کسب درآمد از 2Captcha

کسب درآمد از 2Captcha

توسط : تیم محتوا
2,978

اگر می خواهید از طریق اینترنت درآمد کسب کنید، سایت 2Captcha می تواند انتخاب مناسبی باشد. افراد بی شماری به دنبال راه هایی هستند تا با کسب درآمد، زمان و استقلال بیشتری کسب کنند. وقتی صحبت از کسب درآمد از  2Captcha می شود، نکات مهمی نیز باید بررسی شود. این که آیا این یک سایت قانونی است و چگونه باید به 2Captcha.com پیوست.

پیشنهاد مطالعهارتقاء سایت با Neil Patel

2Captcha.com چیست؟

وب سایت 2Captcha.com در سال 2014 ثبت شد، بنابراین چندین سال است که فعالیت دارد. وقتی از وب سایت آنها دیدن می کنید، می بینید که آنها برنامه ای هستند که برای حل و پاسخ captcha به شما پول می دهند. احتمالاً شما قبلاً با captchas آشنا هستید. اینها متون مبهم یا معماهای تصویری هستند که باید قبل از دسترسی به چیزی مانند محتوای وب سایت، آنها را حل کنید. کار در 2Captcha شما را ملزم به حل  و پاسخ captchas می کند. سپس هزینه کار خود را دریافت خواهید کرد که می تواند منجر به کسب درآمد از  2Captcha می شود.

کسب درآمد از 2Captcha

ثبت نام 2Captcha

توجه داشته باشید که پرداخت ها به صورت نقدی انجام می شود و حداقل مبلغ برداشت تنها 50 سنت تا 1 دلار است. همچنین، هیچ هزینه ای برای پیش پرداخت وجود ندارد. عضویت نیز رایگان است، بنابراین این امر آن را هیجان انگیزتر می کند. اما ابتدا ، بهتر است دریابیم که آیا این کار قانونی است یا کلاهبرداری است.

آیا 2Captcha قانونی است؟

تعریف از کلاهبرداری در اینجا زمانی است که کسی در مورد برنامه خود حقیقت را نمی گوید. دادن وعده های دروغین و عمدا تلاش برای فریب مخاطبان، کلاهبرداری محسوب می شود. به طور خاص این وعده های دروغین برای ایجاد انتظارات بالا است که در نهایت منجر به شکست می شود.

اما خبر خوب این است که 2Captcha از نظر نحوه عملکرد شرکت خود بسیار شفاف است و مانند دیگر سایت های پولساز ، در مورد میزان درآمد و کسب درآمد از  2Captcha صحبت می کنند و ادعای بیش از حد نمی کنند یا سعی نمی کنند شما را گمراه کنند. در واقع، آنها با میزان درآمد شما صادق هستند و اگرچه مقدار زیادی نیست، اما صداقت آنها یک نفس تازه در صنعت درآمدزایی آنلاین است.

پیشنهاد مطالعههمه چیز درباره نرم افزار iTunes آیتونز

پتانسیل کسب درآمد از 2Captcha

همانند سایت های معتبر نظرسنجی آنلاین مانند survejunkie.com و inboxdollars.com ، سایت 2Captcha به شما برای انجام کارهای آنلاین پرداخت می کند. البته آنها شما را ثروتمند نمی کنند، اما راهی ساده برای شروع آنلاین هستند که اغلب سخت ترین قسمت برای اکثر مردم است. 

سایت هایی مانند 2Captcha برداشتن اولین قدم را برای شما آسان می کند که آسان تر از ورود مستقیم به چیزی مانند یک تجارت آنلاین است. با این اوصاف، اگر به دلیل مشکلات سلامتی در خانه هستید  از کودکان مراقبت کنید یا اگر از شغل خود خسته شده اید، پیدا کردن راهی برای کسب درآمد از  2Captcha به صورت آنلاین ممکن است همان چیزی باشد که شما می خواهید.

با وجود کلاهبرداری ها ، طرح ها و وعده های دروغین، دانستن اینکه چگونه و از کجا باید به درستی شروع کرد ، همان چیزی است که شما برای رسیدن به خواسته خود به آن نیاز دارید. برای آشنایی با نحوه انجام این کار ، یک راهنمای گام به گام برای مبتدیان برای کسب درآمد آنلاین ارائه می شود.

2Captcha چگونه کار می کند؟

برای درک بهتر نحوه عملکرد 2Captcha ، بهتر است تا از دو نظر به برنامه نگاه کنید. برای مشتریان ، آنها نیاز به captchas سریع و ساده دارند تا کاربران وب سایت آنها پاسخ دهند. این مهم است زیرا زمان ویا اشتباهات هنگام حل این معماها باعث تأخیر در تجارت آنها می شود. وقتی مشتریان در خدمات 2Captcha ثبت نام می کنند، هزینه های خاصی از آنها دریافت می شود. سپس آنها می توانند کپچاها را که با آنها برخورد می کنند در سیستم بارگذاری کنند و شرکت به آنها پاسخ یا راه حل های سریع ارائه می دهد.

از سویی دیگر، برای کسب درآمد از 2Captcha ، وظیفه شما پاسخگویی یا حل کپچاها به محض ورود آنها به سیستم است. برای هر کار مبلغ کمی به شما پرداخت می شود و می توانید هر زمان که می خواهید و هر کجا که می توانید با استفاده از رایانه یا تلفن هوشمند کار کنید.

فقط وقتی می خواهید کار را شروع کنید ، دکمه Start را فشار دهید و وقتی می خواهید کار را متوقف کنید دکمه Stop را فشار دهید. هنگامی که سیستم از طرف شما عدم فعالیت را حس می کند، حساب شما نیز وارد حالت خواب می شود. نگران نباشید، با کلیک مجدد روی دکمه شروع، می توانید به راحتی از حالت خواب به کار بازگردید.

کسب درآمد از 2Captcha

درآمد شرکت از کسب درآمد از 2Captcha

2Captcha با ایفای نقش واسطه و خالق برنامه درآمد کسب می کند. آنها مابه التفاوت مبلغ پرداختی شرکتها و دستمزد آنها به پرسنل خود را دریافت می کنند. به یاد داشته باشید ، این یک تجارت است و آنها از برنامه خود کسب درآمد می کنند که به مردم کمک می کند تا کارهای خود را در رابطه با captchas ساده کنند. به همین ترتیب، این شرکت کارهایی را برای افرادی که مایل به انجام این کار با هزینه ای اندک هستند، ارائه می دهد که به کسب درآمد از 2Captcha منجر می شود.

پیشنهاد مطالعهبرترین سایت های فریلنسری مترجمی

با 2Captcha چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟

مشتریان مبلغی در حدود 50 تا 3 دلار به ازای هر 1000 کپچا پرداخت خواهند کرد. توجه داشته باشید که هزینه های معمولی کمتر از ReCaptchas  و آنهایی که شامل تصاویر و پازل با شرایط هستند، خواهد بود. میانگین سرعت حل برای captchas از طرف مشتریان می تواند بین 12 تا 30 ثانیه باشد. به یاد داشته باشید، هر ثانیه از نظر یک کسب و کار مهم است. اینها نرخهایی هستند که مشتریان پرداخت می کنند نه نرخهایی که این سایت بابت کسب درآمد از 2Captcha به شما می پردازد.

به ازای هر 1000 کپچا حدود 20 تا 1 دلار به شما پرداخت می شود. باز هم ، کپچاهای مشکل تر (ReCaptchas) دستمزد بالاتری نسبت به کپچاهای معمولی دریافت می کنند. توجه داشته باشید که نرخ ها برای تصویرهای موجود در صفحه نمایش داده می شوند، بنابراین می دانید که چقدر برای کارها به شما پرداخت می شود. در این خصوص می توانید راهنمایی بیشتر را از 20پیمنت دریافت کنید.

برچسـب هـا : سایر ، 2Captcha ، درآمد از 2Captcha
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد