معرفی کشورهایی با ویزای کار آسان تر

معرفی کشورهایی با ویزای کار آسان تر

توسط : تیم محتوا
2,246

در صورتی که تصمیم دارید در خارج از کشور کار کنید و قصد دارید در حین سفر کار را نیز تجربه کنید، باید برای ویزا اقدام کنید. مطمئن ترین راه برای اخذ ویزای کار، اقدام از طریق کارفرما است. اکثر کشورها، زمانی که شرکتی از شما حمایت کند، مجوز کار یا اقامت دارند. اما اگر مشاغل آزاد دارید یا بدون حمایت شرکت در حال سفر یا مهاجرت هستید، باید چندین مراحل را پشت سر بگذارید. در این جا به معرفی کشورهایی با ویزای کار آسان تر پرداخته ایم تا بتواند در تصمیم گیری ها، شما را یاری کند.

دریافت ویزای کار 

نخست، شما به پاسپورتی احتیاج دارید که در سال آینده منقضی شده یا صفحات ویزا تمام نمی شود. همچنین بسیاری از کشورها می خواهند مطمئن شوند که راهی برای بازگشت به خانه دارید، بنابراین باید نشان دهید که پول کافی برای سفر برگشت دارید. 

پیشنهاد مطالعهپردرآمدترین مشاغل در کانادا

ویزای کار بسیاری از کشورها برای جذب کارگران جوان برای برنامه های موقت طراحی شده است. اگر زیر 30 سال یا در برخی موارد 35 هستید، راحت تر می توانید ویزای کاری بگیرید. اگر اینطور نیست، راههای دیگری نیز وجود دارد که می توانید در کشورهایی با ویزای کار آسان تر کار کنید. در اینجا شش کشوری وجود دارد که گرفتن ویزا در آنها بسیار آسان است.

معرفی کشورهایی با ویزای کار آسان تر

کشور هلند

اگر کارآفرین هستید، هلند شما را می خواهد زیرا پوسته از مشاغل نوین و دانشمندان و نوآوران استقبال کرده است. اگر ایده راه اندازی کسب و کار را دارید، می توانید برای اقامت یک ساله در هلند اقدام کنید. در این مدت شما با یک مربی محلی ملاقات می کنید و تجارت خود را ایجاد می کنید. 

پس از 12 ماه این امکان را دارید که اقامت خود را تمدید کنید و برای مجوز کار استاندارد مشاغل آزاد که از طریق پیمان دوستی هلندی-آمریکایی در دسترس است، درخواست دهید. اگر می خواهید مرحله راه اندازی کار را کنار بگذارید، پیمان دوستی هلندی-آمریکایی (DAFT) ، مشاغل کوچک و کارآفرینان خود اشتغالی را تشویق می کند که در هلند اقامت و کار کنند. هلند از کشورهایی با ویزای کار آسان تر در مقایسه با دیگر کشورها می باشد.

لازم به ذکر است که بر اساس شاخص زندگی بهتر OECD ، هلند بهترین کشور جهان برای مدیریت تعادل بین کار و زندگی است. آمستردام یک پایتخت فرهنگی است و فعالیت های مختلفی برای ارائه دارد. از جشنواره های موسیقی گرفته تا جشن های محلی مانند روز پادشاه، کارناوال که هر یک جذابیت های خاص خود را دارد.

مردم هلند به زبان انگلیسی مسلط هستند که به شکوفایی محیط بین المللی کمک می کند و هلند را به مکانی عالی برای مهاجران تبدیل می نماید. همچنین هلندی ها از یک شیوه زندگی پایدار پیروی می کنند، بنابراین اگر برای شما مهم است، هنگام دوچرخه سواری به محل کار خود می رسید.

پیشنهاد مطالعهنحوه مهاجرت به کانادا

ایرلند از کشورهایی با ویزای کار آسان تر

ویزای کار ایرلند با محدودیت سنی همراه نیست. نکته مهم این است که برای دریافت مجوز تعطیلات کاری 12 ماهه ، باید یا در تحصیلات کارشناسی یا کارشناسی ارشد ثبت نام کرده باشید یا اخیراً فارغ التحصیل شده باشید. همچنین باید 300 یورو هزینه بپردازید و مدرک بلیط برگشت را نشان دهید، به علاوه 1500 یورو برای زندگی داشته باشید.

اگر بلیط رفت و برگشت ندارید، باید نشان دهید که حداقل 3000 یورو در دسترس دارید. کارگرانی که این شرایط را ندارند، می توانند برای مجوزهای عمومی کار اقدام کنند، هرچند دریافت آنها دشوارتر است. برای این منظور، لازم است که مجموعه مهارت های خاص یا اثبات اینکه تقاضای نیروی کار در زمینه شما وجود دارد، لازم است.

ایرلند نیز به عنوانی یکی از کشورهایی با ویزای کار آسان تر است که دوستانه بودن و فضای گرم و استقبال از مهاجران، کار را به یک رویا در این کشور تبدیل کرده است.

استرالیا و نیوزلند

بسیاری از جوانان برای دریافت ویزای کار در استرالیا و نیوزلند اقدام می کنند. برای کار در نیوزلند ، به 4200 دلار نیوزیلند و بلیط خانه یا پول کافی برای خرید آن نیاز دارید. ویزای کار و تعطیلات استرالیا دستورالعمل های مشابهی دارد، اما شما را محدود می کند که حداکثر شش ماه برای هر کارفرما کار کنید. ویزاهای دیگر، از جمله ویزای فارغ التحصیلان جدید مهندسی و افرادی که ارزیابی مهارت را گذرانده اند، نیز موجود است.

نیروی کار استرالیا متمرکز بر کار برای زندگی است، نه زندگی برای کار که با رویکردی آرام انجام می شود. این ایدئولوژی مطمئناً یک مزیت محسوب می شود، زیرا استرالیا دارای زیباترین سواحل، پارک های ملی و چشم اندازهای طبیعی در جهان است. 

وقت گذاشتن برای درک زیبایی اغلب در تعادل بین کار و زندگی کشورهای استرالیایی آمیخته می شود. به علاوه ، صرفنظر از کشوری که به آن وطن می گویید، احساس نمی کنید بی وطن هستید. هویت استرالیا با فرهنگ چند فرهنگی آن مشخص می شود که با مجموعه ای از غذاهای موجود در هر منطقه مشهود است. بنابراین استرالیا می تواند یکی از کشورهایی با ویزای کار آسان تر و مناسب مهاجرانی باشد که این کشور را برای زندگی و کار انتخاب کرده اند.

معرفی کشورهایی با ویزای کار آسان تر

آلمان

این آسان ترین مجوز برای درخواست ویزا نیست، اما اگر یک کارمند آزاد هستید، باید آلمان را در در لیست انتخاب خود قرار دهید. برلین یک ویزای هنرمند ارائه می دهد که به کارگران آزاد اجازه می دهد تا به منظور خود اشتغالی در آلمان اقامت ایجاد کنند. شما باید بیش از 110 یورو و اسناد طرح تجاری خود ، اثبات بیمه درمانی را نیز ارائه کنید.

البته برخی از کشورها مانند آلمان و فنلاند ، از مهاجران برای برنامه های تحصیلات تکمیلی خود استقبال می کنند. پس از ثبت نام در دانشگاه باید برای ویزا اقدام کنید، اما اگر به تحصیلات تکمیلی فکر می کنید، ممکن است فرصت خوبی برای زندگی در خارج از کشور باشد. آلمان مکانی عالی برای غذاها و افرادی است که شوخ طبعی خوبی دارند. می تواند یکی از کشورهایی با ویزای کار آسان تر باشد.

پیشنهاد مطالعهنحوه دریافت ویزای استرالیا

کامبوج

کامبوج یکی از پرطرفدارترین کشورها برای مهاجران برای اخذ ویزا است. شما می توانید یک ویزای تجاری طولانی مدت دریافت کنید که می تواند به طور نامحدود تمدید شود، بدون اینکه توسط یک شرکت حمایت شود. اما از نظر فنی، به دارنده ویزا اجازه نمی دهد در کامبوج کار کند. برای انجام این کار به صورت قانونی، باید درخواست مجوز کار کنید. برای دریافت ویزای کشورهایی با ویزای کار آسان تر می توانید از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد