خرید از آمازون دبی و تحویل در ایران

خرید از آمازون دبی و تحویل در ایران

توسط : تیم محتوا
2,674

یکی از جذابیت های خرید از آمازون دبی این است که کاربران ایرانی می توانند در کوتاه ترین زمان، کالاهای سفارشی خود را دریافت کنند. اکنون آمازون دبی، پانزده میلیون محصول اضافه کرده است که مستقیما از فروشندگان برای مشتریان در امارات ارسال شده است.

کاربران می توانند از طریق فروشگاه جهانی آمازون، محصولات را از آمازون دبی جستجو، مرور و خریداری کنند. طیف وسیعی از محصولات موجود از آمازون شامل مد، زیبایی، مراقبت شخصی، خانه، آشپزخانه و کتاب و غیره است. قیمت‌ها در فروشگاه آمازون بر حسب درهم، شامل کلیه عوارض قابل اجرا می‌شوند.

اقلامی که از آمازون ایالات متحده ارسال می شوند نیز می توانند در حداقل دو روز کاری به مشتریان در امارات در هنگام انتخاب گزینه اولویت و هفت روز کاری برای گزینه تسریع تحویل داده شوند. ارسال رایگان برای سفارش‌های بالای 100 درهم برای همه تحویل‌های بین‌المللی، برای اعضای Prime وجود دارد. پلتفرم تجارت الکترونیک یک آزمایش 30 روزه رایگان برنامه عضویت Amazon Prime را ارائه می دهد.

خرید از آمازون دبی

مزیت خرید از آمازون دبی

مشتریان خرید از آمازون دبی می توانند با دانلود برنامه آمازون یا با مراجعه به فروشگاه جهانی آمازون در وب سایت مستقیماً در این سایت خرده فروشی که به زبان های عربی و انگلیسی موجود است، خرید کنند. پلتفرم تجارت الکترونیک در چند ماه گذشته به طور قابل توجهی در منطقه رشد کرده است. شما می توانید برای خرید از آمازون دبی اقدام کرده و برای تحویل در ایران، از طریق 20پیمنت اقدام کنید. 

پیشنهاد مطالعه: همه چیز درباره کیف پول Payeer

اگر به دنبال خرید محصولات آمازون هستید، می توانید به صورت آنلاین از این فروشگاه بزرگ خرید کنید که طیف وسیعی از محصولات آمازون را با قیمت های تخفیفی در امارات ارائه می دهد. محصولات آمازون در دبی، ابوظبی، شارجه، العین، عجمان، راس الخیمه و تمام شهرهای بزرگ امارات موجود است. خوشبختانه، آمازون تقریباً هر کالایی را به امارات می‌فرستد. بنابراین می توانید به راحتی خرید از آمازون دبی را تجربه کنید، به شرطی که روش درست انجام آن را بدانید. 

خرید از آمازون دبی

نحوه خرید از آمازون امارات

برای خرید از این فروشگاه آنلاین، می توانید از دو مرحله استفاده کنید. در روش اول، از صفحه اصلی آمازون جدید خود در امارات دیدن کنید. در نظر داشته باشید که لازم است تا به تنظیمات خرید خود بروید، مطمئن شوید که از آدرس امارات متحده عربی به عنوان آدرس پیش فرض خود استفاده می کنید و سفارش با یک کلیک را در مرورگر خود فعال کنید. 

اگر به این شکل تنظیم نشده ، به سادگی آدرس امارات متحده عربی خود را اضافه کنید و آن را به عنوان آدرس پیش فرض خود تنظیم کنید. آدرس پیش‌فرض خود را با قابلیت سفارش با یک کلیک تنظیم کنید تا ببینید کدام اقلام می‌توانند برای شما ارسال شوند. این روش خرید از آمازون دبی و استفاده از صفحه بین المللی آمازون فقط برای حدود 80 تا 90 درصد موارد و کالاهای آمازون کار می کند. 

برخی از اقلام وجود دارد که آمازون برای امارات ارسال نمی کند، مهم ترین آنها Kindles خود و سایر دستگاه های الکترونیکی است. در این موارد، تنها راه برای دریافت اقلام،  استفاده از ارسال کننده بسته شخص ثالث است. برای این کار می توانید از خدمات 20 پیمنت استفاده کنید. آنها خریدهای آمازون شما را می پذیرند و آنها را برای شما ارسال می کنند.

هزینه حمل و نقل آنها کمترین هزینه است و به دلیل تخصص و تجربه کافی در این حوزه، همواره توانسته اند بهترین خدمات را در کمترین زمان ممکن برای مشتریان خود ارائه کنند و سلامت کالای سفارش داده شده را نیز تضمین کنند. کارشناسان 20پیمنت همچنین می توانند شما را در مسیر خرید از آمازون دبی یاری کرده و برای پرداخت ارزی به شما کمک کنند.

پیشنهاد مطالعه:کسب درآمد از سایت Renderforest

نحوه ارسال اکو آمازون به امارات

آمازون اکو، بلندگوی هوشمند و دستیار شخصی پیشگامانه آمازون است که با صدا فعال می شود. آمازون اکو که ابتدا در سال 2014 منتشر شد، اکنون در نسل سوم خود قرار دارد. آمازون همچنین Amazon Echo Dot را منتشر کرده است، یک دستگاه کوچکتر و ارزانتر با تمام عملکردهای اکو (از جمله الکسا) و یک بلندگوی کمتر قدرتمند دارد. در اینجا برخی از ویژگی های محبوب آمازون اکو آورده شده است:

این دستگاه را که می توانید در خرید از آمازون دبی تهیه کنید، اخبار و آب و هوا را به شما می گوید، تنظیم تایمر، آلارم و رویدادهای تقویم و کنترل وسایل خانه هوشمند را انجام داده و برای جستجوی اطلاعات، خواندن دستور العمل ها و افزودن اقلام به لیست خرید شما مناسب است. 

خرید از آمازون دبی

خرید از آمازون دبی با تخفیف 

اگر به یک گجت جدید توجه کرده‌اید اما نمی‌خواهید قیمت کامل را برای آن بپردازید؟ به انبار آمازون مراجعه کنید، این ابتکار جدیدی است که در آن مشتریان می‌توانند محصولات دارای جعبه باز را با حداکثر 60 درصد تخفیف از هزینه معمولی خریداری کنند.

اقلام انبار آمازون به عنوان محصولات بازگردانده شده، آسیب دیده در انبار، استفاده شده یا مرمت شده که در شرایط خوبی هستند، تعریف می شود. هنگام خرید از آمازون دبی ، محصولات به وضوح مشخص شده اند تا وضعیت آنها مشخص شود، گزینه هایی مانند جدید، بسیار خوب، خوب و قابل قبول است. اگر کالای خود را دریافت کردید و انتظارات را برآورده نکرد، همچنان می‌توانید ظرف 15 روز آن را برگردانید.

پیشنهاد مطالعه: خرید دامنه رایگان از Freenom

در حقیقت، خرید خوب چقدر می تواند برای مشتریان آمازون بسیار مهم باشد و راه اندازی انبار آمازون در امارات متحده عربی به خریداران منبعی آسان و قابل اعتماد برای لذت بردن از صرفه جویی در هزاران محصول جعبه باز را می دهد. از سوی آمازون، بازرسی‌های دقیقی روی هر کالای انبار آمازون انجام می شود. در حالی که در صورت نارضایتی مشتریان، بازگشت آسان را تضمین می‌کند، به این معنی که مشتریان می‌توانند با اطمینان خرید کنند و از همان آرامش خیالی که هنگام خرید از آمازون دبی دارند، خرید خود را انجام دهند. 

هنگام مرور وب سایت آمازون Warehouse، اقلام با تخفیف را در چندین دسته از جمله لوازم الکترونیکی، خانه، آشپزخانه، اسباب بازی و موارد دیگر خواهید دید. همه چیز از موبایل گرفته تا دوربین، کامپیوتر، آلات موسیقی و موارد دیگر در دسترس است. در این خصوص، راهنمایی های بیشتر را از 20پیمنت دریافت کنید.

برچسـب هـا : سایر ، خرید از آمازون دبی
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد