معرفی سایت 000Webhost

معرفی سایت 000Webhost

توسط : تیم محتوا
2,016

سایت 000Webhost یک راه حل رایگان میزبانی وب است که مجموعه ای از ویژگی های ارزشمند، از جمله سازنده وب سایت ، پشتیبانی وردپرس را بدون تبلیغات ارائه می دهد. کاربران می توانند برای دریافت ویژگی ها و پشتیبانی بیشتر به یک برنامه پولی ارتقاء دهند، اما بر اساس بررسی های ما ، این بهترین راه حل رایگان میزبانی وب برای کسانی است که واقعا بودجه محدودی دارند. البته باید در نظر داشت که میزبانی وب رایگان از نظر قابلیت ها و ویژگی ها بسیار محدود است.

پیشنهاد مطالعهگیفت کارت توییچ Twitch

000Webhost چیست؟

اگر می خواهید میزبانی وب کاملاً رایگان داشته باشید، معمولاً باید با تبلیغات موجود در سایت خود سازگاری ایجاد کنید. اما با وجود سایت 000Webhost ، می توانید سایتی را تهیه کنید که هیچ هزینه ای برای شما نداشته باشد و در عین حال هیچ تبلیغی از طرف میزبان نداشته باشد. البته محدودیت هایی در مورد آنچه می توانید با این طرح رایگان دریافت کنید وجود دارد، اما هنوز هم راهی مناسب برای ایجاد سایت برای افراد  باشگاه ها یا مشاغل کوچک است.

معرفی سایت 000Webhost

برنامه های ارائه شده سایت 000Webhost

به طور کلی ، این سایت برنامه های زیر را ارائه می دهد:

میزبانی وب رایگان : بدون هیچ هزینه ای تمام اصول اولیه را برای میزبانی یک سایت در اختیار شما قرار می دهد.

میزبانی مشترک : با کمتر از یک دلار در ماه ، این طرح به میزان قابل توجهی فضای ذخیره و پهنای باند بیشتری نسبت به برنامه رایگان داشته و همچنین تعدادی ویژگی اضافی برای شما به ارمغان می آورد.

میزبانی مشترک  Premium: کاربرانی که بیش از یک وب سایت دارند باید حداقل به طرح میزبانی مشترک Premium ارتقاء دهند. این امکان را به شما می دهد تا سایت های نامحدود را میزبانی کنید و همچنین شامل ویژگی هایی مانند پشتیبان گیری هفتگی و یک دامنه رایگان است.

میزبانی مشاغل تجاری : ویژگی های منحصر به فردی که دارای برترین طرح سایت 000Webhost هستند شامل پشتیبان گیری روزانه و گواهی SSL رایگان است.

پیشنهاد مطالعهگیفت کارت توییچ Twitch

برنامه های رایگان و پولی

در حالی که روی سایت رایگان خود کار می کنید، یادآوری های زیادی را مشاهده خواهید کرد که می توانید با حساب پولی بیشتر دریافت کنید. در واقع، این ارائه دهنده در مورد محدودیت خدمات رایگان خود صریح است. اما آیا واقعاً نیاز به ارتقاء دارید؟ می توانید در این خصوص مشاوره های لازم را از 20پیمنت دریافت کنید.

سایت 000Webhost یک مارک باسابقه میزبانی وب است که اکنون توسط Hostinger پشتیبانی می شود و ادعا می کند میزبان وب سایت های رایگان برای بیش از 20 میلیون کاربر است. برنامه های رایگان این شرکت تنها با 300 مگابایت فضای دیسک یا 10 هزار فایل و فقط 3 گیگابایت پهنای باند ماهانه ارائه می شود. 

اگر صفحات وب شما به طور متوسط 1.5 مگابایت حجم دارند، این به معنای نمایش 66 صفحه در روز است. برای یک کسب  وکار کوچک یا سایت شخصی خوب است. شاید به این دلیل که پهنای باند بسیار کاهش یافته است، حساب رایگان وب سایت 000Webhost دیگر از میزبانی دو وب سایت پشتیبانی نمی کند. این روزها شما فقط یک وب سایت دریافت می کنید.

این سرویس شامل پشتیبانی از PHP و یک پایگاه داده MySQL ، یک وب سایت سازنده برای کمک به ایجاد سایت شما ، یا نصب خودکار وردپرس در صورت تمایل و یک کنترل پنل سفارشی ساده برای کمک به مدیریت هر جنبه ای از برنامه شما خواهد بود.

نحوه عملکرد سایت 000Webhost

سرویس رایگان سایت 000Webhost ایجاد حساب های ایمیل را فعال نمی کند که به طور بالقوه یک مشکل عمده است. اما به شما امکان می دهد حداکثر پنج فرستنده ایمیل ایجاد کنید که ایمیل ها را به آدرس دیگری منتقل می کند. اما برخی از رقبا فراتر می روند و به عنوان مثال، Infinity Free تا 10 حساب ایمیل POP3 را برای سایت شما پشتیبانی می کند. در صورتی که قصد دارید از این سایت استفاده کنید، می توانید ثبت نام خود را در صفحه اصلی آن انجام داده و یک زیر دامنه برای سایت خود (myname.000webhostapp.com) انتخاب کنید. 

معرفی سایت 000Webhost

خرید اشتراک در سایت 

در سایت های رایگان، یک لوگوی این سایت در سمت راست پایین صفحه وجود دارد. هرچند کوچک است و مانع کار شما نمی شود و بسیاری از بازدیدکنندگان حتی متوجه آن نمی شوند. اگر از لوگو ، محدودیت پهنای باند ، عدم وجود ایمیل و سایر محدودیت ها راضی نیستید، می توانید یک طرح پولی از شرکت مادر 000webhosting ، Hostinger International را انتخاب کنید.

قیمت ها برای برنامه سالانه میزبانی مشترک سایت 000Webhost تنها از 2.39 دلار شروع می شود. در حالی که به نظر می رسد ارزان است، اما هنوز هم محدودیت های زیادی دارد . پهنای باند 100 گیگابایت در ماه ، فقط یک آدرس ایمیل، دامنه ای رایگان که فقط دو زیر دامنه مجاز است. بنابراین احتمالاً برای سایتهای اصلی کار می کند.

طرح میزبانی مشترک Premium ، با قیمت 4.79 دلار در ماه در برنامه سالانه  ، گزینه بهتری برای سایت های عمومی است. هنوز چند محدودیت و حذفی دارد. 20 گیگابایت فضای دیسک ، 100 زیر دامنه ، بدون گواهی SSL همراه، اما شامل پهنای باند نامحدود، حساب های ایمیل و FTP است و موارد مفید دیگر شامل پشتیبان گیری هفتگی و ادغام Cloudflare است.

پیشنهاد مطالعهخدمات ایمیل مارکتینگ با AWeber

نحوه ثبت نام 

تقریباً مانند هر سرویس وب دیگری که تا به حال استفاده کرده اید برای شروع کار در سایت 000Webhost باید ثبت نام انجام شود. آدرس ایمیل خود را وارد کنید، رمز عبور را انتخاب کرده و روی پیوندی در ایمیل تأیید آدرس خود کلیک کنید. به نظر می رسد به اندازه کافی آسان است.

حساب شما باید با استفاده از یک حساب ایمیل از سرویس برتر مانند Gmail یا Outlook ثبت شود. اگر گوگل یا مایکروسافت ارائه دهندگان ایمیل شما هستند، مشکلی ایجاد نمی شود. به ویژه اینکه این سایت در مورد افرادی که می پذیرد بسیار سختگیری دارد. 

ضمن آن که وب سایت شما به جای cPanel از داشبورد سفارشی مدیریت می شود. اگر بتوانید از این مشکلات جلوگیری کنید، روند ثبت نام سایت 000Webhost بسیار ساده تر است. یک کنسول وب سازگار با مبتدیان امکان نصب وردپرس، ایجاد یک سایت جدید از ابتدا یا بارگذاری یک سایت موجود را ، همه با چند کلیک بسیار ساده ، امکان پذیر می کند. 

این نمی تواند با برنامه هایی مانند cPanel و Softaculous رقابت کند.- آنها به شما امکان می دهند بیش از 400 برنامه را نصب کنید، در اینجا فقط وردپرس است. برای اشتراک این سایت کاربردی، با کارشناسان 20پیمنت در ارتباط باشید.

برچسـب هـا : سایر ، سایت 000Webhost ، 000Webhost
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد