خرید از سایت Banggood

خرید از سایت Banggood

توسط : تیم محتوا
1,701

خرید آنلاین برای بسیاری از مردم طی دو دهه گذشته از یک امر جدید به یک ضرورت تبدیل شده است. انتظار می رود فروش تجارت الکترونیک افزایش یافته و برخی برآوردها پیش بینی می کنند که 95 درصد از خریدها تا سال 2040 به صورت آنلاین انجام می شود. سایت Banggood یک خرده فروش مستقیم از چین است که دارای بیش از هفتاد هزار محصول است و مشابه علی اکسپرس، برای فروش اقلام ارزان اقدام می کند. 

خرید از سایت Banggood

سایت تخفیفی Banggood  

هیچ کمبودی در این خرده فروشان آنلاین، در سراسر جهان وجود ندارد که برای فروش رقابت می کنند و قیمت های بسیار پایین را تبلیغ می نمایند. خرده‌ فروش چینی، Banggood.com یکی از آن دسته از فروشگاه هایی است که بهترین قیمت را برای شما ارائه می‌کند.

این سایت از نوع عملکرد، تا حدودی مانند آمازون عمل می کند و اقلام متعددی از لباس گرفته تا اسباب بازی گرفته تا لوازم الکترونیکی و موارد دیگر را می فروشد. طبقه بندی فروش حتی شامل خودرو و ابزار، محصولات صنعتی و علمی می شود.

در حالی که برخی از سایت‌های خرده‌فروشی مقرون‌به‌صرفه از چین، بر خرید عمده‌فروشی برای تجارت تمرکز می‌کنند، Banggood بر فروش برون مرزی مصرف‌کننده متمرکز است و آنها ادعا می‌کنند که متعهد به ارائه کالاهای با کیفیت چین به جهان هستند. اما بسیاری از کاربران که قیمت پایین این سایت را می بینند، به دنبال این سوال هستند که آیا سایت Banggood قانونی است یا خیر.

پیشنهاد مطالعه: خرید از آمازون دبی و تحویل در ایران

Banggood چیست؟

آیا می توانید اطمینان داشته باشید که اقلام با کیفیتی را از این خرده فروش دریافت خواهید کرد؟ نظرات مشتریان واقعی چه می‌گویند؟ آیا Banggood یک فروشگاه آنلاین قانونی و امن است؟ آیا این سایت برای دادن اطلاعات مالی شما امن است؟ اینها همه سؤالاتی هستند که باید قبل از خرید از فروشگاه تجارت الکترونیک خارجی درباره آنها تصمیم بگیرید.

Banggood.com در سال 2006 تاسیس شد و در واقع به عنوان یک شرکت متخصص در تحقیق و توسعه نرم افزار کامپیوتر شروع به کار کرد. به زودی به تجارت الکترونیک بین‌المللی که امروز است تغییر کرد. این فروشگاه آنلاین، همه چیز را می فروشد که شامل لوازم الکترونیکی، پوشاک، خانه و باغ، و محصولات زیبایی، فقط چند دسته از آن است. سایت Banggood ، محصولات را از تامین کنندگان در بیش از 100 منطقه در چین تامین می کند و بر انتخاب تنها محصولات با کیفیت بالا تاکید دارد. نام شرکت از ترکیب دو کلمه با معنی یکسان، یکی به زبان چینی و دیگری در انگلیسی گرفته شده است. 

خرید از سایت Banggood

قیمت های پایین در سایت Banggood 

بررسی Banggood.com به ما نشان داد که این شرکت ادعا می کند که قیمت های پایین ناشی از اتصالات شرکت در چهار شهر خرید چین است که شامل گوانگژو، شنژن، هانگژو و ییوو می باشد. این خرده فروش مستقر در هنگ کنگ با کار در این شهرها می تواند بهترین تامین کنندگان را هدف قرار دهد و قیمت های خوبی را به مشتریان نهایی خود ارائه دهد.

هنگامی که سایت Banggood بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به دست آورد، با داشتن 37 انبار در سراسر جهان، از جمله در ایالات متحده و اروپا، می تواند آنها را با سرعت بیشتری برای مشتریان نهایی خود ارسال کند. انبارهای جهانی آن‌ها به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بررسی‌های کنترل کیفیت بیشتری را انجام دهند و حمل و نقل بسیار سریع‌تری به سراسر جهان، نسبت به مشتریانی که معمولاً هنگام خرید از یک خرده‌فروش آسیایی پیدا می‌کنند، ارائه می‌دهند.

پیشنهاد مطالعه:گیفت کارت اپل موزیک

برتری های سایت Banggood

Banggood از شروع ساده خود در بیش از یک دهه پیش، به استخدام بین 4000 تا 5000 عضو تیم رشد کرده است. در این میان این سایت، به مشتریان خود مشوق هایی را نیز ارائه می دهد که شامل ارسال رایگان یا کم هزینه، کارت اعتباری، PayPal و بیش از 20 گزینه پرداخت امن دیگر ، خدمات مشتری حرفه ای، یک برنامه وابسته که به شما امکان می دهد همراه با سایت Banggood درآمد کسب کنید، باشگاه VIP، باشگاه نقد و بررسی Banggood  و بدون حداقل مقدار سفارش می شود که می توانید با نصب اپلیکیشن موبایل نیز به سادگی از امکانات این سایت استفاده کنید.

خرید از سایت Banggood

ضمانت خرید از سایت Banggood

سایت  Banggood 7 روز ضمانت محصول دارد. اگر یک یا چند مورد از کالاهای دریافتی شما آسیب دیده، متفاوت از آنچه سفارش داده شده است، یا کار نمی کند، می توانید ظرف 7 روز پس از دریافت سفارش برای بازپرداخت یا تعویض با بنگگود تماس بگیرید.

ضمانت‌ها بسته به محصول متفاوت است، بنابراین قبل از سفارش حتماً چاپ دقیق آن را مطالعه کنید. همچنین اگر از سفارش خود راضی نیستید و محصولات هنوز در شرایط کاملاً جدید هستند، سایت Banggood می تواند بازپرداخت جزئی یا قیمت کالا منهای هزینه حمل و نقل را ترتیب دهد.

اگر سفارش پردازش نشده است، می توانید آن را لغو کنید. با این حال، اگر سفارش قبلاً ارسال شده باشد، همچنان توسط سیاست بازگشت 14 روزه آنها محافظت خواهید شد. بر اساس این اظهارات، به نظر می‌رسد که Banggood در مورد خدمات مشتری، کارهای زیادی انجام می‌دهد. 

پیشنهاد مطالعه: پیدا کردن شغل با سایت Craigslist

محاسن و معایب سایت

Banggood بیش از 70000 محصول را با قیمت بسیار ارزان ارائه می دهد. همچنین دارای یک برنامه تطبیق قیمت است که برای شرایطی است که کالایی را در سایت دیگری با قیمت کمتر پیدا کنید. این شرکت در کشورهای مختلفی حضور داشته است تا بتواند حمل و نقل سریعتر را در آن مناطق تسهیل کند. ضمن آنکه حمل و نقل بین المللی اغلب رایگان است که هزینه کلی را بسیار کمتر می کند.

این در حالی است که تحویل گاهی اوقات ممکن است تا یک ماه طول بکشد، بنابراین اگر برای دریافت چیزی عجله دارید، مطمئناً این سایت برای شما مناسب نیست. بازگشت چالش برانگیز است زیرا شما باید کالا را به چین برگردانید و هزینه حمل و نقل را بپردازید.

برای خرید از سایت Banggood می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید. کارشناسان 20پیمنت می توانند سفارش شما و پرداخت ارزی آن را نهایی کرده و برای انتقال و تحویل آن در ایران، اقدام کنند.
 

برچسـب هـا : سایر ، سایت Banggood
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد