خرید از سایت Usenetexpress

خرید از سایت Usenetexpress

توسط : تیم محتوا
1,676

سایت Usenetexpress دارای سرورهایی در ایالات متحده و اروپا است که به آنها امکان می دهد اتصالات مشترکین را اشباع کنند. این در حالی است که ممکن است ارائه دهنده خدمات اینترنت آنها 5 مگابیت بر ثانیه یا 1000 مگابیت در ثانیه اجازه دهد. هر یک از سرورها به سیستم نگهداری عمیقی در ایالات متحده دسترسی دارند که به کاربران امکان دسترسی به داده های زیادی از طریق Usenet را می دهد.

قیمت گذاری در Usenetexpress

یوزنت اکسپرس برنامه های ساده ای دارد که همگی شامل 50 اتصال پرسرعت قابل ارتقاء به 150، دسترسی به مقالات 3000 روزه، رمزگذاری SSL و ویژگی 30 روزه بدون خطر است. آنها یک طرح بلوک واحد برای کسانی که نیاز به دسترسی بلوک دارند و یک طرح نامحدود ارائه می دهند که می توان به صورت ماهانه، شش ماهه یا سالانه از آن استفاده کرد. همه برنامه های نامحدود شامل هدر رایگان، ارسال رایگان و فشرده سازی هدر است. حساب VPN نیز در برنامه نامحدود آنها گنجانده شده است و می تواند یک افزونه برای برنامه دسترسی بلوک آنها باشد.

قیمت گذاری سایت Usenetexpress در طرح های مختلفی صورت می گیرد که برای طرح نامحدود ماهانه 10.00 دلار، 6 ماه نامحدود 50.00 دلار، سالانه نامحدود 90.00 دلار و بلوک 20.00 دلار است. مشترکین هنگام استفاده از Usenet Express می توانند مقالات بیش از 3000 روز را بیابند. آنها همچنین دارای نرخ تکمیل 100٪ هستند.

خرید از سایت Usenetexpress

استفاده 30 روزه آزمایشی 

این ارائه دهنده پیشنهاد آزمایشی رایگان ندارد، اما دارای یک ویژگی 30 روزه بدون ریسک است که به کاربران اجازه می دهد در صورت نارضایتی از 30 روز اول سرویس سایت Usenetexpress پول خود را پس بگیرند.

گزینه های پرداخت

Usenet Express هیچ تخفیف یا کوپن ویژه ای ندارد. می توانید بخش وبلاگ وب سایت آنها را برای به روز رسانی کدهای کوپن و یا تبلیغات ویژه بررسی کنید. این سیستم ، در حال حاضر پرداخت های آنلاین از طریق کارت های اعتباری، پی پال و بیت کوین را می پذیرد. در این خصوص می توانید با کارشناسان 20پیمنت در تماس بوده و از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

پیشنهاد مطالعه: خرید از آمازون دبی و تحویل در ایران

تست سرعت

سایت Usenetexpress سرعت دانلود را در هیچ ظرفیتی محدود نمی کند. شما می توانید با همان سرعتی که ISP شما اجازه می دهد به Usenet دسترسی داشته باشید. زیرا سرعت دانلود به شدت به اندازه اتصال شما و مسیر بین سرورهای Usenet Express و شما بستگی دارد.

حریم خصوصی

Usenet Express از رمزگذاری 2048 بیتی SSL برای اتصالات خود استفاده می کند تا امن ترین اتصال را در صنعت ارائه دهد. از آنجایی که آنها مزارع سرور خود را اجرا می کنند و مجدداً نمی فروشند، هیچ شخص ثالثی وجود ندارد که بتواند میزان استفاده شما را ثبت کند. آنها همچنین یک خط مشی ثبت صفر در مورد اخباری که از ابتدای اشتراک خود می خوانید،  دارند.

خرید از سایت Usenetexpress

خدمات مشتری

سایت Usenetexpress یک تیم پشتیبانی فنی 24 ساعته در دسترس دارند تا در مورد مشکلات فنی که ممکن است مشترکین ممکن است تجربه کنند کمک نمایند. می توانید با کارکنان آنها از طریق ایمیل در support@usenetexpress.com تماس بگیرید. ضمن آنکه برای نگرانی های صورتحساب، آن را به آدرس billing@usenetexpress.com ایمیل کنید. پشتیبانی صورتحساب آنها فقط در ساعات کاری از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر، در روزهای کاری در دسترس است.

محصولات اضافی

یکی از ویژگی هایی که Usenet Express دارد و در همه ارائه دهندگان در دسترس نیست، گنجاندن یک حساب VPN در برنامه های نامحدود آنها است. این حساب VPN همچنین می تواند یک ویژگی اضافه شده با طرح بلوک آنها باشد. شما می توانید از سایت Usenetexpress خرید کنید. در این خصوص، 20پیمنت راهنمایی های لازم را ارائه خواهد کرد.

پیشنهاد مطالعه: خرید از سایت Flaticon

تاریخچه

Usenet Express اطلاعات زیادی در مورد Usenet و خدمات خود در وب سایت خود ارائه می دهد. این ارائه دهنده پشتیبانی خوبی را هم از مشترکین فعلی خود و هم برای مشتریان جدید احتمالی با مقدار مطالبی که در سؤالات متداول و صفحه پشتیبانی خود دارند، ارائه می دهد. آنها حتی یک بخش راهنما در سایت خود دارند تا به کاربران در راه اندازی چندین نرم افزار مشتری Usenet کمک کنند.

در حالی که برنامه های آنها بسیار استاندارد است و به راحتی قابل درک است، قیمت آنها می تواند مورد توجه بسیاری از کاربران باشد. اما اگرچه Usenet Express ممکن است بهترین یا کامل‌ترین ارائه‌دهنده موجود نباشد، این شرکت در بیشتر جنبه‌های دسترسی Usenet به خوبی عمل می‌کند. آنها یک ارائه دهنده قابل اعتماد هستند که به خوبی با سایرین در بازار رقابت می کنند.

سایت Usenetexpress که در سال 2016 راه اندازی شد، یک ارائه دهنده جدید Usenet مستقر در ایالات متحده است. این سرویس یک سرویس هیبریدی ردیف 1 است. به‌عنوان یک ارائه‌دهنده ترکیبی، UsenetExpress فضای ذخیره‌سازی محلی خود را دارد، و این با فایل‌های استخراج ‌شده از ستون شخص ثالث (Abavia) تکمیل می‌شود. این عملیات برای کاربر شفاف است.

خرید از سایت Usenetexpress

جایگزین های سایت UsenetExpress

در اینجا چند سرویس جایگزین Usenet وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

Newshosting : با حفظ بسیار بالاتر، سرورهای ایالات متحده و اروپا، یک خبرخوان رایگان، یک VPN گنجانده شده، و تقریباً همان تعداد اتصالات و گروه های خبری، Newshosting یک سرویس یوزنت برجسته است. اما آنها کمی گرانتر از سایت Usenetexpress هستند.

Giganews : Giganews دارای سرورهایی در ایالات متحده و اروپا است، بنابراین اگر در اروپا باشید، سرعت بهتری نسبت به UsenetExpress خواهید دید. آنها همچنین دارای حفظ بهتر، VPN گنجانده شده و تقریباً همان تعداد اتصالات و گروه های خبری هستند. اما همه اینها با قیمت سنگین تری همراه است.

پیشنهاد مطالعه: روش های درآمدزایی با رمزارزها

مزیت های  UsenetExpress

UsenetExpress ممکن است یک ارائه دهنده جدید باشد، اما بنیانگذار آنها از اوایل دهه 2000 در تجارت Usenet بوده است، زمانی که او یکی دیگر از خدمات محبوب Usenet را راه اندازی کرد. همچنین راهنماهای بسیار خوبی در مورد نحوه استفاده از آن با نرم افزار خبرخوان پیشرو دارد. سایت Usenetexpress ، دارای سرعت بسیار سریع و نامحدود، حساب VPN گنجانده شده ، 50 x SSL اتصالات 256 بیتی، 500 گیگابایت حساب های بلوکی 20 دلار  و پشتیبانی شایسته است.
 

برچسـب هـا : سایر ، سایت Usenetexpress
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد