کسب درآمد ارزی از سایت FreshBooks

کسب درآمد ارزی از سایت FreshBooks

توسط : تیم محتوا
1,597

سایت FreshBooks یک راه حل حسابداری ابری است که برای مترجمان آزاد و صاحبان مشاغل کوچک طراحی شده است. این یک راه حل ساده و شهودی است، بنابراین حسابداری در آن بسیار ساده است. می توانید با این برنامه کاربردی، فاکتورهای حرفه ای ایجاد کنید، هزینه های خود را جمع آوری کنید و زمان خود را برای پروژه ها پیگیری کنید. علاوه بر این، همه داده های شما به طور ایمن در ابر ذخیره می شوند، بنابراین می توانید در هر کجا که هستید، روی هر دستگاهی که می خواهید کار کنید.

این برنامه راه حل نهایی شما برای خودکارسازی فرآیندهای صورتحساب است. با سایت FreshBooks می توانید فاکتورها را به راحتی ایجاد، ارسال و مدیریت کنید. این محصول به شما امکان می دهد فاکتورها را به سرعت با حداقل اطلاعات مورد نیاز کاربر وارد کرده و سپس آنها را از طریق پست الکترونیکی یا پست سنتی ارسال کنید. 

هر فاکتور به طور خودکار ، مانند هر اطلاعیه دیرکرد قابل پرداخت، ارسال می شود. شما همچنین می توانید پرداخت های مشتریان خود را از طریق اینترنت نیز بپذیرید. توانایی سایت برای صورتحساب و پذیرش پرداخت آنلاین، زمان دریافت پرداخت ها را تا حد زیادی کاهش می دهد.

کسب درآمد ارزی از سایت FreshBooks

عملکردهای سایت FreshBooks

صرفه جویی در زمان صورتحساب :

سایت  FreshBooks صورتحساب را آسان می کند، بنابراین می توانید زمان کمتری را صرف کارهای کاغذی کنید و زمان بیشتری را برای انجام کارهای مورد علاقه خود در نظر داشته باشید. حتی می توانید پرداخت های آنلاین را بپذیرید تا مطمئن شوید سریع حقوق و درآمد خود را می گیرید.

ضبط هزینه ها با سهولت : 

حساب بانکی خود را به این سایت وصل کنید تا مطمئن شوید تمام تراکنش های هزینه ای شما به طور خودکار حساب شده است. ضمن آنکه محاسبات آسان می شود زیرا همه معاملات شما به راحتی ثبت می شوند و در یک مکان طبقه بندی می شوند.

در نظر گرفتن ساعت قابل پرداخت : 

ساعاتی را که برای پروژه های خود کار کرده اید پیگیری کنید. بدون زحمت آن زمان را به صورتحساب تبدیل کنید تا بدانید که برای تمام کارهایی که انجام داده اید به طور دقیق صورت حساب می دهید.

پیشنهاد مطالعهگیفت کارت توییچ Twitch

در هر کجا کار کنید :

 با برنامه های تلفن همراه رایگان سایت FreshBooks برای iPhone ، iPad و Android می توانید در هر کجا که تجارت شما را هدایت می کند، کار کنید. عکسی از رسید خود را در صندوق ثبت کنید یا آن فاکتور را مستقیماً از دفتر مشتری خود ارسال کنید.

مروری بر ارائه سایت

این یک نرم افزار صورتحساب و حسابداری آنلاین است که برای متخصصان فریلنسر طراحی شده است. مجموعه ای جامع از ویژگی ها ، مانند پذیرش پرداخت آنلاین ، ردیابی زمان ، اتوماسیون و موارد دیگر ، ابزارها و گردش کار مدرن را در اختیار کاربران قرار می دهد که در زمان صرفه جویی می کند، دقت را ارتقا می بخشد و کارایی خود را در مشاغل روزمره افزایش می دهد. به عنوان یک راه حل ابری، بسیار قابل دسترسی است، ضمن آن که  برای همگام سازی و ادغام با بانک ها ، شرکت های کارت اعتباری ، مراکز پرداخت و سایر برنامه های بهره وری ابر به اندازه کافی ایمن است.

کسب درآمد ارزی از سایت FreshBooks

ویژگی های سایت  FreshBooks

صورتحساب ، پرداخت ها و حسابداری 

سایت FreshBooks دارای ویژگی های صورتحساب است که استفاده از آنها آسان است. ایجاد و سفارشی سازی فاکتورهای با ظاهر حرفه ای ساده است. کاربران می توانند لوگوی خود را اضافه کرده و یک ایمیل تشکر را شخصی کنند. پرداخت آنلاین از طریق کارت های اعتباری و ACH را می پذیرد.

 سایر ویژگی ها شامل یادآوری خودکار و شارژ کارت اعتباری مشتری ، درخواست واریز در صورتحساب ، اضافه کردن زمان و هزینه های پیگیری شده در فاکتور ، ارائه تخفیف ، محاسبه خودکار مالیات و موارد دیگر است. پرداخت های آنلاین به صورت خودکار در حساب کاربر ثبت می شود. گزینه های پرداخت بیشتر برای مشتری بدون هزینه پنهان در دسترس است. 

تنظیم پرداخت آنلاین در سایت FreshBooks را می توان با یک کلیک و همچنین پذیرش پرداخت های کارت اعتباری بصورت آنلاین ، حضوری یا تلفنی انجام داد. سایر ویژگی های پرداخت شامل برنامه ریزی ، ارزهای بین المللی با Stripe ، گزارش های پرداخت جمع آوری شده خودکار و موارد دیگر است. ویژگیهای حسابداری دوبخشی اقلام درآمد و هزینه های مربوط را برای محاسبه دقیق سود و زیان مشخص می کند.

هزینه ها ، پیگیری زمان و گزارش 

نرم افزار حسابداری و حسابداری ابری به کاربران امکان می دهد حساب بانکی یا کارت اعتباری خود را برای ورود خودکار متصل کنند، به طوری که کسب و کار با جدیدترین هزینه ها به روز شود. آنها می توانند از رسید عکس بگیرند، آن را ثبت کنند و داده ها در سیستم به روز شده و سازماندهی می شوند. 

این ویژگی سایت FreshBooks برای هزینه های چند ارزی ، طبقه بندی خودکار ، دسته های دوستدار مالیات ، تعیین هزینه های مکرر و موارد دیگر دارد. ردیابی زمان به شما امکان می دهد تا ساعت های صرف شده در محل کار را تجزیه کنید. دارای یک تایمر شروع به حرکت است که زمان را به صورت خودکار وارد فاکتور می کند. کاربران همچنین می توانند زمان برنامه های دیگر مانند Asana ، Basecamp ، Trello و Teamwork را پیگیری کنند یا از برنامه افزودنی مرورگر Chrome استفاده کنند. 

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Substack

سایر ویژگی ها عبارتند از ردیابی زمان تیم ، زمان در مقابل یک مشتری خاص ، یادداشت های ورود زمان دقیق ، نمایش هفتگی و ماهانه زمان ردیابی و موارد دیگر. ویژگی ها شامل تفکیک هزینه ها ، خلاصه فعالیت های اخیر ، گزارش خلاصه مالیات بر فروش ، قدیمی شدن حساب ها و موارد دیگر است.

پروژه ها ، برآوردها ، موبایل و موارد دیگر 

سایت  FreshBooks برای صاحبان مشاغل کوچک و تیم های آنها ایده آل است. آنها می توانند پیمانکاران ، کارکنان و شرکای تجاری را برای مدیریت پروژه ها دعوت کرده و مجوزهایی را برای دسترسی به فایل تعیین کنند. ویژگیهای همکاری ساده برای سهولت دریافت بازخورد از دیگران ساخته شده است. 

ویژگی ها شامل ابزار چت ، سررسید پروژه ، نمای کلی وضعیت پروژه ، پروژه تیم و مدیریت تحویل و موارد دیگر است. برآوردهای سفارشی را می توان به سرعت به صورتحساب تبدیل کرد. همچنین دارای پیشنهادات قابل تنظیم ، تأیید برآورد توسط مشتری برای شروع پروژه ، ردیابی وضعیت برآورد ، پیش نمایش تخمین ، افزودن تخفیف و موارد دیگر است. 

برنامه های تلفن همراه برای دستگاه های iOS و Android برای ایجاد صورتحساب در حال حرکت، گرفتن رسید برای ثبت هزینه ، چت ، به روزرسانی وضعیت و سایر موارد موجود است. شما می توانید برای کسب درآمد ارزی از سایت FreshBooks از طریق 20پیمنت اقدام کرده و درآمد خود را با کمک ایشان به صورت ریال در ایران دریافت کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد