پشتیبانی پی پال چگونه است

پشتیبانی پی پال چگونه است

توسط : تیم محتوا
3,476

تماس و بهره مندی از پشتیبانی پی پال ، کار سختی نیست. نحوه تماس با خدمات مشتریان PayPal از طریق تلفن یا از طریق چت آنلاین ممکن است. می توانید از طریق تلفن با پی پال تماس بگیرید یا از مرکز راهنمای آنلاین و دستیار پیام آنها استفاده کنید.

برای دسترسی به این سرویس، از طریق تلفن، با شماره تلفن متصل به حساب PayPal خود تماس بگیرید. ضمن آنکه مرکز راهنمایی آنلاین، دارای مقالات در مورد هر موضوعی در خصوص پی پال است که به شما امکان می‌دهد با یک نماینده به صورت آنلاین چت کنید. دو گزینه دیگر در این خصوص، عبارتند از انجمن پی پال و مرکز حل و فصل که می توانید برای ارتباط با این سرویس پرداخت آنلاین، از آن استفاده کنید. اما اینها تقریباً به سرعت در پشتیبانی پی پال کار نمی کنند.

پیشنهاد مطالعهتفاوت حساب های پی پال

آدرس ایمیل در پشتیبانی پی پال 

با کلیک بر روی ثبت نام، موافقت می‌کنید که ایمیل‌های بازاریابی و همچنین سایر پیشنهادات را دریافت کنید و شرایط خدمات و خط‌مشی رازداری پی پال را بپذیرید. پی پال یک پلت فرم نسبتا آسان برای استفاده است. چه در حال خرید یک محصول یا دریافت خدمات به صورت آنلاین باشید یا برای ارسال پول برای دوستان و خانواده یا حتی دریافت وجوه اقدام کنید، این یک فرآیند بسیار ساده و کاربرپسند است.

با این حال، اگر زمانی فرا رسید که چیزی در حساب شما کاملاً درست نیست و شما متوقف می‌شوید یا دارایی‌های غیرقابل توضیحی را متوقف می‌بینید، ممکن است لازم باشد با فردی که در پشتیبانی پی پال کار می‌کند، صحبت کنید. خوشبختانه، PayPal راه‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا با آنها تماس بگیرند و مشکلات خود را حل کنند. و بسته به ترجیحات خود می توانید این کار را به چند روش مختلف انجام دهید.

پشتیبانی پی پال چگونه است

نحوه ارتباط با پی پال از طریق تلفن

ساده ترین راه برای تماس با پی پال از طریق شماره تلفن آنها است. سعی کنید از شماره تلفن مرتبط با حساب PayPal خود تماس بگیرید، این کار در خصوص اتصال به نماینده و پشتیبانی پی پال را سریعتر می کند. تنها چیزی که نیاز دارید چهار رقم آخر شماره است. از طریق این خط تلفن، می‌توانید در مورد مسائل صورت‌حساب، مشکلات حساب و هزینه‌های جعلی، کمک فوری دریافت کنید.

نحوه ارتباط آنلاین پی پال

اگر نمی‌خواهید از طریق تلفن با PayPal تماس بگیرید، می‌توانید برای کمک، به اینترنت مراجعه کنید. با این حال، این ممکن است کندتر باشد. همه مسائل عمومی دیگر و حتی اختلافات مربوط به تراکنش را می توان از طریق مرکز راهنمای سایت، انجمن های پی پال و مرکز حل و فصل رفع نمود. برای دسترسی به این ویژگی‌ها و پشتیبانی پی پال ، باید به حساب PayPal خود وارد شوید.

پیشنهاد مطالعهدلایل لیمیت شدن حساب پی پال

استفاده از پشتیبانی پی پال 

انجمن و مرکز حل و فصل تماس مستقیم با پی پال را شامل نمی شود و بسیار کندتر است. بنابراین در نحوه استفاده از مرکز راهنمایی، احتمالاً بهترین ابزار شما برای دریافت کمک از PayPal است. برای این کار لازم است که ابتدا وارد حساب کاربری خود در وب سایت پی پال شوید.

پس از ورود به سیستم، می‌توانید تا انتهای صفحه پیمایش کنید و روی تماس با ما کلیک کنید یا مستقیماً به www.paypal.com/us/smarthelp/home بروید. با این کار مرکز راهنمایی باز می شود. برای یافتن مجموعه ای از مقالات در مورد هر موضوع، می توانید یکی از مسائل فهرست شده را انتخاب کنید.

اگر ترجیح می‌دهید با کسی صحبت کنید، به پایین بروید و روی پیام به ما کلیک کنید. اگر نیاز به صحبت با شخصی در PayPal دارید، می‌توانید از سه طریق با پشتیبانی پی پال تماس بگیرید  که شامل چت زنده، تلفنی و پیام‌رسانی در رسانه‌های اجتماعی است.

اگرچه دیگر راهی برای ایمیل زدن مستقیم به PayPal وجود ندارد، نوشتن به آنها در توییتر یا فیس بوک بهترین امکان  بعدی است. PayPal از طریق تلفن و چت زنده همه روزه از ساعت 6:00 صبح تا 6:00 بعد از ظهر در دسترس است.

پشتیبانی پی پال چگونه است

تماس با پی پال در رسانه های اجتماعی

برای این کار و ارتباط با پشتیبانی پی پال ، یک پیام مستقیم به AskPayPal ارسال کنید. اگر حساب توییتر دارید، ارسال پیام مستقیم به پی پال آسان است. فقط به https://twitter.com/AskPayPal بروید یا AskPayPal را در برنامه تلفن همراه جستجو کنید و روی ارسال یک پیام خصوصی به پی پال در توییت پین شده کلیک کنید.

پیام رسانی در توییتر راهی عالی برای ارسال پیام طولانی تر به پی پال است. پیام شما می تواند حداکثر 10000 کاراکتر باشد. برای راهنمایی سریع، نام کاربری یا آدرس ایمیل PayPal خود را در محتوای پیام خود وارد کنید. همچنین می توانید در فیس بوک به پی پال پیام و درخواست خود را بنویسید. 

ارسال پیام به پی پال از طریق فیس بوک 

صفحه رسمی فیس بوک پی پال در https://www.facebook.com/PayPalUSA است. برای ارسال پیام به پشتیبانی پی پال ، وارد فیس بوک شوید و روی ارسال پیام در بالای صفحه کلیک کنید. نوشتن به PayPal در فیس بوک یکی دیگر از راه های فوق العاده برای ارسال پیام طولانی تر در حال حاضر که دیگر پشتیبانی از ایمیل وجود ندارد، می باشد. پیام های فیس بوک می تواند حداکثر 20000 کاراکتر باشد.

اگر از برنامه فیس بوک در تلفن خود استفاده می کنید، برای ارسال پیام باید فیس بوک مسنجر را نصب کنید. برای این کار در یک مرورگر وب به https://www.paypal.com/us/smarthelp/contact-us بروید. همچنین می توانید با کلیک روی تماس در پایین هر صفحه پی پال به این صفحه برسید. 

پیشنهاد مطالعهتفاوت وب مانی و پی پال

ارسال ایمیل به پشتیبانی پی پال 

امکان دیگری برای ارسال ایمیل به پشتیبانی پی پال وجود ندارد، اما می توانید یک پیام ایمیل، به نماینده چت ارسال کنید. دریافت پاسخ ممکن است از چند دقیقه تا چند ساعت طول بکشد. وقتی نماینده آماده چت است، از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می شود. برای این کار به پایین صفحه اسکرول کنید. گزینه‌های تماس ظاهر می‌شوند.

برای ارسال پیام به پی پال روی پیام ما کلیک کنید. با این کار دستیار PayPal باز می شود که شبیه یک پنجره چت معمولی است. اگر قبلاً وارد سیستم نشده اید، برای انجام این کار اکنون روی ورود به سیستم کلیک کنید. در این جا از شما پرسیده می شود که آیا می خواهید مکالمه را برای یک نماینده پشتیبانی مشتری ارسال کنید. همچنین زمان انتظار تخمینی خود را خواهید دید.

در این مرحله برای دریافت پشتیبانی پی پال، روی Yes کلیک کنید. اکنون این فرصت را خواهید داشت که محتوای پیام خود را تایپ کنید. مشکل خود را شرح دهید و روی دکمه ارسال کلیک کنید. پیام شما برای نماینده پشتیبانی در دسترس بوده و ارسال خواهد شد.

می توانید با خیال راحت پنجره را بدون وقفه در چت خود ببندید. فقط ایمیل خود را به صورت دوره ای بررسی کنید تا ببینید آیا پاسخ چت دریافت کرده اید یا خیر. هنگامی که اعلان ایمیل را از PayPal دریافت کردید، روی پیوند موجود در پیام کلیک کنید تا با نماینده ای که پیام شما را دریافت کرده چت کنید.

پشتیبانی پی پال چگونه است

تماس با پی پال

برای تماس، در یک مرورگر وب به https://www.paypal.com/us/smarthelp/contact-us بروید. همچنین می توانید با کلیک روی تماس در پایین هر صفحه پی پال به این صفحه برسید. به پایین صفحه اسکرول کنید. گزینه‌های تماس در زیر راه‌های دیگر تماس با ما ظاهر می‌شوند. روی تماس با ما کلیک کنید. این نماد گیرنده تلفن در سمت راست ردیف نماد است. اگر به PayPal وارد نشده اید، اکنون از شما خواسته می شود که این کار را انجام دهید.

شماره تلفن نمایش داده شده را شماره گیری کنید. یک رمز عبور 6 رقمی و به دنبال آن شماره پشتیبانی PayPal در منطقه خود خواهید دید. شماره تلفن پشتیبانی را شماره گیری کنید و رمز عبور را آماده کنید. رمز عبور پس از 10 دقیقه منقضی می شود، بنابراین فوراً تماس را برقرار کنید. اگر خیلی صبر کردید، صفحه را بازخوانی کنید و برای کد جدید دوباره با پشتیبانی پی پال تماس بگیرید.

وقتی از شما خواسته شد رمز عبور را وارد کنید. پس از تأیید رمز عبور، به نماینده منتقل خواهید شد. که می توانید در خصوص مسائل ایجاد شده خود با نماینده پشتیبانی صحبت کنید. پی پال، یک سرویس پرداخت آنلاین شناخته شده و معتبر در دنیاست که از سوی بسیاری از فروشگاه های آنلاین در سراسر جهان پذیرفته شده است. شما نیز می توانید برای افتتاح حساب پی پال و تبدیل درآمد ارزی خود به ریال، از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

برچسـب هـا : پی‌پال ، پشتیبانی پی پال
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد