حواله ارزی با مانی گرام

حواله ارزی با مانی گرام

توسط : تیم محتوا
1,811

وقتی به خدمات انتقال پول فکر می کنید، ممکن است مانی گرام اولین نامی نباشد که به ذهنتان خطور کند. اما این بدان دلیل نیست که جایگاه فوق العاده ای در صنعت ندارد. در واقع، مانی گرام دومین ارائه دهنده بزرگ انتقال پول در جهان است. مانی گرام خدمات انتقال وجه، حواله، پرداخت قبض، شارژ تلفن همراه و بارگیری مجدد کارت را برای کسانی که ممکن است حساب بانکی نداشته باشند یا بخواهند از خدمات جایگزین استفاده کنند، ارائه می دهد. حواله ارزی با مانی گرام به کاربران این امکان را می دهد که بسته به خدمات مورد نظر از روش های پرداخت متفاوتی استفاده کنند که شامل پول نقد، اعتبار، کارت نقدی یا حساب بانکی برای انجام تراکنش ها می شود.

حواله ارزی با مانی گرام

درباره مانی گرام 

MoneyGram International در سال 1940 در مینیاپولیس شروع به کار کرد. این شرکت به سرعت به یکی از بزرگترین پردازشگرهای سفارش پول و پرداخت الکترونیکی در جهان تبدیل شد. سپس Travelers Express و MoneyGram Payment Systems Inc  با هم متحد شدند و مانی گرام را تشکیل دادند. طی چند سال بعد، این برند به برندی تبدیل شد که در سراسر جهان مورد اعتماد و شناخته شده بود. در سال 2004، Viad MoneyGram را فروخت که منجر به تبدیل شدن آن به شرکت مستقل و سهامی عام امروز شد.

در حواله ارزی با مانی گرام انتقال پول داخلی و بین‌المللی آنلاین و حضوری و همچنین شارژ تلفن همراه، پرداخت صورت‌حساب، حواله‌های پول و بارگیری کارت‌های پیش‌پرداخت را ارائه می‌دهد که آن را به یک بازیگر اصلی در دنیای انتقال پول آنلاین تبدیل می‌کند.

پیشنهاد مطالعهپیدا کردن شغل با سایت Craigslist

مزایا و معایب مانی گرام

در اینجا برخی از مزایا و معایب استفاده از مانی گرام آورده شده است  که می توان به نکات قابل توجهی اشاره نمود. در مانی گرام می توانید پول را به بیش از 200 کشور و منطقه فرستاد که اغلب در عرض چند دقیقه انجام می شود. همچنین  امکان ارسال مستقیم وجوه به حساب بانکی یا کیف پول موبایل وجود دارد و حواله های پولی که برای تحویل گرفتن تعیین شده اند معمولاً در عرض چند دقیقه آماده می شوند.

این در حالی است که حداکثر 10000 دلار برای انتقال آنلاین، هر 30 روز مجاز است و اکثر نقل و انتقالات حضوری به پول نقد نیاز دارند. همچنین در حواله ارزی با مانی گرام ، هزینه ها بسته به مکان، مبلغ، روش پرداخت و عوامل دیگر متفاوت است و پرداخت با ارزهای خاص فقط در مکان های انتخابی موجود است.

حواله ارزی با مانی گرام

MoneyGram چگونه کار می کند؟ 

مانی گرام به شما امکان می دهد در کشورهای منتخب به یک کیف پول موبایل یا حساب بانکی پول ارسال کنید. برای اینکه متوجه شوید آیا مانی گرام ممکن است گزینه مناسبی برای شما باشد لازم است که درباره کارمزدها بدانید. هزینه های مانی گرام به عوامل مختلفی از جمله مقصد پول، میزان ارسال و روش پرداخت بستگی دارد. انتخاب پرداخت با یک حساب جاری می تواند منجر به کارمزدهای کمتری شود، اما اگر با کارت اعتباری یا نقدی پرداخت می کنید، می توانید انتظار داشته باشید که کارمزدها کمی بالاتر باشد.

مانی گرام دارای یک شبکه جهانی گسترده است، با حدود 350000 نمایندگی در بیش از 200 کشور که حواله ارزی با مانی گرام را به راحتی ممکن می سازد. خدمات آنها برای افرادی که خواهان گزینه های مختلف انتقال پول هستند، چه به صورت آنلاین و چه حضوری به مکان های داخلی و بین المللی، بهترین است. همچنین برای افرادی که نیاز به انتقال فوری دارند مفید می باشد. زیرا بسیاری از نقل و انتقالات مانی گرام در عرض چند دقیقه تکمیل می شوند.

پیشنهاد مطالعهخرید دامنه رایگان از Freenom

برنامه پاداش در مانی گرام 

علاوه بر این، MoneyGram برنامه پاداش MoneyGram Plus را ارائه می دهد که مزایای زیادی را ارائه می دهد که شامل تراکنش های سریع تر، اعلان های زمانی که پول برداشت شده است و پیشنهادات انحصاری شخصی می شود.

سقف حواله ارزی با مانی گرام

هر کسی که بخواهد در یک زمان یا در عرض یک ماه، بیش از 10000 دلار را به صورت آنلاین انتقال دهد، نمی‌تواند با MoneyGram این کار را انجام دهد. همچنین، شما فقط می توانید به صورت آنلاین یا حضوری نقل و انتقالات را انجام دهید، بنابراین انجام انتقال تلفنی گزینه ای نیست. شما می توانید با انتقال آنلاین و یا مراجعه به شعبه مانی گرام به سرویس مانی گرام دسترسی داشته باشید. در این خصوص، می توانید اطلاعات کافی را از 20پیمنت دریافت کنید. 

حواله ارزی با مانی گرام

مدارک لازم برای ارسال آنلاین پول

در نظر داشته باشید که چه در حال ارسال پول به صورت آنلاین یا تکمیل یک تراکنش حضوری باشید، به این اطلاعات نیاز دارید که شامل شناسه صادر شده توسط دولت، مانند گواهینامه رانندگی می باشد. همچنین حواله ارزی با مانی گرام نام کامل گیرنده، که با نام موجود در شناسه شخص مطابقت دارد و موقعیت مکانی گیرنده لازم است و انتقال به حساب های بانکی به نام بانک و شماره حساب گیرنده نیاز است. 

وقتی شخصاً پول دریافت می کنید، به اطلاعاتی همچون یک نوع شناسنامه معتبر، مانند گواهینامه رانندگی یا پاسپورت نیاز است. شماره مرجع مرتبط با انتقال شما که می توانید از فرستنده دریافت کنید و فرم گیرنده تکمیل شده که در محل تحویل موجود است، را باید ارائه کند.

مانی گرام ایمن است؟

مانی گرام به عنوان بخشی از اقداماتی امنیتی، در خصوص حواله ارزی با مانی گرام ، با انجام موارد زیر موافقت کرده است:

- ظرف دو روز پس از دریافت شکایت در مورد یک کلاهبردار شناسایی شده، حساب کلاهبردار از استفاده از خدمات انتقال مانی گرام مسدود خواهد شد.
- هر کسی که حواله‌های پولی را ارسال یا دریافت می‌کند، مدرک شناسایی صادر شده توسط دولت الزامی است.

عواملی که به نرخ بالایی از تراکنش های متقلبانه متصل هستند، محدود یا خاتمه خواهند یافت.

توصیه MoneyGram برای جلوگیری از تقلب در انتقال پول این است که هرگز به کسی که نمی‌شناسید، به هر دلیلی پول ارسال نکنید. همچنین، مراقب حواله ارزی با مانی گرام به کسی باشید که ادعا می‌کند یکی از بستگان خود در بحران است. اگر نمی توانید هویت فرد را تأیید کنید، پول را ارسال نکنید. 

پیشنهاد مطالعهمعرفی مشاغل پردرآمد در جهان

مانی گرام در مقابل رقبا

وقتی صحبت از انتقال پول می شود، ممکن است مانی گرام ارزان ترین گزینه شما نباشد. اما تعیین کارمزدهای دقیق بدون اطلاع از جزئیات تراکنش خاص ، از جمله اینکه پول را کجا و چگونه و به چه مقدار می‌فرستید، غیرممکن است. خوشبختانه، MoneyGram راهی برای تخمین کارمزدهای نقل و انتقال پول به شما ارائه می‌کند، بنابراین شما می‌دانید که هر انتقال چه هزینه‌ای برای شما دارد. 

اگرچه انواع خدمات انتقال پول و حواله ارزی با مانی گرام را ارائه می دهند، اما تعداد بسیار کمی انتقال های داخلی را به انجام می رسانند. با این حال، مانی گرام یکی از معدود شرکت هایی است که این نقل و انتقالات را ارائه می دهد. اگر نیازی به انجام نقل و انتقالات از طریق تلفن ندارید و قصد دارید انتقال پول را به طور منظم انجام دهید، ممکن است بخواهید مانی گرام را به سایر خدمات ترجیح دهید.

با استفاده از این سرویس می توانید به برنامه پاداش مانی گرام پلاس نیز بپیوندید که می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه کمک کند. به عنوان مثال، پس از عضویت، تخفیف 20 درصدی در انتقال دوم و 40 درصد تخفیف در هر پنجمین انتقال پس از آن دریافت خواهید کرد، با این امکان که اگر بعد از پنجمین انتقال خود به وضعیت Premier ارتقا دهید، از مزایای بیشتری برخوردار شوید. 

بنابراین حتی اگر در حواله ارزی با مانی گرام ، کارمزدهای MoneyGram در ابتدا ارزان‌ترین نباشد، پیوستن به این برنامه می‌تواند به پرداخت برخی از هزینه‌ها کمک کند. به خصوص اگر کاربر مکرر هستید. در این خصوص، راهنمایی های لازم را از 20پیمنت دریافت کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد