معرفی مشاغل پردرآمد در جهان

معرفی مشاغل پردرآمد در جهان

توسط : تیم محتوا
1,637

اگرچه مشاغل پردرآمد در صدر فهرست افراد در هنگام جستجوی موقعیت یا شغل جدید قرار دارند، اما الزاما آنها برای همه جویندگان کار مهم نیستند. اگر حقوق و دستمزد خوب برای شما مهم است، لیستی از مشاغل پردرآمد در جهان  را در این جا بررسی کنید. 

انتخاب مسیر شغلی می تواند برای هر جوینده کاری، چالش برانگیز باشد. این روزها انتخاب های شغلی زیادی وجود دارد، برخی از آنها در زیر کلمه کلیدی مشاغل پردرآمد در جهان و تعداد کمی دیگر که مسیرهای رشد بالایی را تضمین می کنند، فهرست شده اند. همه آنها می تواند در انتخاب شغل موثر باشد. 

معرفی مشاغل پردرآمد در جهان

نکات مهم در انتخاب مشاغل

اما هنگام تصمیم گیری برای انتخاب شغل، هر فردی به احتمال زیاد سه عامل زیر را در نظر می گیرد:
آیا از نظر شخصی و حرفه ای برای من مفید است؟
آیا هیجان انگیز است و آیا می توانم در این زمینه رشد کنم؟
و آیا پرداخت خوبی دارد؟

پیشنهاد مطالعه: همه چیز درباره کیف پول Payeer

در حالی که هر سه عامل برای افراد مختلف اهمیت متفاوتی دارند، پارامتر پرداخت برای بسیاری از افراد بالاترین اهمیت را دارد. چه کسی نمی خواهد در یک سازمان مستقر کار کند، حقوق خوبی دریافت کند و زندگی تجملی و امنیتی داشته باشد؟ از این رو، جستجوی مشاغل پردرآمد در جهان  چیزی است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. اگر تصمیم دارید برای مشاغل پردرآمد در کشورهای مختلف جستجو کرده و به مهاجرت فکر می کنید، می توانید از طریق کارشناسان 20پیمنت مشاوره های لازم را دریافت کرده و اطلاعات کامل تری را در خصوص این کشورها داشته باشید.

معرفی مشاغل پردرآمد در جهان

لیستی از پردرآمدترین مشاغل جهان

1. مدیر اجرایی : 
پتانسیل حقوق و دستمزد این شغل در کشور هند 2,952,883 روپیه ، در ایالات متحده 310000 دلار ، در انگلستان 176000 پوند و در کانادا 259000 دلار کانادا است. مدیر اجرایی بالاترین مقام اجرایی در یک شرکت و همچنین بیشترین دریافت کننده حقوق است. 

مدیران عامل مسئول تعیین و رسیدگی به امور شرکتی، اتخاذ تصمیمات شرکتی حیاتی، مدیریت منابع و نظارت بر کلیه عملیات مدیریتی مانند هماهنگی، برنامه ریزی و هدایت فعالیت ها در بالاترین سطح هستند. مدیر اجرایی نیز چهره شرکت است و توسط هیئت مدیره و سهامداران شرکت انتخاب می شود.

در میان مشاغل پردرآمد در جهان ، مدیراجرایی یکی از مشاغل مهم است. مهارت های مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک مدیر عامل موفق عبارتند از رهبری، مدیریت، مهارت های تصمیم گیری، مهارت های ارتباطی و کار تیمی و مهارت های سازمانی که در صورتی که دارای چنین مشخصاتی هستید، می توانید برای یافتن این شغل پردرآمد اقدام کنید.

2. جراح : 

پتانسیل حقوق و دستمزد این شغل در هند 2,800,000 روپیه ، در ایالات متحده 216,248 دلار، در انگلستان 120000 پوند و در کانادا 180000 دلار کانادا است. جراحان متخصص پزشکی، بسیار معتبر هستند. جراحان باید سالها آموزش در حین کار را بگذرانند تا بتوانند بیماران را به طور مستقل عمل کنند. 

انواع مختلفی از جراحان بسته به رشته و تخصص آنها وجود دارد. برخی از حوزه های تخصصی رایج عبارتند از اطفال، اعصاب، دهان، ترمیم، قلب و عروق و اورولوژی که هر یک از این تخصص ها که دارای مدرک معتبر و دانش کافی باشد، می تواند در بسیاری از کشورها در سطح دنیا، درآمدی عالی را کسب کند. این از مشاغل پردرآمد در جهان است که مورد توجه بسیاری از دانشجویانی که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند قرار گرفته است.

پیشنهاد مطالعه: کسب درآمد از سایت Renderforest

3. متخصص بیهوشی

پتانسیل حقوق و دستمزد این شغل در هند 12,17,872 روپیه، در ایالات متحده 326,296 دلار، در انگلستان 192000 دلار و در کانادا 408000 دلار کانادا است. متخصصان بیهوشی، پزشکانی آموزش دیده هستند که آموزش های ویژه ای در زمینه مراقبت های قبل از عمل دارند. آنها نقش بسیار مهمی را در یک عمل جراحی ایفا می کنند، زیرا باید اطمینان حاصل کنند که بیمار در حالی که زیر چاقوی جراحی قرار دارد، نوع صحیح و دوز صحیح بیهوشی را دریافت می کند. 

5. بانکدار سرمایه گذاری

پتانسیل حقوق و دستمزد این شغل 1,000,000 روپیه در هند، 115,465 دلار در ایالات متحده، 90000 پوند در انگلستان و در کانادا 180000 دلار کانادا می باشد. بانکداران سرمایه گذاری که از مشاغل پردرآمد در جهان است، مشاور مالی شرکت ها یا حتی دولت ها هستند. آنها مسئولیت کمک به شرکت ها و دیگر نهادها را برای جمع آوری پول برای توسعه و بهبود دارند. برای کسب این شغل در کشورهای مختلف، می توانید از طریق خدمات 20پیمنت اقدام کرده و درآمدی عالی کسب کنید.

6. مهندس ارشد نرم افزار

پتانسیل حقوق و دستمزد این شغل نیز 956,945 روپیه در هند، 119,126 دلار در ایالات متحده و 99000 پوند در انگلستان و در کانادا 248000 دلار کانادا است. یک مهندس ارشد نرم افزار مسئولیت های مختلفی در یک شرکت دارد. آنها از آزمایش و مستندسازی نرم افزار برای برنامه های کاربردی مشتری، راهنمایی مهندسان جوان و ترجمه الزامات تجاری به مشخصات فنی را شامل می شود. 

7. متخصص داده

پتانسیل حقوق و دستمزد این حرفه در میان مشاغل پردرآمد در جهان ، در هند 822,895 روپیه ، در ایالات متحده 119,435 دلار ، در انگلستان، 60000 پوند و در کانادا 109802 دلار کانادا است. 

پیشنهاد مطالعه: گیفت کارت اسکریل Skrill

لازم به ذکر است که اینها فقط چند مورد هستند و مشاغل پردرآمد بیشتری نیز وجود دارند. برای رسیدن به سطح دریافت حقوق بالا، باید آموزش دقیقی را پشت سر بگذارید. رقابت هر روز در حال افزایش است و رسیدن به چند نفر برتر که درآمدهایی بالا دارند، هر روز چالش برانگیز می شود. 

حتی اگر شغل مورد نظر شما به عنوان یکی از مشاغل پردرآمد در جهان ذکر نشده است، مطمئن شوید که شغلی را انتخاب می کنید که مناسب و مورد علاقه شما باشد تا در آن از رقبای خود بهتر باشید. بنابراین مهم است که مهارت های خود را افزایش دهید و به خوبی برای مصاحبه های شغلی آماده شوید. 

در نظر داشته باشید که برای ادامه تحصیل در خارج از کشور و کسب شغلی با درآمد و موقعیت مناسب در دیگر کشورها، نیاز به دریافت راهنمایی و مشاوره های لازم را دارد که در این خصوص، کارشناسان 20پیمنت شما را یاری می کنند. همچنین در خصوص الزامات این کار، راهنمایی های لازم را ارائه خواهند داد. 
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد