برترین دانشگاه ها و کالج های روسیه

برترین دانشگاه ها و کالج های روسیه

توسط : تیم محتوا
1,692

اگر به دنبال تحصیل در دانشگاه های برتر دنیا هستید، می توانید بهترین دانشگاه های روسیه را جستجو نمایید. تعداد زیادی از دانشگاه های معتبر و برجسته در روسیه یافت می شود که در کنار برخی از بزرگترین دانشگاه های بین المللی ،  جایگاه شایسته خود را دارند.

دانشگاه ها ، کالج ها ، دانشکده های پزشکی ، دانشکده های مهندسی و حقوق روسیه در دانشگاه های آموزشی و دانشگاهی بسیار مورد احترام و مشهور هستند و همچنان برنامه های معتبر لیسانس ، کارشناسی ارشد و دکتری را برای دانشجویان بین المللی با انگیزه ارائه می دهند. بنابراین می توانید با خیال راحت یکی از رقابتی ترین مدارک را در بهترین دانشگاه های روسیه کسب کنید.

پیشنهاد مطالعهراهنمای تحصیل در آلمان

دانشگاه های برتر روسیه 

روسیه نه تنها بزرگترین کشور جهان است، بلکه یکی از سردترین نقاط دنیا نیز محسوب می شود. این کشور داستانی جذاب ارائه می دهد که کاملاً در ذهن دانش آموزان نقش دارد. سالانه روسیه برای تحصیل در بین جوانان سراسر جهان محبوبیت بیشتری پیدا می کند. 

بهترین دانشگاه های روسیه و سیستم های آموزشی در جهان را در خود جای داده است، به ویژه در زمینه های مهندسی و پزشکی ، با نرخ سواد 99،6 که بیشتر از اکثر استانهای اروپای غربی است. دانشجویان خارجی در دانشگاههای دولتی روسیه فقط 10-20 درصد هزینه های آموزشی را پرداخت می کنند 

در حالی که 80-90 درصد از دولت روسیه یارانه می گیرد. روسیه همچنین بزرگترین کشور جهان با فرهنگ، تاریخ و سنت های بسیار منحصر به فرد است. برخی می گویند روسیه دو پایتخت دارد. سنت پترزبورگ و مسکو که هر دو شهر مملو از فعالیت سیاسی ، فرهنگ غنی و دانشجویی پرانرژی هستند.

برترین دانشگاه ها و کالج های روسیه

بهترین دانشگاه های روسیه در سن پترزبورگ

سنت پترزبورگ واقع در شمال غربی روسیه، شبیه شهری نیست که در ابتدا در یک مرداب ساخته شده بود. سنت پترزبورگ که به عنوان ونیز شمال نیز شناخته می شود ، توسط معماران معروف ایتالیایی و فرانسوی ساخته شده است، بنابراین ، دارای شخصیت بسیار منحصر به فردی است که بهترین دانشگاه های روسیه را در خود جای داده است. پاریس دارای برج ایفل است و رم دارای کلوزئوم است، اما سن پترزبورگ به یک مدل جهانی از نظر معماری تبدیل شده است. کافی است در خیابان نویسکی پروسپکت به طول سه مایل قدم بزنید تا بناها ، کانالها و پلها را تماشا کنید.

با این حال ، چیزهای بیشتری در این شهر وجود دارد تا مناظر زیبای آن. سنت پترزبورگ مسلماً بیشترین تمایل به غرب و مترقی روسیه را دارد و این شهر را برای تحصیل در خارج از کشور مناسب می کند. به عنوان مثال ، جشن شبهای سفید معروف در تابستان ترکیبی از رقص، موسیقی و هنر است که در گلهای قرمز مخروطی به اوج می رسد.

اکثر افرادی که این آخرین رویداد را جشن می گیرند دانش آموزان هستند. مطمئناً یک جشن سرگرم کننده و فرهنگی مناسب برای دانش آموزان است. تحصیل در خارج از کشور در بهترین دانشگاه های روسیه و در سن پترزبورگ می تواند به تحصیل در خارج از کشور کمک کند تا دانشجویان با سیاست کمی متفاوت تر از مسکو ، از سیاست، تاریخ و فرهنگ روسیه استفاده کنند.

پیشنهاد مطالعهبهترین دانشگاه ها و کالج های هلند

تحصیل در برترین دانشگاه های مسکو

مسکو ، پایتخت کشور ، محل میدان های گسترده و مناره های مارپیچ است. سیستم متروی شهر به طول 190 مایل ، دومین سیستم بزرگ جهان است و اقتصاد مسکو را به قطب فعالیت و تعامل مداوم تبدیل کرده است. این شهر میزبان بسیاری از جاذبه های تاریخی مشهور است و بخاطر زندگی شبانه غنی اش شهرت جهانی دارد. 

در کنار سن پترزبورگ، مسکو میزبان برخی از بهترین دانشگاه های روسیه است، جایی که جوانان می توانند ارتباط شخصی نزدیکی با فرهنگ روسیه برقرار کنند. هر گوشه مملو از فرصت های عکاسی است، بنابراین هرگز بدون یک قاب کامل پر از فیلم دور نروید.

دانشگاه های محبوب روسیه

اکنون که کمی درباره آنچه هر شهر ارائه می دهد ایده دارید، وقت آن است که دانشگاهی را برای تحصیل انتخاب کنید.

برترین دانشگاه ها و کالج های روسیه

دانشگاه دولتی سن پترزبورگ 

این دانشگاه بزرگترین دانشگاه در شهر و بهترین دانشگاه با چند دانشکده در روسیه پس از دانشگاه دولتی مسکو است. این دانشگاه دارای شهرت عمومی است، زیرا اکثر نخبگان سیاسی فعلی روسیه، از جمله روسای جمهور ولادیمیر پوتین و دیمیتری مدودف ، تحصیل کرده اند. گروه فلسفه دانشگاه در برنامه های روسی به عنوان زبان خارجی (RKI) دوره های روسی را برای شهروندان خارجی ارائه می دهد.

آکادمی پزشکی دولتی سنت پترزبورگ I. I. Mechnikov 

این یکی از قدیمی ترین و بزرگترین دانشکده های عالی پزشکی روسیه است و یک موسسه پیشرو برای آموزش متخصصان در زمینه پزشکی پیشگیرانه و بالینی است. این دانشگاه که از بهترین دانشگاه های روسیه است، سنت دیرینه ای در زمینه آموزش دانشجویان روسی و بین المللی دارد. امروزه افرادی از حدود 80 کشور جهان در آنجا تحصیل می کنند.

پیشنهاد مطالعهبرترین دانشگاه های سوئد

دانشگاه دولتی لومونوسف مسکو 

قدیمی ترین و بزرگترین دانشگاه روسیه و یکی از معتبرترین موسسات آموزش عالی روسیه است. این دانشگاه با بسیاری از دانشگاه های جهان ارتباطات خوبی برقرار کرده است، برنامه ها و سخنرانی های دانشجویی را با موسسات برجسته بین المللی آموزش عالی مبادله می کند.

دوره های این دانشگاه شامل دوره های بین المللی جمعیت شناسی یونسکو ، دوره های آب شناسی یونسکو ، مرکز بین المللی بیوتکنولوژی ، مرکز بین المللی لیزر است. این دانشگاه دوره ها و سمینارهای روسی را به عنوان یک زبان خارجی ارائه می دهد. این دانشگاه، طیف گسترده ای از خدمات آموزشی و برنامه های آموزشی را با شرایط ورود سخت برای دانشجویان آینده ارائه می دهد. برنامه ها به زبانهای روسی و انگلیسی ارائه می شود.

موسسه روابط بین الملل مسکو 

این مدرسه دیپلماتیک وزارت امور خارجه در روسیه است و قدیمی ترین و مشهورترین و بهترین دانشگاه های روسیه برای آماده سازی متخصصان روابط بین الملل و دیپلماسی است. به این ترتیب ، این موسسه 56 کلاس آموزش زبان ارائه می دهد که آن را به بزرگترین انتخاب دوره های زبان در جهان تبدیل می کند.

دانشگاه فنی دولتی باومن مسکو

این دانشگاه قدیمی ترین و بزرگترین دانشگاه فنی روسیه است که B.S. ، M.S. و مدرک دکتری در زمینه های مختلف مهندسی و علوم کاربردی را ارائه می کند. پذیرش با 3 شرط ورود به امتحان، با تمرکز بر ریاضی ، فیزیک و روسی رقابتی است.

برترین دانشگاه ها و کالج های روسیه

برنامه ریزی تحصیل در بهترین دانشگاه های روسیه

گم شدن در شهرهای روسیه آسان است، چه برسد به بهترین دانشگاه های روسیه، بنابراین صحیح ترین کار این است که بتوانید تا حد ممکن در مورد زندگی در آنجا آگاه شوید. در زیر برخی از اطلاعات اساسی اما اساسی وجود دارد که قبل از مهاجرت باید به آنها توجه کنید.

زبان : 

زبان روسی هشتمین زبان محبوب در جهان است. اگرچه زبان روسی برای گوش انگلیسی آموزش دیده ، کاملاً بیگانه به نظر می رسد، اما یادگیری زبان روسی در دوران دانشجویی راهی عالی برای درک عمیق تر فرهنگ روسیه است. برنامه تحصیل در خارج از کشور CIEE در دانشگاه دولتی سن پترزبورگ کلاس های کوچکی را ارائه می دهد که فقط به زبان روسی تدریس می شود. اگر ترجیح می دهید در کلاس های انگلیسی تدریس کنید، نگران نشوید. گزینه های زیادی برای این کار وجود دارد. اما اگر می خواهید مهارت های خود را تقویت کنید، گزینه های یادگیری زبان روسی خود را بررسی کنید.

مسکن: 

برای تحصیل در بهترین دانشگاه های روسیه، بسته به ترجیح شخصی شما ، دانشجویی که در روسیه زندگی می کند می تواند یکی از دو راه را شامل شود. اقامت با خانواده میزبان یا زندگی در خوابگاه دانشگاه. برنامه تحصیل KEI در در دانشگاه دولتی مسکو ، زندگی در خوابگاه دانشجویی را ارائه می دهد. 

پیشنهاد مطالعهمعرفی برترین دانشگاه های اسپانیا

زندگی آکادمیک: 

روسیه به طور سنتی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در یک دوره 5-6 ساله تا سال 2007 که ساختار لیسانس و کارشناسی ارشد دو طبقه به تصویب رسید، ترکیبی شد. حضور و مشارکت در کلاس با دقت کنترل می شود و ممکن است تأثیر بسزایی در نمرات نهایی داشته باشد. سال تحصیلی به دو بخش تقسیم می شود. از سپتامبر تا ژانویه و از ژانویه تا ژوئن ، به ترتیب با امتحانات زمستانی و تابستانی را شامل می شود.

ضمن آنکه بهترین دانشگاه های روسیه از سیستم نمره گذاری پنج امتیازی استفاده می کنند. "1" "ضعیف" و "5" "عالی" است. علاوه بر این ، یک "+" یا "-" ممکن است با یک عدد همراه باشد تا ارزیابی استاد را یک قدم جلوتر ببرد. خوشبختانه ، 1s به ندرت داده می شود و 2s فقط در صورتی به دانش آموزان داده می شود که دانش خود را کاملاً در مورد موضوع نشان ندهند. اگر به اندازه کافی کار کنید و به کلاس علاقه نشان دهید، گذراندن زندگی دانشگاهی خود در بهترین دانشگاه های روسیه بسیار ساده است.

برترین دانشگاه ها و کالج های روسیه

زندگی اجتماعی و فرهنگ دانشجویی: 

زندگی در مسکو و سن پترزبورگ چیزهای زیادی برای ارائه دارد. درک فرهنگی را می توان از طریق مجموعه ای از بازدیدها از موزه ، تورهای قایق ، تعاملات شخص به شخص و سفرهای میدانی به شهرهای دیگر یا مناظر با اهمیت تاریخی غنی کرد.

در بهار و تابستان ، بازدید گردشگران از اقامتگاه های قبلی تزارها و تزاریناهای روسیه برای گردشگران بسیار محبوب است. اکثر موزه ها و جاذبه های گردشگری ورودی رایگان یا تخفیفات زیادی را برای دانشجویان ارائه می دهند.

بورسیه ها

روسیه بخشی از اتحادیه اروپا است اما این کشور با روبل فعالیت می کند، ارزی که به دلیل قوی بودن از دلار مشهور است و در نتیجه گرانتر است. خوشبختانه، بورسیه تحصیلی در بهترین دانشگاه های روسیه برای کمک به جلوگیری از خالی شدن حساب بانکی دانشجو در دسترس است. به عنوان مثال، CIEE بورسیه تحصیلی بین 1000 تا 5000 دلار اعطا می کند.

پیشنهاد مطالعهبرترین دانشگاه های انگلستان 2021

ویزای دانشجویی روسیه

برای اخذ ویزای روسیه ، مدارک خاصی لازم است. اصل نامه دعوت نامه از وزارت امور داخلی روسیه، نتایج آزمایش HIV که حداقل 90 روز قبل از عزیمت تکمیل می شود و مدرک خروج از شرکت هواپیمایی که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویزای دانشجویی در روسیه ، می توانید با کارشناسان 20پیمنت در ارتباط باشید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد