بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2022

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2022

توسط : تیم محتوا
1,902

بازار ارزهای دیجیتال ، در حال حاضر با سرعت زیادی در حال رشد است. کسانی که به دنبال افزایش ثروت خود هستند ، اکنون ارزهای رمزنگاری شده را به عنوان راهی برای تنوع بخشیدن به مجموعه سرمایه گذاری خود در نظر می گیرند. در کنار املاک و سهام ، احتمالاً ایده خوبی است که برای افزایش ارزش دارایی، ارزهای رمزنگاری شده داشته باشید. اما بهترین ارزهای دیجیتال 2022 چه هستند؟

برخی از افراد فقط می خواهند سکه های دیجیتالی داشته باشند. صرف نظر از دلیل آن، منطقی است که افراد بیشتری به این نوع ارز علاقه مند شوند. با این حال ، اولین مانع برای خرید ارز رمزنگاری شده، محدودیت مالی، تاثیر زیادی در انتخاب شما دارد.

می توان گفت که در اولین قدم ، بیت کوین اصلی وجود دارد که با ساتوشی های موجود برای دسترسی بیشتر سرمایه گذاران در جریان است. در سال گذشته و حتی قبل از آن ، تعداد زیادی ارز رمزنگاری شده وجود داشته است. بسیاری از شرکت ها در حال حاضر اجازه پرداخت با استفاده از چنین دارایی های دیجیتالی را می دهند، همچنین از فناوری بلاک چین استفاده می کنند.

اتریوم نیز یکی از جایگزین های بیت کوین است. این ارز دیجیتال نیز اکنون به عنوان امور مالی غیر متمرکز یا به طور خلاصه DeFi شناخته می شود. تصور این که ارز مستقل از هیچ بانک مرکزی یا سایر مقامات باشد نیست. در آینده نزدیک، ممکن است چندین شبکه همتا به همتا داشته باشیم که انواع معاملات مالی بهترین ارزهای دیجیتال 2022 را ارائه می دهند. 

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2022

سرمایه گذاری در رمز ارزها

دنیای ارزهای رمزنگاری شده و املاک از قبل پیوند خورده است، بنابراین ممکن است بتوانیم برخی از خانه ها را برای فروش با بیت کوین خریداری کنیم. بنابراین ، کدام یک از این پروژه های ارزهای رمزنگاری شده در حال حاضر برای سرمایه گذاری بهتر است؟ برخی از این ارزها غیر متمرکز هستند. 

چندین مورد شامل ورودی جامعه در مورد پروتکل های جدید است. به طور کلی، در حال حاضر حدود 4000 ارز رمزنگاری شده برای انتخاب وجود دارد. با پیش بینی سال 2022 ، بسیاری از سرمایه گذاران اکنون به دنبال ارزهای رمزنگاری شده هستند اما نمی دانند کدام را انتخاب کنند. 

همچنین ، به یاد داشته باشید که راه های زیادی برای سرمایه گذاری و ایجاد بازده با رمزنگاری وجود دارد که شامل :

خرید و فروش رمزنگاری : کسب سود سرمایه

وام دادن به رمزنگاری : در حالی که رمزنگاری خود را نگه داشته اید ، وام دهید. 

کارتهای رمزنگاری : هنگام استفاده از کارت اعتباری یا نقدی خود ، پول نقد رمزپایه کسب کنید. 

رمزنگاری : ایجاد استخراج رمزنگاری

در حال حاضر، بیت کوین برای اجرای قراردادهای هوشمند به شبکه رعد و برق و راه حل های دیگر نیاز دارد. این محدودیت اتریوم را به گزینه بهتری برای این جنبه از تجارت تبدیل می کند. از سال 2015 ، اتریوم یک ارز رمزنگاری شده بسیار محبوب است. همچنین ثابت شده است که قدرت آن قوی و توانمند است. در عین حال ، هنوز هم به نسخه بهتری از خود تبدیل می شود. ارتقاء تغییرات مورد نیاز برای سریعتر و کارآمدتر شدن را به عنوان بهترین ارزهای دیجیتال 2022  ایجاد می کند.

پیشنهاد مطالعه0 تا 100 صنعت ماینینگ را بشناسید (راهنمای جامع)

ارزهای رمزنگاری شده برتر 

قبل از اینکه به بهترین ارزهای دیجیتال 2022 بپردازیم، اجازه دهید روشن کنیم که هنوز هیچ فرمول مطلق برای تعیین بهترین ها در میان آنها وجود ندارد. تنها می توان سوالاتی را دنبال کرد که در آن ها ممکن است موفقیت احتمالی این ارزها را تعیین کند، اما آینده همیشه نامشخص است. ممکن است عوامل زیادی بر موقعیت یک ارز رمزنگاری شده تأثیر بگذارد، اما این عوامل باید برای تعیین سطح عملکرد ارزهای رمزپایه امروز کافی باشد. 

ارزهای رمزنگاری شده یا رمزنگاری شده، مانند بیت کوین، دارایی های دیجیتالی هستند که به عنوان وسیله مبادله ارزش مورد استفاده قرار می گیرند. هیچ دولت مرکزی عرضه رمزنگاری را صادر یا کنترل نمی کند. بنابراین، آنها به صورت ناشناس عمل می کنند، بدون تکیه بر ساختار بانکی سنتی هستند. هرکسی می تواند با استفاده از تلفن همراه و اینترنت از هر کجا وجهی ارسال یا دریافت کند و رمز ارزها را با پتانسیل نامحدود غیر متمرکز کند.

در حال حاضر چند گزینه برتر وجود دارد :

ارز دیجیتال بیت کوین

بیت کوین که به BTC نیز معروف است، اولین و احتمالاً مشهورترین ارز رمزنگاری شده است. این رمز ارز در سال 2009 برای عموم شناخته شد. مانند اکثر ارزهای رمزنگاری شده، بیت کوین مبتنی بر فناوری بلاک چین است. این شامل شبکه پیچیده ای از بسیاری از رایانه ها است که بیت کوین را با مکانیسم های اجماعی ایمن نگه می دارد. این بدان معناست که رایانه ها داده های دفتر کل ارز رمزنگاری شده را که به Proof-of-Work یا PoW معروف است، تأیید می کنند.

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2022

مزیت سرمایه گذاری در BTC 

سرمایه گذاری در بیت کوین به عنوان بهترین ارزهای دیجیتال 2022 چندین مزیت دارد. در وهله اول، معاملات در این ارز رمزپایه اقتصادی و سریع هستند، به ویژه در مقایسه با گزینه های دیگر می توان این را برداشت نمود. هر ده دقیقه یک بلاک جدید وجود دارد و حداکثر توان آن حدود 7 TPS است. برعکس ، برخلاف ارزهای فیات ، معاملات در BTC نیازی به شناسایی خصوصی یا اطلاعات مالی کاربران ندارد.

در حال حاضر، BTC دومین ارز دیجیتالی با بیشترین سرعت رشد و همچنین برجسته ترین آن است. در آوریل 2021 ، قیمت آن به حدود 64000 دلار رسید. بیت کوین همچنین دارای مزایای اولین حرکت کننده در بازار است. این امر به تدریج در نقاط مختلف جهان قابل قبول تر و قابل استفاده تر می شود، زیرا السالوادور اولین کشوری است که BTC را به یکی از پول های ملی خود تبدیل کرد.

طبق گزارش بلاک چین، در اولین قسمت سال 2021 حدود 488.000 آدرس بیت کوین ایجاد شد. تا به امروز ، این تعداد باید بیش از 90 میلیون نفر باشد و تعداد آنها به طور مداوم در حال افزایش است. بیت کوین همچنین به عنوان دارایی مقاوم در برابر نفوذ تورم در نظر گرفته می شود و از نظر طبیعت آن را شبیه طلا می کند. این یکی از دلایل اصلی انتخاب رمزنگاری معمول برای SoV یا Store of Value است.

پیشنهاد مطالعهبهترین کیف پول سخت افزاری

رشد بیت کوین از بهترین ارزهای دیجیتال 2022

سرمایه گذاران همچنین باید نقدینگی بالای BTC و عدم ارتباط آن با سیستم مالی جهان را به عنوان بهترین ارزهای دیجیتال 2022 در نظر بگیرند. همه اینها باعث می شود که این ارز رمزنگاری شده برای اهداف سرمایه گذاری کلان مناسب باشد. 

این کار مانند سهام نیاز به واسطه ندارد و یک فرد خصوصی می تواند به راحتی آن را در چندین صرافی خرید و فروش کند. بیت کوین از بدو تأسیس ، عملکرد بهتری نسبت به بازار سهام داشته است. با این حال، به خاطر داشته باشید که این تاریخ فقط 12 سال قدمت دارد. به احتمال زیاد این بازده بالا حداقل با گذشت زمان کمی کندتر می شود.

رمز ارز اتریوم

اتریوم یکی دیگر از ارزهای رمزنگاری شده معروف است. همچنین دارای شبکه ای مبتنی بر بلاک چین است که ارز رمزنگاری شده به اختصار Ether یا ETH نامیده می شود. ارز در اینجا به دلیل عملکرد قرارداد هوشمند یکی از گزینه های برتر است.

قراردادهای هوشمند شباهت زیادی به قراردادهای معمولی کاغذی دارند و شرایطی برای برآوردن آنها وجود دارد. با این حال، این قرارداد هیچ بانک یا واسطه دیگری را به عنوان واسطه ندارد. در حال حاضر، توسعه دهندگان از این شبکه برای ایجاد پیشنهادات زیادی مانند Security Tokens ، نشانه های غیر قابل تعویض یا DEX مبادلات غیر متمرکز استفاده می کنند.

نشانه های غیرقابل تعویض یا NFT برای جایگزینی اقلام ارزشمند مانند آثار هنری است. توکن های امنیتی ممکن است بتوانند جایگزین محصولات مالی مانند گواهی سهام کاغذ شوند. در کنار این، اتریوم ممکن است بتواند ارزهای رمزنگاری شده جدیدی با استاندارد توکن ERC-20 بسازد.

در حال حاضر ، اتریوم به عنوان بهترین ارزهای دیجیتال 2022 از مکانیزم اجماع به مکانیسم PoW از Proof of Stake یا PoS تغییر می کند. این امر با ارتقاء ETH2.0 امکان پذیر است. در حال حاضر، سهامداران این ارز می توانند ETH خود را بدهند و از آن به عنوان سرمایه گذاری برای کسب درآمد غیرفعال بیشتر استفاده کنند.

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2022

سرمایه گذاری مناسب روی اتریوم 

وقتی صحبت از برنامه های غیر متمرکز می شود، اتریوم گزینه ای با بزرگترین شبکه برای بلاک چین است. همچنین دارای ارزش بازار بالایی است. با سیستم توکن استاندارد و غیر متمرکز ERC-20 ، چندین کاربرد برای اتریوم وجود دارد. به همین دلیل است که در حال حاضر بهترین و غالب ترین انتخاب برای توسعه سکه های دیجیتالی جدید است.

اتریوم همچنین یکی از معدود سکه های دیجیتالی است که تا کنون از بیت کوین پیشی گرفته است. همه برنامه ها، نشانه های امنیتی ، قراردادهای هوشمند و سایر پیشنهادات برای اجرا بر روی بلاک چین به ETH نیاز دارند. 

ارزهای رمزنگاری شده در چند سال گذشته بسیار حساس بوده اند. پذیرش آنها سریعتر از اینترنت بوده است. پیش بینی می شود تا پایان سال 2025 حدود یک میلیارد کیف پول جهانی بیت کوین وجود داشته باشد. با توجه به دسترسی جهانی اینترنت به اینترنت ، انتظار می رود این رقم همچنان افزایش یابد. 

نه تنها بیت کوین در حال رشد است، بلکه ارزهای رمزپایه دیگری مانند اتریوم نیز رشد می کنند که پذیرش آن از سال 2019 سریعتر از بیت کوین بوده است. رشد دارایی های توزیع شده (DeFi) حتی چشمگیرتر است، زیرا تعداد کاربران از آغاز سال 2021 سه برابر شده است. این بازار خطرناک کاربران بیشتری را به خود جلب کرده است و با رسیدن 2021 به سه ماهه پایانی خود، سرمایه گذاران به دنبال 2022 برای بهترین سرمایه گذاری در رمزنگاری و بهترین ارزهای دیجیتال 2022 هستند.

پیشنهاد مطالعهنحوه استخراج ارز دیجیتال با موبایل

ارز رمزپایه پولکادوت

Polkadot  که با نام DOT نیز شناخته می شود، یک شبکه بلاک چین از انواع Parahcain است. چندین بلاکچین متصل با عملکردهای خاص خود دارد، اما همه آنها با هم کار می کنند. پولکادات مانند اتریوم ، به توسعه دهندگان خود اجازه می دهد تا قراردادهای هوشمند ایجاد کرده و برنامه بسازند.

همچنین دارای زنجیره های رله است که به dApps اجازه می دهد تا با سایر شبکه های مختلف بلاک چین ارتباط برقرار کنند. ماهیت این شبکه به عنوان بهترین ارزهای دیجیتال 2022 به گونه ای است که انتقال دارایی ها بین بلاک چین تقریباً بدون زحمت انجام شده است. به علاوه ، Polkadot همچنین دارای بالاترین پتانسیل برای سرعت معاملات است.

سرمایه گذاری در پولکادات

دلیل اصلی هیجان سرمایه گذاران در مورد Polkadot این است که می تواند با اتریوم و شبکه های دیگر معامله کند. این بدان معناست که این شبکه دارای پایگاه برنامه نویس بزرگ و رو به رشد است. Keith Bliss اظهار داشته است که استفاده از Polkadot به عنوان رقیبی برای اتریوم مفید است. چندین برنامه نویس Polkadot را برای استفاده ایمن تر می دانند، زیرا به کاربران اجازه می دهد بلاک چین های خود را ایجاد کنند.

اساساً ، این رمز ارز، پاسخی برای مشکل اصلی مقیاس پذیری بلاک چین ارائه می دهد. Prachains در Polkadot تراکم معمول را کاهش می دهد، بنابراین ارز را افزایش داده و برای اهداف سرمایه گذاری قابل استفاده می شود. ویتالیک بوترین یکی از بنیانگذاران Polkadot و Ethereum است. این عامل دوباره به Polkadot یک پایه ثابت برای سرمایه گذاران می دهد.

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2022

کاردانو (ADA)

کاردانو (ADA) یک رمزنگاری نسل سوم و از بهترین ارزهای دیجیتال 2022  است که در سال 2017 راه اندازی شد و بر پایه بیت کوین و اتریوم ساخته شده اما پایدارتر ، مقیاس پذیر، سریعتر و ایمن تر است. اگرچه در اخبار مانند بیت کوین و اتریوم از این ارز دیجیتال، خبری نیست، اما توسط Motley Fool یک رمزنگاری ضروری است.

کاردانو در حال حاضر از روش اجماع اثبات سهام استفاده می کند و دارندگان می توانند ADA خود را به اشتراک بگذارند. ضمن آنکه باید گفت که یکی دیگر از بنیانگذاران ETH چارلز هاسکینسون بخشی از کاردانو است.کاردانو در مقایسه با بیت کوین 7 TPS ، 257 تراکنش در ثانیه را پردازش کرده است. این ارز، در حال حاضر برای پروژه های مالی ، مراقبت های بهداشتی و کشاورزی استفاده می شود.

پیشنهاد مطالعهمعرفی بهترین ماینرهای ارزهای رمزنگاری شده

می توانید پیش از هر گونه اقدامی در خصوص سرمایه گذاری در بهترین ارزهای دیجیتال 2022 ، مشاوره های لازم را از کارشناسان 20پیمنت دریافت کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد