پیدا کردن شغل با سایت Craigslist

پیدا کردن شغل با سایت Craigslist

توسط : تیم محتوا
1,663

سایت Craigslist در اصل یک خبرنامه الکترونیکی است و اکنون یکی از پربازدیدترین وب سایت های انگلیسی زبان است که دارای طبقه بندی محلی برای بیش از 450 شهر در سراسر جهان است. عملکرد اصلی سایت، میزبانی آگهی های طبقه بندی شده است که عملاً هر دسته ای را که فکرش را بکنید پوشش می دهد.

 از جمله مسکن، آگهی های شغلی، اقلام برای فروش، خدمات و بسیاری موارد دیگر که می توانید حتی برای پیدا کردن شغل در سایت  Craigslist اقدام کنید. همچنین یک بخش انجمن وجود دارد که به کاربران امکان می دهد در مورد موضوعات مختلف از باغبانی گرفته تا سیستم عامل لینوکس بحث کنند.

پیدا کردن شغل با سایت Craigslist

تاریخچه Craigslist

موسس Craigslist، کریگ نیومارک و مدیر عامل شرکت جیم باک مستر هستند که قصد دارند راهی مفید و غیرتجاری برای ارتباط با افراد دیگر، در جوامع خود در اختیار کاربران قرار دهند. ضمن آنکه برای اکثر دسته بندی های طبقه بندی شده در این سایت، ارسال رایگان است و همچنین مرور و پاسخ به تبلیغات رایگان در نظر گرفته شده است. این وب سایت هیچ انیمیشن یا گرافیک پر زرق و برقی ندارد. ارزش آن از طراحی سودمند و مشارکت کاربران آن ناشی می شود.

اگر تنها کاری که می خواهید انجام دهید این است که سایت Craigslist را مرور کنید، فقط می توانید از سایت craigslist.org دیدن کنید و روی آن کلیک کنید. این سایت دارای طیف وسیعی از دسته بندی ها است و هر دسته دارای چندین زیرمجموعه است که باعث می شود به راحتی به بخش مربوطه بروید. به عنوان مثال، دسته فروش شامل زیر مجموعه هایی مانند رایانه، کتاب، الکترونیک، ورزش، موتور سیکلت و وسایل کلکسیونی و غیره است.

تعامل میان کاربران

اکثر تبلیغات شامل آدرس ایمیل اعضا می باشد. این سایت عملکردی را ارائه می دهد که ایمیل را پنهان می کند تا اعضا نگران نباشند که آدرس آنها به طور آشکار در دسترس باشد. تمام تراکنش ها بین شخصی که آگهی را ارسال کرده و شخصی که به آن پاسخ می دهد، انجام می شود. کارمندان سایت Craigslist در هیچ معامله یا بحثی دخالت نمی کنند مگر اینکه کسی مشکلی را گزارش کند.

پیشنهاد مطالعه: خرید دامنه رایگان از Freenom

ایجاد حساب کاربری

اگر می‌خواهید در بحث‌های فروم شرکت کنید یا آگهی‌های خود را پست کنید، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. بنابراین با یک آدرس ایمیل معتبر، می توانید به راحتی برای عضویت اقدام کنید. فرآیند ثبت نام کوتاه و بدون دردسر است. پس از وارد کردن ایمیل خود و پر کردن کلمه تأیید که به جلوگیری از ایجاد حساب کاربری به نام ربات ها برای ارسال خودکار تبلیغات توسط برنامه هایی به نام ربات کمک می کند، ایمیلی دریافت خواهید کرد که حاوی پیوندی است باید روی آن کلیک کنید تا حساب خود را تأیید کنید و وارد شوید. پس از انجام این کار، رسماً به انجمن سایت craigslist ملحق شدید.

کاربران این سایت، مانند ناظران سایت، با نظارت بر محتوایی که پست می شود عمل می کنند. کاربران پست‌ها را امتیازدهی می‌کنند تا توجه را به آن‌هایی که جالب هستند ، جذب کنند. 

پیدا کردن شغل با سایت Craigslist

مزیت استفاده از سایت Craigslist

اما چرا از Craigslist استفاده کنیم؟ زیرا می توانید به راحتی با افراد نزدیک خود ارتباط برقرار کنید تا تقریباً هر چیزی را پیدا کنید، بخرید یا بفروشید. از آنجایی که استفاده از آن رایگان است، می‌توانید چیزهایی را پیدا کنید که ممکن است افراد از فهرست کردن آن‌ها با یک آگهی طبقه‌بندی شده پولی، خسته نباشند. بسیاری از مردم حتی چیزهایی را پست می‌کنند که می‌توانید به صورت رایگان داشته باشید، تا زمانی که مایل باشید آن‌ها را بردارید.

شروع کار با سایت Craigslist آسان است. فقط در مرورگر وب خود به www.craigslist.org بروید. در مرحله بعد، باید مکان خود را انتخاب کنید. شما می توانید از این سایت برای پیدا کردن هر چیزی استفاده کنید و هر چیزی را که نیاز دارید، بخرید.

برخی از مفیدترین فهرست‌ها در این سایت وجود دارد که می‌توان در دسته‌های مشاغل، مسکن و برای فروش یافت. ممکن است در برخی از دسته‌های دیگر، مانند تبلیغات اجتماعی یا شخصی، پست‌های مفیدی بیابید، اما توجه داشته باشید که این پست‌ها می‌توانند متناقض باشند.

در برخی موارد، ممکن است لازم باشد یک زیرمجموعه را نیز انتخاب کنید. به عنوان مثال، برای خرید دوچرخه، دوچرخه‌هایی را انتخاب می کنید که توسط مالک برای فروش ارائه شده اند، اما می‌توانیم دوچرخه‌هایی را برای فروش توسط فروشنده یا قطعات و لوازم جانبی دوچرخه نیز بررسی کنید.

پیشنهاد مطالعه: گیفت کارت اپل موزیک

برای انتخاب یک زیر مجموعه در سایت Craigslist ، لازم است که نتایج خود را مرور، فیلتر و جستجو کنید. بدین ترتیب، هر پست مرتبطی ظاهر می شود، بسیار شبیه به نتایج یک موتور جستجو. سپس می توانید از فیلترها برای محدود کردن نتایج خود بر اساس محدوده قیمت، مکان و موارد دیگر استفاده کنید. شما همچنین می توانید در این نتایج برای چیزهای خاص تر جستجو کنید. اگر چیزی را مشاهده کردید که به آن علاقه دارید، برای اطلاعات بیشتر کافیست روی آن کلیک کنید.

پیدا کردن شغل با سایت Craigslist

کلیک کردن روی یک پست در craigslist

اگر چیزی را که می خواهید پیدا کردید، اطلاعات تماس بیشتری را در لیست جستجو کنید. این معمولا یک آدرس ایمیل یا شماره تلفن خواهد بود. گاهی اوقات ممکن است لازم باشد برای مشاهده جزئیات، روی نمایش اطلاعات تماس کلیک کنید. یک پیام کوتاه و ساده ارسال کنید تا به فرد پست کننده اطلاع دهید که به آن علاقه دارید.

همچنین باید یک شماره تلفن یا آدرس ایمیل وارد کنید تا فروشنده بتواند پیام شما را برگرداند. سپس تراکنش خود را کامل کنید و مطمئن شوید که آن را با خیال راحت انجام می دهید. اگر فرد با فروش کالا به شما موافقت کرد، باید در مورد زمان و مکان ملاقات به توافق برسید. 

پیشنهاد مطالعه: خرید از آمازون دبی و تحویل در ایران

پرداخت در سایت Craigslist

می توانید برای پرداخت مواردی که در سایت Craigslist جستجو کرده اید، از پی پال استفاده کنید. برای این موضوع کارشناسان20پیمنت شما را یاری می کنند. ضمن آن که شما می توانید از این سایت، برای موارد دیگری همچون پیدا کردن یک مکان برای زندگی، یک شغل جدید، یا فقط فروش برخی از چیزهای قدیمی خود استفاده کنید.
 

برچسـب هـا : سایر ، سایت Craigslist
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد