معرفی بهترین ثبت کننده های دامنه

معرفی بهترین ثبت کننده های دامنه

توسط : تیم محتوا
1,663

هر وب سایت عالی به یک نام دامنه سریع و به یاد ماندنی نیاز دارد و انتخاب بهترین ثبت کننده دامنه برای انجام هرچه بهتر کارها، به منظور ایجاد حضور آنلاین بسیار مهم است. ارائه یک رویکرد جدید در وب سایت، همواره یک چالش دیگر است، اما هنگامی که الهام گرفته می شود، قبل از استفاده آنلاین از آن، باید آن را در یک ثبت کننده دامنه ثبت کنید. فقط مطمئن شوید که نام دامنه خود را عاقلانه انتخاب کرده اید زیرا بازپرداخت وجود ندارد.

ثبت نام دشوار نیست، اما ابتدا باید از بین صدها شرکت ، یکی را انتخاب کنید چندین نکته را باید در نظر بگیرید. اما ثبت کننده دامنه در واقع چه می کند؟ این نهادی است که نامهای دامنه را در سازمانی به نام ICANN ثبت می کند که نام دامنه را در سطح جهانی مدیریت می کند. 

در کنار ثبت دامنه ، بهترین ثبت کننده دامنه خدمات دیگری مانند حفاظت از حریم خصوصی، سازنده وب سایت و میزبانی وب را نیز ارائه می دهد. زیرا استفاده از یک پیشنهاد یکپارچه و همه جانبه بسیار منطقی تر است. جای تعجب نیست که همه ارائه دهندگان اصلی نام دامنه به این روش رفتند.

پیشنهاد مطالعهنحوه موفقیت در آزمون دولینگو

نحوه انتخاب بهترین ثبت کننده دامنه 

ساختار قیمت گذاری می تواند پیچیده باشد. به عنوان مثال، رقم تیتر پایین ممکن است در صورت تمدید گران شود. قیمتها بین افزونه های دامنه نیز متفاوت است، بنابراین ثبت کننده ای که ارزش بالایی برای دامنه .com ارائه می دهد ممکن است در مورد .org معامله ضعیفی به شما ارائه دهد.

ممکن است هزینه های اضافی برای کارهایی مانند انتقال دامنه شما به ثبت کننده دیگر نیز وجود داشته باشد. به دنبال موارد اضافی همراه یا اختیاری باشید. سرویس حفظ حریم خصوصی ، مانع از نشان دادن آدرس ، شماره تلفن و آدرس ایمیل شما به عنوان اطلاعات تماس عمومی دامنه می شود، چیزی که در غیر این صورت می تواند مقدار قابل توجهی ایمیل و تماس های تلفنی برای شما ارسال کند. 

بسیاری از بهترین ثبت کننده دامنه ، میزبانی را به صورت اضافی ارائه می دهند، اما به خاطر داشته باشید که شرکت های میزبانی وب نیز می توانند دامنه ها را ثبت کنند. اگر ایده ای دارید که از کدام میزبان وب می خواهید استفاده کنید، جزئیات برنامه های آن را بررسی کنید. ممکن است هنگام خرید هاست بتوانید دامنه ای را به صورت رایگان ثبت کنید، و این اغلب ارزان ترین گزینه است.

در نهایت ، نگاهی به پشتیبانی که ثبت کننده ارائه می دهد بیندازید. ممکن است شما هرگز به هیچ کمکی احتیاج نداشته باشید، اما اگر هر چیز بحرانی پیش آمده و یا ممکن است با تمدید مشکل ایجاد کند، مهم است که ارائه دهنده شما آماده کمک سریع باشد. ایجاد تعادل بین همه این اولویت ها می تواند مشکل باشد، به همین دلیل است که لیستی از بهترین ثبت کننده دامنه را برای کمک به شما در جهت درست ایجاد کرده ایم.

معرفی بهترین ثبت کننده های دامنه

خدمات ثبت دامنه Domain.com

با نامی مانند Domain.com ، نام تجاری به معنای واقعی تجارت است، که در درجه اول بر مشاغل کوچک و متوسط تمرکز دارد. این محبوب ترین دامنه های سطح بالا ، بیش از 25 دامنه سطح بالا کد کشور را ارائه می دهد و دامنه های برتر را به عنوان کارگزار به فروش می رساند. با نزدیک به دو دهه حضور آنلاین، این شرکت که یکی از بزرگترین و بهترین ثبت کننده دامنه در جهان است، در زمینه میزبانی وب گسترش یافت و در حال حاضر تعدادی از محصولات از جمله خدمات طراحی کامل و میزبانی وب را در بر می گیرد.

قیمت های Domain.com معمولاً متوسط است، اما از 2.99 دلار برای اولین سال شروع می شود. شما باید هزینه حفاظت از حریم خصوصی را بپردازید که معادل 8.99 دلار است. شما می توانید از سازنده وب سایت اصلی آن استفاده کنید که برای هر دامنه ای رایگان است. شما یک وب سایت ساز ، تعداد زیادی قالب مناسب برای موبایل، حداکثر تا شش صفحه ، ابزارهای SEO ، ادغام Paypal و حتی دسترسی به کتابخانه تصاویر موجود دریافت می کنید.

پیشنهاد مطالعههمه چیز درباره سایبر ماندی

خدمات ثبت دامنه Bluehost

این بهترین ثبت کننده دامنه با کیفیت  است که با بسته نرم افزاری میزبانی خود ارزش زیادی را ارائه می دهد. اگر به دنبال ثبت کننده دامنه معتبر هستید که دارای قیمت بسیار مناسب است، Bluehost یکی از بهترین انتخاب ها است. Bluehost دامنه .com را با 12.99 دلار در سال و .org از 9.99 دلار به فروش می رساند.

کسانی که یک برنامه میزبانی مشترک از Bluehost می خرند، یک دامنه رایگان دریافت می کنند و این برنامه مشترک معمولاً 8.99 دلار در ماه است. هنگامی که دامنه دلخواه خود را به دست می آورید، Bluehost یک سیستم جستجوی آسان برای استفاده ارائه می دهد که به وضوح گزینه های شما را نشان می دهد. علاوه بر این، می توانید حریم خصوصی و حفاظت دامنه را با خرید خود اضافه کنید، بدین معنی که مشخصات شخصی شما خصوصی نگه داشته می شوند و به طور عمومی قابل مشاهده نیستند. 

Bluehost همچنین به عنوان بهترین ثبت کننده دامنه ، امکان تمدید خودکار را در اختیار شما قرار می دهد، این امر باعث می شود شما در تجدید دستی دامنه های وب سایت خود نگران نباشید و اطمینان حاصل کنید که هیچ گونه اشتباه تصادفی وجود ندارد که منجر به شکار نام ها شود.

بهترین ثبت کننده دامنه IONOS

IONOS یک شرکت بسیار شناخته شده برای برنامه های میزبانی مختلف است و ارائه آنها در ثبت کننده دامنه یکسان است. IONOS برای سال اول ارزش شگفت انگیزی را ارائه می دهد، با این حال پس از قیمت گذاری اولیه ، قیمت تجدید افزایش می یابد. به عنوان مثال، شما می توانید .com ، .org ، .net ، .biz و چند مورد دیگر را در سال اول با 1 دلار دریافت کنید. 

پس از آن ، قیمت تجدید .com 15 دلار در سال و برای .org ، .net و .biz به 20 دلار در سال افزایش می یابد. برخی از دامنه ها مانند .mobi بسیار گران هستند، زیرا قیمت اولیه همان تمدید ، 20 دلار در سال است. پس از انتخاب دامنه، همچنین یک آدرس ایمیل حرفه ای متصل به دامنه خود با 2 گیگابایت فضای صندوق پستی دریافت خواهید کرد. 

معرفی بهترین ثبت کننده های دامنه

خدمات ثبت کننده دامنه Network Solutions 

Network Solutions  با قول اینکه میزبانی وب و نام دامنه برای هر کسب و کاری را ارائه می دهند، چهار طرح مختلف با ابعاد مختلف را ارائه می دهد. کمترین هزینه را می توانید با 2.84 دلار در ماه داشته باشید و 15 گیگابایت فضای دیسک، قابلیت میزبانی یک وب سایت و حداکثر پنج صندوق پست الکترونیکی را برای شما فراهم می کند.

برای دریافت نام دامنه رایگان باید یک طرح بالا را خریداری کنید و برای دریافت گواهی SSL رایگان باید به طرح "Premium" بروید. علاوه بر این، سه بسته میزبانی مختلف وردپرس وجود دارد که از 5.99 دلار تا 14.24 دلار در ماه متغیر است.

این بهترین ثبت کننده دامنه ، تمام کارت های اعتباری اصلی و PayPal را می پذیرد و برای کسانی که در مورد خدمات خود شک دارند 30 روز ضمانت بازگشت پول وجود دارد. با این حال، اگر نام دامنه ای را ثبت کرده اید، در بازپرداخت لحاظ نمی شود، اما می توانید آن را نگه دارید.

پیشنهاد مطالعهدرآمدزایی از سایت Respondent

سرویس ثبت دامنه GoDaddy

غول وب GoDaddy بزرگترین  و بهترین ثبت کننده دامنه در جهان است که در حال حاضر بیش از 75 میلیون دامنه را برای 17 میلیون مشتری در سراسر جهان مدیریت می کند. این شرکت به دلیل قیمت های پایین سرفصل خود مشهور است و در اینجا نیز همین داستان وجود دارد، به عنوان مثال ، دامنه .org در سال اول با قیمت 9.99 دلار در دسترس است. 

از سوی دیگر .com و .co کمتر قابل توجه هستند اگرچه هنوز ظاهراً ارزان هستند که از 11.99 دلار شروع می شوند. اولین مورد این است که قیمت های اولیه GoDaddy تنها در صورتی پرداخت می شود که دو سال پیش پرداخت کنید و سال دوم به طور قابل توجهی گران تر است  که .com به 18.99 دلار افزایش می یابد و .co ، .org و .mobi به 34.99 دلار برای .co ، 20.99 دلار برای .org و 31.99 دلار برای .mobi منظور می شود.

احتمالاً در جاهای دیگر ارزش بهتری وجود دارد، اما GoDaddy هنوز هم ممکن است برای مبتدیان وب که به دنبال یک قرارداد میزبانی و ثبت دامنه هستند، جذاب باشد. این شرکت دارای مجموعه ای از محصولات است که همه نیازهای احتمالی را پوشش می دهد.

فقط به خاطر داشته باشید که سایر ارائه دهندگان نیز می توانند میزبانی و ثبت دامنه را با هم ترکیب کنند و GoDaddy به عنوان بهترین ثبت کننده دامنه قادر است تا برترین و جذاب ترین بسته را برای شما ارائه دهد. در اینجا می توانید با کمک کارشناسان 20پیمنت و دریافت مشاوره های مناسب، برای ثبت دامنه ثبت نام کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد