خدمات ایمیل مارکتینگ با AWeber

خدمات ایمیل مارکتینگ با AWeber

توسط : تیم محتوا
1,616

برنامه Aweber یکی از محبوب ترین ارائه دهندگان نرم افزار بازاریابی ایمیل در حال حاضر است و سالهاست که وجود دارد. این عمدتا بدان دلیل است که این شرکت نه تنها بیش از یکصد و پنجاه گزینه قالب ایمیل قابل تنظیم را ارائه می دهد ، بلکه به شما این آزادی را می دهد که تصمیم بگیرید چه زمان، چگونه و در کجا ارسال شود.

این برنامه، هر آنچه را که برای ایجاد یک کمپین بازاریابی ایمیلی موفق نیاز دارید به شما ارائه می دهد. شما دارای رابط کاربری آسان و سیستم پشتیبانی قوی هستید که به شما امکان می دهد بدون هیچ مشکلی کمپین ایمیل خود را آغاز کرده و حفظ کنید.

ارزان ترین برنامه بازاریابی ایمیلی AWeber  19 دلار در ماه است. اگر در مورد استفاده از این سایت تحقیق می کنید، می توانید ابتدا ثبت نام کنید و آنها را به مدت 30 روز رایگان امتحان نموده و تمام ابزارهای مورد نیاز خود را برای موفقیت از روز اول در دسترس داشته باشید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت 4shared فورشیرد

درباره برنامه  Awebe

AWeber یک شرکت مستقر در پنسیلوانیا است و از زمانی که توسط تام کولزر در سال 1998 تأسیس شد ، در تجارت نرم افزار بازاریابی ایمیلی فعالیت می کرد. این شرکت به دلیل پاسخگوی خودکار برتر، عملکرد خوب و مجموعه ای از ویژگی های با کیفیت که باعث می شود ارسال ایمیل بین مشاغل و مشتریان نسبتاً بدون زحمت انجام شود ، مشهور است.

بیش از 120،000 مشاغل کوچک و وبلاگ نویسان از برنامه AWeber استفاده می کنند تا به آنها کمک کند با استفاده از ابزارهای بازاریابی ایمیلی پیشرو در صنعت، تجارت خود را توسعه دهند. با استفاده از نرم افزار بازاریابی ایمیلی ،  مشاغل می توانند سریعتر رشد کنند.

خدمات ایمیل مارکتینگ با AWeber

بازاریابی ایمیلی برای مشاغل کوچک

ایجاد ارتباط شخصی بین تجارت و مشتریان شما یک استراتژی بازاریابی هوشمند است که به شما امکان می دهد با مشتریان خود وفاداری ایجاد کنید. همچنین می توانید مشتریان فعلی و احتمالی را در جریان وقایع ، از آخرین معاملات و اخبار شرکت مطلع کنید.

علاوه بر این، ارتباط شخصی با مشتریان شما را قادر می سازد تا بازخورد بلادرنگ از مشتریان خود دریافت کنید که به نوبه خود شما را در موقعیت بهتری برای بهبود تجارت خود قرار می دهد. ایمیل یکی از بهترین روش های ایجاد و حفظ این ارتباط شخصی با مشتریان موجود و آینده نگر است. 

تحقیقات نشان می دهد که برنامه AWeber بالاترین مقدار بازگشت سرمایه  را در تمام رشته های بازاریابی ایجاد می کند. متأسفانه ، ایجاد و ارسال دستی ایمیل های جداگانه به کل لیست مشتریان شما می تواند زمان بر باشد. اینجاست که ابزارهای خودکار به نرم افزارهای بازاریابی ایمیلی مانند Aweber وارد می شوند.

برنامه AWeber چگونه عمل می کند؟ 

Aweber یک سرویس بازاریابی رایانامه رایج با قابلیت پاسخگویی خودکار است. این به مشاغل کوچک کمک می کند تا کمپین های بازاریابی ایمیلی موثر ایجاد کنند که تعامل ، وفاداری و فروش را افزایش دهد. این شرکت نه تنها بیش از 150 گزینه قالب ایمیل سفارشی را ارائه می دهد، بلکه آزادی زیادی برای تصمیم گیری در مورد زمان، نحوه و مکان ارسال این ایمیل ها را نیز فراهم می کند.

ویژگی های بسیاری در برنامه AWeber وجود دارد. ده ها ادغام برای سهولت استفاده از ابزارهای دلخواه شما در این برنامه یافت می شود و API برای برنامه های شخص ثالث وجود دارد. همچنین خدمات مشتری درجه یک از طریق تلفن ، چت زنده و ایمیل بوده و برای استفاده ویرایشگر بسیار آسان است. در این برنامه بیش از 100 قالب قابل تنظیم دارید و ویژگی های پاسخگویی خودکار قوی در این برنامه گنجانده شده است.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از 2Captcha

ارسال ایمیل خودکار 

شما می توانید با قابلیت برچسب زدن ایمیل ها برای ایجاد محرک اقدام کرده و در آن تجزیه و تحلیل قابل پیگیری است تا بتوانید ببینید چه چیزی کار می کند. می توان به سادگی گفت که یکی از محبوب ترین ویژگی های برنامه AWeber قابلیت ارسال ایمیل خودکار است.

به عنوان مثال، می توانید دنباله ای از ایمیل ها ایجاد کنید، زمان بندی شده برای ارسال در فواصل زمانی مشخص که به طور خودکار برای بازدیدکنندگان سایت که اقدامات خاصی را انجام می دهند،  ارسال می شود. می توانید بارگیری یک کتاب الکترونیکی رایگان، گزارش تحقیق یا مقاله سفید، ثبت نام یا تکمیل وبینار، ثبت نام در خبرنامه ایمیل یا فرم خرید محصول را ارسال کنید.

می توان به یک ایمیل خوش آمد گویی که به محض ثبت نام مشتری جدید در لیست مخاطبین است ، ارسال شود  و چند روز بعد توسط یک ایمیل آموزنده در مورد محصولات و خدماتی که ارائه دهید. همچنین یک ایمیل در مورد پیشنهادات فعلی و غیره ارسال کنید. می توانید بر اساس نوع محصولی که شخص خریداری کرده است، سری های مختلفی از ایمیل های پس از خرید ایجاد کنید.

در برنامه Aweber ، می توانید ایمیل های خودکار ایجاد کنید که در صورت تغییر ، پیشنهاد ویژه یا محصول جدید در شرکت شما برای همه مشتریان ارسال می شود. در مجموع ، ایمیل های پاسخگوی خودکار Aweber به شما این امکان را می دهد تا با ارسال ایمیل های شخصی، به موقع و هدفمند به مشتریان خود ، شرکت خود را در ذهن خود نگه دارید.

خدمات ایمیل مارکتینگ با AWeber

دیگر ویژگی های برنامه 

از دیگر ویژگی های این برنامه همه کاره بودن آن است. می توانید با فروش و ادغام بازاریابی بیشتر کار کنید. از ویژگی های عالی برنامه Aweber توانایی ادغام حساب بازاریابی ایمیل خود با جنبه های مختلف کسب و کار شما است. گزینه های ادغام بسیار زیاد است و از تاکتیک های ساده فراخوان مانند ارسال فرم های اشتراک ایمیل در وب سایت و شبکه های اجتماعی کسب و کار شما گرفته تا ادغام حساب شما با ابزارهای خرید آنلاین مورد علاقه مانند PayPal ممکن است.

برخی از محبوب ترین ادغام ها عبارتند از وردپرس، Shopify ، Shopify و ووکامرس که می توانید به راحتی برنامه بازاریابی ایمیل خود را ایجاد کنید. همچنین AWeber Labs ، یک رابط برنامه نویسی انعطاف پذیر که دارای چندین عملکرد قدرتمند است و به شما امکان می دهد برنامه های بازاریابی ایمیل سفارشی خود را ایجاد کنید که به شما این امکان را می دهد تا استراتژی های بازاریابی خود را بهینه کنید. این رابط برنامه نویسی API همچنین به عنوان یک ابزار مدیریتی عمل می کند که دسترسی به داده های برنامه Aweber را برای شما فراهم می کند.

پیشنهاد مطالعهارتقاء سایت با Neil Patel

با مدیریت لیست مخاطبین چه کاری می توانم انجام دهم؟

AWeber ویژگی اصلی تقسیم بندی لیست را در اختیار شما قرار می دهد که مدیریت لیست مخاطبین را برای شما آسان تر می کند. می توانید مشتریان را مرتب کرده و دسته بندی کنید تا بهتر به آنها مراجعه کنند. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا مشتریان را بسته به عوامل مختلف مانند ارزش آنها در شرکت خود، عادات خرید آنها یا مدت زمانی که در مشاغل شما هستند به دسته های مختلف تقسیم کنید.

شما می توانید برای مشتریان جدید ، مشتریان VIP ، مشتریانی که خدمات یا محصولات شما را به صورت مکرر تهیه می کنند ، تقسیم بندی کنید. تفکیک مشتریان به بخش های مختلف، ارسال ایمیل های مرتبط و هدفمند را که به آنها پاسخ می دهند، آسان تر می کند.

از قابلیت های ادغام گرفته تا ویژگی تقسیم بندی لیست تا تجزیه و تحلیل ارائه شده ، برنامه Aweber تمام تلاش خود را انجام می دهد تا اطمینان حاصل شود که هنگام مدیریت مخاطبین خود، هموارترین تجربه ممکن را دارید. به شما یک داشبورد مستقیم داده می شود که می توانید هر زمان که بخواهید به راحتی در کمپین های خود تغییر ایجاد کنید. برای دسترسی به این برنامه و استفاده از آن، می توانید مشاوره های لازم را از 20پیمنت دریافت کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد