تحصیل در کانادا

تحصیل در کانادا

توسط : تیم محتوا
1,572

دلایل بسیاری وجود دارد که کانادا را در میان برترین مقاصد تحصیل در خارج از کشور قرار دهد. دانشگاه های برجسته این کشور، طیف گسترده ای از گزینه های دوره از دیپلم تا کارشناسی ارشد را ارائه می دهد. ضمن آنکه تحقیقات، جزء کلیدی دانشگاه های کانادا است و نقش مهمی در خط مقدم فناوری ایفا می کند. همین امر باعث شده است که تحصیل در کانادا از سوی بسیاری از دانشجویان بین المللی مورد توجه باشد.

این کشور صلح آمیز و امن است و در میان بهترین کشورها برای زندگی در نظر گرفته می شود. سه شهر کانادا، ونکوور، تورنتو و کلگری در فهرست 10 شهر برتر جهان قرار دارند. این کشور همچنین یکی از صنعتی ترین کشورهای جهان است و به طور مداوم در بین با ثبات ترین اقتصادها رتبه بندی شده است. جمعیت کوچک در یک کشور وسیع، غنی از منابع و از نظر فنی پیشرفته به این معنی است که همیشه نیاز به متخصصان ماهر وجود دارد و نرخ اشتغال بالاست.

پیشنهاد مطالعهصفر تا صد اپلای کانادا

کانادا برای دانشجویان بین المللی

کانادا از سوی بسیاری از دانشجویان بین المللی، از محبوبیت بالایی برخوردار است. محبوب ترین استان ها برای تحصیل در کانادا به ویژه برای دانشجویان بین المللی بریتیش کلمبیا، انتاریو و کبک هستند، زیرا این استان ها، محل  بسیاری از دانشگاه های برتر هستند. 

کانادا دارای فرآیند درخواست ویزا بدون دردسر، امکان کارآموزی با حقوق و فرصت های شغلی بی شمار در دانشگاه و همچنین خارج از دانشگاه است. دانشجویان می توانند برای تحصیل در کانادا اقدام کرده و ویزای کار پس از تحصیل تا 3 سال را دریافت کنند و در صورت نیاز می توانند برای اقامت دائم اقدام کنند.

تحصیل در کانادا

چرا تحصیل در کانادا ؟

کانادا تعدادی از برترین دانشگاه های جهان را دارد و بر اساس رتبه بندی جهانی QS، را در خود داشته و 7 دانشگاه کانادایی در بین 200 دانشگاه برتر جهان قرار دارند. نکته قابل توجه این است که در تمامی دنیا، مدارک تحصیلی کانادا دارای ارزش بوده و هزینه های تحصیل در کانادا نیز بسیار کمتر از دیگر کشورهای پیشرفته دنیا می باشد. همچنین دارای فرصت های تحقیقاتی در سطح جهانی و PG  1 ساله و همچنین دیپلم 2 ساله UG است. 

بورسیه های تحصیلی برای دانشجویان بین المللی برای تحصیل در کانادا در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و فوق لیسانس نیز در دسترس است. این کشور بسیار سازگار است و تنوع چند فرهنگی را تشویق می کند. کانادا به دلایل زیادی یک مقصد محبوب برای تحصیل در دانشگاه های برتر آن بوده است. 

دانشگاه های آن در سطح جهانی هستند و پنج تا از آن ها به عنوان یکی از 100 مدرسه برتر در سراسر جهان فهرست شده اند. اقامت در کانادا به معنای استفاده از نقاط توریستی و مکان های دیدنی آن مانند آبشار نیاگارا در انتاریو، کوه های راکی و دریاچه لوئیز در آلبرتا و کوه ویستلر در بریتیش کلمبیا است.

پیشنهاد مطالعهمعرفی دانشگاه‌ های کانادا بدون اپلیکیشن فی

زندگی در کانادا برای تحصیل

در حالی که کانادا یک زندگی کالج هیجان انگیز و پر جنب و جوش را برای دانشجویان بین المللی نوید می دهد، همچنین مهم است که این فرصت را برای تحصیل در کانادا بتوانید رایگان در نظر بگیرید. بسیاری از دانشجویان مشتاق بین المللی دلایل مالی را عاملی بازدارنده برای تحصیل خود در خارج از کشور می دانند.

اما با عملکرد تحصیلی برجسته ای که از طریق کار سخت و تلاش مداوم به دست می آید، شانس بیشتری برای آماده سازی و ارسال زودهنگام درخواست کالج خود خواهید داشت. این امکان فراهم است که برای دانشگاه های کانادا درخواست های متعدد ارسال کنید و با استفاده از بورسیه تحصیلی، بتوانید شرایط تحصیل در کانادا به صورت رایگان را تجربه کنید.

تحصیل در کانادا

درخواست بورسیه 

به غیر از بورسیه ها و جوایز، کانادا همچنین دارای دانشگاه های مقرون به صرفه ای است که می توانید به دلایل عملی برای آنها درخواست دهید. این نکته را در نظر داشته باشید که با وجود هزینه های کمتر دانشگاه های کانادا در مقایسه با دیگر کشورها، کیفیت تحصیل در این کشور در سطح بالایی بوده و دانشگاه های آن در لیست برترین دانشگاه های جهان قرار دارد. 

در نظر داشته باشید که همانطور که قبلاً گفته شد، هیچ دانشگاه بدون شهریه ای در کانادا برای دانشجویان بین المللی وجود ندارد. با این حال، برای دانشجویان بین المللی، شرایط مناسبی برای تحصیل دانشگاه های ارزان در کانادا وجود دارد. اگرچه دانشگاه های بدون شهریه نیستند، اما نزدیک به آن شرایط هستند. اگر اطلاعات بیشتری می خواهید، دانشگاه های مقرون به صرفه در کانادا برای دانشجویان بین المللی را از طریق 20پیمنت بررسی کنید.

پیشنهاد مطالعهچگونگی تعیین وقت سفارت کانادا

نحوه تحصیل در کانادا برای بورسیه

در گام اول برای دریافت بورسیه های تحصیل در کانادا ، سخت مطالعه کنید و درخواست خود را زودتر جمع آوری کنید. یک برنامه خوب، مهارت ها و دستاوردهای علمی شما را نشان می دهد. در حالی که به شدت توصیه می شود درخواست خود را زودتر آماده کنید، به همان اندازه مهم است که بدانید تحصیلات قبلی شما و اینکه چقدر وقت و انرژی خود را در آن سرمایه گذاری می کنید، یک برنامه خوب را تعریف می کند.

با مطالعه سخت در سطح فعلی خود، گام های پیشرفته ای به سمت آموزش عالی بردارید. نمرات و معدل شما، نمرات آزمون و جوایز تحصیلی و همچنین شرکت در تحقیقات خارج از برنامه، نشان دهنده جایگاه علمی شماست. این مؤلفه‌ها توسط تیم پذیرش دانشگاه مورد نظر شما بررسی می‌شود، بنابراین بهتر است این مؤلفه‌ها را به‌طور چشمگیر نشان دهید.

هنگامی که درخواست خود را به صورت زودهنگام آماده می کنید، شانس خود را برای پذیرش در دانشگاهی که مدنظر دارید و برای تحصیل در کانادا افزایش خواهید داد. بنابراین فرصت بیشتری را نیز برای دریافت اطلاعات لازم و جمع آوری مدارک مورد نیاز، دارید. به طور مجازی، شما زمان بیشتری خواهید داشت تا ثابت کنید که چقدر می توانید برای مدرسه هدف خود مفید باشید و تیم پذیرش را متقاعد کنید که به اتفاق آرا شما را بپذیرند.

از آنجایی که شما در خارج از کشور تحصیل خواهید کرد، باید در نظر داشته باشید که درخواست ها ممکن است نیازمند ویزا و شرایط سفر باشد. دانستن اینکه چگونه این موارد را زود انجام دهید می تواند به شما کمک کند زمان و منابع خود را عاقلانه مدیریت کنید. در این خصوص با 20پیمنت مشورت نمایید.

تحصیل در کانادا

اقدام برای بورسیه تحصیلی در کانادا 

شکی نیست که کشور کانادا یک انتخاب عالی جهت تحصیل در دانشگاه است. همچنین اگر می خواهید برای همیشه در کشور بمانید، فرصت های شغلی زیادی را ارائه می دهد. با این حال، ممکن است هنگام اقامت در خارج از کشور با مشکلات مالی مواجه شوید و بر خلاف کشور خود، کمک گرفتن از خانواده و بستگان ممکن است چالش برانگیز باشد.

درخواست و پذیرش برای بورسیه برای تحصیل در کانادا ، می تواند کمک زیادی به امور مالی شما داشته باشد. می توانید برترین بورسیه های تحصیلی در کانادا را که به دانشجویان بین المللی اختصاص می یابد را بررسی کنید. حداکثر می تواند شما را به کانادا برساند و می توانید در کانادا به صورت رایگان، با بورسیه تحصیل کنید. 

دانشگاه ها و موسسات خصوصی مختلف در این کشور از طریق برنامه های بورسیه، دانشجویان بین المللی را جذب می کنند. علاوه بر این، دولت کانادا با ارائه بورسیه تحصیلی و جوایز برتر به دانشجویان ممتاز از مطالعات بین المللی حمایت می کند.

پیشنهاد مطالعهپردرآمد ترین شغل ها در کانادا

اقدام برای دانشگاه های مقرون به صرفه 

با کمک تحصیلات مقرون به صرفه در کانادا، اگر درخواست های بورسیه شما پذیرفته نشد، همچنان می توانید به اهداف تحصیلی خود برسید. تحصیل در کانادا در دوره های کارشناسی ،  سالانه بین 20000 تا 30000 دلار کانادا برای شهریه هزینه دارد. هزینه های تحصیل در کانادا نیز ممکن است بسته به برنامه مورد نظر شما متفاوت باشد، پزشکی و دندانپزشکی پرهزینه ترین و رشته های علوم انسانی ارزان ترین هستند.

شما همچنین می توانید برای دانشگاه های مقرون به صرفه در کانادا جستجو و درخواست دهید. برخی از بهترین مقاصد برای آموزش عملی کالج، دانشگاه مموریال نیوفاندلند، دانشگاه رجینا و دانشگاه آتاباسکا هستند. تحصیل در این دانشگاه ها در کانادا به شما کمک می کند تا به صورت رایگان در کانادا تحصیل کنید. هزینه تحصیل در این مدارس از 1700 تا 20000 دلار کانادا در سال متغیر است.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد