همه چیز درباره کیف پول SafePal

همه چیز درباره کیف پول SafePal

توسط : تیم محتوا
1,876

هنگامی که تصمیم دارید در دارایی های دیجیتال سرمایه گذاری کنید، حیاتی ترین سوال این است که چگونه از سکه های خود محافظت کنید. این بدان دلیل است که برخلاف ارزهای کاغذی مانند USD، شما نمی توانید بیت کوین یا هر ارز دیجیتال خود را با قرار دادن آن در بانک ذخیره کنید. با این حال، تا زمانی که کلید خصوصی شما محافظت شود، تراکنش های روی بلاک چین امن هستند. امروزه به لطف فناوری، نرم‌افزارها و کیف پول‌های سخت‌افزاری اختصاصی مانند کیف پول Trezor، کیف پول SafePal و کیف پول Ledger و دیگر موارد، وسیله‌ای برای ذخیره امن کلیدهای خصوصی شما فراهم می‌شود.

کیف پول سیف پال چیست؟

SafePal شرکتی است که توسط Binance Labs، پشتیبانی می‌شود. محصولات و خدمات ضروری این شرکت عبارتند از کیف پول سخت افزاریSafePal ، برد محافظ دانه سایفر SafePal، قاب محافظ چرمی SafePal و توکن معروف به SafePal Token (SFP).

این شرکت با توجه به محصولات و خدمات خود، به ویژه کیف پولSafePal  ، در حال به دست آوردن جایگاه در فضای کریپتو است. یکی دیگر از عواملی که به رشد این شرکت کمک می کند، توانایی آن در ایجاد شراکت با دیگر پلتفرم های مبتنی بر کریپتو یا پشتیبانی از آن است. 

همه چیز درباره کیف پول SafePal

تاریخچه ظهور کیف پول SafePal

این کیف پول سخت افزاری، در ژانویه 2019 راه اندازی شد و به این ترتیب، به طور قابل توجهی در فضای کریپتو جدید است. این کیف پول از 19 بلاک چین و بیش از 10000 توکن، از جمله توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) پشتیبانی می‌کند. این اولین کیف پولی است که توسط SafePal راه اندازی شد.

SafePal Cypher 

SafePal Cypher یک برد فولادی ضد زنگ درجه 304 است که برای محافظت از عبارات، کیف پول‌های سخت‌افزاری یا نرم‌افزار ارز دیجیتال شما در برابر عواملی مانند آب، آتش و خوردگی طراحی شده است. SafePal Cypher  کاملا آفلاین است و نصب و استفاده را آسان می کند. برای محافظت از عبارات رمز شما استفاده می شود. SafePal Cypher با Ledger Nano، Trezor، KeepKey و اساساً تمام کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری BIP39 سازگار است.

پیشنهاد مطالعهبرترین سایت های فریلنسری تولید محتوا

کیف محافظ چرمی SafePal

در کنار کیف پول SafePal کیف محافظ چرمی نیز عرضه می شود که یک کیف چرمی ضد آب، ضد ریزش و ضد خش است. این عملکرد دوگانه محافظت از کیف پول شما در برابر خط و خش و مرتب نگه داشتن کارت های اعتباری را انجام می دهد. 

از جمله ویژگی های آن، سطح PU زیبا با فضای داخلی مخملی نرم است که وظیفه حیاتی محافظت از کیف را در برابر خط و خش انجام می دهد. همچنین دارای یک سگک مغناطیسی تقویت شده نامرئی است که پس از استفاده آن را بسته نگه می دارد و تضمین می کند که کیف پول SafePal و کارت های اعتباری نمی افتند. 

رمز SafePal (SFP)

در ژانویه 2021، SafePal توکن ابزار SFP را به اکوسیستم خود معرفی کرد. SFP یک توکن غیرمتمرکز است که مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس (BSC) است. باید اشاره کنیم که تاکنون حدود 500,000,000 توکن SFP محدود صادر کرده است. SFP را می توان به چندین روش مختلف استفاده کرد، از جمله:

برای پرداخت هزینه ها : کاربران می‌توانند هزینه‌ها را با SFP پرداخت کنند و روی محصولات SafePal مانند کیف پول SafePal و SafePal Swap تخفیف دریافت کنند.

برای دریافت جایزه و ایردراپ: نگه داشتن توکن SFP به شما این امتیاز را می دهد که کوپن ها و مجموعه های ویژه ای را از SafePal و شرکای آن دریافت کنید.

در اداره جامعه : دارندگان توکن SFP می توانند در مورد ویژگی های جدید رای دهند و پیشنهادهایی مانند گنجاندن بلاک چین های جدید در محصولات را آغاز کنند.

همه چیز درباره کیف پول SafePal

قیمت گذاری SafePal

محصولات SafePal تا حدودی مقرون به صرفه هستند. کیف پول SafePal در حال حاضر در سایت رسمی آمازون و SafePal فروخته می شود. این کیف پول سخت افزاری، در ابتدا 59.99 دلار قیمت داشت، اما در حال حاضر با تخفیف 39.99 دلاری برای مدت محدودی عرضه می شود. همچنین می توانید برای محافظت از کیف پول سخت افزاری خود در برابر خط و خش، کیف چرمی SafePal را خریداری کنید. 

امنیت کیف پول SafePal

امنیت دارایی‌های کریپتو حیاتی‌ترین عاملی است که سرمایه‌گذاران یا معامله‌گران در کیف پول به دنبال آن هستند. SafePal با برخی از ویژگی های امنیتی پیشرفته و چشمگیر آماده ارائه است. هنگام تنظیم حساب کاربری خود، 24 عبارت تصادفی را در اختیار شما قرار می دهد که رمز بازیابی کیف پول شما را تشکیل می دهد. باید آنها را یادداشت کرده و به صورت آفلاین ذخیره کنید.

کیف پول SafePal دارای یک عنصر امن EAL5+ ضد هک است. EAL5+ یک تراشه رمزنگاری در سطح صنعت مالی جهانی است که کلیدهای خصوصی شما را ذخیره می کند. اگر کسی سعی کند هک کند یا دسترسی مجاز به دست آورد، ویژگی حذف کلید و خود تخریبی را فعال می کند.

پیشنهاد مطالعههمه چیز درباره کیف پول Payeer

ضمن آن که هر تراکنش رمزنگاری در برنامه موبایل SafePal باید با یک سیستم احراز هویت دو مرحله ای امضا و تأیید شود. این کیف پول، دارای ابزار حذف کلید است. این به شما امکان می دهد رمزارزها و توکن ها را به راحتی اضافه و حذف کنید.

کیف پول آفلاین 

کیف پول SafePal  کاملا آفلاین است. از طریق کابل USB به گوشی یا کامپیوتر شما متصل می شود. از اتصالات بی سیم (Wi-Fi، بلوتوث یا موارد دیگر) با دستگاه های متصل به اینترنت استفاده نمی کند. تیم خدمات مشتری برای ارائه پشتیبانی یا توضیحات به شیوه ای دوستانه و حرفه ای به راحتی در دسترس هستند. 

همه چیز درباره کیف پول SafePal

راه اندازی و تجربه کاربری کیف پول SafePal  

راه اندازی بسیار ساده است. پس از دانلود و باز کردن برنامه SafePal، دو گزینه برای انتخاب دارید. کیف پول نرم افزاری و کیف پول سخت افزاری. شما فقط می توانید کیف پول های سخت افزاری را متصل کنید. اگر کاربر جدید هستید، می توانید یک کیف پول جدید برای کیف پول های نرم افزاری ایجاد کنید یا کیف قبلی را وارد کنید.

کاربران جدید می توانند با ضربه زدن بر روی تب نرم افزار، کیف پول نرم افزاری ایجاد کنند. این شما را به صفحه خوش آمدگویی هدایت می کند. سپس دکمه بعدی را فشار دهید. به طور خودکار از شما خواسته می شود که یک رمز عبور امنیتی برای کیف پول SafePal خود تنظیم کنید.

پیشنهاد مطالعههمه چیز درباره Google Wallet

مانند سایر پلتفرم‌ها، برای ایجاد رمز عبور خود باید حداقل 8 کاراکتر الفبایی را وارد کنید. می توانید اثر انگشت خود را به آن اضافه کنید و یک رمز عبور الگو به عنوان یک لایه حفاظتی اضافی ایجاد کنید. تراشه SafePal دارای چندین حسگر برای شناسایی و جلوگیری از تلاش های احتمالی دستکاری سخت افزار است. 

به طور کلی، SafePal یکی از بهترین کیف پول های رمزنگاری برای سرمایه گذاران و معامله گران تازه کار و حرفه ای، از جمله علاقه مندان به ارزهای دیجیتال است. قیمت مناسبی دارد و گزینه ای عالی برای سرمایه گذارانی است که به دنبال گزینه ذخیره سازی مقرون به صرفه و ایمن هستند. برای کیف پول SafePal می توانید با کارشناسان 20پیمنت در ارتباط باشید.

برچسـب هـا : ارز دیجیتال ، کیف پول SafePal
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد