نحوه موفقیت در آزمون دولینگو

نحوه موفقیت در آزمون دولینگو

توسط : تیم محتوا
1,962

آیا تصمیم دارید برای ادامه تحصیل یا کار و زندگی، به کشور دیگری سفر کنید؟ برای اثبات سطح زبان انگلیسی خود به شرکت در آزمون Duolingo فکر می کنید؟ آیا مطمئن نیستید که بهترین راه برای این کار چیست و به دنبال  نحوه موفقیت در آزمون دولینگو هستید؟

آزمون Duolingo برای آزمایش سطح عمومی زبان انگلیسی شما طراحی شده است و بر اساس تکنیک های امتحانی خاص مورد نیاز برای آزمون هایی مانند IELTS یا TEOFL نیست. بهترین راه برای آمادگی برای این امر این است که زبان عمومی خود را با شرکت در کلاس ها یا انجام خودآموزی بهبود بخشید.

پیشنهاد مطالعهتفاوت های آزمون دولینگو و آیلتس

در حالی که همواره به زبان آموزان توصیه می شود که مسئولیت یادگیری خود را بپذیرند و خود به تنهایی درس بخوانند، تصور می شود که موثرترین راه برای پیشرفت آنان این است که این درس را با گذراندن درس با یک معلم انگلیسی واجد شرایط ترکیب کنند تا بتوانند موفقیت در آزمون دولینگو را تضمین نمایند.

نحوه موفقیت در آزمون دولینگو

آزمون دولینگو 

اگر قصد دارید در آزمون انگلیسی Duolingo شرکت کنید نکاتی برای کمک به شما در آماده سازی برای این آزمون آورده شده است. در عین حال می توانید  برای کسب اطلاعات بیشتر، با کارشناسان 20پیمنت در ارتباط باشید.  برای موفقیت در آزمون دولینگو ، به هر روشی که به طور معمول این مهارت های زبان انگلیسی را بیاموزید و تمرین کنید، به شما کمک می کند تا برای آزمون آماده شوید. 

این ممکن است شامل تماشای فیلم به زبان انگلیسی، صحبت با دوستان، خواندن روزنامه ها و مجلات و تمرین نوشتن باشد. علاوه بر این، بسیاری از منابع رایگان آنلاین وجود دارد. همچنین، یک نمونه آزمون، شما را با انواع سوالاتی که در آزمون انگلیسی Duolingo با آنها روبرو می شوید، آشنا می کند. توصیه می شود برای موفقیت در آزمون دولینگو ، از یک نمونه آزمایشی استفاده کنید تا بدانید در آزمون واقعی چه توانایی دارید و می توانید روی بهترین کار خود تمرکز کنید. 

نمونه آزمایشی رایگان است و می توانید هر زمان که می خواهید از آن استفاده کنید. هنگامی که آن را تکمیل می کنید، آزمون نمونه، محدوده نمره تخمینی را ارائه می دهد. به خاطر داشته باشید که آزمون نمونه کوتاهتر است و تنها در هشت دقیقه انجام می شود و محدوده نمرات غیر رسمی و از دقت کمتری برخوردار است. 

پیشنهاد مطالعهنحوه موفقیت در آزمون دولینگو

آماده سازی محیط آزمون 

از آنجا که شما آزمون انگلیسی Duolingo را به صورت آنلاین از رایانه خود می گیرید، باید مطمئن شوید که همه چیز را دارید تا در هنگام امتحان با مشکلی روبرو نشوید. شما باید شناسنامه عکس دولتی، اتاقی آرام و با نور کافی و مدت زمان حدود یک ساعت زمان بدون وقفه را در اختیار داشته باشید. 
همچنین برای موفقیت در آزمون دولینگو لازم است که رایانه ای مجهز به دوربین جلو و اتصال به اینترنت و مرورگر سازگار را در اختیار بگیرید.

قوانین آزمون دولینگو 

پس از اتمام آزمایش، پروکتور ویدیویی، شما را بررسی می کند تا از رعایت قوانین اطمینان حاصل کند. این قوانین شامل استفاده نکردن از هدفون، عدم برقراری ارتباط با شخص دیگر ، استفاده نکردن از تلفن یا سایر دستگاه ها و ظاهر خارج از صفحه است. رعایت این قوانین در طول آزمون مهم است، در غیر این صورت باید دوباره آن را انجام دهید. قوانین آزمون در پرسش های متداول Duolingo مشخص شده است و در دستورالعمل های ابتدای آزمون گنجانده شده است.

آزمون انگلیسی Duolingo شامل بخش نوشتاری و مصاحبه ویدئویی است. وقتی نتایج خود را با یک دانشگاه به اشتراک می گذارید، هر دو را شامل می شوند. این یک فرصت عالی برای ک موفقیت در آزمون دولینگو و متقاضیان پذیرش بین المللی است تا در مورد شما بیاموزند و خود و توانایی زبان انگلیسی خود را به نمایش بگذارند. 

شما می توانید برای هر مصاحبه ویدئویی و نمونه نوشتاری از دو موضوع سوال انتخاب کنید. سپس یک تا سه دقیقه صحبت می کنید و حداکثر تا پنج دقیقه می نویسید. تایمری برای پیگیری شما تعبیه شده است. اگر گیر کرده اید، ناامید نشوید. یک نفس عمیق بکشید و به هر سوالی که می توانید پاسخ دهید. قبل از اینکه نتایج خود را با دانشگاه ها به اشتراک بگذارید، می توانید پاسخ های خود را مرور کنید. اگر از عملکرد خود راضی نیستید، می توانید دوباره در آزمون شرکت کنید تا به موفقیت در آزمون دولینگو دست یابید.

نحوه موفقیت در آزمون دولینگو

نکات مهم در موفقیت در آزمون دولینگو

نکته 1: واژگان جدید را بیاموزید و تمرین کنید. کلمات جدید را در فرهنگ لغت جستجو کنید یا کلمات ناشناخته ای را که هنگام تماشای یا گوش دادن به چیزی به زبان انگلیسی مشاهده می کنید، یادداشت کنید. 

نکته 2: بر مهارت های گوش دادن تمرکز کنید. می توانید تماشای یک برنامه تلویزیونی جدید را در Netflix یا سایر سایت های پخش کننده شروع کنید.

نکته 3: مطالعه کنید و به ساختارهای گرامری توجه کنید. کتاب ، مجله ، روزنامه آنلاین یا وبلاگ بخوانید. نگاه کنید که چگونه ساختارهای مختلف گرامری در انواع مختلف نوشتار استفاده می شود.

نکته 4: گوش خود را با لهجه های آمریکایی تنظیم کنید. اگر پادکست دوست دارید و به رادیو گوش می دهید،  این آزمون از لهجه های آمریکایی استفاده می کند، بنابراین بهتر است برای موفقیت در آزمون دولینگو از این رسانه ها استفاده کنید.

نکته 5 : لحن جمله خود را تمرین کنید. صدای خود را ضبط کنید تا جملات تنظیم شده را تمرین کنید تا بتوانید لحن خود را تقویت کنید.

نکته 6 : خود را در تلفظ واژگان آزمایش کنید. با واژگان جدیدی که مشاهده می کنید، با بررسی نسخه صحیح ویدئوهای یوتیوب، تلفظ خود را ارتقاء ببخشید.

پیشنهاد مطالعهآزمون دولینگو

آمادگی لازم برای آزمون دولینگو

نکته 7 : با استفاده از زبان توصیفی به نوشتن بپردازید و تمرین کنید. برای موفقیت در آزمون دولینگو ، جملات کوتاهی درباره چیزهایی بنویسید که می توانید در اطراف خود ببینید و سعی کنید از زبان توصیفی جدید و هیجان انگیز استفاده کنید.

نکته 8 : سعی کنید در مورد چیزی به مدت 30 ثانیه صحبت کنید. موضوعی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید و خودتان آن را در تلفن یا رایانه خود ضبط کنید و سپس به آن گوش دهید. این کار را چند بار انجام دهید تا ببینید چگونه پیشرفت می کنید.

نکته 9 : در مورد موضوعی به مدت 1-3 دقیقه با بهترین زبان انگلیسی خود صحبت کنید. پس از تسلط کامل به صحبت کردن به مدت 30 ثانیه ، ضبط خود را به 1 تا 3 دقیقه افزایش دهید و این کار را تا زمانی که احساس اعتماد به نفس طولانی نکنید، ادامه دهید.

نکته 10: نوشتن خود را عملی کنید و ببینید آیا می توانید در مورد موضوعی به مدت 3-5 دقیقه صحبت کنید. اگر یادگیری واژگان جدید و یادگیری ساختارهای گرامری را در مطالبی که خوانده اید تمرین کرده اید، وقت آن است که همه را به کار بگیرید و بنویسید.

توجه داشته باشید که می توانید برای ثبت نام و موفقیت در آزمون دولینگو از طریق 20پیمنت اقدام کرده و برنامه مهاجرت خود را کامل کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد