برترین سایت های کلیکی برای کسب درآمد ارزی

برترین سایت های کلیکی برای کسب درآمد ارزی

توسط : تیم محتوا
3,446

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می توان با کلیک بر روی تبلیغات درآمد کسب کرد؟ بسیاری از سایت های خوب کلیک به پرداخت، دارای وب سایت های معروف PTC هستند که برای کلیک کردن بر روی تبلیغات، شرکت در شبکه ها، تکمیل ارجاعات و غیره پول پرداخت می کنند. با این برترین سایت های کلیکی ، برای تبلیغات کلیکی، در آمد ارزی دریافت می کنید.

برترین سایت های کلیکی برای کسب درآمد ارزی

انتخاب بهترین سایت کلیکی

به دلیل عدم آگاهی عمومی در مورد وب سایت های واقعی که هزینه کلیک روی تبلیغات را پرداخت می کنند، احتمالاً بسیاری از آنها وقت شما را تلف می کنند. از همین روست که شناخت سایت های معتبر در این خصوص، می تواند بهترین مسیر را برای شما تعیین نماید.

Neobux :

Neobux یکی از برترین سایت های کلیکی است که با کلیک بر روی تبلیغات، شرکت در بازی‌های شبکه‌ای مختلف و دنبال کردن برنامه‌های ارجاع، به کاربران واقعاً پول پرداخت می‌کند. هرچه تعداد مراجعات بیشتری دریافت کنید و در سایت بیشتر فعال باشید، پتانسیل بیشتری برای کسب درآمد خواهید داشت. 

نکته مهم این است که زمان و تلاش کمی صرف می کنید، ضمن آنکه خوشبختانه برای کسب درآمد از این راه هیچ دانشی لازم نیست. فقط صبور و فعال باشید تا ارجاعات بیشتری دریافت کنید و این همه آن چیزی است که باعث می شود شما فوراً درآمد بیشتری کسب کنید.

Clixsense:

Clixsense همچنین یک وب سایت معروف و قابل اعتماد PTC در لیست برترین سایت های کلیکی است که برای کلیک کردن بر روی تبلیغات پول پرداخت می کند. فقط با کلیک روی تبلیغات، بازی در شبکه های تبلیغاتی، شرکت در نظرسنجی ها و با برنامه ارجاع می توانید درآمد بیشتری کسب کنید. اگر فعال باشید و روزانه این کار را انجام دهید، به نتایج خوبی خواهید رسید.

اوجوو :

Ojooo همچنین یک وب سایت واقعی است که برای کلیک کردن بر روی تبلیغات هزینه پرداخت می کند. می توانید یک عضو رایگان باشید یا می توانید با سرمایه گذاری مقداری حساب خود را برای ارتقاء حساب تمدید کنید. همین استراتژی در اینجا نیز دنبال خواهد شد. Ojooo یک جامعه آنلاین بزرگ دارد، بنابراین پرداخت ها بسیار زیاد نیستند اما واقعاً می توانند در طول زمان اضافه شوند. در مجموع، این یک روش کاملا محترمانه و مفید برای صرف وقت شما و کسب درآمد از برترین سایت های کلیکی است.

Probux :

Probux نیز دارای همان استراتژی است که بیش از همه در وب سایت ها دنبال می شود. این سایت کلیکی برای پرداخت، کلیک بر روی تبلیغات را با سه مقدار مختلف ارائه می دهد. باید در سایت برای کسب درآمد بیشتر عمل کنید و فعال باشید تا در نهایت به درآمد دلخواه خود برسید.

BUXP:

BUXP همچنین یکی از وب سایت های واقعی است که برای کلیک کردن بر روی تبلیغات هزینه پرداخت می کند. این سایت کلیک به پرداخت، انواع مختلفی از روش های کسب درآمد مانند کلیک بر روی تبلیغات، تبادل ترافیک و غیره را ارائه می دهد. هرچه زمان بیشتری بگذارید، پتانسیل بیشتری برای کسب درآمد خوب خواهید داشت.

پیشنهاد مطالعهدرآمدزایی از سایت Respondent

با استفاده از BUXP، یک شبه میلیونر نخواهید شد. با این حال، این سایت یکی از کاربرپسندترین و یکپارچه ترین سایت ها از نظر پرداخت سریع پول است. بنابراین، خودتان آن را امتحان کنید و از برترین سایت های کلیکی درآمد کسب نمایید.

PrizeRebel :

شما می توانید با شرکت در نظرسنجی، تکمیل پیشنهادات از شرکت های مختلف و حتی با انجام بازی های آنلاین درآمد کسب کنید. راه دیگری برای کسب درآمد با برنده شدن در قرعه کشی ها، مسابقات و اعداد خوش شانس وجود دارد. اگر پول نقد بیشتری می‌خواهید، می‌توانید PrizeRebel را از طریق فیس‌بوک، واتس‌اپ و راه‌های دیگر به دوستان و اقوام خود معرفی کنید و ۲۰٪ درآمد مادام‌العمر کسب کنید.

شما سکه به دست می آورید و به ازای هر 100 سکه 1 دلار دریافت می کنید. می توانید درآمد خود را از طریق پی پال، بیت کوین یا کارت های هدیه دریافت کنید. واضح است که این برنامه یکی از برترین سایت های کلیکی برای پرداخت است. اگر تصمیم دارید که کمی وقت بگذارید و تلاش زیادی نکنید، می‌توانید از طریق PrizeRebel پول خوبی به دست آورید. 

Paidverts : 

اگرچه Paidverts به قدمت NeoBux و ClixSense نیست، اما به سرعت در حال جلب اعتماد یکی از پردرآمدترین سایت‌های PTC است. کاربران با کار بر روی Paidverts درآمد بالایی به دست می آورند، بنابراین باید آن را بررسی کنید تا مزیت آن را دریابید. البته این سایت از چند جهت با سایر سایت‌های PTC متفاوت است، اما شما به همان اندازه با تلاش کم درآمد خواهید داشت.

وقتی به Paidverts می‌پیوندید، باید روزانه 16 امتیاز تبلیغاتی جایزه (BAP) یا فعال‌سازی را کلیک کنید تا اینکه روی 100 تبلیغ BAP کلیک کنید. تنها پس از کلیک روی 100 آگهی BAP، شروع به دریافت تبلیغات پولی خواهید کرد. ارزش تبلیغات پولی بستگی به مقدار BAP شما دارد. بنابراین، چیزی که واقعاً می خواهید روی آن تمرکز کنید، این است که چگونه می توانید تا آنجا که می توانید BAP دریافت کنید.

InboxDollar :

این یکی دیگر از برترین سایت های کلیکی قابل اعتماد برای اعضای بین المللی است. راه های مختلفی وجود دارد که می توانید از InboxDollars درآمد کسب کنید. هزاران نفر هستند که با 5 تا 10 دقیقه کار در روز بیش از 100 دلار در ماه از این وب سایت واحد درآمد دارند.

برترین سایت های کلیکی برای کسب درآمد ارزی

مزیت های برترین سایت های کلیکی

اینها برخی از بهترین سایت‌های PTC هستند که می‌توانید به آنها ملحق شوید، از مشاهده صدها آگهی و سایر پیشنهادات کسب درآمد و پرداخت‌های منظم مطمئن شوید. همه این سایت ها سابقه پرداخت عالی با بازخورد خوب اعضای خود را دارند.

اینها وب سایت های واقعی برترین سایت های کلیکی هستند که برای کلیک کردن بر روی تبلیغات هزینه پرداخت می کنند. این ها برترین سایت های کلیکی PTC هستند که به کاربران پرداخت واقعی می‌کنند. باید متذکر شویم که عناصر کلیدی اصلی برای کسب درآمد بیشتر وجود دارد که برای رسیدن به موفقیت باید از آنها پیروی کرد.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Scribendi و تصحیح متون انگلیسی با آن

لازم است تا روزانه فعال باشید. تا جایی که می توانید تعداد اعضا را معرفی کنید و چندین حساب با یک آدرس IP ایجاد نکنید. برای آن که بتوانید موفقیت لازم را از آن ها کسب کنید و یا برای تبدیل کردن درآمد ارزی خود به ریال، می توانید از تجربه و تخصص کارشناسان 20پیمنت بهره مند شوید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد