برترین دانشگاه های سوئد

برترین دانشگاه های سوئد

توسط : تیم محتوا
1,723

سوئد یک مقصد شگفت انگیز برای دانشجویان بین المللی است که مشتاق دریافت مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد هستند. اما چه چیزی سوئد را به این جاذبه بزرگ تبدیل کرده است؟ خوب، بدیهی است که دانشگاههای خوبی هستند. بر اساس رتبه بندی آکادمیک دانشگاه های جهان و رتبه بندی دانشگاه های تایمز آموزش عالی، لیستی از بهترین دانشگاه های سوئد با رتبه بالا آورده شده است. 

برخی از مشهورترین آنها در بین دانشجویان عبارتند از دانشگاه اوپسالا (در اوپسالا) ، موسسه فناوری KTH رویال (در استکهلم) ، دانشگاه گوتنبرگ (در گوتبورگ) ، و دانشگاه صنعتی چالمرز (هنوز در گوتبورگ) که می توانید در خصوص تحصیل در این دانشگاه ها، از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی برترین دانشگاه های اسپانیا

رتبه بندی دانشگاه ها 

رتبه بندی دانشگاه های جهان که توسط Times Higher Education ایجاد شده است، اعتبار تحقیقات انجام شده توسط دانشگاه ها و تعداد مقالات ارائه شده توسط دانشگاه ها در سراسر جهان را در نظر می گیرد. رتبه بندی آکادمیک دانشگاههای جهان که توسط دانشگاه شانگهای جیائو تونگ ایجاد شده است نیز، بر تعداد دانشمندان برنده جایزه ، محققان ذکر شده از دانشگاههای یاد شده و سهم آنها در جامعه علمی متمرکز است.

رتبه بندی دانشگاه های QS World که توسط TopUniversities ایجاد شده است، تعداد زیادی از متخصصان دانشگاهی را در مورد شهرت دانشگاه ها مورد بررسی قرار می دهد و همچنین کیفیت تدریس را اندازه گیری می کند. بهترین رتبه بندی دانشگاه های جهانی ایجاد شده توسط US News & World Report میزان فارغ التحصیلی دانشگاه ها و تعداد دانشجویانی را که در سال دوم تحصیل ثبت نام کرده اند، تجزیه و تحلیل می کند. که در این میان بهترین دانشگاه های سوئد نیز نام برده شده اند.

برترین دانشگاه های سوئد

تحصیل در بهترین دانشگاه های سوئد

سوئد کشوری بسیار بلندپرواز و دوستدار محیط زیست است. به عنوان مثال ، تا سال 2040 ، هدف آن تولید تمام انرژی خود از منابع تجدیدپذیر است. به لطف امکانات تحقیقاتی در سطح جهانی ، دانشگاه ها نقش مهمی در دستیابی به اهداف توسعه ایفا می کنند. 

لازم به ذکر است که موانع زبانی در این کشور وجود ندارد. زیرا حدود 80 درصد سوئدی ها به انگلیسی صحبت می کنند. سوئد از دیرباز شهرت خود را به عنوان یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین کشورهای اروپایی حفظ کرده است. این کشور با ترکیبی منحصر به فرد از کیفیت دانشگاهی، جامعه ای استقبال پذیر و دارای دید باز و کیفیت زندگی قابل توجه آن، یکی از محبوب ترین مکان ها برای دانشجویانی است که می خواهند در خارج از کشور تحصیل کنند. 

جای تعجب نیست که سوئد نیز به طور مرتب در رتبه بندی کشور Study.EU برای دانشجویان بین المللی نمره بالایی کسب می کند و بهترین دانشگاه های سوئد را شامل می گردد.

پیشنهاد مطالعهبرترین دانشگاه های انگلستان 2021

برترین دانشگاه ها در کشور سوئد 

پنج موسسه، تقریباً هر سال در فهرست 100 دانشگاه برتر جهان قرار می گیرند که می توان موسسه کارولینسکا (دانشکده پزشکی) ، دانشگاه اوپسالا ، دانشگاه لوند ، دانشگاه استکهلم ، و موسسه فناوری سلطنتی KTH را نام برد. برای کشور کوچکی مانند سوئد، این نمره قابل توجهی است.  این ثابت می کند که دانشجویانی که در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد در سوئد تحصیل می کنند، انتخابی عالی برای مشاغل دانشگاهی و حرفه ای خود داشته اند.

از دانشگاه های برتر سوئد می تواند دانشگاه لوند را با رتبه بندی  QS 202197، موسسه فناوری KTH سلطنتی با رتبه بندی QS 202198، دانشگاه اوپسالا با رتبه بندی QS 2021124 ، دانشگاه تکنولوژی چالمرز با رتبه 2021139 ، دانشگاه استکهلم با QS رتبه 2021181 ، دانشگاه گوتنبرگ با رتبه 2021191 نام برد.

مزیت تحصیل در سوئد

بنابراین باید گفت که سوئد یک کشور محبوب برای دانشجویان بین المللی است. دانشگاه های آن از بهترین دانشگاه های جهان هستند، مردم آن دوستانه و خوش برخورد شناخته شده اند و دانشجویان برخی از کشورها می توانند بدون شهریه تحصیل کنند. دانشگاههای سوئد حدود 1000 رشته تحصیلی ارائه می دهند که به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شود.

برترین دانشگاه های سوئد

دانشگاه لوند ، بهترین دانشگاههای سوئد  

دانشگاه لوند که در 40 دقیقه رانندگی قطار از شهر اصلی اتحادیه اروپا کپنهاگ واقع شده است، آموزش عالی با باشگاه های اجتماعی تاریخی معروف به عنوان ملل دانشجویی را در خود دارد. علاوه بر باشگاه های بزرگ اجتماعی ، لوند خود یک شهر کالج مناسب است که نیمی از شهروندان آن دانش آموز هستند و برای یک جامعه بسیار جوان ایجاد شده است که مشاغل از جمعیت دانشجویی پشتیبانی می کند و از بهترین دانشگاههای سوئد است.

با وجود حدود 20 درصد از دانشجویان ثبت نام شده بین المللی، دانشگاه لوند از تنوع فرهنگی و چشم اندازهای متنوع و تجربیات زندگی دانشجویان خود سود می برد. بر اساس راهنمای پذیرش دانشگاه لوند در مبادله و تحصیل در خارج از کشور ، دانشگاه لوند برای دانشجویان انگلیسی زبان در خارج از کشور گزینه ای فوق العاده است.

دانشگاه لوند با توجه به طیف گسترده ای از دوره ها و برنامه ها ، دسترسی به باشگاه های اجتماعی فراگیر با فرهنگ و شبکه گسترده همکاری با دانشگاه های سراسر جهان ، در صدر فهرست بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در خارج از کشور قرار دارد.

پیشنهاد مطالعهراهنمای تحصیل در ژاپن

دانشگاه گوتنبرگ

دانشجویان تحصیلات تکمیلی که به دنبال کارآموزی یا فرصت های شغلی بالقوه هستند، از محل دانشگاه گوتنبرگ به میزان قابل توجهی سود خواهند برد. با به اشتراک گذاشتن شهری با دفاتر اصلی شرکت هایی مانند AstraZeneca و Volvo ، یک راه قوی برای دانشجویانی وجود دارد که در طول تحقیقات یا مطالعات خود یا پس از آن اشتغال و همکاری پیدا کنند. دانشگاه گوتنبرگ از بهترین دانشگاههای سوئد با حدود 49000 دانشجو ، یکی از بزرگترین دانشگاههای شمال اروپا است و به دلیل مشارکتهای بین رشته ای شناخته شده است.

با توجه به صفحه دانشگاه گوتنبرگ ، آنها به عنوان نقطه ملاقات دانشجویان ، محققان و نمایندگان بخش های تجاری ، صنعتی و دولتی عمل می کنند. دانشگاه گوتنبرگ به توسعه پایدار می بالد و از مشارکت دانشجویان و محققان خود در آینده بهتر حمایت می کند. برای ارائه درخواست پذیرش در این دانشگاه ها از کارشناسان 20پیمنت راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد