری برای مدیریت و توسعه کسب و کار 
-وب سایت رزومه برای جلب توجه کارفرمایان احتمالی
-وبلاگی برای به اشتراک گذاشتن دانش خود با جهان
-وب سایت رویداد برای عروسی، مهمانی و رویدادهای شرکتی
-وب سایت رستوران برای کمک به سفارشات آنلاین ، تحویل و پرداخت

کسب درآمد با طراحی سایت با Wix

طراحی سایت با Wix

هنگامی که تصمیم گرفتید به کدام نوع نیاز دارید، زمان آن فرا رسیده است که قسمت هیجان انگیز طراحی سایت خود را شروع کنید تا بتوانید کسب درآمد با طراحی سایت با Wix را در برنامه کاری خود قرار دهید. هنگام شروع این کار ، هدف کلی خود را در ذهن داشته باشید و به این فکر کنید که چگونه طراحی به اهداف شما کمک می کند.

همانطور که در طراحی وب سایت پیش می روید، متوجه خواهید شد که انتخاب عناصر مورد نظر شما بسته به آنچه می خواهید انجام دهید متفاوت است. به عنوان مثال، اگر می خواهید عکس های خود را به صورت آنلاین بفروشید، سعی کنید آثار خود را در قالب نمونه کارها و شامل یک فروشگاه آنلاین که در آن می توانید چاپ کنید، نمایش دهید. یا اگر در حال ایجاد یک وب سایت با هدف ایجاد شغل هستید، یک وب سایت رزومه ساده و حرفه ای بدون تزئین ممکن است کاملاً با نیازهای شما مطابقت داشته باشد. 

انتخاب بهترین سازنده وب سایت 

اکنون که هدف خود را مشخص کرده اید، گام بعدی شما انتخاب سازنده وب سایت مناسب برای انجام آن است. سازنده وب سایت که به عنوان CMS شناخته می شود، بستری است که می توانید بدون اطلاع از کد نویسی، یک وب سایت را طراحی، شخصی سازی و منتشر کنید. ده ها سیستم عامل در بازار موجود است و Wix.com از بهترین سازندگان وب سایت در جهان در رتبه یک قرار دارد که می تواند به خوبی در کسب درآمد با طراحی سایت با Wix به شما کمک کند.

پیشنهاد مطالعههمه چیز درباره Homestay هوم استی

مزیت های کسب درآمد با طراحی سایت با Wix

در اینجا چند مزیت Wix وجود داردکه می توانید با استفاده از آن ها به کسب درآمد ارزی خود دست یابید. توجه داشته باشید که می توانید در این خصوص از کارشناسان 20پیمنت راهنمایی دریافت کنید.

مدلهای مختلف قیمت گذاری : 

در این روش، ایجاد، انتشار و میزبانی وب سایت شما کاملاً رایگان است، تا زمانی که شما بخواهید. اگر می خواهید حضور آنلاین خود را با برخی از ویژگی های مناسب ارتقا دهید، بسته های Premium نیز در دسترس هستند. آنها شامل همه چیزهایی هستند که برای موفقیت آنلاین نیاز دارید، از الگوهای حرفه ای و ویژگی های طراحی وب، تا نام دامنه سفارشی که در کسب درآمد با طراحی سایت با Wix شما را کمک خواهند کرد.

سفارشی سازی طراحی:

این که آیا شما طراح وب سایت با تجربه هستید یا هنوز در حال یادگیری نحوه طراحی وب سایت هستید، خواهید دید که Wix مسیرهای خلاقانه متفاوتی را برای همه ارائه می دهد. یکی از گزینه ها ویرایشگر Wix است که فناوری کشیدن و رها کردن آن آزادی کامل طراحی را به شما می دهد. هر عنصر طراحی وب سایت شما می تواند برای ظاهر مورد نظر شما سفارشی شود، در حالی که ابزارهای زیاد و ویژگی های داخلی حضور حرفه ای آن را افزایش می دهد.

مبتدیان همچنین ممکن است از Wix ADI ، اولین بستر هوش مصنوعی که برای شما وب سایت ایجاد می کند، استفاده کرده و به کسب درآمد با طراحی سایت با Wix برسند. این یک راه حل عالی برای طراحی سریع وب سایت است. پس از پاسخ به چند سوال، یک وب سایت کامل خواهید داشت که می توانید پس از آن سفارشی کنید. این می تواند به شما کمک نماید تا به سادگی به ابزارهایی حرفه ای دسترسی داشته و طراحی سایت خود را شخصی سازی نمایید.

کسب درآمد با طراحی سایت با Wix

راه حل های حرفه ای: 

از آنجا که وب سایت شما مرکز زندگی آنلاین شما است، Wix همه راه حل های حرفه ای مورد نیاز خود را در یک مکان قرار می دهد. ابزارهایی مانند بازاریابی ایمیلی، فاکتورها ، رزروها ، حساب های رسانه های اجتماعی و موارد دیگر را می توان در طراحی وب سایت شما برای بهترین تجربه مدیریت سایت و تجارت خود ادغام کرد و به کسب درآمد با طراحی سایت با Wix رسید. علاوه بر این، شما می توانید سایت خود را با Wix SEO بهینه کنید تا شانس پیدا شدن در Google را افزایش دهید.

ویژگی های طراحی منحصر به فرد: 

ویژگی های طراحی Wix کاملاً قابل تنظیم است، به این معنی که می توانید وب سایت خود را دقیقاً به همان شکلی که می خواهید طراحی کنید. از مجموعه ای از تصاویر و پس زمینه گرفته تا ویژگی های ابتکاری مانند فیلم های شفاف و جلوه های پیمایش، گزینه های زیادی برای شروع خواهید داشت و همیشه می توانید فایل های خود را بارگذاری کنید.

پیشنهاد مطالعهسایت کدکانیون مناسب توسعه دهندگان

شما در مسیر خود برای یادگیری نحوه طراحی وب سایت تنها نیستید. اگر به کمک احتیاج دارید، همیشه به لطف صفحات رسانه های اجتماعی Wix می توانید اطلاعات مفیدی را کسب کنید. در صورتی که قصد دارید از این بستر مناسب برای کسب درآمد با طراحی سایت با Wix استفاده کنید، می توانید اشتراک پریمیوم را با کمک 20پیمنت خرید کنید.

برچسـب هـا : سایر ، طراحی سایت با Wix
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد