همه چیز درباره سایبر ماندی

همه چیز درباره سایبر ماندی

توسط : تیم محتوا
1,523

سایبر ماندی یک اصطلاح بازاریابی است که به اولین دوشنبه پس از تعطیلات شکرگزاری در ایالات متحده اشاره دارد. این یک رویداد خرید آنلاین 24 ساعته است که در ابتدا توسط مشاغل ایجاد شد تا انگیزه ای برای خرید آنلاین در افراد ایجاد شود و اکنون اغلب به عنوان تمدید فروش بلک فرایدی در نظر گرفته می شود.

تفاوت سایبر ماندی با بلک فرایدی چیست؟

ریشه اصطلاح بلک فرایدی به دهه 1950 باز می گردد، در حالی که ریشه های سایبر ماندی بسیار جدیدتر است. این اصطلاح در سال 2005 برای توصیف دوشنبه پس از جمعه مطرح شد که مردم پس از بازگشت به سر کار به خرید آنلاین ادامه می دادند. این واقعه، تا کنون بزرگترین روز خرید آنلاین سال است که یک فرصت فروش گسترده برای خرده فروشان تجارت الکترونیک است.

پیشنهاد مطالعهدرباره گیفت کارت Epic Games اپیک گیمز

بسیاری از خرده فروشان باهوش از "فصل فروش بلک فرایدی" که معمولاً از سه شنبه شروع می شود، استفاده می کنند تا دریابند که چه معاملات و تبلیغاتی در حال انجام است و از این بینش برای بهینه سازی فروش سایبر ماندی خود استفاده می کنند. با جایگزینی پیشنهادات غیرمجاز با معاملاتی که تقاضای زیادی دارند، مشاغل می توانند بهترین نتیجه را از هر دو داشته باشند، سود بیشتری کسب کنند و مشتریان خود را راضی نگه دارند.

اگرچه به طور سنتی فروش بلک فرایدی بر معاملات داخل فروشگاه متمرکز است، خریداران بیشتری به دنبال خرید آنلاین پیشنهادات هستند و مفهوم بلک فرایدی به عنوان شروع فصل خرید تعطیلات در حال تغییر است. این دوره از بلک فرایدی تا سایبر ماندی ، در حال حاضر اغلب به عنوان "آخر هفته سایبری" نامیده می شود و تخفیف ها با پیشرفت فروش شدیدتر و تندتر می شوند. این یک فرصت عالی برای خرده فروشان است که بهترین فروش آنلاین را تجربه کرده و داده های مفید را برای آمادگی برای فروش کریسمس جمع آوری کنند.

همه چیز درباره سایبر ماندی

آماده سازی فروشگاه آنلاین خود برای سایبر ماندی

اگر می خواهید در فروشگاه خرده فروشی غول آسای آمازون فعالیت کنید، می توانید برای فروش در این سایت اقدام کنید. همچنین می توانید وب سایت خود را برای محصولات خود بهینه کنید. این دو واقعه رشد عظیمی از خریدهای آنلاین را به خصوص در محصولات دیجیتالی نشان می دهند. اطمینان از اینکه وب سایت شما عالی به نظر می رسد و در همه دستگاه ها به طور یکپارچه کار می کند، برای بدست آوردن سهم از فروش سایبر ماندی بسیار مهم است.

اطمینان حاصل کنید که می توانید تقاضا را مدیریت کنید. محصولات خود را تولید و آماده کنید تا برای فروش تعطیلات آماده شوید. این روزهای هیجان انگیز، به یک رویداد بزرگ خرید آنلاین تبدیل شده است و مشتریان عمداً خرید خود را تا آنروز به تاخیر انداخته اند تا از تخفیفات سنگین بهره مند شوند. بخش بزرگی از فروش Cyber Monday از طریق تبلیغات جستجوی پولی ایجاد می شود، زیرا خریداران به دنبال خرید هستند نه فقط برای مرور محصولات به سایت سر می زنند. 

بلک فرایدی و سایبر ماندی در 2020

در سال 2020 ، سایبر ماندی ، به عنوان برترین روز خرید برنامه ریزی شده معرفی شد. 30 درصد از خریداران، خرید در روز Cyber Monday را داشته در حالی که 24 درصد آنها اعلام کردند که خرید بلک فرایدی را انتخاب نمودند. این همه گیری ارتباط زیادی با این تصمیم گیری های دیجیتالی داشته است. 

در سال 2019 ، 83.3 میلیون نفر در این روز خرید آنلاین کردند. در حالی که در بلک فرایدی 93.2 میلیون نفر حضور داشتند.  وقتی صحبت از خرید می شود، سایبر ماندی پس از بلاک فرایدی قرار می گیرد.

در سال 2020 ، هزینه های Cyber Monday هزینه های دیجیتالی بلک فرایدی را حدود 2.4 میلیارد دلار شکست داد. در سال 2019 ، هزینه های دیجیتال دوشنبه، هزینه های جمعه را حدود 2 میلیارد دلار شکست. در سال 2018 ، سایبر ماندی توانست شکست 1.2 میلیارد دلار بلک فرایدی را پایین آورد.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت 000Webhost

محصولات محبوب در سایبر ماندی

همان گونه که اشاره شد، خرید آنلاین در این دو روز با تخفیف ها و جذابیت های بالایی برخوردار است. به شکلی که برخی از محصولات، بیش از دیگران، مورد توجه بوده و از پرفروش ترین آن ها به شمار می آید. پرفروش ترین ها در سال 2020 عبارت بودند از Super Mario 3D All Stars ، AirPods ، اسباب بازی های Vtech ، رایانه های HP و Dell ، Chromecast که سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دادند.

این درحالی است که در سال 2019 Nintendo Switch ، دستگاه های VR ، تلویزیون های سامسونگ ، اسباب بازی های Frozen 2 و L.O.L. عروسک های سورپرایز توانستند رکورد پرفروش ترین محصولات را بشکنند.

همه چیز درباره سایبر ماندی

تخفیقات در روزهای خاص تعطیلات 

 باید گفت که سایبر ماندی در حال حاضر بیش از یک دهه قدمت دارد و به عنوان نقطه مقابل خرید آنلاین بلک ایجاد شده است. علاوه بر این که فرصتی مناسب از یک خرید آنلاین را از هفته شکرگزاری را به خرده فروشان آنلاین می دهد، به خریداران نیز در این تعطیلات گزینه خرید راحت تری می دهد. این رویداد در 29 نوامبر 2021 برگزار می شود.

اینکه آیا Cyber Monday هنوز به تنهایی باقی می ماند یا کاملاً با بلک فرایدی ادغام شده است ، مورد بحث می باشد. در سال 2020 ، سایبر ماندی و بلک فرایدی تفاوت چندانی با یکدیگر نداشتند، زیرا همه گیری ویروس کرونا خریداران را به خرید به صورت آنلاین مجبور کرد. به علاوه، در حالی که Cyber Monday صرفه جویی های منحصر به فردی را ارائه می داد، بسیاری از معاملات تکرار بلک فرایدی بود.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت FreshBooks

شما می توانید برای خرید از سایت های خارجی همچون آمازون و استفاده از روزهای هیجان انگیز بلک فرایدی و سایبر ماندی ، از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید و کالاهای مورد نیاز خود را با تخفیف های عالی خرید کنید. توجه داشته باشید که می توانید پرداخت ارزی و تحویل کالا در ایران را از طریق 20پیمنت به سادگی انجام دهید. کافی است که با کارشناسان آن تماس بگیرید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد