درباره گیفت کارت پی پال

درباره گیفت کارت پی پال

توسط : تیم محتوا
4,837

در این جا خواهیم گفت که چگونه یک کارت هدیه پیش پرداخت را به حساب پی پال خود اضافه کنید تا از آن به عنوان روش پرداخت استفاده نمایید. شما به راحتی می توانید یک گیفت کارت پی پال به حساب خود اضافه کنید تا از آن برای پرداخت ها و خریدها استفاده کنید. با این حال، کارت هدیه باید از برندهایی مانند Visa، American Express، MasterCard یا Discover باشد تا بتوان از آن در PayPal استفاده کرد.

کارت‌های هدیه پیش‌پرداختی که توسط شرکت‌های کارت اعتباری فروخته می‌شوند، هدیه بسیار خوبی هستند، زیرا می‌توانید موجودی را تقریباً برای هر چیزی از جمله حساب پی پال خود  قرار دهید و اگر اغلب از این حساب استفاده می کنید، اضافه کردن موجودی کارت هدیه به حساب PayPal خود می تواند ایده خوبی باشد. 

همچنین گیفت کارت پی پال یک راه عالی برای از بین بردن احتمال از دست دادن وجوه خود قبل از اینکه حتی فرصتی برای خرید داشته باشید، خواهد بود. در اینجا نحوه افزودن یک کارت هدیه از پیش پرداخت شده از Visa، American Express، MasterCard به حساب پی پال خود آورده شده است.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت Skillshare

اضافه کردن کارت هدیه به پی پال

برای انتقال پول از بانک به حساب PayPal خود به یک حساب PayPal Cash یا PayPal Cash Plus نیاز دارید، اما هر کسی می تواند یک هدیه کارت اعتباری پیش پرداخت را به عنوان روش پرداخت اضافه کند حتی اگر یکی از خدمات نقدی را انتخاب کرده باشید. 

روی پیوند یک کارت نقدی یا اعتباری کلیک کنید. اگر گزینه پیوند دستی یا از طریق بانک به شما داده شده است، روی پیوند یک گیفت کارت پی پال به صورت دستی ضربه بزنید. اطلاعات کارت هدیه را وارد کنید. سپس روی لینک کارت ضربه بزنید.

گیفت کارت پی پال

ویژگی های گیفت کارت پی پال

همانطور که در بالا ذکر شد، مهمترین ویژگی این است که می توانید کارت را به حساب PayPal خود پیوند دهید. پس از پیوند، می توانید وجوه را بین حساب ها منتقل کنید. اگر این ویژگی برای شما مهم نیست، واقعاً دلیلی وجود ندارد که این کارت را بر سایر کارت های اعتباری ترجیح دهید.

همانطور که گفته شد، این کارت ویژگی‌های استانداردی را ارائه می‌کند که انتظار دارید در اکثر کارت‌های پیش‌پرداخت پیدا کنید. در این گیفت کارت پی پال ، به عنوان مثال، می توانید فوراً از حساب پی پال خود به مستر کارت پیش پرداخت پی پال خود پول انتقال دهید. از فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و موارد دیگر، پاداش‌های نقدی دریافت نمایید.

همچنین از سپرده مستقیم رایگان استفاده کرده و مبالغ حقوق خود را سریعتر دریافت کنید. ضمن آنکه این امکان را دارید تا هشدارهای حساب را در دستگاه تلفن همراه خود مشاهده کنید یا برنامه پی پال را دانلود کنید تا موجودی خود را بررسی کرده و تراکنش های اخیر را مشاهده نمایید. این ایمن تر از روش های دیگر بوده و می توان از آن برای پرداخت خریدهای روزمره استفاده نمود.

بارگذاری پول روی کارت

راه های مختلفی برای بارگذاری پول روی گیفت کارت پی پال وجود دارد. ساده ترین راه از طریق سپرده مستقیم است که رایگان می باشد و شما تا دو روز سریعتر به دریافتی خود دسترسی خواهید داشت. همچنین می‌توانید پول نقد را در یکی از بیش از 130000 مکان شبکه NetSpend Reload روی کارت بارگیری کنید. البته می توانید از حساب پی پال خود به کارت پول انتقال دهید.

پیشنهاد مطالعهبرترین سایت های کلیکی برای کسب درآمد ارزی

ارزش گیفت کارت به پی پال

پس از پیوند، در صورت تمایل می‌توانید کارت پیش‌پرداخت یک گزینه پرداخت پیش‌فرض را انتخاب کنید. گاهی اوقات، ممکن است هنگام افزودن یک کارت هدیه به حساب PayPal خود به عنوان روش پرداخت، با خطا مواجه شوید، زیرا کارت‌های هدیه برخلاف کارت‌های اعتباری که به طور سنتی صادر می‌شوند، فاقد شناسه شخصی هستند.

اگر با این نوع مشکل مواجه شدید، گیفت کارت پی پال خود را ثبت کنید. باید دستورالعمل هایی روی کارت وجود داشته باشد که شما را برای ثبت نام به یک وب سایت هدایت کند. علاوه بر این، روش‌هایی نیز برای مبادله کارت‌های هدیه غیر اعتباری با پول در حساب PayPal شما وجود دارد، اما هزینه تراکنش قابل توجه است که معمولاً حداقل 10٪ از ارزش کارت هدیه خواهد بود.

گیفت کارت پی پال

مزیت گیفت کارت پی پال 

اگر ایده کارت اعتباری پاداش را دوست دارید اما نمی خواهید به شما گفته شود که چگونه امتیازات خود را خرج کنید، کارت پاداش پی پال می تواند یکی از انتخاب های اصلی باشد. این کارت اعتباری جوایز، هیچ کارمزد سالانه و سقفی برای امتیاز ندارد. اگر می‌خواهید بدهی را با انتقال موجودی پرداخت کنید، گیفت کارت پی پال مناسب است. 

با توجه به اصول اولیه کارت اعتباری، کارت پاداش PayPal دارای نرخ خرید 20.99% در هر روز، 55 روز بدون بهره در خرید و نرخ انتقال موجودی 0% برای 20 ماه اول است. اگرچه، باید به خاطر داشته باشید، پس از دوره انتقال اولیه موجودی، این نرخ به بالای 21.74 درصد پیش پرداخت نقدی باز می گردد.

با گیفت کارت پی پال ، می توانید به ازای هر دلار خرج شده برای خریدهای واجد شرایط، 1 امتیاز پاداش کسب کنید. علاوه بر این، این امتیازات بدون محدودیت هستند و PayPal راه‌های منحصربه‌فردی را برای استفاده از آنها ارائه می‌کند. 

پیشنهاد مطالعهراهنمای تحصیل در اوکراین

امتیازات پی پال در کارت هدیه

دارندگان کارت می‌توانند امتیازات خود را به صورت آنلاین با بیش از 750000 کسب‌وکار که در آن‌ها Pay with Rewards ارائه می‌شود، خرج کنند. همچنین می توانید پس از خرید یک کالا، تراکنش را در حساب خود انتخاب کنید و به جای آن از امتیازات خود برای پرداخت آن استفاده نمایید.

علاوه بر همه چیزهایی که گیفت کارت پی پال ارائه می دهد، متقاضیان می توانند یک معامله ویژه داشته باشند. زمانی که 3000 دلار یا بیشتر را در 3 ماه اول پس از تأیید کارت برای تراکنش های واجد شرایط خرج کنید، 50000 امتیاز جایزه دریافت کنید.

در مورد کسانی که می‌خواهند کارت خود را با خانواده به اشتراک بگذارند، این کارت پی پال به شما امکان می‌دهد چهار دارنده کارت اضافی رایگان داشته باشید. این کارت هدیه پی پال، انتخاب خوبی برای خریداران آنلاین است که خواهان مزایای کارت پاداش و هدیه با انعطاف پذیری پی پال هستند. با یک پیشنهاد انتقال موجودی ، این گیفت کارت پی پال برای کسانی که به دنبال خلاص شدن از شر بدهی کارت اعتباری هستند، مناسب است.

اگر می‌خواهید از نرخ انتقال موجودی اولیه 0% کارت برای پرداخت موجودی کارت اعتباری خود استفاده کنید، حتماً ظرف 20 ماه این کار را انجام دهید. پس از آن، به نرخ بالای پیش پرداخت نقدی 21.74 درصد در روز تغییر می کند. باید اطمینان حاصل کنید که پرداخت را از دست نخواهید داد. زیرا کارت با 30 دلار کارمزد تاخیر پرداخت همراه است و اگر قصد دارید از گیفت کارت پی پال برای خرید خارجی استفاده کنید، به خاطر داشته باشید که 3.4٪ حاشیه ارز خارجی در تمام بین المللی وجود دارد. در این خصوص می توانید راهنمایی لازم را از کارشناسان 20پیمنت دریافت کنید.

برچسـب هـا : پی‌پال ، گیفت کارت پی پال
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد