معرفی سایت 4shared فورشیرد

معرفی سایت 4shared فورشیرد

توسط : تیم محتوا
2,134

سایت 4shared یک سرویس ذخیره سازی و اشتراک فایل آنلاین است که از سال 2005 شروع به کار کرده است. این سرویس، روزانه به حدود یازده میلیون کاربر ارائه می دهد که از آن برای انتقال بیش از سیصد ترابایت فایل روزانه استفاده می کنند. برخلاف اکثر همتایان خود، این سایت فراتر از بستری برای میزبانی و به اشتراک گذاری فایل ها ارائه می دهد. این سرویس برخی از ویژگی های شبکه های اجتماعی را ارائه کرده است تا برای کاربران خود چند روش برای همکاری و تعامل با محتوای آنها فراهم کند.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از 2Captcha

امکانات 4shared

سایت 4shared صد گیگابایت فضای ذخیره سازی به همراه مقدار مشابه پهنای باند انتقال ماهانه ارائه می دهد. می توانید فایل های منفرد با حجم فوق العاده 100 گیگابایت را به اشتراک بگذارید. این سرویس با امکانات متعددی از جمله رابط کاربری وب بصری از این ویژگی ها پشتیبانی می کند. همچنین، می توانید به لطف پشتیبانی از پروتکل WebDav به حساب خود مانند یک پوشه معمولی از مدیریت فایل خود دسترسی پیدا کنید.

سایت 4Shared از نظر امنیتی نیز به خوبی عمل کرده و حالی که هیچ رمزگذاری سرتاسری وجود ندارد، می توانید با خیال راحت فایل های خود را با استفاده از SFTP منتقل کنید. علاوه بر این، می توانید فایلهای حساس را با رمز عبور قفل کنید تا دسترسی را محدود نمایید.

معرفی سایت 4shared فورشیرد

ویژگی های مفید

وقتی نوبت به بارگیری محتوای به اشتراک گذاشته شده می رسد، این سایت، ارائه تمام ویژگی هایی که از سرویس اشتراک گذاری آنلاین فایل انتظار دارید، ایجاد می کند. می توانید پیوندهای بارگیری مستقیم را به اشتراک بگذارید و از مدیران برای بارگیری چندین فایل به طور همزمان استفاده کنید. این سرویس می تواند بارگیری های قطع شده را از سر بگیرد.

یکی دیگر از ویژگی های مثبت سرویس، قابلیت پیش نمایش فایل ها است. با استفاده از سایت 4shared می توانید تقریباً همه انواع فایل های رسانه ای رایج از جمله تصاویر ، صدا و فیلم ها را پیش نمایش کنید. حتی می توانید فایل های متنی را بدون بارگیری ویرایش کنید. این امکان نیز برای شما فراهم است تا دسترسی به فایل ها را به دوستان خود داده و به صورت مشترک، اقدام به ویرایش فایل های متنی کنید. این یک مزیت بزرگ و قابل توجه است که در این سایت برای کاربران فراهم شده است.

پیشنهاد مطالعههمه چیز درباره نرم افزار iTunes آیتونز

رابط و برنامه ها

استفاده از رابط وب سایت فورشیرد ساده است. در حالی که فقط می توانید فایل های تک یا چندگانه را از طریق رابط وب بارگذاری کنید، برنامه دسکتاپ 4shared که برای Windows و Mac موجود است، به شما امکان می دهد پوشه های کامل را نیز بارگذاری کنید.

مدیریت حساب شما نیز بسیار ساده است. علاوه بر ویژگی های معمول مدیریت فایل، مانند توانایی ایجاد پوشه ، کپی و انتقال فایل ها و از این قبیل ، سایت 4shared همچنین گزینه های جالبی را ارائه می دهد. یکی از این گزینه های مفید توانایی فشرده سازی مستقیم فایل ها در حساب است. 

تنها کاری که باید انجام دهید این است که دسته ای از فایل ها را انتخاب کرده و از گزینه "Zip selected" برای قرار دادن آنها در یک آرشیو فشرده استفاده کنید. این ویژگی برای کمک به شما در استفاده بهتر از فضای ذخیره سازی طراحی شده است.

این سایت همچنین دارای گزینه های مفیدی برای جستجوی فایل ها در حساب می باشد، زیرا فهرست بندی 100 گیگابایت داده می تواند یک کار سخت باشد. می توانید فایل ها را بر اساس نوع آنها و همچنین تاریخ بارگذاری آنها جستجو کنید. برای محدود کردن نتایج حتی می توانید اندازه پرونده هایی را که در حال جستجو هستید، تعیین کنید. سایت 4shared به شما امکان می دهد فایل ها و پوشه ها را برچسب گذاری کنید و حتی می توانید فایل ها را با برچسب های آنها جستجو کنید.

معرفی سایت 4shared فورشیرد

اشتراک گذاری در 4shared

پس از بارگذاری فایل ها در حساب خود ، می توانید آنها را به راحتی به اشتراک بگذارید. می توانید پیوند را همانطور که هست به اشتراک بگذارید یا از 4shared بخواهید که URL را با حذف نام فایل کوتاه کند. همچنین می توانید یک پیوند مستقیم به یک فایل ایجاد کنید که می توانید از طریق سایت فورشیرد به همراه یک پیام سفارشی به مخاطبین خود ایمیل کنید.

همچنین ، علاوه بر فایل ها ، می توانید پوشه های کامل را نیز به اشتراک بگذارید. به صورت پیش فرض هنگام به اشتراک گذاشتن، پوشه ها برای عموم قابل دسترسی هستند و محتوای آنها توسط هر کسی که دارای URL است قابل مشاهده است. شما می توانید این رفتار را تغییر دهید تا به دیگران اجازه دهید محتوا را در پوشه های مشترک شما بارگذاری و ویرایش کنند. از طرف دیگر، شما می توانید دسترسی به پوشه را به لیست انتخابی از کاربران محدود کنید، یا به سادگی پوشه ها را برای خود خصوصی نگه دارید.

یکی از ویژگی های اشتراک گذاری جالب و منحصر به فرد، توانایی ایجاد زیر دامنه ها است. با استفاده از این ویژگی، به جای پیوند معمول، سایت 4shared به شما امکان می دهد تا یک پوشه را در یک زیر دامنه در دسترس عموم قرار دهید. برای محدود کردن دسترسی، می توانید به صورت اختیاری از این پوشه با گذرواژه محافظت کنید.

پیشنهاد مطالعهارتقاء سایت با Neil Patel

ایجاد حساب کاربری

فورشیرد یک سرویس اشتراک گذاری آنلاین فایل رایگان است که ذخیره سازی موسیقی، ویدئو و فایل های تصویری را فراهم می کند. کاربران می توانند در 4Shared.com حساب ایجاد کرده و 10 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان پس از ثبت نام دریافت کنند. اگر کاربر آدرس ایمیل خود را تأیید کند، فضای ذخیره سازی به 15 گیگابایت افزایش می یابد.

این سایت، دو برنامه قیمت گذاری اصلی ارائه می دهد. کاربران رایگان 15 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارند و می توانند فایلهای تک تا 2 گیگابایت را بارگذاری کنند. در حالی که این طرح به کاربران امکان می دهد فایل ها و پوشه ها را به اشتراک بگذارند، نمی توانند پیوندهای مستقیم ایجاد کنند و محدودیت ترافیک بارگیری روزانه 3 گیگابایت است. برای کاربران رایگان، اگر حساب ها در 180 روز گذشته به آنها دسترسی نداشته باشند، سرویس آنها را حذف می کند. ضمن آنکه در سایت 4shared چندین فایل را نمی توان همزمان بارگیری کرد و از شتاب دهنده های بارگیری نیز نمی توان استفاده کرد.

اما بر اساس مدت زمان ، چهار طبقه قیمت گذاری در طرح برتر ارائه می دهد. مدت زمان به یک ماه ، سه ماه ، شش ماه و سالانه تقسیم می شود. هرچه مدت زمان طولانی تر باشد، پرداخت ارزان تر است. صرف نظر از ردیف، ویژگی های ارائه شده یکسان هستند. کاربران 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی ، حداکثر 5 گیگابایت حجم فایل ، سرعت بارگیری سریعتر و حذف تبلیغات را دریافت می کنند. برای استفاده از سایت 4shared می توانید با 20پیمنت همراه باشید.

برچسـب هـا : سایر ، سایت فورشیرد ، سایت 4shared
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد