خرید از سایت Flaticon

خرید از سایت Flaticon

توسط : تیم محتوا
1,767

سایت Flaticon یک وب سایت دانلود آیکون است که هزاران آیکون رایگان را در اختیار کاربران قرار می دهد. همانطور که از نام آن پیداست، اکثر آیکون های این وب سایت به صورت تخت و با طراحی ساده هستند. نمادهای تخت ساده به نوع طراحی منحصربه‌فردی اشاره دارد که از ترکیبی از رنگ‌های مسطح استفاده می‌کند که در آن کمترین کنتراست اما برجسته‌سازی و جزئیات سایه بهتری را دریافت می‌کنید. در Flaticon آیکون های سه بعدی دریافت نمی کنید.

عملکرد سایت 

نکته قابل توجه این است که تمامی آیکون هایی که در این سایت وجود دارد فوق العاده هستند. بیش از سه میلیون آیکون برای انتخاب وجود دارد. تقریباً همه نمادها در بسته بندی ها قرار می گیرند. به طوری که در هر بسته، تعدادی نماد وجود دارد. هر بسته در این سایت، می تواند سی و شش یا پنجاه نماد را داشته باشد. در مجموع، 10235 بسته نماد در سایت Flaticon موجود است و در مجموع، این بسته‌های آیکون بیش از 3 میلیون آیکون جداگانه را در خود جای می‌دهند.

پیشنهاد مطالعه: پیدا کردن شغل با سایت Craigslist

بسیاری از آنها رایگان هستند در حالی که تعداد کمی از آنها برای دانلود آنها به اشتراک ممتاز نیاز دارند. علاوه بر نمادهای رایگان، ابزارهای اضافی مانند ایجاد کننده الگو وجود دارد که امکان ایجاد الگوهای خیره کننده را در عرض چند دقیقه فراهم می کند. وب سایت Flaticon به طور انحصاری آیکون ها را ارائه می دهد. هیچ اشکال دیگری از گرافیک وجود ندارد که بتوانید از آنجا دانلود کنید. 

لازم به ذکر است که اگر می خواهید از یک نماد به صورت رایگان استفاده کنید، باید به سازنده نماد نسبت دهید. نمادهای خاصی وجود دارند که فقط برای کاربران ممتاز در دسترس هستند. این بدان معناست که حتی اگر بگویید که اسناد لازم را ارائه می‌دهید، نمی‌توانید آن نمادها را دانلود کنید مگر اینکه اشتراک ممتازی خریداری کنید.

خرید از سایت Flaticon

چه چیزی آنها را خاص می کند؟

چندین پایگاه داده نماد در سراسر اینترنت وجود دارد. پس چرا باید سراغ سایت Flaticon برویم؟ مزایا و ویژگی های برجسته ای در این سایت وجود دارد که می تواند برتری آن را نشان دهد.

آیکون های زیبا :

بهترین چیزی که اکثر کاربران به آن نیاز دارند زیبایی در نمادها است. هیچ کس نمادهایی را که ظاهر بدی دارند حتی اگر رایگان باشند، دانلود نمی کند. وقتی صحبت از Flaticon می شود، تقریباً تمام نمادهای آنها عالی و تمیز به نظر می رسند. به جای آن طرح‌های سه بعدی حجیم، این سایت نمادهای مسطح را ارائه می‌کند. آیکون ها تمیز، زیبا و مناسب برای هر نیازی هستند. 

رایگان برای استفاده : 

استفاده از اکثر نمادهای فهرست شده در سایت Flaticon رایگان است. اما، هنگام استفاده از آن باید به نویسنده اعتبار دهید. اگر نمی‌خواهید هر بار که از یک نماد استفاده می‌کنید به نویسنده اعتبار بدهید، باید اشتراک خود را ارتقاء دهید. با توجه به زیبایی نمادها، اعتباری برای نویسنده وجود ندارد.

پیشنهاد مطالعه: روش های درآمدزایی با رمزارزها

پایگاه داده عظیم :

Flaticon دارای یک پایگاه داده عظیم از آیکون های مختلف است که در بسته های آیکون مختلف قرار دارند. برای یافتن یک آیکون، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سادگی آن را در کادر جستجو، بیابید یا بسته آیکون مناسب را پیدا کنید. این شامل تمام نمادهای مورد نیاز شما از حیوانات خانگی گرفته تا رایانه است. پس از استفاده از سایت Flaticon هرگز مجبور نخواهید بود از وب سایت نماد دیگری استفاده کنید.

سهولت در استفاده از سایت Flaticon :

بر خلاف بسیاری از وب سایت های دانلود آیکون دیگر که نیاز به مراحل متعددی برای دانلود یک نماد دارند، Flaticon یکی از ساده ترین روش ها را دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک نماد مناسب برای نیاز خود پیدا کنید، روی آن کلیک کنید، قالب را انتخاب کنید و اندازه را برگزینید. نماد بلافاصله دانلود می شود. همچنین در صورتی که برای استفاده رایگان از این سایت تصمیم دارید ثبت نام نمایید، این امکان را دارید تا تمامی آیکون های مورد نیاز خود را ایجاد کرده و به صورت یکباره، آن ها را دانلود کنید. اما کاربران فقط تعداد محدودی دانلود در سایت Flaticon در روز خواهند داشت.

خرید از سایت Flaticon

بسته های آیکون 

بسته آیکون گروهی از نمادها است. بسته‌های آیکون یافتن نمادهای مرتبط از همان نویسنده را آسان‌تر می‌کنند. به این ترتیب می توانید بهترین و بی نقص ترین آیکون ها را برای نیازهای خود بیابید. شما می توانید به جای دانلود آیکون ها یک به یک، یک بسته آیکون کامل را دانلود کنید. 

فرمت های آیکون اینستاگرام 

در سایت Flaticon می توانید آیکون های مورد نیاز را در فرمت های مختلفی همچون PNG یا EPS دانلود کنید. اگر نماد را با فرمت PNG دانلود کنید، می‌توانید اندازه‌های دلخواه (16 پیکسل، 24 پیکسل، 32 پیکسل تا 512 پیکسل) و رنگ‌ها را انتخاب کنید. بنابراین، حتی قبل از دانلود می توانید آیکون ها را سفارشی کنید. در فرمت‌های دیگر، نیازی به چنین گزینه‌هایی نیست، 

پیشنهاد مطالعه: چاپ مقالات در مجلات خارجی و پرداخت هزینه آن

ایجاد الگوها در سایت Flaticon

شما می توانید الگوهای سفارشی را با استفاده از نمادهای موجود در وب سایت ایجاد کنید. استفاده از ایجاد کننده الگوی ارائه شده توسط وب سایت بسیار آسان است. برای درک اینکه چقدر آسان است که در عرض چند دقیقه الگوهای شگفت انگیز ایجاد کنید، می توانید با کارشناسان 20پیمنت مشورت نمایید. 

خرید از سایت Flaticon

طرح های Flaticon

اما باید اشاره کنیم که چرا باید به سراغ گزینه های پریمیوم بروید در حالی که می توانید نمادها را به صورت رایگان دانلود کنید؟ پاسخ ساده است، لازم نیست هر بار که از نماد در صفحات وب خود یا جای دیگری استفاده می کنید به نویسنده اعتبار دهید. به علاوه، تعداد زیادی آیکون برتر را باز می کنید و محدودیت دانلود روزانه شما افزایش می یابد.

سایت Flaticon تعداد دانلودها را به 40 بار در روز برای کاربرانی که ثبت نام نکرده اند و 400 بار در روز برای استفاده های ثبت شده محدود می کند. اما اگر عضو ممتاز هستید، می توانید تا 2000 آیکون در روز دانلود کنید. 

 در تفاوت بین حساب رایگان و اشتراک باید گفت که به مشترکین Premium مجوز برای هر نمادی که دانلود می کنند ارائه می شود. بنابراین تا زمانی که مجوز دارند نیازی به اعتبار نویسنده ندارند. اما اگر آیکون های با کیفیت را به صورت رایگان می خواهید، باید سایت Flaticon را بررسی کنید. برای پرداخت هزینه اشتراک این سایت، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.
 

برچسـب هـا : سایر ، سایت Flaticon
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد