کسب درآمد از سایت Domestika

کسب درآمد از سایت Domestika

توسط : تیم محتوا
1,665

سایت Domestika یک پلتفرم دوره آنلاین جدید است که از بزرگترین جوامع خلاق می باشد که در حال حاضر هزاران معلم و دانش آموز در چندین کشور دارد. این سایت، این روزها یک روند قوی را در آموزش دنبال می کند. شما می توانید یاد بگیرید که چگونه فیلمنامه بنویسید، پروژه های سه بعدی بسازید یا برنامه های بازاریابی را با دوره های رایگان از طریق اینترنت، با سرعت دلخواه، در هر زمان و هر کجا که بخواهید بسازید.

مزیت های سایت Domestika

اما در این جا لازم است اشاره کنیم که Domestika چه چیزی دارد که بهتر است و چگونه کار می کند؟ هدف این سایت این است که مردم را برای یادگیری مهارت های جدید، پیشرفت در حرفه خود و حرفه ای شدن در زمینه هایی که دوست دارند، تشویق کند و در عین حال دانش و پروژه های خود را با جامعه به اشتراک بگذارد.

این سایت در سال 2004 به عنوان یک جامعه خلاق در بارسلون اسپانیا ایجاد شد که در انجمن های اینترنتی و رویدادهای چهره به چهره گرد هم می آمد. بعدها فعالیت خود را گسترش داد و به یک بستر دوره آنلاین تبدیل شد. امروزه دفتر مرکزی این شرکت در سانفرانسیسکو و دفاتری در کشورهای دیگر است.

کسب درآمد از سایت Domestika

دوره های آموزشی در Domestika 

طبیعی است که هنوز شک و تردیدهای زیادی در مورد کیفیت و قابلیت اطمینان پلتفرم وجود دارد. اگر به دنبال یک دوره خاص هستید، ارزش خواندن ارزشیابی دانش آموزان سابق را دارد که از آنها دعوت می شود پس از شرکت در کلاس ها نظر خود را بگذارند. اکثر دروس دارای نمرات بالای 97٪ هستند.

علاوه بر شهرت، نکته دیگری که می تواند بی اعتمادی ایجاد کند، امنیت داده ها و پرداخت ها در یک سایت است. اما در سایت Domestika ، کاربران می توانند مطمئن باشند که همه صفحات دوره از HTTPS استفاده می کنند. این گواهی امنیتی با نماد قفل در نوار مرورگر شناسایی می شود و تضمین می کند که تمام اطلاعات کاربر، مانند رمز عبور و شماره کارت اعتباری، هنگام ارسال به سایت، خصوصی باقی می مانند. 

ضمن آنکه پرداخت ها را می توان از طریق پی پال نیز انجام داد که لایه دیگری از امنیت را اضافه می کند. در این خصوص، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید و پرداخت پی پال خود را به کارشناسان 20پیمنت بسپارید.

Domestika چگونه کار می کند؟

دوره های Domestika  به شکل 100% آنلاین هستند. برای اکثر دوره ها باید هزینه پرداخت کنید، اما معمولاً تخفیف های سخاوتمندانه ای دارند. می توانید آنها را جداگانه خریداری کنید یا در پلتفرم مشترک شوید. برای ثبت نام، باید یک حساب کاربری در پلتفرم ایجاد کنید. 

پیشنهاد مطالعهبرترین سایت های کلیکی برای کسب درآمد ارزی

سپس، فقط دوره یا اشتراک را انتخاب کنید و مانند خرید هر محصولی از اینترنت، پرداخت آن را از طریق پی پال انجام دهید. پس از ثبت نام، کاربر می تواند هر زمان که بخواهد به کلاس ها و مطالب برای مدت نامحدود دسترسی داشته باشد.دوره های داخلی معمولاً 2 تا 4 ساعت محتوا دارند که بیشتر آن به صورت ویدیویی هستند. آنها همچنین می توانند منابع اضافی مانند مطالب خواندنی، الگوها و صفحات گسترده داشته باشند. 

تدریس در Domestika

این دوره ها توسط متخصصان بخش خلاق تدریس می شود. اما لازم نیست که یک متخصص فوق‌العاده مشهور باشید. هر کسی می‌تواند پروپوزال‌های دوره و کلاس‌های خود را ارسال کند که از طریق ارزیابی و سرپرستی پلتفرم انجام می‌شود. 

در صورت تایید، آنها از تمام پشتیبانی سایت Domestika برای تولید کلاس ها و مواد با استاندارد کیفیت پلت فرم برخوردار هستند. مربیان دانش و تجربیات خود را به اشتراک می گذارند و دانش آموزان را از طریق محتوا و تمرینات عملی تا توسعه گام به گام یک پروژه نهایی راهنمایی می کنند.

علاوه بر این، هر دوره دارای یک جامعه داخلی است که دانش را مبادله می کند و پروژه های خود را به اشتراک می گذارد. بنابراین، دانش آموز می تواند با معلمان تعامل داشته باشد و حتی پس از گذراندن دوره به یادگیری با سایر متخصصان ادامه دهد. اکثر دوره ها به زبان اسپانیایی و برخی به زبان انگلیسی هستند. اما امروزه محتوایی به زبان پرتغالی یا با زیرنویس به زبان پرتغالی وجود دارد. 

کسب درآمد از سایت Domestika

روش تدریس Domestika چیست؟

برای جلوگیری از برخی از اشتباهات هنگام انتخاب برنامه مناسب، توصیه می شود که پیش نمایش قبل از خرید دوره را بررسی کنید. سایت Domestika دوره های آنلاین درخواستی را با دسترسی نامحدود مادام العمر ارائه می دهد تا دانش آموز هر زمان و هر کجا که بخواهد با سرعت خودش یاد بگیرد.

روش تدریس به شدت بر روی تمرین متمرکز است. سپس، دانش آموزان باید مهارت های خود را توسعه دهند. به همین دلیل است که در سرتاسر کلاس‌ها یک سری تمرین‌ها برای کمک به یادگیری وجود دارد و در پایان، دانش‌آموزان پروژه‌ای را برای استفاده از آموخته‌های خود ایجاد می‌کنند و شروع به ساختن نمونه کارها می‌کنند.

پروژه های توسعه یافته با جامعه به اشتراک گذاشته شده و برای مشاهده در صفحه دوره ها در دسترس هستند. به این ترتیب کاربران می توانند بدانند که پس از اتمام دوره چه کاری ممکن است انجام شود.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت Boomy

کلاس های Domestika 

کلاس های سایت Domestika بر توسعه دانش، مهارت ها و استعدادهای خلاق متمرکز است. دوره‌هایی برای همه سطوح، از مبتدی تا پیشرفته، برای کسانی که هرگز نقاشی نکرده‌اند تا کسانی که می‌خواهند در سه‌بعدی متخصص شوند وجود دارد.

شما می توانید دوره های آموزشی را در زمینه هایی همچون دوره های تصویرسازی، دوره های بازاریابی و بازرگانی، دوره های عکاسی و فیلمبرداری، دوره های طراحی، دوره های کاردستی، دوره های سه بعدی و انیمیشن، دوره های معماری و فضا، دوره های فناوری و دوره های خوشنویسی و تایپوگرافی انتخاب کنید.

هنگامی که به یک دوره دسترسی پیدا می کنید، متوجه خواهید شد که معلمان محتوای عینی و پویا را با تمرکز بر روی تمرین و پروژه های واقعی ارائه می دهند. بنابراین، کلاس ها همیشه در دسترس هستند.

کسب درآمد از سایت Domestika

پرفروش ترین دوره ها در Domestika 

بنابراین، آیا می خواهید در مورد دوره های Domestika بیشتر بدانید، در اینجا موفق‌ترین‌ دوره ها را انتخاب کردیم تا بدانید چه چیزی را می‌توانید در پلتفرم پیدا کنید. 

تصویرسازی، پرفروش ترین در Domestika

در دوره‌های تصویرسازی، دانش‌آموزان مطالبی را در مورد متنوع‌ترین تکنیک‌های طراحی و نقاشی برای تقویت استعدادهای خود، از جمله تکنیک‌ها و برنامه‌های دیجیتال، پیدا می‌کنند. در این دوره های سایت Domestika ، ترکیب و رنگ برای تصویرسازی خلاقانه، پرتره تایپوگرافی با دست، تصویرسازی پرتره خلاق با Procreate و تکنیک های مدرن آبرنگ را خواهید آموخت

عکاسی و فیلمبرداری 

کسانی که می خواهند تکنیک های جدید عکاسی، نکاتی برای لذت بردن از بهترین زوایا یا نحوه ویرایش فیلم ها را بیاموزند، گزینه های خوبی را در این سایت پیدا خواهند کرد. برخی از دوره هایی که این پلتفرم در این زمینه شامل، Adobe Photoshop برای ویرایش و روتوش عکس، نوشتن فیلمنامه برای سینما و تلویزیون، مقدمه ای بر عکاسی روایی و مقدمه ای بر عکاسی دیجیتال است.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت Skillshare

بازاریابی و کسب و کار 

دوره های بازاریابی و کسب و کار سایت Domestika ، به دانش آموزان کمک می کند تا جنبه کارآفرینی خود را بهبود بخشند و با مهارت های خود درآمد کسب کنند. این کلاس ها نحوه ایجاد استراتژی، ساختن برند، جلب مشتری در اینترنت و مدیریت کسب و کار را آموزش می دهند. 

دوره های استراتژی اینستاگرام برای رشد کسب و کار، داستان سرایی بصری برای برند شخصی شما در اینستاگرام، ایجاد و ویرایش محتوا برای استوری اینستاگرام، استراتژی برند در اینستاگرام و تبلیغات گوگل و تبلیغات فیسبوک از ابتدا را می توان در این سایت آموخت.

طراحی 

طراحی داخلی، طراحی محصول، طراحی گرافیک، طراحی برند، حوزه طراحی بسیار گسترده است و شما می توانید همه آن را در سایت Domestika یاد بگیرید. دوره های اصلی در این زمینه شامل مقدمه ای بر طراحی داخلی، طراحی اپلیکیشن موبایل، اصول مفهوم سازی و برندسازی و مقدمه ای بر استراتژی برند می باشد.

صنایع دستی

این سایت، دوره‌هایی را جمع‌آوری می‌کند که مهارت‌های صنایع دستی مانند نجاری، گلدوزی، خیاطی و حتی خالکوبی را آموزش می‌دهند. اگر می خواهید استعدادهای دستی خود را توسعه دهید، می توانید دوره های ساخت مبلمان بتنی برای مبتدیان، نقاشی با نخ: تکنیک های تصویرسازی پارچه، خالکوبی برای مبتدیان و سرامیک در خانه برای مبتدیان را بررسی کنید.

سه بعدی و انیمیشن

از خلاقیت ها و انیمیشن های سه بعدی می توان در سینما، بازی ها، پروژه های هنری و معماری استفاده کرد. در سایت Domestika ،  دوره هایی برای یادگیری ابزارهای اصلی که به شما امکان انجام این کار را می دهند، پیدا خواهید کرد. در اینجا پرفروش ترین دوره های سه بعدی و انیمیشن آورده شده است که شامل مقدمه ای بر SketchUp، مقدمه ای بر Unity برای بازی های ویدئویی دو بعدی، انیمیشن برای ترکیبات تایپوگرافی و سینمای 4 بعدی برای خلق شخصیت است.

پیشنهاد مطالعهنحوه موفقیت در آزمون دولینگو

معماری و فضاها

دوره‌های معماری، نحوه استفاده از ابزارهای اصلی پروژه، مانند اتوکد و اسکچ‌آپ را آموزش می‌دهند، اما همچنین تکنیک‌هایی مانند ایجاد مدل در مقیاس و عکاسی معماری را آموزش می‌دهند. برخی از گزینه ها شامل تصویرسازی دیجیتال پروژه های معماری، تجسم معماری با V-Ray برای SketchUp، طراحی و مدل سازی سه بعدی معماری با Revit و مقدمه ای بر طراحی معماری در اتوکد است.

شما می توانید تمامی این دوره های جذاب را دنبال کرده و مطابق با سلایق خود، برای استفاده از آنها در سایت Domestika ثبت نام کنید. همچنین در صورتی که دارای مهارت خاصی بوده و در آن حرفه ای هستید، می توانید برای تدریس در این سایت اقدام کرده و به کسب درآمد ارزی خود برسید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد