کسب درآمد از سایت Renderforest

کسب درآمد از سایت Renderforest

توسط : تیم محتوا
2,026

سایت Renderforest که برای مشاغل در هر اندازه طراحی شده است، یک راه حل ویرایش و مدیریت ویدیو است که به ایجاد وب سایت ها، گرافیک ها، آرم ها و ماکت ها در داشبورد یکپارچه کمک می کند. این پلت فرم به فیلمبرداران اجازه می دهد از قالب های قابل تنظیم برای ایجاد فایل ها در فرمت ها و اندازه های مختلف استفاده کنند. 

این ماژول ساخت لوگو با قابلیت هوش مصنوعی را ارائه می دهد که به طور خودکار آرم ها را بر اساس توضیحات ارائه شده ایجاد می کند. افراد حرفه ای همچنین می توانند از این سیستم برای ایجاد تصاویر برای پوسترها و کارت های ویزیت استفاده کنند.

چه کسی از Renderforest استفاده می کند؟

سایت Renderforest برای استفاده تجاری و شخصی مناسب است.  محتوای ویدیویی بخشی ضروری از استراتژی بازاریابی دیجیتال امروزی است. اما کسب و کارهای کوچک اغلب فاقد منابع داخلی مورد نیاز برای ایجاد این دارایی ها هستند. برخی از برنامه ها و ابزارهای عالی وجود دارد که یک کسب و کار می تواند از آن برای ایجاد ویدیوهایی با ظاهر حرفه ای استفاده کند.

این یک پلت فرم ایجاد ویدیو مبتنی بر ابر است که به مشاغل کوچک کمک می کند تا کمپین های بازاریابی دیجیتال خود را با محتوای ویدیویی تقویت کنند. به دلیل زیرساخت های مبتنی بر ابر، نیازی به نصب نرم افزار یا خرید سیستمی ندارید که قادر به ارائه سریع محتوای ویدیویی باشد.

ساخت فیلم ها به حافظه و قدرت محاسباتی زیادی نیاز دارد. سایت RenderForest آن را پوشش داده است. در نتیجه، تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد سایت آنها شوید و این کار را برای شما انجام می دهد. قدرت این سرویس مبتنی بر فضای ابری را زمانی کشف خواهید کرد که در عرض 5 دقیقه پس از تکمیل فرآیند ایجاد، به یک ویدیو برسید. زمان رندر سریع فقط از طریق زیرساخت قدرتمند آنها امکان پذیر است.

 سایت Renderforest

قالب های کاربر پسند در سایت RenderForest

یکی دیگر از زمینه هایی که سایت RenderForest در آن می درخشد، قالب ها هستند. این پلتفرم به صاحبان مشاغل کوچکی که تجربه زیادی در ساخت ویدیو ندارند پاسخ می دهد. همچنین الگوهای مختلفی را ارائه می دهد که هر مرحله از راه را راهنمایی می کند. بنابراین ساختن ویدیو برای کمپین های بازاریابی خود آسان است. تصمیمات زیادی در هر ثانیه وجود دارد. 

لازم نیست ساعت‌ها تلاش کنید تا جلوه‌های متنی فانتزی را بیابید یا آزمایش کنید که عناصر ویدیویی باید در کجای انیمیشن قرار گیرند. سایت RenderForest کار را برای شما انجام می دهد. بنابراین، تنها کاری که انجام می دهید این است که اطلاعات کسب و کار خود را متصل کنید و آن را برای نیازهای خود سفارشی کنید. شما با این سایت انعطاف پذیری زیادی دارید. 

پیشنهاد مطالعه: همه چیز درباره کیف پول Payeer

تجسم های موسیقی

هنگام شروع کار با ویدیو، این سایت، ترکیب مناسبی از ویژگی‌های کاربرپسند و انعطاف‌پذیری را ارائه می‌دهد تا کتابخانه‌ای عالی از آنچه برای ایجاد ویدیوهای زیبا که کسب‌وکارتان را به نمایش می‌گذارد، به شما ارائه دهد. با توجه به اینکه امروزه ویدیو برای جلب توجه بینندگان آنلاین اهمیت دارد، این ابزاری است که ارزش بررسی را دارد.

صفحه ثبت نام از Renderforest

در حقیقت، سایت Renderforest یک پلتفرم تولید ویدیوی آنلاین است که به افراد و مشاغل اجازه می‌دهد ویدیوهایی با کیفیت پخش برای استفاده خصوصی یا تجاری ایجاد کنند. استفاده از آن کاملا رایگان است و هر کسی می تواند در چند مرحله ساده به عنوان کاربر ثبت نام کند. 
کاربران می توانند تعداد نامحدودی ویدیو با کیفیت ایجاد و صادر کنند و آنها را از طریق شبکه های اجتماعی یا وب به اشتراک بگذارند و از آن درآمد ارزی کسب کنند. برای استفاده شخصی، پلتفرم آنلاین در حال حاضر انواع مختلفی از راه حل های سفارشی را برای انیمیشن های وبلاگ، نمایش اسلایدهای عکس و عروسی، فیلم های آموزشی و دعوت نامه های ویدیویی ارائه می دهد.

این پلتفرم همچنین گزینه‌های کاربردی آسانی را برای ارائه‌های تجاری، دعوت‌نامه‌ها، ویدیوهای تبلیغاتی، تایپوگرافی جنبشی، ویدیوهای توضیح‌دهنده، توصیفات و موارد دیگر در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد.

 سایت Renderforest

سایت Renderforest چگونه کار می کند؟

یکی از الگوهای ویدیویی سایت Renderforest را مرور و انتخاب کنید. آنها به معنای واقعی کلمه صدها قالب قابل تنظیم دارند که پس از ثبت نام می توانید از آنها استفاده کنید. قالب های ویدیویی را انتخاب کنید و دسته بندی های مختلفی به شما ارائه می شود که از الگوهای تبلیغاتی گرفته تا قالب های انیمیشن لوگو و نمایش اسلاید و هر چیزی در بین آن ها اجرا می شوند.

یکی از ویژگی‌هایی که کاملاً شگفت‌انگیز است این است که می‌توانید عکس‌ها، موسیقی و صدای خود را با کیفیت بالا بدون پرداخت هزینه بارگذاری کنید. این بدیهی است که به صاحبان کسب و کار این قدرت را می دهد که داستان های خود را به روش هایی که مشتریان با آنها ارتباط برقرار می کنند بیان کنند. پس از اتمام ویرایش، چند دقیقه طول می‌کشد تا ویدیو آماده انتشار شود. اگر از ویدیو راضی نیستید یا می خواهید تغییراتی در آن ایجاد کنید، می توانید روی دکمه ویرایش کلیک کنید. 

می توانید هر چند بار که بخواهید ویدیو را ویرایش کنید. سایت Renderforest همچنین به کاربران این امکان را می دهد که مستقیماً ویدیوهای خود را در سایت های رسانه های اجتماعی از جمله فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس، پینترست و اینستاگرام به اشتراک بگذارند. مهمتر از آن، این برنامه ، تمام پروژه های شما را برای در داشبورد شما ذخیره می کند، بنابراین لازم نیست نگران از دست دادن کار خود باشید.

پیشنهاد مطالعه: خرید دامنه رایگان از Freenom

رقابت برای Renderforest

برخی از بزرگترین رقبای این سایت عبارتند از Animoto و PowToon که اینها به همان اندازه پلتفرم‌های ویرایش ویدیوی آنلاین خوبی هستند، اما چیزی که سایت Renderforest را فوراً متمایز می‌کند، سهولت استفاده از آن و توانایی افراد بی‌تجربه برای ایجاد، اشتراک‌گذاری و دانلود «ویدیوهای با کیفیت پخش» در عرض چند دقیقه است.

 سایت Renderforest

هزینه اشتراک سایت

در مورد قیمت گذاری، Renderforest  چهار نوع طرح اشتراک ارائه می شود. اینها شامل برنامه های رایگان، آماتور، حرفه ای و تجاری است. طرح رایگان یک ابزار مطالعه عالی است. می‌توانید به همان اندازه زمان صرف کنید، مهارت‌های خود را تقویت کنید و تنها پس از یادگیری نحوه استفاده از پلتفرم، به سمت برنامه‌های پولی پیش بروید.

در مورد طرح رایگان، شما مجاز به دانلود ویدیوهای خود نیستید، اما می توانید آنها را تماشا کرده و در سایت های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. اگر می خواهید ویدیوهای خود را دانلود کنید، باید از یکی از پلن های پولی استفاده کنید. 

اگر نمی‌خواهید واترمارک سایت Renderforest همراه با ویدیوی شما باشد، باید به سراغ Business Plan بروید. اگر صورت‌حساب سالانه بخواهید، این مبلغ 49.99 دلار و اگر صورت‌حساب ماهانه را ترجیح می‌دهید، 149.99 دلار هزینه دارد. اگر می‌خواهید کسب و کار خود را با ویدیوهای منحصربه‌فرد به سطحی بالاتر ببرید، یکی از طرح‌های تولید ویدیوی دست‌ساز را انتخاب کنید. کم هزینه ترین بسته راه اندازی است که از 699 دلار شروع می شود.

این طرح‌های تولید گران‌تر هستند، اما آزادی و فضای بیشتری برای خلاقیت و منحصر به فرد بودن به شما می‌دهند. اگر پروژه های کمتری دارید یا فقط به یک یا دو ویدیو نیاز دارید، طرح پرداخت تجارت ایده آل خواهد بود. در اینجا، به ازای هر ویدیوی تولید شده هزینه دریافت می کنید. 
با افزایش کیفیت فیلم، قیمت ها نیز افزایش می یابد. برای بالاترین کیفیت  ویدیوهای HD1080  است که برای هر یک 29.99 دلار هزینه دریافت خواهید کرد. اگر همزمان روی چندین ویدیو کار می کنید، واضح است که این یک طرح گران است.

پیشنهاد مطالعه: همه چیز درباره جستجوی صوتی گوگل

کسب درآمد ارزی از Renderforest

در حال حاضر، استفاده از برخی از پلتفرم‌های ویدئویی آنلاین می‌تواند زمان ‌بر و پرهزینه باشد. بسیاری از کسب و کارهای کوچکی که به دنبال یک پلت فرم ویرایش آنلاین ویدیویی مقرون به صرفه و با استفاده آسان هستند، از سایت Renderforest استفاده خواهند کرد.

این برنامه به وضوح سعی می‌کند شکاف بین تولید دستی ویدیوی پرهزینه و تولید ویدیوی خودکار با کیفیت پایین و ارزان را پر کند و طرح‌هایی را ارائه می‌کند که بسیاری از مشاغل کوچک و افراد دوست دارند و همراه با پنل ویرایش ساده، ویدیوهای با کیفیت بالا و قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه ارائه می گردد. می توانید برای اشتراک در این سایت، از طریق 20پیمنت اقدام نمایید.

برچسـب هـا : سایر ، سایت Renderforest
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد