کسب درآمد از سایت Welocalize

کسب درآمد از سایت Welocalize

توسط : تیم محتوا
2,631

سایت Welocalize یک ارائه دهنده خدمات زبان (LSP) است. این سایت به عنوان یک شرکت ترجمه در سال 1997 شروع به کار کرد و یکی از بزرگترین LSP ها در رده خود با درآمد سالانه بیش از 200 میلیون دلار است.

این شرکت ، با بیش از 1900 کارمند دائمی و پروژه محور که در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا پراکنده شده اند، برندها و شرکت های جهانی را قادر می سازد تا به مخاطبان بین المللی دست یابند و آن ها را رشد دهند. آنها خدمات متعدد مرتبط با زبان را به بیش از 250 زبان و فرصت های شغلی مختلف آنلاین ارائه می دهد. پایگاه مشتریان جهانی آن شامل شرکت های غول پیکر فناوری، سازمان های پزشکی و حقوقی جهانی است و همچنین شرکت های تولیدی است که محصولات روزمره ای را که ما را احاطه کرده اند، می سازند.

این شرکت مشاغل آنلاین بسیاری را برای متخصصان زبان فراهم می کند و دارای یک شبکه استعداد جهانی با بیش از 77000 فریلنسر راه دور در این بخش است. بسیاری از مشتریان با سایت Welocalize در برنامه‌های بلندمدت و مقیاس‌پذیر شریک می‌شوند و این به متخصصان زبان فرصت‌های شغلی زیادی برای همکاری و یادگیری متقابل می‌دهد.

 در حال حاضر، Welocalize عمدتاً تحت یک مدل کسب و کار راه دور عمل می کند که در آن اکثر تیم ها به صورت مجازی با یکدیگر همکاری می کنند و از خانه کار می کنند. که این باعث می شود بتوانند کسب درآمد از این سایت را در شرایطی فریلنسری داشته باشند.

کسب درآمد از سایت Welocalize

WELOCALIZE چگونه کار می کند؟

هنگامی که مشتری وارد می شود، تیم های سایت Welocalize فرآیندهای مربوطه تولید، تضمین کیفیت و اندازه گیری، استفاده از ابزار مشتری را توسعه می دهند و تصمیم می گیرند که چه بخشی از فرآیندبه فریلنسرها واگذار شود. فریلنسرها تا زمانی که کیفیت مورد نیاز را در شرایط و ضوابط توافق شده به موقع تحویل دهند، می توانند از خانه یا از هر جایی کار کنند.

پس از تکمیل فرآیند استخدام و پذیرش، فریلنسرها با مدیران پروژه کار می کنند که کار را ارسال می کنند، به سوالات پاسخ می دهند، سفارش خرید صادر می کنند و ارتباطات مشتری را مدیریت می کنند. مدیران پروژه در چندین منطقه زمانی و مکان مستقر هستند، بنابراین ممکن است یک دقیقه با فردی مستقر در رومانی کار کنید و سپس پروژه بعدی ممکن است از چین باشد.

پیشنهاد مطالعهگیفت کارت اپل موزیک

خدمات و مشاغل آنلاین در سایت WELOCALIZE

در اینجا لیست از خدمات و مشاغل آنلاین ارائه شده توسط سایت Welocalize آمده است  که شامل ترجمه، بومی سازی، تولید محتوا ، کپی رایتینگ، تفسیر، سئو، تضمین کیفیت (QA) ، زبانی و عملکردی است. همه فریلنسرها، این آزادی را دارند که از هر جایی که دوست دارند آنلاین کار کنند.

کسب درآمد از سایت Welocalize

خدمات دارای گواهی ISO

خدمات ترجمه، بومی سازی و ترجمه ارائه شده توسط سایت Welocalize با استانداردهای ISO مطابقت دارد. این توسط یک سازمان مستقل به صورت دوره ای حسابرسی می شود. در حال حاضر، این شرکت دارای چهار گواهینامه ISO است. استانداردهای ISO پیامدهایی بر انتخاب افراد و گردش کار تولید دارند و مشاغل زبانشناس به مدرک ترجمه، تجربه قابل توجه در ترجمه یا هر دو نیاز دارند. 

خدمات خلاقانه و دیجیتالی

تقاضا برای خلاقیت و دیجیتال در سال های اخیر در حال افزایش بوده است. ترجمه، ایجاد محتوا یا کپی رایت، SEO و سایر خدمات دیجیتال اغلب توسط سایت Welocalize به فریلنسرهای با تجربه برون سپاری می شود.

پیشنهاد مطالعههمه چیز درباره کیف پول Payeer

QA (تضمین کیفیت)

Welocalize تضمین کیفیت زبانی و کاربردی محصولات فناوری را ارائه می دهد. این کار مبتنی بر پروژه است و زمانی که پروژه ها قابل توجه هستند می تواند تمام وقت باشد. فریلنسرها همیشه برای پروژه‌های کوچک‌تر مورد نیاز هستند که باید به سرعت انجام شوند.

رتبه بندی مشاغل

این یک فضای هیجان انگیز جدید است که در آن این سایت در حال رشد بوده است. این شرکت پروژه هایی را برای رتبه بندی جستجو و کیفیت تبلیغات برای چندین زبان ارائه می دهد.

ایجاد داده های هوش مصنوعی

نیاز به این سرویس به لطف یکی از پیشرفت های بزرگ فناوری ،  هوش مصنوعی (AI) پدیدار شده است. هوش مصنوعی به مجموعه های عظیمی از داده ها به زبان های مختلف نیاز دارد که توسط افراد بومی ایجاد می شود. 

کسب درآمد از سایت Welocalize

پرداخت اجرت در WELOCALIZE 

با توجه به گستره وسیعی از فرصت‌های آنلاین و همچنین تنوع جمعیت دوردست آن، فریلنسرهایی که برای سایت Welocalize کار می‌کنند، می‌توانند انتظار داشته باشند که بین 3 تا 80 دلار در ساعت درآمد کسب کنند. این نرخ بسته به نوع شغل، تجربه مورد نیاز و سایر عوامل بسیار متفاوت خواهد بود.

فریلنسرها برای ارائه خدماتی که الزامات مورد توافق را برآورده می کنند، دستمزد دریافت می کنند. گاهی اوقات آنها برای وقت خود، به عنوان مثال، در هر ساعت دستمزد می گیرند، اما اغلب انتظار می رود بهره وری خاصی داشته باشند. سودآوری به توانایی فریلنسر برای تولید کار با کیفیت بالا در یک بازه زمانی مشخص بستگی دارد. انجام یک کار خاص ممکن است برای شخصی 20 دقیقه طول بکشد و شخص دیگری ممکن است به 1 ساعت نیاز داشته باشد. 

بدیهی است که شخصی که 20 دقیقه وقت می گیرد، در هر ساعت پول بیشتری نسبت به دیگری خواهد داشت. در سایت Welocalize هدف اکثر فریلنسرها یافتن نقطه مطلوبی است که در آن می توانند خروجی خوبی در هر ساعت ایجاد کنند تا فعالیت آنها سودآور باشد.

فریلنسرها برای هر سرویسی که ارائه می شود، یک سفارش خرید یا معادل آن دریافت می کنند. آنها مسئول صدور صورتحساب هستند. سیستم این سایت، امکان انتخاب سرعت فاکتورها (هفتگی، ماهانه و غیره) را فراهم می کند. سایتWelocalize  از طریق یک پلتفرم شخص ثالث پرداخت می کند و شرایط پرداخت آن معمولاً 45 روز از ارسال فاکتورها است. 

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت Renderforest

برتری های Welocalize

Welocalize با جایگزینی مدل وظیفه‌محور، با یک مشارکت یکپارچه که در سراسر زنجیره تامین ترجمه ادامه دارد، راه‌حل‌های ترجمه منعطف و منحصربه‌فردی را به مشتریان ارائه می‌دهد که قابل پیش‌بینی، مقیاس‌پذیر و قابل اندازه‌گیری هستند و منجر به افزایش فروش جهانی محصولاتشان می‌شود. 

سایت Welocalize با فعال کردن برندها و شرکت ها برای دستیابی، تعامل و رشد مخاطبان بین المللی، سفر تجاری جهانی را تسریع می بخشد. این سایت، خدمات تبدیل محتوای چندزبانه را در ترجمه، بومی سازی و انطباق برای بیش از 250 زبان با شبکه رو به رشدی از بیش از 250000 منبع زبانی در داخل کشور ارائه می دهد. 

این سایت، با ایجاد نوآوری در خدمات زبان، راه‌حل‌های داده آموزشی با کیفیت بالا را برای یادگیری ماشینی مجهز به NLP با ترکیب فناوری و هوش انسانی برای جمع‌آوری، حاشیه‌نویسی و ارزیابی انواع محتوا ارائه می‌کند. برای کسب درآمد از سایت Welocalize می توانید همراه با 20پیمنت باشید.
 

برچسـب هـا : سایر ، سایت Welocalize
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد