تحصیل در فنلاند

تحصیل در فنلاند

توسط : تیم محتوا
1,680

وقتی صحبت از آموزش با کیفیت بالا می شود، فنلاند یکی از اولین کشورهایی است که به ذهن می رسد. فنلاند یک کشور در شمال اروپا با جمعیت 5.54 میلیون نفری می باشد که نه تنها موفق شده است که با پیشرفت تحصیلی همگام شود، بلکه در ایجاد یک استاندارد جهانی نیز موفق بوده است. از همین روست که امروزه یکی از جذاب ترین کشورها بوده و بسیاری از دانشجویان تحصیل در فنلاند را انتخاب  می کنند.

فنلاند یکی از اعضای اتحادیه اروپا و خانه سی و پنج موسسه آموزش عالی است که انتخاب خوبی برای دانشجویان از سراسر جهان است. این یک جامعه برابری طلب است که در آن دانش و یادگیری مادام العمر ارزش زیادی دارد. فنلاند یک محیط اجتماعی عالی برای تقویت یادگیری و رشد شخصی شما ارائه می دهد.

برای یک دانشجوی بین المللی، زندگی در فنلاند با راحتی بالایی ارائه شده است که توسط زیرساخت ها و فناوری سطح بالا ایجاد می شود. همچنین امنیت زندگی، در یکی از امن ترین کشورهای جهان و لذت ارائه شده توسط طبیعت با چهار فصل متمایز یکی از بهترین انتخاب ها را برای دانشجویان بین المللی برای تحصیل در فنلاند می سازد.

فنلاند یکی از آگاه ترین کشورهای جهان نسبت به محیط زیست است و در نتیجه تقریباً همه به روش هایی برای دوستدار محیط زیست مشارکت می کنند. طبیعت به یک دلیل بسیار ساده بخشی جدایی ناپذیر از شیوه زندگی فنلاندی است و در همه جا وجود دارد.
در فنلاند، زندگی شهری شلوغ با مناظر طبیعی آرام در فاصله چند قدمی روبرو می شود. شهرها برای تمام فصول، فعالیت‌ها را در خود جای داده و فرصت‌های زیادی را برای کاوش یا استراحت فراهم می‌کنند. برای تحصیل در فنلاند می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

تحصیل در فنلاند

مزیت های تحصیل در فنلاند

در کشور فنلاند، موسسات آموزش عالی بین المللی هستند و بیش از 400 برنامه تحصیلی انگلیسی زبان در سراسر کشور موجود است. این مؤسسات که عمدتاً توسط دولت تأمین می شود، آموزش با کیفیت عالی را ارائه می دهند که برای همه قابل دسترسی است. پردیس ها تنظیمات طبیعی را با امکانات و تکنولوژی بالا متعادل می کنند تا همه دانش آموزان از آن لذت ببرند.

دانشجو بودن در فنلاند مزایای زیادی دارد. مدرک تحصیلی از یکی از موسسات آموزش عالی فنلاند با کیفیت جهانی، اولین قدم برای هموار کردن راه برای یک شغل عالی در رشته خود است، چه دانشگاه باشد و چه بخش های عملی تر که شرایط مساعدی را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند.

چرا تحصیل در فنلاند؟

فنلاند کشوری دنج و آرام است که با شهرهایی همراه است که برای مردم طراحی شده‌اند. ضمن آنکه ساعات شلوغی بسیار نادر است. مؤسسات آموزش عالی در این کشور، به اندازه کافی کوچک هستند که به طور عملکردی و مؤثر عمل کنند. همه آنها دارای جهت گیری بین المللی با ویژگی های منطقه ای خاص هستند و شما می توانید بین محیط های تحصیلی بسیار متفاوت از پردیس های شهری بزرگتر تا پردیس های نزدیک به طبیعت را انتخاب کنید.

برای تحصیل در فنلاند باید در نظر  داشته باشید که مؤسسات آموزش عالی بسیار مستقل هستند، اما عمدتاً توسط وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ تأمین می شود. بنابراین وزارت نیز بر کیفیت تدریس نظارت دقیق دارد. 

پیشنهاد مطالعهصفر تا صد اپلای کانادا

برنامه های درسی در فنلاند

این مؤسسات با مدیریت کارآمدی همراه است که در کیفیت های بالایی ارائه می شود :

- در برنامه های درسی و تدریس به نیازهای جامعه و تجارت و صنعت واکنش نشان داده می شود.
- ارائه طیف گسترده ای از برنامه های با کیفیت بالا به زبان انگلیسی برای دانشجویان در تمام سطوح آموزشی ارائه می شود.
- به دانش آموزان مهارت های قابل انتقالی داده می شود که بر اساس آن بتوانند آینده خود را در زمینه های دانشگاهی و بازار کار بسازند.

اعتماد و گشودگی، مفاهیم مهمی در تحصیل در فنلاند است و شبکه شدن در مراحل اولیه راه فنلاندی است. در اینجا می‌توانید در حین تحصیل اولین دوره‌های خود، با دانشجویان، سازمان‌ها و دنیای کار بین‌المللی و فنلاندی ارتباط برقرار کنید. اغلب این شبکه ها و دوستی ها تا آخر عمر باقی می مانند.

ضمن آنکه بیش از 400 برنامه تحصیلی به زبان انگلیسی وجود دارد. موسسات فنلاندی برنامه های تحصیلی متعددی را به زبان انگلیسی ارائه می دهند. از دوره های کوتاه به عنوان بخشی از یک برنامه مبادله یا مدارک کامل، می توانید فرصت های تحصیلی زیادی را در همه زمینه های آموزشی برای تحصیل در فنلاند پیدا کنید.

تحصیل در فنلاند

کیفیت در تحقیق و آموزش

خط مشی ملی این کشور، بر برتری در تمام سطوح آموزشی تاکید دارد و مؤسسات فنلاند ارزش زیادی برای تحقیق و نوآوری با کیفیت قائل هستند. اکثر دانشجویان در فنلاند مدارک تحصیلات عالی را گامی ضروری برای ایجاد پایه ای محکم برای آینده شغلی خود می دانند. 

دانشجویان فنلاند به لطف آموزش پایه و آزمون های ورودی ملی، انگیزه بالایی برای تحصیل دارند. برخلاف اکثر کشورها، دانش آموزان نیز تأثیر واقعی بر کیفیت آموزش دارند. قوانینی وجود دارد که به آنها اجازه می دهد تا در توسعه مؤسسات و مطالعات خود همراه با معلمان خود تأثیر استثنایی داشته باشند.

پیشنهاد مطالعهراهنمای تحصیل در اوکراین

امکانات عالی برای کار و تفریح

تحصیل در یکی از موسسات آموزش عالی در فنلاند با مزایای بسیاری همراه است. کتابخانه های مجهز فضاهای راحت را برای ساعات مطالعه مفید ارائه می دهند. با تحصیل در فنلاند ، همه دانش‌آموزان حق دارند با کارت کتابخانه آزادانه از کتابخانه‌های مؤسسات استفاده کنند. همه مؤسسات آموزش عالی علاوه بر کتابخانه های مجهز، دسترسی رایگان به اینترنت را برای دانشجویان خود فراهم می کنند. 

همچنین، خدمات کتابخانه شهرداری برای همه آزاد است و خدمات اولیه معمولاً رایگان است. کافه‌ها و مکان‌های مشترک، مراکز اجتماعی شلوغی هستند که دوستان در طول تعطیلات مطالعه در آنها ملاقات می‌کنند. باشگاه‌ها و سازمان‌های دانشجویی مختلف فعالیت‌ها و گردش‌هایی را برای مناطق مختلف مورد علاقه ارائه می‌دهند. امکانات ورزشی به طور گسترده ای در دسترس است و توسط دانشجویان بین المللی و محلی به طور یکسان استفاده می شود.

یک زیرساخت مستحکم به همه خدمات عمومی و خصوصی اجازه می دهد تا به خوبی کار کنند. تمام افراد ثبت نام شده ساکن فنلاند می توانند به هر یک از این خدمات مانند حمل و نقل، مراقبت های بهداشتی عمومی و دانشجویی، پلیس و خدمات امداد و نجات اعتماد کنند. 

تحصیل در فنلاند

درخواست تحصیل در فنلاند

سیستم آموزش عالی در فنلاند از دو بخش مکمل تشکیل شده است. دانشگاه های سراسری و دانشگاه های علوم کاربردی (UAS). دانشگاه ها مدارک آکادمیک را در مقاطع لیسانس، کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می دهند، در حالی که UAS مدارک لیسانس و فوق لیسانس را با گرایش عملی تر ارائه می دهند. هر دو بخش طیف گسترده ای از دوره های تحصیلی را به زبان انگلیسی ارائه می دهند. درخواست تحصیل در فنلاند ، برای برنامه لیسانس و کارشناسی ارشد می تواند با کمک 20پیمنت انجام شود.

شهریه و بورسیه

دانشجویان بین المللی، مشمول هزینه تحصیل در برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد هستند. دانشگاه‌ها همچنین گزینه‌های بورسیه تحصیلی را برای دانشجویان با استعداد که در برنامه‌های مدرک تحصیلی با شهریه پذیرش می‌شوند، ارائه می‌دهند. هر دانشگاه هزینه و سیستم بورس تحصیلی خود را دارد، اما هزینه های سالانه بین 5000 تا 18000 یورو متغیر است.

پیشنهاد مطالعهلیست بهترین دانشگاه های انگلستان

برای تحصیل در فنلاند به مدرک رسمی زبان انگلیسی نیاز دارید. برای دریافت یکی، باید یکی از آزمون های محبوب بین المللی زبان انگلیسی را پشت سر بگذارید. می توانید خودتان برای این آزمون ها آماده شوید یا می توانید در دوره آمادگی زبان انگلیسی ثبت نام کنید. این نوع دوره ها توسط بسیاری از مدارس و موسسات دیگر در سراسر جهان ارائه می شود.

با گذراندن دوره آموزشی مناسب آزمون زبان انگلیسی، مهارت های زبانی خود را ارتقا می دهید تا نمرات مورد نیاز برای آزمون های آیلتس، تافل یا سایر آزمون های انگلیسی را کسب کنید. در این خصوص، کارشناسان 20پیمنت شما را یاری می کنند.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد