روش های درآمدزایی با رمزارزها

روش های درآمدزایی با رمزارزها

توسط : تیم محتوا
1,758

اگر علاقه مند به ورود به رمزارزها هستید و می خواهید بیت کوین را به پول نقد تبدیل کنید، لازم است که پیش از هر کاری، در این خصوص آگاهی کافی را کسب کنید. شاید داستان‌های موفقیت زیادی را شنیده‌اید. افرادی که با ورود زودهنگام میلیون‌ها دلار درآمد کسب می‌کنند و زمانی که قیمت‌ها بالاست می‌فروشند. یا شاید دوستانی دارید که با استخراج ارزهای دیجیتال درآمد ثابتی به دست می آورند. در این جا روش های درآمدزایی با رمزارزها وجود دارد که می تواند متناسب با توانمندی های شما مورد استفاده قرار گیرد.

روش های درآمدزایی با رمزارزها

کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

بسیاری برای کسب درآمد وارد حوزه ارزهای دیجیتال می شوند، اما همه این کار را ادامه نمی دهند. بسیاری از مردم یا به سادگی در این راه تسلیم می شوند یا پول خود را از دست می دهند. زیرا به درستی درک نمی کنند که چگونه با ارز دیجیتال پول درآورند.

صنعت ارزهای دیجیتال هنوز در مراحل اولیه توسعه خود است. با افزایش قیمت دارایی های رمزنگاری شده، افراد بیشتری وارد این صنعت می شوند. این تازه واردها همیشه در تلاش هستند تا دریابند چگونه با ارزهای دیجیتال پول درآورند. خبر خوب این است که راه های زیادی برای درآمدزایی با رمزارزها وجود دارد. از سال 2011 رشد مداومی در فعالیت توسعه دهندگان، فعالیت رسانه های اجتماعی و تعداد استارت آپ های ایجاد شده در صنعت ارزهای دیجیتال وجود داشته است.

پیشنهاد مطالعه: خرید دامنه رایگان از Freenom

آیا می توانید با ارزهای دیجیتال درآمد کسب کنید؟

بله، شما می توانید با ارز دیجیتال پول در بیاورید. با توجه به نوسانات ذاتی دارایی های کریپتو، اکثر آنها دارای درجه بالایی از ریسک هستند در حالی که دیگران به دانش یا تخصص دامنه نیاز دارند. تجارت ارزهای رمزپایه یکی از راه حل ها برای کسب درآمد با ارز دیجیتال است. اگرچه میانگین روزانه حجم معاملات ارزهای دیجیتال تنها 1 درصد بازار ارز است، اما نوسانات زیادی در بازار کریپتو وجود دارد. بنابراین پتانسیل انجام معاملات کوتاه مدت وجود دارد.

اگرچه در حال حاضر بازار کریپتو نسبتاً کوچک است، اما پتانسیل رشد زیادی وجود دارد. علاوه بر برخی از رمزارزهای شناخته شده تر مانند بیت کوین، اتریوم، کاردانو، AMP، دوج کوین، ElonGate، آیوتا، تتر، VTHO و شیبا آنو ، مجموعه‌ای از پلتفرم‌های خرید کریپتو مانند بایننس، کوین‌بیس، و رابینهود وجود دارد. – بنابراین برای درآمدزایی با رمزارزها ، گزینه‌های زیادی دارید.

روش های درآمدزایی با رمزارزها

استراتژی های کسب درآمد با کریپتو

اساساً، روش‌های زیادی برای کسب درآمد قانونی با ارزهای دیجیتال وجود دارد، اگر به این فکر می کنید که چگونه با ارز دیجیتال پول در بیاورید، باید اشاره کنیم که استراتژی های کسب درآمد با ارزهای دیجیتال بر سه مکانیسم متکی است :

1- می توانید در بازار مبادلات رمزنگاری سرمایه گذاری یا معامله کنید. شما می توانید این کار را بدون داشتن هیچ ارز دیجیتالی مانند سرمایه گذاری در طلا در بازار سهام انجام دهید.

2- می‌توانید از سکه‌ای که قبلاً مالک آن هستید، برای وام دادن سکه‌ها به سیستم یا سایر کاربران استفاده کنید.

3- می توانید با استخراج یا دریافت پاداش سکه برای کارهای انجام شده در سیستم، در سیستم بلاک چین شرکت کنید.

بر اساس این سه مکانیسم، در اینجا استراتژی هایی برای درآمدزایی با رمزارزها آورده شده است که شامل سرمایه گذاری، تجارت، سهامداری و وام دادن، رسانه های اجتماعی کریپتو ، استخراج که هر یک از این استراتژی ها با جزئیات بیشتر در زیر بررسی شده است.

پیشنهاد مطالعه: درباره کیف پول پایر Payeer

1. سرمایه گذاری

سرمایه گذاری استراتژی بلندمدت خرید و نگهداری دارایی های کریپتو است. دارایی‌های کریپتو معمولاً برای استراتژی خرید و نگهداری مناسب هستند. آن‌ها در کوتاه‌مدت بی‌ثبات هستند، اما پتانسیل بلندمدت فوق‌العاده‌ای برای رشد دارند. استراتژی سرمایه‌گذاری از شما می‌خواهد که دارایی‌های باثبات‌تری را که در بلندمدت وجود خواهند داشت، شناسایی کنید. دارایی‌هایی مانند بیت‌کوین و اتریوم افزایش قیمت بلندمدتی را نشان می‌دهند و می‌توان آن‌ها را سرمایه‌گذاری مطمئنی در این زمینه دانست.

2. تجارت

در حالی که سرمایه گذاری یک تلاش بلندمدت مبتنی بر استراتژی خرید و نگه داشتن است، معامله برای بهره برداری از فرصت های کوتاه مدت است. بازار ارزهای دیجیتال بی ثبات است. این بدان معناست که قیمت دارایی ها می تواند در کوتاه مدت به طور چشمگیری افزایش یا کاهش یابد.

جهت درآمدزایی با رمزارزها و برای اینکه یک معامله گر موفق باشید، باید مهارت های تحلیلی و فنی مناسبی داشته باشید. شما باید نمودارهای بازار را در مورد عملکرد دارایی های فهرست شده تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید پیش بینی های دقیقی در مورد افزایش و کاهش قیمت داشته باشید.

هنگام معامله، بسته به اینکه انتظار دارید قیمت یک دارایی افزایش یا کاهش یابد، می توانید یک موقعیت خرید یا فروش کوتاه داشته باشید. این بدان معنی است که شما می توانید بدون توجه به اینکه آیا بازار کریپتو صعودی یا نزولی است، سود کسب کنید.

3. سهامداری و وام دادن

وام دادن روشی برای تایید تراکنش های رمزنگاری است. در این حالت، صاحب سکه هستید اما آنها را خرج نمی کنید. در عوض، سکه ها را در یک کیف پول رمزنگاری قفل می کنید. سپس یک شبکه Proof of Stake از سکه های شما برای اعتبارسنجی تراکنش ها استفاده می کند. شما برای انجام این کار پاداش دریافت می کنید. 

در اصل، در مسیر درآمدزایی با رمزارزها ، شما سکه هایی را به شبکه قرض می دهید. این به شبکه اجازه می دهد تا امنیت خود را حفظ کرده و تراکنش ها را تأیید کند. پاداشی که دریافت می کنید مشابه سودی است که بانک برای مانده اعتباری به شما می دهد. شما همچنین می توانید انتخاب کنید که سکه ها را به سرمایه گذاران دیگر قرض دهید و در آن وام سود ایجاد کنید. بسیاری از پلتفرم ها وام دهی کریپتو را تسهیل می کنند.

4. رسانه های اجتماعی کریپتو

چندین پلت فرم رسانه های اجتماعی مبتنی بر بلاک چین به شما برای ایجاد و مدیریت محتوا پاداش می دهند. شما اغلب با سکه بومی پلتفرم پاداش می گیرید.

روش های درآمدزایی با رمزارزها

5. مزرعه و استخراج

استخراج ارز رمزنگاری شده نحوه درآمدزایی با رمزارزها مانند پیشگامان اصلی است. استخراج هنوز یک جزء حیاتی از مکانیسم اثبات کار است. جایی است که ارزش یک ارز دیجیتال تولید می شود. اگر یک ارز دیجیتال استخراج می کنید، سکه های جدید به شما پاداش داده می شود. برای استخراج، به تخصص فنی و سرمایه گذاری اولیه در سخت افزار تخصصی نیاز دارید. اجرای یک گره اصلی به عنوان زیر مجموعه ماینینگ منظور است که نیاز به تخصص و سرمایه گذاری اولیه و مداوم دارد.

پیشنهاد مطالعه: حواله ارزی با مانی گرام

دانستن و درک استراتژی های بالا واقعا مفید خواهد بود. اگر درک خوبی از مفاهیم مربوط به ارز دیجیتال داشته باشید. اما اگر در مورد برخی از اصول اولیه مانند درک چگونگی افزایش ارزش کریپتو، نحوه خواندن نمودارهای کریپتو، چیستی ICO یا نحوه پرداخت مالیات بر سود ارزهای دیجیتال خود، آگاه نیستید، ممکن است لازم باشد که پیش از هر اقدامی، آگاهی لازم را در خصوص درآمدزایی با رمزارزها دریافت کنید. در این خصوص، کارشناسان 20پیمنت شما را یاری خواهند کرد.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد