خرید از سایت TinyDeal

خرید از سایت TinyDeal

توسط : تیم محتوا
1,915

TinyDeal.com یک فروشگاه تجارت الکترونیک است که لوازم الکترونیکی ارزان قیمت، رایانه و لوازم جانبی آنها، دستگاه های هوشمند و محصولات زیبایی را به صورت آنلاین به فروش می رساند. این شرکت در سال 2004 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در هنگ کنگ است. ظاهرا سایت TinyDeal به یک چیز معروف است و آن فروش لوازمی با قیمت های بسیار ارزان است. 

وسایل الکترونیکی مانند سیستم های صوتی، دوربین های دیجیتال، تلویزیون و موارد مشابه بین 20 تا 500 دلار به فروش می رسند، در حالی که اسباب بازی های سرگرمی و تجهیزات بازی های ویدئویی از 5 دلار به بالا شروع می شود. لوازم جانبی رایانه مانند درایوهای فلش USB و صفحه کلیدهای بی سیم با قیمتی کمتر از 2 دلار خریداری می شوند. 

لوازم جانبی خودرو ، چراغ های LED و استریو به طور متوسط 10 دلار برای شما هزینه خواهند داشت. در بخش مد، لباس زنانه به طور متوسط 10 دلار است. می‌توانید کفش‌هایی با قیمت کمتر از 5 دلار یا کمتر پیدا کنید، در حالی که لوازم جانبی، مو و محصولات زیبایی همگی در محدوده 1 تا 20 دلار هستند.

خرید از سایت TinyDeal

بازپرداخت و بازگشت در سایت TinyDeal

قبل از اینکه به خرید در TinyDeal.com فکر کنید، ممکن است بخواهید با سیاست بازپرداخت آنها آشنا شوید، البته این فقط برای شرایطی است که مشکلی پیش بیاید. اگر کالای معیوب باشد، آسیب دیده باشد یا اگر برخی از قطعات گم شده باشد، آنها بازگشت شما را می پذیرند. 

سایت TinyDeal همچنین کالاهای بسته بندی اشتباه را پس می گیرند. با این حال، اگر قصد دارید یک مورد را تعمیر کنید، یا به دلیل سهل انگاری از طرف شما آسیب دید، گارانتی خود را باطل در نظر بگیرید. آنها ادعا می کنند که اگر با مراجعه به این سایت، ظرف 30 روز پس از دریافت سفارش با آنها تماس بگیرید، حمل و نقل رایگان دریافت خواهید کرد. در غیر این صورت باید پول بیشتری برای بازگرداندن کالا خرج کنید.

پیشنهاد مطالعه: خرید دامنه رایگان از Freenom

TinyDeal چه نوع پرداخت هایی را می پذیرد؟

در زمان این بررسی، می توانید با استفاده از گزینه های پی پال، مسترکارت و یا ویزا و وب مانی ، در TinyDeal.com پرداخت کنید. ضمن آنکه TinyDeal ادعا می کند که پس از یک دوره پردازش 2 روزه، به صورت رایگان در سراسر جهان، کالاها را ارسال می کنند. ارسال رایگان 7-25 روز طول می کشد. شما همچنین می توانید از حمل و نقل استاندارد استفاده کنید و سفارش شما در سایت TinyDeal ممکن است 9-12 روز دیگر برسد. 

در هر صورت، پس از ثبت سفارش، یک یا دو روز پس از خروج سفارش شما از انبار، شماره پیگیری را برای شما ارسال خواهند کرد. سپس می توانید از طریق وب سایت پیگیری کنید. هزینه ارسال سریع مشخص نیست، اما بعد از 2 روز زمان پردازش، 3-5 روز کاری طول می کشد. 

خرید از سایت TinyDeal

خدمات مشتری TinyDeal

اگر می‌خواهید با خدمات مشتری تماس بگیرید، از 8:30 صبح تا 6:00 بعد از ظهر ، از دوشنبه تا شنبه در دسترس هستند. شما باید یک حساب کاربری با ایمیل خود ایجاد کنید تا با پر کردن یک فرم وب به آنها دسترسی پیدا کنید. البته مشخص نیست که چقدر طول می کشد تا پاسخ دهند.

کوپن های سایت TinyDeal یا کدهای تبلیغاتی

همیشه می‌توانید کوپن‌ها و کدهای تبلیغاتی سایت TinyDeal را در سراسر وب جستجو کنید. اما یک راه بهتر برای دریافت تخفیف، استفاده از Swagbucks.com است که به شما امکان می‌دهد برای کارهایی که آنلاین انجام می‌دهید، پول نقد یا کارت‌های هدیه رایگان کسب کنید. می توانید از آن پول نقد یا کارت های هدیه برای خرید در TinyDeal استفاده کنید. 

پیشنهاد مطالعه: خرید از آمازون دبی و تحویل در ایران

درباره Tinydeal

Tinydeal یک فروشگاه آنلاین عمده فروشی و خرده فروشی جهانی در چین است که محصولات با کیفیت بالا مانند تلفن های هوشمند اندرویدی، رایانه های لوحی، لوازم جانبی خودرو، لوازم جانبی اپل و سامسونگ، لباس مد و غیره را ارائه می دهد.

 این سایت، به مشتریان کمک می کند تا ابزارهای الکترونیکی ارزان را با اطمینان خریداری کنند. TinyDeal به عنوان یک تامین کننده مشهور لوازم الکترونیکی در چین، میزبان بیش از 80000+ محصول در طیف گسترده ای از دسته بندی ها است، بنابراین می توانید اکنون خرید کنید تا معاملات مورد علاقه خود و خانواده خود را بیابید. چه بخواهید محصولات الکترونیکی ضروری روزانه یا هدایای مد به یاد ماندنی را پیدا کنید، می توانید آنها را در سایت TinyDeal با قیمت تخفیف خریداری کنید.

خرید از سایت TinyDeal

تخفیف در Tinydeal

شایان ذکر است که این شرکت راه های بیشتری را برای ارائه تخفیف به مشتریانی که با کدها و معاملات کوپن Tinydeal خرید می کنند، ارائه می دهد. Tinydeal.com تنها به یک چیز متعهد هستند ارائه محصولات با ارزش عالی و با انجام این کار، تجربه خرید عالی برای کاربران فراهم می کنند. در حقیقت این سایت، یکی از بزرگترین سایت های تجارت الکترونیک آنلاین مستقر در هنگ کنگ است. این شرکت در طیف گسترده ای از کالاهای الکترونیکی، از تلفن های اندرویدی گرفته تا لوازم جانبی خودرو، تخصص دارد.

کدهای کوپن رایگان TinyDeal، تخفیف، فروش و معاملات برای کاربران جدید و قدیمی را ایجاد کرده است. این سایت،  یک تامین کننده عمده فروشی قابل اعتماد در لوازم جانبی گوشی های هوشمند، لوازم الکترونیکی، اسباب بازی، هدایا و موارد دیگر است. لوازم جانبی مارک‌ های برتر از جمله سامسونگ، اپل، HTC  را با تخفیف خرید خواهید کرد.

پیشنهاد مطالعه: کسب درآمد از سایت Welocalize

بنابراین می توانید در این سایت، از ارزش‌های عالی و یک تجربه خرید عالی لذت ببرید و در عین حال در بهترین معاملات خرید آنلاین با کدهای کوپن TinyDeal صرفه‌جویی کنید. با استفاده از کوپن‌های الکترونیکی، لباس‌های تخفیف دار را برای کل خانواده جستجو کنید و با تخفیف‌های گجت‌های فوق‌العاده هیجان زده شوید. برای خرید از این سایت با قیمت های فوق العاده، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.
 

برچسـب هـا : سایر ، TinyDeal.com
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد