همه چیز درباره نرم افزار iTunes آیتونز

همه چیز درباره نرم افزار iTunes آیتونز

توسط : تیم محتوا
1,801

نرم افزار iTunes نرم افزار به سال 1999 برمی گردد، زمانی که توسط دو توسعه دهنده مستقل مک طراحی شد. اپل مخفیانه آنرا خریداری و اقتباس کرد، سپس در 2001 آن را به عنوان بهترین و ساده ترین نرم افزار jukebox جهان معرفی کرد. از آن زمان، این نرم افزار برای همگام سازی با iPod ها ساخته شده است، برای ویندوز منتشر شده و تبدیل به اتصال مرکزی iPhone و iPad به کامپیوتر گردیده است.

سیستم عامل رومیزی اپل، Mac OS ، بر اساس کد UNIX ساخته شده است. UNIX یک فناوری قدیمی و منبع باز است و ایده ها و سنت های خاصی را در خود دارد. برنامه نویسان اولیه یونیکس فلسفه ای برای سیستم ایجاد کردند، که روش ترجیحی برای نوشتن نرم افزار است. 

همه چیز درباره نرم افزار iTunes آیتونز

چه کارهایی iTunes انجام می دهد ؟

نرم افزار iTunes به شما امکان می دهد فایل های موسیقی ذخیره شده در رایانه خود را با پارامترهایی مانند عنوان آهنگ، نام هنرمند و عنوان آلبوم هدایت کنید. همچنین به شما امکان می دهد فایل های موسیقی ذخیره شده در رایانه خود را پخش یا متوقف کنید، به عقب برگردانید، به جلو حرکت دهید و در غیر این صورت به موسیقی گوش دهید. شما می توانید آهنگ ها را با یک پارامتر متداول مانند عنوان آلبوم آنها پخش کنید یا می توانید آنها را به صورت تصادفی با به هم زدن آنها پخش کنید.

این نرم افزار، به شما امکان می دهد فایل های موسیقی ذخیره شده در رایانه خود را با الگوریتم های ایجاد انیمیشن تجسم کنید. برخی از این الگوریتم ها در برنامه Soundjam اصلی بودند. برخی از آنها در سال 2008 توسط این شرکت اضافه شد.

نرم افزار iTunes به شما امکان می دهد فایل های فیلم ذخیره شده در رایانه خود را بر اساس پارامترهایی مانند ژانر آنها ، چه بصورت حرفه ای ساخته شده یا در خانه فیلمبرداری شده اند را اجرا کنید. ضمن آن که فایل های فیلم ذخیره شده در رایانه خود را پخش، متوقف کنید، به عقب برگردانید، به جلو حرکت دهید و یا تماشا کنید. می توانید با این نرم افزار، برنامه های تلویزیونی ذخیره شده در رایانه خود را هدایت و سازماندهی کنید. یا آن که آن ها را پخش با متوقف نمایید.

دیگر خدمات برنامه 

نرم افزار iTunes به شما امکان می دهد پادکست ها ، صوت یا تصویر را با یک URL مشترک شوید. هنگامی که پادکست ها را منتشر کرد، iTunes آنها را بارگیری می کند. همچنین به شما امکان می دهد پادکست هایی را که بارگیری کرده است در رایانه خود تنظیم کنید. 

پیشنهاد مطالعهبرترین سایت های فریلنسری مترجمی

پادکست های گوش داده شده یا آنهایی را که گوش نداده اید، را علامت گذاری می کند که برای فایل های موسیقی انجام نمی دهد. همچنین پادکست ها را متفاوت از فایل های موسیقی نمایش می دهد. می توانید پادکست های ذخیره شده در رایانه خود را پخش یا متوقف کنید و مانند فایل های موسیقی یا فیلم عمل کنید. همچنین ویژگی های پخش مخصوص پادکست را فراهم می کند.

نرم افزار iTunes فایل های موسیقی ، فیلم ، تلویزیون و پادکست ذخیره شده در رایانه شما را کتابخانه شما می نامد و به شما امکان می دهد کتابخانه خود را با سایر کاربران شبکه خود به اشتراک بگذارید. وقتی کتابخانه خود را به اشتراک می گذارید، سایر افراد در همان شبکه محلی حرکت کرده و به فایل های ذخیره شده در رایانه خود گوش دهند. آنها نمی توانند این فایل ها را بارگیری یا ویرایش کنند.

در این برنامه می توانید کتابخانه خود را با سایر کاربران شبکه خود به اشتراک بگذارید. اگر شما و کاربر دیگری هر دو از نام کاربری و رمز عبور یکسانی در فروشگاه این نرم افزار استفاده می کنید، می توانید فایل های ذخیره شده در رایانه آن کاربر را حرکت داده و به آنها گوش دهید و آنها نیز می توانند همین کار را با شما انجام دهند. شما همچنین می توانید فایل های ذخیره شده در رایانه خود را بارگیری کنید، جایی که می توانید آنها را به دلخواه ویرایش کنید. آنها می توانند همین کار را با شما انجام دهند.

همه چیز درباره نرم افزار iTunes آیتونز

سازماندهی آهنگ ها در نرم افزار iTunes

شما می توانید در نرم افزار iTunes ،آهنگ های ذخیره شده در رایانه خود را در لیست پخش سازماندهی کنید. شما تعداد دلخواهی از آهنگها را انتخاب می کنید تا به ترتیب دلخواه اجرا شوند، سپس می توانید آهنگ ها را به ترتیبی که انتخاب کرده اید پخش کنید یا می توانید تصادفی آنها را پخش کنید.

آهنگ های ذخیره شده در رایانه خود را در لیست پخش هوشمند سازماندهی کنید. شما تعداد دلخواهی از پارامترها را انتخاب می کنید، همه آهنگ های رایانه شما را که دارای این پارامترها هستند پیدا می کند، سپس این لیست آهنگها را ذخیره می کند. می توانید آهنگ ها را به ترتیبی که iTunes آنها را سازماندهی کرده است پخش کنید یا می توانید تصادفی آنها را پخش کنید.

نرم افزار iTunes به شما امکان می دهد آهنگ های ذخیره شده در رایانه خود را در لیست پخش نابغه سازماندهی کنید. شما آهنگی را در کتابخانه خود انتخاب می کنید و الگوریتم iTunes آهنگ هایی مانند آن را در کتابخانه شما پیدا می کند که مکمل یکدیگر در لیست پخش هستند. یا آنکه به Genius mixs گوش دهید که پس از انتخاب گوش دادن به آنها، به طور موقت در رایانه شما سازماندهی می شوند. 

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد با طراحی سایت با Wix

ضمن آنکه می توانید فایل ها را از لیست پخش به CD منتقل کنید، به این ترتیب که CD را می توان توسط دستگاه پخش CD خودرو پخش کرد. iTunes به شما امکان می دهد لیستی از آهنگ ها را در یک لیست پخش با فرمت های مختلف چاپ کنید. ضمن آنکه این امکان را دارید که فهرستی از ایستگاه های رادیویی اینترنتی را که بر اساس ژانر سازماندهی شده اند مرور کنید.

می توانید از این نرم افزار کاربردی برای موسیقی های دلخواه خود استفاده کرده و آن ها را برای خود مرتب و سازماندهی کنید. 20پیمنت برای ارائه توضیحات کامل تر در خدمت شماست.

برچسـب هـا : سایر ، iTunes ، آیتونز
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد