معرفی سایت Scribendi و تصحیح متون انگلیسی با آن

معرفی سایت Scribendi و تصحیح متون انگلیسی با آن

توسط : تیم محتوا
1,656

Scribendi یک پلت فرم ویرایش آنلاین است که از مترجمان آزاد برای تصحیح و ویرایش انواع اسناد استفاده می شود، از جمله مقاله هایی که دانش آموزان زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم استفاده می کنند. اگر تصمیم دارید از این سایت درآمد کسب کنید می توانید برای برای ویرایش متون انگلیسی بین 5 الی 50 دلار در ساعت درآمد داشته باشید.

شرایط لازم برای این کار داشتن مدرک دانشگاهی در زمینه مربوطه، اینترنت پهن باند ، نرم افزار آنتی ویروس ، Microsoft Office و رایانه شخصی یا رایانه Mac که در این حالت می توانید در آزمون ویرایش سایت Scribendi شرکت کرده و موفق شوید.

پیشنهاد مطالعهنحوه موفقیت در آزمون دولینگو

بررسی Scribendi

این سایت از مترجمان آزاد برای ویرایش و تصحیح اسناد استفاده می کند و اطلاعاتی درباره حقوق و تعداد کلمات از قبل ارائه می دهد. این سایت انتظار دارد ویراستاران بتوانند یک سند 1000 تا 1500 کلمه ای را در یک ساعت ارسال کنند. این به معنای ویرایش چهار تا شش صفحه تایپ شده در ساعت است. این یک الزام استاندارد برای این نوع کار است. 

با این حال، در جایی که در حال ویرایش کتابهای حرفه ای با پنگوئن هستید، بسیاری از مشتریان Scribendi انگلیسی به عنوان دانش آموزانی هستند که انگلیسی زبان دوم آن هاست. ممکن است متونی که برای ترجمه ارسال می شود، چندان مناسب نباشد. بنابراین ویرایش ها می تواند بسیار بیشتر از انتظار ویراستاران طول بکشد. هرچه زمان بیشتری برای ویرایش یک سند صرف شود، درآمد شما در هر ساعت کمتر است.

معرفی سایت Scribendi

انتخاب پروژه ها 

شما مجاز به مرور و رد هر شغلی هستید. اما ، اگر بیشتر تلاش کرده و کار می کنید ، ممکن است لازم باشد برخی از متون چالش برانگیز را نیز بپذیرید. Scribendi معتقد است که کارهای زیادی برای کسانی که می خواهند ویرایش تمام وقت داشته باشند، دارد. اما از پذیرش ویراستارانی که می خواهند کمتر کار کنند، استقبال می کند.

اگر در پروژه ها سخت گیر باشند، ویراستاران فصلی ممکن است بتوانند با این سایت درآمد خوبی داشته باشند. برخی از ویراستاران که با Scribendi کار کرده اند، ساعتی 50 دلار درآمد داشته اند. اما برخی با کار کمتر، ساعتی 5 دلار درآمد دارند.

بسیار مهم است که هرگونه قرارداد آزاد را که با این شرکت امضا کرده اید، بخوانید. اگر مانع از کار در سایت های دیگر تصحیح می شوید، آن را امضا نکنید. این کار باعث می شود شما نتوانید در سایت هایی که حقوق بیشتری پرداخت می کنند کار کنید. 

آنها انتظارات زیادی از ویراستاران خود در زمان اندک دارند. بسیاری از مقالات اسناد ESL بسیار ضعیف هستند. آنها از ویراستاران خود انتظار دارند که متون را در چند ساعت به ترجمه های کامل تبدیل کنند. تکمیل بسیاری از این مقالات Scribendi به زمان بیشتری نیاز دارد.

آنها به طرز عجیبی در مورد واداشتن همه به امضای یک قرارداد سه ساله غیرقابل رقابت جدی هستند که برای آزادکاران بیش از حد و ناعادلانه به نظر می رسد. این شرکت از ویراستاران فریلنسر که بسیار کار می کنند، انتظار کمال در ترجمه های ارائه شده را دارند. رسیدن به این کمال بدون بازنویسی مقاله غیرممکن است. بیشتر کارها توسط دانش آموزان یا محققانی ارائه می شود که ESL دارند.

پیشنهاد مطالعهمعرفی بهترین ثبت کننده های دامنه

رد پروژه های نامناسب

Scribendi یک سرویس ویرایش است که به شکلی خاص کار می کند. مجموعه ای از سفارشات موجود وجود دارد که هر کدام دارای قیمت و مهلت مشخص هستند. شما می دانید که قرار است از قبل چه چیزی دریافت کنید. اگر سفارشی دارید که متناسب با ارزش پولی که دریافت می شود، نیست، لازم نیست آن را بپذیرید.

 بر اساس مبلغ دلاری که به سفارش اختصاص داده شده است، می توانید متونی را انتخاب کنید که به سطح منطقی ویرایش نیاز دارند. در این شرایط، مطلقاً ساعتی وجود ندارد. تنها شرط این است که شما 10،000 کلمه در ماه ویرایش کنید. به غیر از این، شما می توانید هر اندازه و هر زمان که می خواهید کار کنید.

البته باید گفت که حقوق و دستمزد Scribendi خوب است. بستگی به میزان توانایی شما در زبان انگلیسی در متونی که می پذیرید، دارد. اما اگر به نظر برسد که ارزش تلاش را ندارد، 20 دقیقه فرصت دارید سفارش را رد کنید. 

معرفی سایت Scribendi

ویرایش های ESL 

دستمزد ویرایش های ESL وقت گیر است و دستمزد آن نیز متناسب با آن نیست. همچنین ، برای قبول شدن باید یک آزمایش طولانی و سخت انجام دهید. انتظارات غیر واقعی است و بازه های زمانی بسیار محدود است. حداکثر زمان امکان بررسی ساده دستور زبان را می دهد. اما انتظار می رود که شما همچنین نظرات و پیشنهادات گسترده ای را برای بهبود نوشتار ارائه دهید. اگر این کار را نکردید، مجبورید دوباره آنرا تکرار کنید وگرنه هیچگونه دستمزدی دریافت نمی کنید.

پیشنهاد مطالعهدرآمدزایی از سایت Respondent

مزیت سایت Scribendi

به لطف Scribendi ، صدها دانش آموزی که به سختی می توانند یک جمله بنویسند در حال دریافت درجه پیشرفته هستند. زیرا مقاله های آنها توسط ویراستاران این سایت بازنویسی شده است. اگر بتوانید روزانه 8-10 ساعت مستقیم کار کنید و بنابراین کارهای یک روزه را انجام دهید، می توانید دستمزد خود را به خوبی دریافت کنید. 

برای کسب درآمد از این سایت، لازم است که در آزمون آن شرکت کرده و در صورت قبولی در آن و پذیرش شرایط همکاری و پرداخت ، درآمد خوبی را از آن دریافت نمایید. می توانید برای شرکت در این آزمون و تبدیل درآمدهای ارزی خود به ریال، از کارشناسان 20 پیمنت یاری بگیرید و به راحتی به درآمد دلخواه خود در Scribendi برسید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد