مزیت دانشگاه های کلمبیا

مزیت دانشگاه های کلمبیا

توسط : تیم محتوا
1,705

هنگامی که به تحصیل در خارج از کشور می اندیشید، اولین نکته ای که باید بررسی کنید این است که بهترین دانشگاه های کشور مورد نظر، مطابق با برنامه تحصیلی شما خواهد بود. یکی از کشورهایی که می توانید برای ادامه تحصیل به آن بیاندیشید، دانشگاه های کلمبیا می باشد. در کلمبیا می توانید تعداد زیادی از دانشگاه های با رتبه برتر را بیابید که جایگاه شایسته خود را در کنار بزرگترین نام های دانشگاهی بین المللی دارند. در این جا به بررسی مزیت دانشگاه های کلمبیا می پردازیم.

باید اشاره کنیم که دانشگاه‌ها، کالج‌ها، دانشکده‌های پزشکی، دانشکده‌های مهندسی و دانشکده‌های حقوق کلمبیا در جوامع آموزشی و دانشگاهی بسیار مورد احترام بوده و شناخته شده هستند و همچنان به ارائه برنامه‌های معتبر کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا برای دانشجویان بین المللی ادامه می‌دهند. بنابراین می توانید با خیال راحت، از بین برترین دانشگاه های کلمبیا انتخاب کنید.

مزیت دانشگاه های کلمبیا

تحصیل در کلمبیا

کلمبیا با داشتن زبان اسپانیایی به عنوان زبان رسمی، احاطه شده توسط مناظر زیبا و محیطی چندفرهنگی، مکان جالبی برای ادامه تحصیل در خارج از کشور است. اگرچه اکثر دوره‌ها به زبان اسپانیایی تدریس می‌شوند، اما دانشگاه‌های کلمبیا به منظور جذب تعداد بیشتری از دانشجویان بین‌المللی، شروع به معرفی برنامه‌های بیشتری به زبان انگلیسی کرده‌اند که از مزیت دانشگاه های کلمبیا می باشد.

تحصیل در خارج از کشور باعث می شود تا با زندگی دانشجویان بین المللی در کشوری دیگر، با شیوه جدیدی از تفکر و زندگی آشنا شوند. به همان اندازه، افق دید دانشجویان را گسترش می دهد و راه آنها را به مسیرها و فرصت های جدید باز می کند. این همان چیزی است که وقتی می خواهید بهترین دانشگاه ها یا مدارس را برای تحصیل انتخاب کنید، انتظار دارید. از همین روست که کلمبیا اکنون فرصت هایی را برای دانشجویان بین المللی برای بازدید، مطالعه و داشتن اقامتی غنی فراهم می کند.

در واقع کلمبیا به دلیل محیط های عجیب و متنوع، آب و هوای گرم و دلپذیر، فرهنگ زیبا و مردم مهمان نوازش یکی از شادترین کشورهای جهان است. همچنین، کلمبیا دارای طیف گسترده ای از برنامه های آموزش عالی با کیفیت بالا با 288 موسسه آموزش عالی و 9802 برنامه دانشگاهی است که مزیت دانشگاه های کلمبیا را نشان می دهد.

پیشنهاد مطالعهراهنمای تحصیل در اوکراین

از این رو، با توجه به سطح تحصیلات بالا در کلمبیا، شناخت بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در این کشور برای شما آسان تر خواهد بود. علاوه بر این، در اینجا بهترین دانشگاه های کلمبیا را برای دانشجویان بین المللی معرفی خواهیم کرد. همچنین، شما باید شرایط و نحوه درخواست برای هر یک از این دانشگاه های در کلمبیا را بدانید. 

مزیت دانشگاه های کلمبیا

 بهترین دانشگاه کلمبیا برای دانشجویان بین المللی

به عنوان یک دانشجوی بین المللی، می توانید این بهترین دانشگاه های استرالیا را برای دانشجویان بین المللی نیز بررسی کنید و مزیت دانشگاه های کلمبیا را دریابید.

1. دانشگاه ملی کلمبیا
2. دانشگاه لس آند (کلمبیا)
3. دانشگاه پاپی خاویریان
4. دانشگاه آنتیوکیا
5. دانشگاه روزاریو
6. دانشگاه واله
7. دانشگاه آنتونیو نارینو
8. دانشگاه ناحیه فرانسیسکو خوزه د کالداس
9. دانشگاه دل پاسیفیکو
10. دانشگاه ایسیسی
11. Politécnico Grancolombiano
12. دانشگاه دل نورته، کلمبیا (دانشگاه شمالی)
13. دانشگاه فنی پریرا
14. دانشگاه صنعتی سانتاندر
15. دانشگاه خورخه تادئو لوزانو

پیشنهاد مطالعهخرید از سایت Target در بلک فرایدی

مزیت دانشگاه های کلمبیا

زندگی و تحصیل در کلمبیا 

کلمبیا پس از برزیل دومین کشور آمریکای جنوبی است و اقتصاد آن در حال رشد است. بیش از 40 دانشگاه آن در رتبه بندی آمریکای لاتین ظاهر می شوند. ممتازترین موسسه آموزش عالی آن بدون شک دانشگاه آند در بوگوتا، در پایتخت است. در بیان مزیت دانشگاه های کلمبیا باید گفت که دانشگاه ملی کلمبیا، دانشگاه آنتیوکیا، در مدلین، دومین شهر بزرگ، مستقر است. در همین حال، دانشگاه La Pontificia Xavierian که دارای پردیس های بوگوتا و کالی است، در رتبه بندی های بین المللی نیز عملکرد خوبی دارد.

علاوه بر این، کلمبیا با داشتن دروازه ای به آند و آمازون، دارای مناظر باشکوهی است. بوگوتا با افتخار چندفرهنگی، معماری اروپایی و دنیای جدید را با هم ترکیب می کند. حتی قدیمی‌ترین خیابان استعماری آن، مدلین، از زمان جنگ علیه مواد مخدر در دهه 1990، با سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی که به توسعه شهری بسیار ثروتمندتر کمک می‌کند، دستخوش تحولی اساسی شده است.

همچنین، این کشور علاقه زیادی به فوتبال دارد و به رقص کامبیا نیز معروف است. کلمبیا برای مدت طولانی یکی از سه تولیدکننده بزرگ قهوه در جهان بوده است. مهم‌تر از همه، کلمبیایی‌های معروفی هستند که افراد موثری همچون گابریل گارسیا مارکز نویسنده، شکیرا خواننده و جیمز رودریگز فوتبالیست را در خود دارند.

پیشنهاد مطالعههمه چیز درباره تحصیل در انگلستان

چرا باید در کلمبیا تحصیل کنم؟

آیا شما دانشجویی هستید که می خواهید در خارج از کشور تحصیل کنید؟ همچنین به دنبال تحصیل در یک موسسه بسیار پویا هستید که سطح تحصیلات بالایی را ارائه می دهد. شما انتخاب مناسبی داشته اید. زیرا کلمبیا قدرت زیادی در ارائه آموزش با کیفیت دارد و مزیت دانشگاه های کلمبیا بسیار روشن است.

اگرچه در کلمبیا بخش بزرگی از هزینه‌های آموزش عالی توسط دولت تقبل می‌شود، اما حدود 70 درصد موسسات آموزش عالی خصوصی هستند. آموزش عالی در کلمبیا کمی خصوصی تر از آموزش عالی آمریکایی است. اساساً آموزش عالی در موسسات خصوصی و دولتی در دسترس است.

از این رو، برای پذیرش در آموزش عالی، همه دانشجویان، صرف نظر از رشته انتخابی، باید یک آزمون دولتی  را بگذرانند. در کنار آن، یک آزمون موفقیت و شایستگی که توسط موسسه کلمبیایی برای ارزیابی آموزش (ICFES) اجرا می شود، باید در نظر گرفته شود. اصولاً این آزمون دو بار در سال برگزار می شود. مانند ایالات متحده، نتایج مورد نیاز برای پذیرش در آموزش عالی از موسسه ای به موسسه دیگر متفاوت است.

کلیه موسسات و برنامه های آموزش عالی باید در وزارت آموزش و پرورش ثبت شوند. اعتباربخشی در کلمبیا داوطلبانه است و فقط وضعیت شناسایی را افزایش می دهد. مؤسساتی که ثبت شده اند و مجاز به ارائه برنامه های مدرک و دیپلم اعطا شده اند، وضعیت رسمی ثبت نام واجد شرایط را دریافت می کنند.

 در توضیح بیشتر مزیت دانشگاه های کلمبیا لازم است اشاره کنیم که این بدان معنی است که آنها تحت کنترل کیفیت قرار گرفته اند تا اطمینان حاصل شود که حداقل الزامات کیفیت مشخص شده را برآورده می کنند. در نهایت، سیستم اطلاعات ملی برای آموزش عالی و رصدخانه کار برای آموزش دو نهاد مهمی هستند که بر سیستم آموزش عالی در کلمبیا نظارت می کنند.

در صورتی که قصد تحصیل در کلمبیا را دارید، می توانید از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد