چاپ مقالات در مجلات خارجی و پرداخت هزینه آن

چاپ مقالات در مجلات خارجی و پرداخت هزینه آن

توسط : تیم محتوا
1,620

محققانی که زبان اصلی آنها انگلیسی نیست اغلب برای انتشار تحقیقات خود در مجلات بین المللی تلاش می کنند. برای محققین تازه کار غیرممکن است که مطابق با اصول مناسب بنویسند، بدون اینکه ابتدا ادبیات تحقیق و اصول مقالات را بیاموزند. چاپ مقالات در مجلات خارجی نیاز به دریافت برخی اطلاعات اولیه است که می بایست پیش از هر اقدامی در خصوص آن تحقیق نمایید. ضمن آنکه می توانید برای پرداخت هزینه آن نیز از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

می توانید از ابزارهای مدیریت تحقیقاتی مانند Zotero، Mendeley و EndNote استفاده کنید. این ابزارها نه تنها به طور خودکار در پردازشگرهای کلمه، ارجاعاتی را برای نویسندگان ایجاد می‌کنند، بلکه به محققان اجازه می‌دهند تا کتابخانه‌ های شخصی از مقالات دانشگاهی بسازند و در مورد چگونگی استفاده از گزیده‌های مقالات پژوهشی در دست‌ نوشته ‌های دیگر یادداشت ‌برداری کنند. 

با استفاده از توابع Zotero مانند مجموعه‌ها، برچسب‌ها و آیتم‌های مرتبط، محققان می‌توانند یک کتابخانه دیجیتالی از آیتم‌ های تحقیقاتی مرتبط ایجاد کنند.  می توانند از مقالات تحقیقاتی در مجلات ایده بگیرند. پس از ایجاد کتابخانه ادبیات تحقیقاتی خود، محققان می توانند یاد بگیرند که برای چاپ مقالات در مجلات خارجی ، چگونه زبان مقالات منتشر شده در مجلات هدف خود را بر خلاف محتوا تجزیه و تحلیل کنند.

پیشنهاد مطالعه: درباره کیف پول پایر Payeer

نحوه تنظیم مقالات 

سعی کنید ساختار متون را درک کنید. بررسی کنید که چگونه نویسندگان آن را می گویند. محققان باید به «مراحل» استدلال‌ هایی که نویسندگان دیگر از طریق ساختارها و قالب‌های جملات خاص ایجاد می‌کنند و قابل بازیافت هستند، نگاه کنند.

به عنوان مثال، معرفی یک مقاله معمولاً شروعی کلی دارد، سپس میانه و پایان . محققان نباید مستقیماً از این موارد کپی کنند که می تواند سرقت ادبی باشد. اما توجه به الگوهای مقالات قبلی منتشر شده و تلاش آگاهانه برای هدف گذاری مجدد آنها ارزشمند است.

می توان از ابزارهای الکترونیکی برای بهبود انتخاب کلمه و تنوع جملات استفاده کرد. دسترسی به مجموعه ای از مقالات پژوهشی به صورت الکترونیکی می تواند به محققان در انتخاب کلمات مناسب و تغییر ساختار جملات در مقاله خود کمک کند. عملکرد جستجوی پیشرفته Google Scholar همچنین می تواند به دانشجویان در تقلید جملات در مجلات خاص کمک کند.

به عنوان مثال، برای چاپ مقالات در مجلات خارجی ، جستجوی Google Scholar برای "افزایش توجه" 3160 جمله را تولید می کند که حاوی این عبارت در مقالات Nature است، بنابراین طیف وسیعی از ساختارهای دستوری را برای نویسندگان تازه کار برای استفاده مجدد نشان می دهد.

چاپ مقالات در مجلات خارجی و پرداخت هزینه آن

بازخورد از اساتید زبان

در نهایت، دانشجویان پژوهشگر باید بازخورد خود را در مورد دست نوشته های خود از استاد راهنما دریافت کنند تا اطمینان حاصل شود که بخش های مقدمه و بحث آنها موارد قانع کننده ای برای تحقیق آنها ایجاد می کند. با این حال، برای بسیاری از محققان تازه کار، مشکل اصلی دقت گرامری نیست، بلکه نحوه بیان ایده های خود به طور واضح و منسجم است. نویسندگان می توانند از بحث رو در رو با معلمان زبان در مورد نحوه اصلاح متون خود، بیشتر بهره ببرند. 

پیشنهاد مطالعه:ساخت وب سایت با Webflow بدون کد نویسی

دسترسی آزاد چاپ مقالات در مجلات خارجی 

برای چاپ مقالات در مجلات خارجی ، باید در نظر داشته باشید که برخی از مجلات بین المللی بدون دسترسی هستند و برای مشترکین و عموم با مجوز استفاده مجدد در دسترس هستند. برای دسترسی به مقالات هیچ هزینه اشتراکی وجود ندارد. بودجه از خود نویسندگان تامین می شود.

مقالات این نوع از مجلات، به صورت رایگان برای کاربران و سازمان ها در دسترس است. این بدان معناست که کاربران می‌توانند متون مجله را بخوانند، دانلود کنند، کپی کنند، به اشتراک بگذارند، چاپ کنند یا به آن‌ها مراجعه کنند، بدون اینکه نیازی به کسب اجازه از نویسندگان یا ناشران داشته باشند. هزینه انتشار با دسترسی آزاد یا توسط خود نویسندگان یا سرمایه گذاران آنها پرداخت می شود.

چاپ مقالات در مجلات خارجی و پرداخت هزینه آن

فرآیند پرداخت هزینه چاپ مقاله

هزینه انتشار و چاپ مقالات در مجلات خارجی مطابق با نوع مجله بین المللی و دسترسی که خواهید داشت، متفاوت است. در این خصوص می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان 20پیمنت دریافت کنید. توجه داشته باشید که پرداخت مستقیم با استفاده از پی پال و کارت های اعتباری از طریق وب سایت قابل انجام است. به طور معمول، اطلاعات دقیق در مورد فرآیند پرداخت، از جمله گزینه انتقال بانکی، به ایمیل نویسنده مربوطه ارسال خواهد شد.

روند بررسی

در فرآیند بررسی، یک مقاله در ابتدا توسط یک ویراستار یا یک ویرایشگر مشترک بررسی می شود. در مرحله بعد، اگر ویراستار یا همکار،  آن را برای انتشار مناسب بداند، آن را برای دو داور دیگر برای بررسی ارسال می کند. به شرطی که داوران مقاله را تایید کنند، سردبیر در نهایت نظر نهایی را در مورد اینکه آیا مقاله باید همانطور که هست منتشر شود، اصلاح شود یا به طور کلی رد شود، می گوید.

پیشنهاد مطالعه: خرید از سایت Banggood

کپی رایت

در چاپ مقالات در مجلات خارجی ، این بسیار مهم است که مقالات مجله قبلاً به شکل فعلی یا تقریباً یکسان منتشر نشده باشند یا برای چاپ در مجله دیگری در نظر گرفته شوند. مجله می تواند مقالاتی را که قبلاً در مجموعه مقالات کنفرانس منتشر شده است، به شرطی منتشر کند که این نشریه حقوق ناشر مجموعه مقالات کنفرانس را نقض نکند. 

نویسندگان مقاله باید اطمینان حاصل کنند که اثر آنها در تضاد با حق چاپ موجود نیست و همچنین اطمینان حاصل کنند که مقاله در صورت نقض ضمانت، ناشر را جبران می کند. در صورتی که توافق دیگری صورت نگیرد، مقالات و همچنین مشارکت ‌ها حق نشر قانونی مجله می‌شوند تا پراکندگی و استفاده مناسب از آنها تسهیل شود. نویسندگان در چاپ مقالات در مجلات خارجی ، باید با استناد مناسب به ادبیات، ارجاع دادن، مانند استفاده از متن با تورفتگی واضح یا علامت نقل قول و استفاده از قالب بندی مناسب ، به ایده ها و یافته های نویسندگان دیگر مراجعه کنند.

نویسندگان باید قبل از استفاده از متون، نمودارها یا تصاویر خود در مجله ، اجازه کتبی از مالک حق نسخه برداری شخص ثالث دریافت کنند. همچنین، برای اقتباس های کوچک از هر اثری که توسط شخص دیگری نوشته شده است، مجوز باید تهیه شود. در صورتی که نویسنده بخش عمده ای از محتوا را تطبیق دهد، باید از قبل به صاحب حق چاپ مقاله اصلی اطلاع دهد.

چاپ مقالات در مجلات خارجی و پرداخت هزینه آن

اصول اخلاقی چاپ مقاله در مجله خارجی

نویسندگان نباید آثار خود را به بیش از یک مجله ارسال کنند. به همین ترتیب، آنها نباید آثار منتشر شده قبلی را برای بررسی به مجله ارسال کنند. نویسندگان باید برای چاپ مقالات در مجلات خارجی و در هنگام ارسال اصالت اثر خود را تضمین کنند. وقتی از کلمات دیگران استفاده می کنند، باید استنادهای مناسب ارائه شود. سرقت ادبی از هر نوعی غیر اخلاقی تلقی می شود و تحت هیچ شرایطی پذیرفته نمی شود.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد