معرفی سایت صنایع دستی Escola de Feltro

معرفی سایت صنایع دستی Escola de Feltro

توسط : تیم محتوا
1,382

اگر می خواهید همه چیز را در مورد دنیای صنایع دستی، از ابتدا تا قطعات پیشرفته تر یاد بگیرید، Escola de Feltro انتخاب مناسبی است. شما می توانید در این سایت، انواع محصولات صنایع دستی را در دسته بندی های مختلفی تهیه کنید و یا از صنعتگران برجسته این سایت، آموزش ساخت آن ها را بیاموزید. همچنین، این امکان فراهم است تا با ایجاد کارگاه های آموزشی، در این سایت برجسته، درآمد ارزی کسب کنید. برای اینکار، می توانید از خدمات 20پیمنت نیز بهره مند شده و راهنمایی های لازم را از ایشان دریافت نمایید و یا درآمد خود را به ریال تبدیل کنید.

لازم به ذکر است که شما می توانید با صنعتگران ماهری آشنا شوید که الهام بخش زیادی برای شما خواهند بود. در این میان می توانید از این فرصت استفاده کرده و با شیوه های شگفت انگیز و فوق العاده آن ها ارتباط برقرار کرده و کارگاه آموزشی خود را راه اندازی کنید و به درآمد دلخواه خود دست یابید. شما می توانید در Escola de Feltro به عنوان دریافت کننده آموزش، حضور داشته و به مهارت های فوق العاده ای در این سایت، دست یابید.

در این جا می توانید از خیاطی گرفته تا دیگر صنایع دستی را که هنرمندانه طراحی و ساخته می شود را بیاموزید و برای خود، کسب و کاری راه اندازی کرده و در یک فضای بین المللی، از ایده های خلاقانه بسیاری دیگر از صنعتگران، بهره مند شوید. این سایت، به جهت جذابیت های بی نظیری که دارد، توانست در کوتاه ترین مدت، در دنیا شناخته شده و باعث موفقیت های باورنکردنی بسیاری از صنتگران باشد.

پیشنهاد مطالعهخرید از سایت های خارجی در بلک فرایدی

عملکرد Escola de Feltro

Escola de Feltro توانست به سرعت در صفحه فرود، موفقیت های زیادی را کسب کند. همانطور که می دانید، صفحه فرود بخش مهمی از کمپین بازاریابی است. زیرا توانایی منحصر به فردی را دارد که یک صنعتگر ناشناس را به یک سرنخ واجد شرایط تبدیل کند. این سایت با کمک این صفحه و نرم افزارهای موفق آن، توانست خیلی زود در فضای مجازی دیده شده و رشد نماید. 

علاوه بر صفحات فرود آگهی، escoladefeltro.com اخیراً صفحات فرود مرتبط را با تعداد 3 صفحه راه اندازی کرده است. پلتفرم های اصلی تبلیغاتی این صفحات فرود تبلیغات مرتبط اینستاگرام و سایر رسانه های اجتماعی موفق هستند. این صفحات فرود تبلیغاتی شامل برخی از صفحات تست شده پس از تایید نهایی هستند که Escola de Feltro ، تبلیغات زیادی را با استفاده از موثرترین صفحات فرود تبلیغات درج کرده است.

معرفی سایت صنایع دستی Escola de Feltro

برتری های سایت escoladefeltro

شما می توانید ویژگی های مناسبی را در این سایت بدست آورید که شامل دوره های مناسب از سطح مبتدی، بیش از پانصد کلاس، الگوهای مناسب و کامل، برخورداری از بهترین صنعتگران و هنرمندان، تخفیف های خرید و آموزش های ویدئویی است که می توانید در Felt به آن دست یابید که کلاس های ساخت صنایع دستی که با نمد ساخته می شود را ارائه می کند. محصولاتی همچون، عروسک، تزئینات، کفش و ... که هر یک دارای جذابیت و زیبایی بی نظیری است.

تخفیف خرید صنایع دستی در Escola de Feltro

Escola de Feltro، از برترین سایت ها و برند ساخت محصولات نمدی و دیگر انواع صنایع دستی است که با قیمت های مناسبی ارائه شده و آموزش های فوق العاده ای را برای هنردوستان ارائه می نماید که با کمک آن ها می توان، کسب و کار خود را راه اندازی کرده و محصولات زیبایی را با کمک الگوهای این سایت، ارائه نمود. 

ضمن آنکه در این سایت می توانید، استراتژی های فروش و بازاریابی محصولات صنایع دستی را نیز بیاموزید که در فروش بیشتر آنلاین کالاهای تولید شده، بسیار موثر خواهد بود. برای ثبت نام در این سایت و کلاس ها و دوره های آموزشی، می توانید با کارشناسان 20پیمنت در ارتباط بوده و از ایشان راهنمایی دریافت کنید. بنابراین می توانید همواره به دوره های و الگوهای به روز شده در Escola de Feltro دسترسی داشته و به رشد و گسترش کار خود بپردازید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت Domestika

انجمن هنرجویان

یکی از مزیت های ثبت نام و حضور در این سایت، این است که می توانید به گروه زیادی از هنرجویان دسترسی و ارتباط داشته و در خصوص مسائل ساخت صنایع دستی خود، بپرسید و با تبادل نظر با آنها، به ایده هایی بیشتر و خلاقانه تر برسید.

نکته مهم این است که در این سایت، دوره های از سطح مبتدی آغاز می شود که می تواند برای بسیاری از افراد که تازه وارد این صنعت شده اند، انتخابی عالی باشد. Escola de Feltro با دوره های خود در Felt School به عنوان یک برنامه آنلاین، به افراد کمک می کند تا با روش ساخت نمدها آشنا شده و تمامی موارد از برش تا دوخت و متریال های مورد نیاز را آموزش خواهد داد. 

معرفی سایت صنایع دستی Escola de Feltro

راه اندازی کسب و کار 

از سویی دیگر، حضور صنعتگران برجسته در این سایت، باعث می شود تا به تکنیک های متفاوتی دست یابید که باعث می شود تا کارهای متنوع و زیبایی را خلق نمایید که باعث افزایش مشتری و فروش خواهد شد. شما به راحتی می توانید با استفاده از قالب و الگوهای آماده ارائه شده در این سایت، به طرحی جذاب دست یابید. تنها کافی است که الگو را پرینت کرده و برای برش محصولات مختلف از آن استفاده کنید.

این امکان برای شما وجود دارد تا در Escola de Feltro برای تولید صنایع دستی اقدام کرده و درآمد ارزی خود را ایجاد کنید. شما انواع الگوهای عروسک، کفش های متنوع، حلقه گل، تزئینات و کیف را در اختیار دارید که می تواند به شما در ساخت محصولات مختلف و گسترش کالاهای صنایع دستی، کمک نماید.

پیشنهاد مطالعههمه چیز درباره Google Wallet

ثبت نام در Escola de Feltro

این دوره های به صورت آنلاین برگزار می شود که با ثبت نام در این سایت، می توانید از خدمات آن ها بهره مند شوید. برای ثبت نام، لازم است تا ابتدا ایمیل خود را در صفحه ثبت نام وارد کرده و در ایمیل اعلام شده، رمز عبور را دریافت نمایید. بنابراین شما می توانید به راحتی از راه دور، به تولید و فروش صنایع دستی خود بپردازید و درآمدهای مناسبی را دریافت کنید.

ضمن آن که در صورتی که در دوره های آموزشی Escola de Feltro شرکت کنید، پس از گذراندن دوره ها، گواهی دوره به شکل پی دی اف، تحویل خواهد شد. برای ثبت نام و پرداخت هزینه های ارزی این سایت، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد