ارتقاء سایت با Neil Patel

ارتقاء سایت با Neil Patel

توسط : تیم محتوا
1,645

Neil Patel یکی از بنیانگذاران KISSmetrics ، Crazy Egg و Hello Bar است. این ها سه ابزاری هستند که تقریباً هر بازاریابی در حوزه بهینه سازی آن را می شناسد. وی همچنین، بنیانگذار Quick Sprout است که در آن به مشاغل کمک می کند ترافیک بیشتری داشته باشند و فروش بیشتری را به صورت آنلاین انجام دهند.

نیل در سراسر جهان مشورت می کند، سرمایه گذاری می کند، وبلاگ می نویسد و با کاربران صحبت می کند. به طور خلاصه، او می داند که برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق چه چیزی لازم است. اما شاید آنچه او را متمایز می کند این است که برخلاف بسیاری، او بیش از پیش خوشحال است که اسرار خود را به اشتراک بگذارد. وی اولین کسب و کار خود را ، به عنوان شغلی آنلاین، هنگامی که تنها 15 سال داشت آغاز کرد.

پیشنهاد مطالعهبرترین سایت های فریلنسری مترجمی

هدف Neil Patel

اولین هدف Neil Patel به سادگی، ثروتمند شدن بود. دیدگاه و اهداف او به طور چشمگیری تغییر کرده است، اما انگیزه او رشد کرده است. در سنی که اکثر افراد مشغول انجام تکالیف، فعالیتهای بعد از مدرسه و مشاغل تابستانی بودند، نیل در اولین کار تجاری خود با سرعت عمل می کرد. او می خواست پول دربیاورد و اولین تلاش او در این زمینه Advice Monkey بود که یک شغل آنلاین بود که قصد داشت سالانه 100 دلار درآمد داشته باشد.

در حالی که Advice Monkey ترافیک ایجاد می کرد، موفق نشد به عنوان یک تجارت عمل کند و یکی از اولین درس های تجاری دردناکی شد که نیل آموخت. او دریافت پول یک انگیزه کافی نیست. وی می گوید، شما باید چیزی را پیدا کنید که به آن علاقه دارید و مشکلات واقعی را برای مردم حل می کند. 

سرمایه گذاری بعدی Neil Patel ، یک شرکت مشاوره SEO بود که با هیتن شاه راه اندازی کرد و بنیانگذار کارهای او در تعدادی از پروژه های موفق شد. این زوج به سرعت شروع به خدمت به مشتریان Fortune 500 کردند و شرکت خود را توسعه دادند، اما در سال 2006 ، تصمیم گرفتند در ساخت محصول خودشان مشغول شوند. آن زمان بود که Crazy Egg متولد شد.

ارتقاء سایت با Neil Patel

درس های آموخته شده از Crazy Egg 

Crazy Egg ، که در سال 2013 به نقطه عطف 100،000 کاربر رسید، یک ابزار تجزیه و تحلیل بصری است که به بازاریابان نشان می دهد که بازدیدکنندگان سایت در کجا کلیک و پیمایش می کنند. اما ، نیل می گوید، اگر یک اشتباه بزرگ نبود، ممکن بود این شرکت حتی سریعتر رشد کند. اگر بتواند با Crazy Egg یک کار متفاوت انجام دهد، یک برنامه رایگان ارائه خواهد کرد.

جالب اینجاست که هیتن شاه، بنیانگذار Neil Patel ، در مصاحبه خود بینش مشابهی را به اشتراک گذاشت، هنگامی که توصیه می کرد که هر کسب و کار، باید به شدت برنامه ای رایگان در نظر بگیرد. این یک واقعیت است که کاربران رایگان در نهایت می توانند رشد کرده و به شما در پیشرفت کار کمک کنند، اما فقط این نیست. کاربران رایگان شما کاربران بیشتری را به سمت شما سوق می دهند.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد با طراحی سایت با Wix

چگونه نیل زمان خود را مدیریت می کند

در بین راه اندازی چندین شرکت، صحبت کردن، سرمایه گذاری و مشاوره استارتاپ ها، وبلاگ های نیل او توانسته است به خوبی زمان را مدیریت کند. Neil Patel تعداد زیادی پست در هفته می نویسد، به اندازه ای که بازاریابان محتوا در این خصوص احساس تنبلی می کنند. اما بهانه ساده ای که بسیاری از کارآفرینان در مورد نداشتن زمان کافی برای وبلاگ نادیده می گیرند، چیست؟

البته این حقیقت ندارد. شما وقت وبلاگ نویسی ندارید اما وقت دارید سه ساعت تلویزیون تماشا کنید؟ شما وقت دارید که با دوستان خود معاشرت کنید. اگر می خواهید کاری را انجام دهید و در آن مهارت پیدا کنید، باید وقت و تلاش خود را صرف کنید.

اما فقط مدیریت زمان نیست که به Neil Patel کمک می کند تا موثر واقع شود. او همچنین عاداتی را ایجاد کرده است که به او کمک می کند تمرکز و بهره وری خود را حفظ کند. او صبح های زود بیدار شده و ورزش می کند . وی می گوید، اگر زود بیدار شوید کارهایی را انجام می دهید که معمولاً انجام نمی دادید. 

ارتقاء سایت با Neil Patel

اشتباه بازاریابی محتوای بزرگ KISSmetrics

دومین تجارت نیل و هیتن ، KISSmetrics ، یکی از شرکت های پیشگام SaaS در مورد ایجاد یک شرکت از طریق بازاریابی محتوا بود. وبلاگ آنها همچنان به انتشار برخی از ارزشمندترین محتوای بازاریابی و بهینه سازی در وب می پردازد. اما برای مدت طولانی، محتوایی که آنها منتشر می کردند، محتوایی نبود که منتشر کند. زیرا در حالی که وبلاگ برای ترافیک بهینه شده بود  اما برای نوع مناسب ترافیک آماده نبود.

در Neil Patel به مردم آموزش داده می شود که چگونه وبلاگ خود را بهینه کنند یا در موتورهای جستجو بهینه سازی کنند، اما مشتریان پولی وبلاگ نویس نیستند. مشتریان پرداخت کننده، معمولاً دارای سایت های تجاری و تجارت الکترونیک هستند. توصیه نیل به بازاریابان محتوا این است که به جای نوشتن برای ایجاد ترافیک، ابتدا دقیقاً دریابید که مشتریان پرداخت کننده شما چه مشکلاتی دارند و مطالبی بنویسید که این مشکلات را برای آنها حل کند.

پیشنهاد مطالعههمه چیز درباره نرم افزار iTunes آیتونز

اگر به نظر می رسد بسیاری از بینش های Neil Patel از اشتباهات گذشته او ناشی می شود، این تصادفی نیست. نیل یکی از طرفداران بزرگ مطالعه و یادگیری از اشتباهات برای خود و دیگران است. به عنوان یک کارآفرین، شما مرتکب اشتباه خواهید شد و اطرافیان شما نیز اشتباه خواهند کرد.

حتی ایلان ماسک ، مارک زاکربرگ ، بیل گیتس ، همه آنها اشتباه می کنند. هیچکس کامل نیست. ما به عنوان انسان ، ذاتاً تمایل داریم اشتباهات یکسانی را بارها و بارها تکرار کنیم، اما اگر بتوانید از اشتباهات خود درس بگیرید و از تکرار آنها خودداری کنید، شانس موفقیت شما به طور مداوم افزایش می یابد.
شما می توانید به راحتی در Neil Patel مشاوره های لازم را در خصوص بهینه سازی سایت خود و ارتقاء آن انجام دهید. در این خصوص، می توانید با کارشناسان 20پیمنت نیز در ارتباط باشید.

برچسـب هـا : سایر ، Neil Patel ، معرفی سایت Neil Patel
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد