لیست بهترین دانشگاه های انگلستان

لیست بهترین دانشگاه های انگلستان

توسط : تیم محتوا
1,624

دانشگاه آکسفورد در فهرست بهترین دانشگاه های انگلستان در سال 2022 ، در صدر قرار دارد. اما دیگر دانشگاه های برتر این کشور کدامند. اگر به تحصیل در دانشگاهی در انگلستان فکر می کنید، لازم است که ضمن مطالعه شرایط این دانشگاه ها، مزایای تحصیل در آن ها را نیز مد نظر داشته باشید.

به یاد داشته باشید که برای تحصیل در این کشور، در کنار هزینه شهریه که پرداخت کنید، هزینه های دیگری مانند مسکن، غذا و حمل و نقل نیز وجود خواهد داشت. اگر به دانشگاه‌هایی در شهرهای بزرگ و گران‌قیمت مانند لندن نگاه می‌کنید، قطعاً لازم است که هزینه زندگی در آنجا را در نظر بگیرید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی برترین دانشگاه های اسپانیا

برای تحصیل در دانشگاه های انگلستان، نه تنها می توانید در کشور جدیدی زندگی کنید که به طور قابل توجهی زندگی در آن متفاوت است، همچنین فرصتی برای ملاقات با تعداد زیادی از دانش آموزان و کارکنان با فرهنگ های مختلف خواهید داشت. 

بهترین دانشگاه های انگلستان

دانشگاه های برتر انگلستان

بهترین دانشگاه های انگلستان به دلیل برخورداری از هدایت جهانی، به ویژه از نظر تنوع دانشجویی، شناخته شده اند. علاوه بر این، حضور در بریتانیا به این معنی است که شما از نظر جغرافیایی به چندین کشور نزدیکتر خواهید بود. اگر این نوع محیط جذاب به نظر می رسد، دانشگاه انگلستان ممکن است برای شما مناسب باشد.

دانشگاه‌های انلگستان از همه دانشجویان می‌خواهند که در طول فرآیند درخواست، یک رشته را انتخاب کرده و به آن متعهد شوند. به عبارت دیگر، زمانی که شما برای یک دانشگاه بریتانیا درخواست می دهید، واقعاً برای یک رشته یا برنامه خاص درخواست می دهید. این به شما این امکان را می دهد که تمرکز تحصیلی و دوره هایی را که می گذرانید در همان سال اول تحصیلی محدود کنید.

اگر می‌دانید دقیقاً چه چیزی را می‌خواهید مطالعه کنید و نمی‌خواهید با الزامات آموزش عمومی وقت بگذرانید،  بهترین دانشگاه های انگلستان برای شما بهترین عملکرد را خواهند داشت. با این حال، اگر هنوز در مورد آنچه می خواهید تحصیل کنید تصمیمی ندارید یا می خواهید فرصتی برای کاوش در دوره های خارج از رشته خود داشته باشید، مجدداً در نظر بگیرید که آیا دانشگاه انگلستان انتخاب عاقلانه ای است یا خیر. در این خصوص، می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان 20پیمنت دریافت کنید.

پیشنهاد مطالعهبرترین دانشگاه های سوئد

لیست دانشگاه ها در انگلستان

دانشگاه کمبریج انگلستان

دانشگاه کمبریج دومین دانشگاه قدیمی انگلستان و دانشگاه برتر بریتانیا است. کمبریج دارای شش مدرسه در حوزه های هنر و علوم انسانی، علوم زیستی، پزشکی بالینی، فناوری، علوم انسانی و اجتماعی، و علوم فیزیکی، بیش از 100 کتابخانه و 31 کالج مسکونی، از جمله سه کالج فقط برای زنان است.

این مدرسه یکی از بهترین دانشگاه های انگلستان است که نرخ پذیرش فعلی آن تنها 21 درصد است. بیش از 25 درصد دانشجویان بین المللی از خارج از انگلستان هستند.

دانشگاه آکسفورد انگلستان

دانشگاه معروف آکسفورد از قدیمی‌ترین دانشگاه انگلیسی زبان در جهان است. آکسفورد به دلیل داشتن رضایت بالای دانش‌آموزان و پایین‌ترین نرخ پذیرش در میان مدارس برتر بریتانیا با کمتر از 15 درصد شناخته شده است. تقریباً 24000 دانشجو در آکسفورد تحصیل می کنند که شامل بیش از 10000 دانشجوی بین المللی از بیش از 150 کشور و منطقه می شود.

این موسسه دارای چهار بخش دانشگاهی علوم اجتماعی، علوم انسانی، ریاضی، فیزیک و علوم زیستی و علوم پزشکی، بیش از 350 برنامه تحصیلات تکمیلی و 38 کالج است. آکسفورد اخیراً به عنوان یکی از دانشگاه های بین المللی برتر در انگلستان رتبه‌بندی شده است. همچنین محل انتشارات دانشگاه آکسفورد، بزرگترین انتشارات دانشگاهی در جهان است.

بهترین دانشگاه های انگلستان

امپریال کالج لندن 

این دانشگاه به عنوان بهترین دانشگاه های انگلستان و تنها دانشگاهی است که به طور انحصاری بر علوم، پزشکی، مهندسی و تجارت تمرکز دارد و یکی از بهترین دانشگاه‌های لندن، کالج امپریال لندن است. این موسسه دارای پردیس های بسیاری در سراسر لندن و چهار بخش دانشگاهی است که مهندسی، پزشکی، تجارت و علوم طبیعی را شامل می شود. بیش از 17000 دانشجو در امپریال کالج لندن تحصیل می کنند که تقریباً 9000 دانشجوی بین المللی از بیش از 125 کشور جهان هستند.

امپریال کالج لندن به دلیل تحقیقات و نوآوری با کیفیت بالا مشهور است. در واقع، این دانشگاه بیشترین تمرکز تحقیقات با تاثیر بالا را در بین دانشگاه های بزرگ در بریتانیا دارد. همچنین برای کمک به پیشرفت مشاغل آکادمیک زنان در STEM و پزشکی شناخته شده است.

UCL دانشگاه کالج لندن 

دانشگاه کالج لندن که به طور رسمی با نام UCL شناخته می شود، دانشگاه بزرگی در بریتانیا است که بیش از 43000 دانشجو دارد که نزدیک به 18000 دانشجوی بین المللی از 150 کشور جهان را شامل می شود و از بهترین دانشگاه های انگلستان محسوب می شود.

پیشنهاد مطالعهبرترین دانشگاه های انگلستان 2021

UCL خانه 11 بخش دانشگاهی، از جمله هنر و علوم انسانی، آموزش، علوم پزشکی، مهندسی، و علوم اجتماعی و تاریخی است. حوزه های اصلی تحقیقاتی چند رشته ای مدرسه پزشکی شخصی، جمعیت ها و سلامت مادام العمر، علوم اعصاب و محیط زیست است.

UCL به بسیاری از مراکز پزشکی و بیمارستان ها مانند بیمارستان رویال ملی گلو، بینی و گوش در لندن وابسته است. این در درجه اول برای تحقیقات موفقیت آمیز خود در پزشکی و علم شناخته شده است. به عنوان مثال، محققان UCL با همکاری تلسکوپ افق رویداد برای انتشار اولین تصویر جهان از یک سیاهچاله کار کردند.

کینگز کالج لندن 

کینگز کالج لندن که در بین 10 دانشگاه برتر انگلستان رتبه بندی شده است، یک دانشگاه دولتی برتر تحقیقاتی مستقر در لندن و چهارمین دانشگاه قدیمی در انگلستان است. این مدرسه خانه بیش از 27000 دانش آموز است که حدود 12000 نفر از آنها از خارج از کشور آمده اند و بیش از 150 کشور را نمایندگی می کنند. 9 دانشکده در زمینه هایی مانند هنر و علوم انسانی، علوم اجتماعی و سیاست عمومی، پرستاری، دندانپزشکی و حقوق وجود دارد.

کینگز به عنوان بهترین دانشگاه های انگلستان ، به دلیل تحقیقات پیشرفته‌اش مشهور است و در زمینه‌های حقوق، امور بین‌الملل و پزشکی شهرت برجسته‌ای دارد. همچنین یکی از اعضای مؤسس مؤسسه فرانسیس کریک است که بر اکتشافات زیست پزشکی متمرکز است.

بهترین دانشگاه های انگلستان

دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن 

مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن یک مدرسه بسیار انتخابی با تنها 16 درصد پذیرش و کل ثبت نام بیش از 10000 دانش آموز است که اکثریت آنها از ترکیبی از بیش از 148 کشور هستند. LSE 23 بخش دانشگاهی، 16 مجله تحقیقاتی و بیش از 200 انجمن و باشگاه دانشجویی است.

این دانشگاه دارای سوابق اثبات شده ای در آماده سازی موفقیت آمیز دانشجویان برای مشاغل بانکی و مالی، مشاوره، تحقیق و آموزش، و سیاست است. طبق گزارش LSE، 94 درصد از فارغ التحصیلان آن در عرض پانزده ماه پس از فارغ التحصیلی شاغل یا در مدرسه هستند.

برای تحصیل در بهترین دانشگاه های انگلستان می توانید از راهنمایی های کارشناسان 20پیمنت بهره مند شوید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد