خرید از Bodybuilding

خرید از Bodybuilding

توسط : تیم محتوا
1,566

 Bodybuilding.com، یکی از بزرگترین خرده فروشان تغذیه ورزشی آنلاین و از ارائه دهندگان راه حل های تناسب اندام ، از جمله طرح های تناسب اندام، برنامه ها و دستور العمل های برند خصوصی خود است که توانسته است در کوتاه ترین زما، فعالیت های خود را گسترش دهد. این فروشگاه پیشرفته ،

یک خط محصول شفاف، بدون پرکننده و فرموله شده با دوزهای موثر از مواد تشکیل دهنده تحقیقاتی است و سایت Bodybuilding یک نام تجاری با هفت محصول است که به طور ویژه برای افراد فعال و ورزش کار تولید شده است. 

خرید از Bodybuilding

برنامه های موثر در بدنسازی

Scream  اولین برنامه پیش از تمرین در نوع خود در سال 2012 بود. این واقعاً شفاف و با دوز موثر بود و برای اثربخشی با کیفیت، فقط به یک پیمانه نیاز داشت. در حال حاضر، در سال 2020، Bodybuilding.com آنرا با فرمولی که از اولین استفاده موثر است، با استفاده از مواد اصلی مانند PEAKATP و Creapure برای ارائه مزایای عملکرد کوتاه مدت و بلند مدت به کاربران، بازگردانده است.

پیشنهاد مطالعه: خرید از آمازون دبی و تحویل در ایران

فرمول اصلی Scream استاندارد جدیدی را در یک برنامه کاملا شفاف ایجاد کرده است. نسخه بازسازی شده عناصر اصلی نسخه اصلی را با اجزای خلاقانه و مبتنی بر عملکرد منعکس می کند. سایت Bodybuilding با شرکت‌های پیشرو همکاری می‌کند تا ترکیبات تحقیقاتی را که برای ارائه نتایج ثابت شده‌اند را ارائه نماید. این فرمول انقلابی شامل پنج عنصر علامت تجاری است که هر کدام به طور خاص برای حمایت از ورزشکاران عملکرد محور و در عین حال پشتیبانی از چهار عملکرد اصلی Scream انتخاب شده اند که شامل انرژی، قدرت، عملکرد و بازیابی است.

این فرمول عمداً مواد حاد را در اولویت قرار می‌دهد که از اولین استفاده کار می‌کنند، در حالی که از مواد پشتیبانی کننده بهره می برد که در درازمدت نیز به عملکرد شما کمک می‌کند. بنابراین، یک برند عملکردی ارائه شده است که اثربخشی بی‌نظیری داشته و در عین حال ارزش ارائه دارد. این در حالی است که این محصولات سایت Bodybuilding هنوز مزایای طولانی مدت به شما می دهد.

خرید از Bodybuilding

راه اندازی برند Advanced

لازم به ذکر است که برند Advanced با Scream راه اندازی شد که یک محصول پیش از تمرین است که برای ورزشکاران عملکردی در هر کجا که در برنامه تناسب اندام خود هستند، طراحی شده است. Bodybuilding.com برندی مانند Advanced را راه اندازی کرده است تا بتواند در این حوزه، در سطح ممتازی باقی بماند.

از سویی دیگر، سایت Bodybuilding به سرمایه گذاری در گسترش برند Scream در دسته های دیگر مانند پروتئین پیشرفته و بازیابی ادامه خواهد داد. این شرکت همواره به نوآوری و آوردن برندهای جدید به جامعه وفادار خود بر اساس تقاضای مشتری و تحقیقات عمیق بازار ادامه خواهد داد.

پیشنهاد مطالعه: ساخت وب سایت با Webflow بدون کد نویسی

درباره Bodybuilding.com

Bodybuilding.com مستقر در Boise، آیداهو، یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین تغذیه ورزشی در جهان است. این سایت دارای بیش از 13500 مکمل و لوازم جانبی سلامت و تناسب اندام است که برای مشتریان در بیش از 155 کشور ارسال می شود. سایت  Bodybuilding  با ارائه بیش از 35000 صفحه اطلاعات شامل بیش از 25000 مقاله و 10000 ویدیو، با محتوای جدید به طور منظم، هر ماه به میلیون ها نفر کمک می کند تا به اهداف سلامت، تناسب اندام و ظاهر خود برسند.

Bodybuilding.com همچنین بیش از 60 برنامه آموزشی طراحی شده توسط متخصصان را با فیلم های آموزشی مربوطه و برنامه های تغذیه و مکمل از طریق طرح اشتراک BodyFit خود ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر، می توانید با کارشناسان مجرب 20پیمنت در ارتباط باشید.

bodybuilding.com، که توسط Vitalize، LLC اداره می شود، یک فروشگاه آنلاین با فروش متمرکز در سطح ملی است. فروش خالص تجارت الکترونیک آن بیشتر در ایالات متحده ایجاد می شود. سایر کشورها نیز سهم کمی از فروش خالص تجارت الکترونیک را به خود اختصاص می دهند. 

بسیاری از کشورها با توجه به طیف محصولات،  سایت bodybuilding  بیشترین فروش خالص تجارت الکترونیک خود را در دسته غذا و مراقبت شخصی به دست می آورد. علاوه بر این، محصولاتی از دسته اسباب بازی، سرگرمی و DIY بخشی از پیشنهاد این فروشگاه  هستند. 

خرید از Bodybuilding

برتری های سایت Bodybuilding

Bodybuilding.com همچنان یکی از پر طرفدارترین پلتفرم های آنلاین برای مکمل های تغذیه ورزشی هستند. مانند زنجیره‌های خواربار فروشی محبوب و حتی Amazon.com، Bodybuilding.com فرصتی عالی برای استفاده از اعتماد برند خود برای ایجاد خطی از محصولات مقرون ‌به‌ صرفه دید که کاملاً با مارک‌های اصلی مطابقت دارند تا ارزشی برای پایگاه مشتریان وفادار خود فراهم کنند. این خط تولید اکنون به عنوان سری امضای Bodybuilding.com شناخته می شود و در ژانویه 2018 راه اندازی شد.

بسیاری از خرده فروشان بزرگ اکنون دارای برند برچسب خصوصی خود هستند. Target دارای Archer Farms است. کروگر حقیقت ساده ای دارد. آمازون دارای PWR OWN و Amazon Basics است. وقتی یک خرده فروش، به اندازه کافی بزرگ شود، ایجاد یک خط برچسب خصوصی منطقی است. چیزی که امروزه در مورد بسیاری از برندهای برچسب خصوصی وجود دارد این است که برخی از محصولات تحت آن برندها در واقع برتر از مارک های  اصلی هستند و با قیمت کمتری در دسترس هستند. سایت Bodybuilding نیز از این دسته است

پیشنهاد مطالعه: درباره کیف پول پایر Payeer

Bodybuilding.com Signature Series را می‌توان برای برخی، برچسب خصوصی نامید، اما محصولات آزمایشگاه‌های خصوصی به‌طور سنتی فقط در فروشگاه‌ها و پلتفرم‌های خود خرده‌فروشان در دسترس هستند. Bodybuilding.com Signature Series خارج از Bodybuilding.com در دسترس است. در حال حاضر Bodybuilding.com Signature Series در سایت Bodybuilding و همچنین در Amazon.com در دسترس است. Amazon.com تنها وب سایتی است که از نظر مکمل های غذایی ورزشی از Bodybuilding.com فروش بیشتری دارد، بنابراین فرصت بزرگی برای Bodybuilding.com است تا برند خود را در آن پلت فرم داشته باشد.

هدف از سری امضای Bodybuilding.com ، تمرکز بر محصولات نوآورانه و پیشنهادات طعمی است که کاربران می‌خواهند و همچنین فرصت‌های گسترش خرده‌فروشی را برای در دسترس قرار دادن محصول از طریق سایر فروشگاه‌های خرده‌فروشی که خریداران ممکن است تجربه کنند، بررسی کنند. این طرز فکر برندی است که می‌خواهد مورد توجه مشتریان خود قرار گیرد.

برای خرید از سایت Bodybuilding می توانید از کارت های اعتباری همچون ویزا و مسترکارت استفاده کرده و یا از روش پرداخت آنلاین ایمن پی پال بهره ببرید. در این خصوص، کارشناسان 20پیمنت شما را یاری می کنند.
 

برچسـب هـا : سایر ، سایت Bodybuilding
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد