همه چیز درباره کیف پول Payeer

همه چیز درباره کیف پول Payeer

توسط : تیم محتوا
3,779

تا چندین سال پیش، برای انجام حتی ساده ترین تراکنش مالی، مشتریان باید به شعبه بانک مراجعه کرده و به صورت دستی رسید تنظیم می کردند. در حالی که امروزه به لطف اتصال به اینترنت، این عملیات چند دقیقه طول می کشد. علاوه بر این، پرداخت را می توان از خانه یا محل کار انجام داد. آیا جای تعجب است که محبوبیت نقل و انتقالات الکترونیکی به طور تصاعدی در حال افزایش است و در وسعت وب جهانی، سایت های زیادی وجود دارد که برای انجام تراکنش ها از راه دور بهینه شده اند. در میان انبوه چنین منابعی، سیستم پرداخت و کیف پول Payeer به خوبی مقایسه می شود.

از مزایای اصلی آن می توان به رابط کاربر پسند، کمیسیون کم و قابلیت های در حال گسترش اشاره کرد. به دلیل ماهیت همه کاره آن، این سرویس یک پلت فرم ایده آل برای طیف گسترده ای از مشتریان، از کاربران بی تجربه گرفته تا کارآفرینان موفق است. از جمله شرکای این سیستم می‌توان به موسسات مالی بزرگ، منابع مبادلاتی و سایر پلتفرم‌های آنلاین که در زمینه نقل و انتقالات الکترونیکی فعالیت می‌کنند، اشاره کرد. امروزه پایر با موفقیت در بسیاری از نقاط جهان فعالیت می کند. در عین حال، همه نمی دانند کیف پول Payeer چیست و استفاده از این حافظه مجازی چه ویژگی هایی دارد.

کیف پول Payeer

مزایای کیف پول Payeer

کیف پول این سیستم، یک ابزار پرداخت راحت و آسان است. می توان آن را با یک طراحی چند منظوره با قابلیت های بسیار گسترده مقایسه کرد. از مزایای ذخیره سازی مجازی آن می توان به این نکته اشاره کرد که تمامی معاملات کاملا محرمانه است. اما مشتری حق دارد در سیستم تایید شود. همچنین یک تابع انتقال ناشناس وجود دارد که داده های مربوط به فرستنده پرداخت را از گیرنده آن پنهان می کند.

تنظیم کیف پول شما فقط چند دقیقه طول می کشد. پس از آن که ثبت نام تکمیل شد، مالک کیف پول Payeer مجاز است تا از امکانات آن استفاده کند. ضمن آن که گزینه ای برای افتتاح حساب به روبل روسیه، یورو، دلار آمریکا و حتی در ارز دیجیتال بیت کوین وجود دارد. هنگام انجام تراکنش های داخلی، کاربران حق انتقال هر مبلغی را دارند. همچنین هیچ محدودیتی برای برداشت وجود ندارد.

پر کردن کیف پول می تواند به روش های مختلفی انجام شود که از بین آنها مشتری راحت ترین گزینه را برای خود انتخاب می کند. این سیستم شریک خدمات صرافی اصلی است که بدین ترتیب، اعضای آن می توانند وجوه را به کارت های پرداخت یا حساب های بانکی منتقل کنند. ضمن آن که امکان کسب درآمد اضافی در کیف پول Payeer ناشی از مشارکت در سیستم ارجاع که از پنج سطح تشکیل شده است، وجود دارد.

پیشنهاد مطالعهشرکت AngelList چیست

معایب کیف پول پایر

اما باید توجه داشت که ذخیره سازی مجازی دارای معایبی نیز می باشد. بنابراین، به طور پیش فرض، این سرویس شامل پایین ترین سطح امنیتی است. برای فعال کردن حداکثر سطح حفاظت، باید وارد تنظیمات کیف پول شده و اقدامات مناسب را انجام دهید. یک اشکال قابل توجه وجود یک شماره ثبت واحد برای همه ارزهای مورد استفاده است که باعث ایجاد ناراحتی های خاصی برای صاحب کیف پول Payeer می شود. علاوه بر این، برای برداشت وجه از سیستم، فقط می توانید از کارتی استفاده کنید که قبلاً مراحل تأیید را پشت سر گذاشته است. 

هدف از ذخیره سازی مجازی چیست؟

قبل از ایجاد یک کیف پول الکترونیکی، توصیه می شود عملکرد آن را به دقت مطالعه کنید. به لطف قابلیت های آن، مالک می تواند به هر کشوری در جهان پول انتقال دهد. علاوه بر این، گیرنده ممکن است به تعداد شرکت کنندگان در سیستم تعلق نداشته باشد. در حالت دوم، سرویس یک حساب کاربری برای مخاطب باز می کند و داده های در نظر گرفته شده برای بازدید از حساب را به آدرس پستی وی در شبکه یا تلفن ارسال می کند. کیف پول Payeer دارای گزینه های داخلی مناسب برای پرداخت های بین المللی فوری است. 

در این صورت، مخاطب می تواند حواله ای به حساب داخلی، تلفن یا ایمیل دریافت کند. کمیسیون 0.95 درصد از مبلغ معامله باید به گیرنده پرداخت شود. در این کیف پول، یک تابع تبدیل خودکار وجود دارد که به لطف آن مشتری می تواند واحدهای عنوان را به انواع دیگر ارزهای الکترونیکی مبادله کند. علاوه بر این، این گزینه امکان انتقال پول به کارت پرداخت، حساب بانکی یا تلفن را نیز فراهم می کند. میزان کمیسیون آن، بستگی به قوانین در حال اجرا برای یک سرویس خاص دارد. امکان انجام معاملات از طریق کیف پول  Payeer، انتقال انبوه به حساب های ثبت شده در موسسات مالی مختلف و خدمات پرداخت نیز در این کیف پول میسر است.

کیف پول Payeer

چگونه امنیت کیف پول را تنظیم کنم؟

همه مشتریان پلتفرم نمی دانند که برای ایمن ترین کار با سرویس، باید گزینه های خاصی را فعال کنید. در هنگام ثبت نام، سیستم به طور خودکار پایین ترین سطح امنیتی را تنظیم می کند. برای حفاظت از حساب و پس انداز در این سیستم، لازم است تا مراحلی انجام شود. بنابراین، باید وارد حساب شخصی خود شوید و روی چرخ دنده واقع در بالای صفحه در سمت راست کلیک کنید. تب تنظیمات Payeer-wallet باز می شود که در آن باید روی بخش امنیت کلیک کنید. در آن، مشتری قادر خواهد بود امن ترین و قابل قبول ترین شکل حفاظت را برای کیف پول Payeer تعیین کند.

با توجه به بازخورد کاربران سیستم، بهترین گزینه برای اطمینان از امنیت، گزینه تعیین رمز طراحی شده برای احراز هویت تراکنش توسط سیستم است. هنگام انتخاب روش مشخص شده، سیستم تنها در صورتی عملیات را انجام می دهد که کاربر رمز عبور ارسال شده توسط سرویس به تلفن خود را در یک آیتم خاص درج کند. این سرویس به صورت پولی ارائه می شود، اما ارزش صرفه جویی در آن را ندارد، زیرا با کمک آن، مالک به طور قابل اعتماد کیف پول Payeer خود را از دخالت افراد غیرمجاز محافظت می کند.

پیشنهاد مطالعهبرترین سایت های کلیکی برای کسب درآمد ارزی

برخی از مشتریان به منظور صرفه جویی در هزینه، ایمیل را به عنوان مخاطب ارسال کد یکبار مصرف نشان می دهند. اما هک ایمیل بسیار آسان است، بنابراین در این مورد، نیازی به صحبت در مورد سطح بالایی از امنیت نیست. فریلنسرهای باتجربه توصیه می کنند عملکرد بازیابی رمز عبور را مسدود کنید. از این گذشته، این فرآیند دوباره با آدرس پستی ثبت شده در شبکه مرتبط است و در صورت حمله سایبری به پس انداز کیف پول Payeer دسترسی خواهند داشت.

لازم به ذکر است که امتناع از استفاده از این عملکرد به این معنی است که در صورت مفقود شدن رمز عبور، دریافتی هنگام ثبت نام از سیستم پایر غیرممکن است. بنابراین توصیه می شود آن را روی کاغذ یادداشت کرده و در مکانی امن نگهداری کنید. می توانید برای تهیه این کیف پول و راه اندازی آن و انجام معاملات، از تجربه و تخصص 20پیمنت بهره مند شوید. 

برچسـب هـا : سایر ، کیف پول Payeer
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد