کیف پول دیجیتالی Exodus

کیف پول دیجیتالی Exodus

توسط : تیم محتوا
1,480

یکی از ساده ترین کیف پول های نرم افزاری، کیف پول Exodus است که در اینجا در خصوص ویژگی های امنیتی آن و سکه های مختلفی که می توانید در کیف پول ذخیره کنید و لیستی از مزایا و معایب آن را بیان خواهیم کرد. ضمن آن که در خصوص نحوه بارگیری و نصب Exodus و نحوه ارسال و دریافت ارزهای رمزنگاری شده مختلف با استفاده از کیف پول را خواهید دانست. همچنین نحوه استفاده از ویژگی های مبادله داخلی، نحوه پشتیبان گیری از کیف پول و موارد استفاده آن را بیان خواهیم کرد. شما می توانید برای دریافت اطلاعاتی کامل تر و تهیه این کیف پول، از 20پیمنت یاری بگیرید.

کیف پول Exodus چیست ؟

این یک کیف پول گرم است که برای استفاده آسان طراحی شده و دارای پشتیبانی مشتری مناسبی می باشد و گزینه های متعدد ارزهای رمزنگاری شده را در خود جای داده است. یکی از کیف پول های جدیدی که توانست جای خود را به خوبی در بازار رقبا باز کند، کیف پول Exodus است که با ویژگی های مناسبی که دارد، مورد استفاده زیادی قرار گرفته است.

پیشنهاد مطالعهنحوه استخراج ارز دیجیتال با موبایل

این کیف پول، به گونه ای طراحی شده است که یک کیف پول چند رمز ارز و کاربر پسند باشد. می توانید از دارایی های مختلف رمزنگاری مختلف با آن استفاده کنید. سکه هایی را که می توانید با آن استفاده کنید شاملX (ZRX) ، BAT (BAT) ، Bitcoin (BTC) ، Bitcoin Cash (BCH) ، Bitcoin Gold (BTG) ، Civic (CVC) ، Dash (DASH) ، Decred (DCR) است. همچنین می توانید هرگونه توکن فعلی پشتیبانی نشده و سفارشی ERC-20 را با استفاده از کیف پول Exodus ذخیره کنید.

کیف پول دیجیتالی Exodus

چرا Exodus ایجاد شد؟

در حال حاضر تعداد زیادی کیف پول نرم افزاری موجود است. اما دلیل آن که تیم Exodus تصمیم گرفت تا یک کیف پول دیگر را طراحی و ارائه کند، چیست؟ آنها قصد داشتند تا با ارائه کیف پولی کاربر پسند، شرایط را برای کاربران ارزهای رمزپایه ساده تر کنند تا کاربران مبتدی قادر باشند به راحتی از آن برای معاملات در رمز ارزها استفاده نمایند.

اگر مبتدیان تجربه دلپذیری از استفاده از رمزنگاری داشته باشند، به احتمال زیاد آن را به دوستان خود توصیه می کنند. این چنین است که پذیرش گسترده ای اتفاق می افتد. این امر با خواندن بررسی کیف پول Exodus نیز توسط کاربران مشخص است.

Exodus برای کمک به سازماندهی دارایی ها و بررسی ارزش آنها در برابر ارزهای مختلف فیات است. آنها همچنین دارای یک عملکرد تجاری داخلی هستند. این به کاربران امکان می دهد یک ارز را با ارز دیگر عوض کنند. همچنین نحوه درآمدزایی تیم Exodus از آنجا که استفاده از خود نرم افزار رایگان است.

پیشنهاد مطالعهعوامل موثر در قیمت بیت کوین

مزیت های کیف پول Exodus 

اکنون بررسی خواهیم کرد که چرا Exodus از انبوه کیف پول های رمزنگاری شده که در حال حاضر برای استفاده در دسترس هستند، متمایز می شود. تیم پشت Exodus Wallet تلاش زیادی کرده است تا نرم افزاری را ایجاد کند که استفاده از آن تا حد امکان آسان باشد. رابط کاربری تمیز است و دارای ویژگی هایی است که احتمالاً کاربران اولیه می خواهند از آن استفاده کنند. 

این طرح به وضوح برای سازندگان کیف پول Exodus Bitcoin بسیار مهم بود. می توانید از طریق منو، تغییرات لازم را در ظاهر نرم افزار ایجاد نمایید. چندین موضوع برای انتخاب کیف پول Exodus وجود دارد. با این حال، هیچ یک از آنها خیلی متفاوت نیستند و همه آنها جلوه ای حرفه ای به نرم افزار می دهند. همچنین می توانید رنگ پس زمینه کیف پول را تغییر دهید. بنابراین قادر هستید تا از میان رنگ های بنفش، آبی و سیاه رنگ مناسب خود را انتخاب کنید.

پشتیبانی

این شرکت دارای پشتیبانی بسیار خوبی است. اما علاوه بر پشتیبانی مشتری، مشتریان Exodus می توانند بیش از 100 مقاله را در وب سایت مشاهده کنند. اینها ویژگی های کیف پول را به طور کامل توضیح می دهند. آنها همچنین اطلاعاتی در مورد هزینه ها و توصیه هایی برای کاربران دارای مشکل دارند. مقالات زیادی نیز به شکل فیلم ارائه می شوند که می توانید از طریق آن ها چگونگی استفاده از کیف پول را مشاهده کنید.

تجارت کیف پول Exodus

کیف پول Exodus دارای ویژگی تجارت داخلی است. این توسط پلت فرم تبادل Shapeshift ارائه شده است. تعویض یک ارز با ارز دیگر را بسیار سریع و آسان می کند. در این برنامه، این امکان وجود دارد که قیمت های پایینی را دریافت نکنید، اما برای معامله گران غیرحرفه ای که مایل به خرید رمزنگاری های مختلف هستند بسیار مناسب است.

اما باید گفت که هیچ بررسی کیف پولی بدون توجه به امنیت نرم افزار کامل نخواهد بود. Exodus یک کیف پول ارز رمزنگاری شده نسبتاً امن برای استفاده روزانه به شما می دهد. از آنجایی که این کیف پول آنلاین است، هرگز به اندازه خروج ارز دیجیتال در کیف پول های سخت افزاری و سرد، از امنیت برخوردار نخواهد بود. همچنین فاقد برخی ویژگی ها است که امنیت آن را نسبت به سایر کیف های نرم افزاری پیچیده تر کمتر می کند. 

کیف پول دیجیتالی Exodus

ویژگی های پشتیبان گیری

اگر دستگاهی که کیف پولExodus  روی آن ذخیره شده است، گم شده ، به سرقت رفته یا آسیب دیده باشد ، همچنان می توانید به ارز رمزنگاری شده خود دسترسی داشته باشید. Exodus به کاربران خود دو راه برای بازگرداندن کیف پول خود ارائه می دهد.

اولین مورد استفاده از یک رمز عبور استاندارد 12 کلمه ای است. این اولین باری است که شما یک حساب ایجاد می کنید. بسیار مهم است که این عبارت عبور را به صورت ایمن ذخیره کنید. آن را یادداشت کرده و در صندوق امانات بگذارید. اگر آن را از دست بدهید و کامپیوتر شما خراب شود، نمی توانید به ارز رمزنگاری شده خود دسترسی پیدا کنید.

پیشنهاد مطالعهاهمیت سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

یکی دیگر از ویژگی های پشتیبان مفید گزینه بازیابی ایمیل است. هنگام ایجاد یک حساب کاربری، یک ایمیل با پیوند پشتیبان پیوست شده به شما ارسال می شود. با کلیک بر روی این گزینه حساب شما بازگردانده می شود. فقط باید گذرواژه خود را وارد کنید تا دوباره با رمز ارزشمند خود دست یابید. 

در صورتی که تصمیم دارید برای تهیه کیف پولExodus اقدام کنید، لازم است که ابتدا مشاوره کامل را از کارشناسان 20پیمنت دریافت کرده و سپس آن را از طریق 20پیمنت تهیه نمایید.

برچسـب هـا : ارز دیجیتال ، Exodus ، کیف پول Exodus
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد