گیفت کارت iTunes ایتونز

گیفت کارت iTunes ایتونز

توسط : تیم محتوا
1,513

یکی از کارت های هدیه که دارای اعتبار و ارزش قابل توجهی است، گیفت کارت iTunes است که به حساب مشتری و ایمیل آنها تحویل داده می شود. در این حساب، سفارشات در عرض 1-2 دقیقه و برای مشتریان بازگشتی در کمتر از 60 ثانیه پردازش می شوند. 

کارت هدیه iTunes

بنابراین شما فوراً به کد کارت هدیه iTunes دسترسی خواهید داشت، سپس می توانید کد را در حساب فروشگاه iTunes خود بازخرید کنید یا آن را به یک دوست هدیه دهید. می‌توانید از وجوه موجود در حساب iTunes خود برای خرید برنامه‌ها، کتاب‌ها، موسیقی و برنامه‌های تلویزیونی استفاده کنید.

بهترین ویژگی استفاده از کارت‌های هدیه این است که می‌توانید از خارج از کشور به فروشگاه iTunes به آن دسترسی داشته باشید. گیفت کارت iTunes  در هر کجای دنیا کار خواهد کرد. شما می توانید گیفت کارت های آیتونز را در انواع مختلف قیمتی تهیه کنید که از پنج دلار تا یکصد دلار را شامل می شود و شما می توانید با پی پال، ویزا یا مسترکارت پرداخت کنید.

این را در نظر داشته باشید که از گیفت کارت‌های App Store و iTunes نمی‌توان برای پرداخت برای کالاها و خدمات خارج از iTunes و Apple App Store استفاده کرد، این نکته را هنگامی که کسی که از شما می‌خواهد یک کارت هدیه iTunes برای پرداخت هزینه‌های دیگر بخرید، در نظر داشته باشید.

گیفت کارت iTunes

گیفت کارت اپل آیتونز 

این کارت هدیه فقط با یک حساب iTunes کار می کند. کدها پس از تایید سفارش ایمیل می شوند. ضمن آنکه با خرید گیفت کارت آیتونز در زمان خود صرفه جویی می کنید. به راحتی می توانید آن را خریداری کرده و در iTunes Store، App Store، iBooks Store و Mac App Store کار کنید.

برای استفاده از گیفت کارت iTunes  لازم است که Mac App Store را باز کنید. در بخش پیوندهای سریع روی Redeem کلیک کنید. شما باید با Apple ID خود وارد شوید. کد هدیه یا محتوای خود را وارد کنید و Redeem را فشار دهید. اگر گیفت کارت آیتونز دارید، از کد 16 رقمی پشت کارت که با X شروع می شود استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: خرید از Bodybuilding

پس از بازخرید کارت هدیه iTunes، موجودی حساب iTunes شما به روز می شود.اگر کد محتوا را پس‌خرید کردید، برنامه دانلود می‌شود. می توانید از کارت هدیه iTunes برای پرداخت اشتراک Apple Music استفاده کنید که بسته به برنامه شما از 4.99 دلار در ماه تا 14.99 دلار در ماه متغیر است.

گیفت کارت iTunes

استفاده از گیفت کارت iTunes  

حتی با وجود اینکه خود iTunes دیگر از نظر فنی وجود ندارد، گیفت کارت iTunes  هنوز ارزشمند هستند و می توانند برای بسیاری از محصولات و پلتفرم های جدید اپل استفاده شوند. اگر با Spotify یا Amazon Music یا هر موسیقی مبتنی بر اشتراک دیگری آشنا هستید، پس احتمالاً قبلاً نام Apple Music را شنیده اید.

این یک سرویس پخش موسیقی و صوتی مبتنی بر اشتراک است. Apple Music ماهانه 4.99 دلار برای دانشجویان، 9.99 دلار در ماه برای طرح فردی و 14.99 دلار در ماه برای طرح خانواده است. با هزینه ماهیانه اندکی، به ده ها میلیون آهنگ و سایر صداها مانند پادکست ها و پخش های ضبط شده دسترسی دارید. در اینجا نحوه استفاده از کارت هدیه iTunes برای پرداخت هزینه Apple Music آورده شده است.

پیشنهاد مطالعه: خرید از سایت Usenetexpress

نحوه استفاده از گیفت کارت های iTunes برای پرداخت هزینه Apple Music بشرح ذیل است.

1. App Store را در iPhone یا iPad خود که دارای آخرین iOS است باز کنید.

2. روی «امروز» در منوی پایین ضربه بزنید و سپس نماد نمایه خود در گوشه بالا سمت راست را انتخاب کنید.

3. روی «Redeem Gift Card or Code» ضربه بزنید.

4. روی «استفاده از دوربین» کلیک کنید تا کد پشت کارتتان را با استفاده از دوربینتان اسکن کنید، یا روی «همچنین می‌توانید کدتان را به صورت دستی وارد کنید» ضربه بزنید تا کد پشت کارتتان را تایپ کنید.

5. روی «Redeem» در گیفت کارت iTunes  ضربه بزنید.

6. برنامه Apple Music را در iPhone یا iPad خود که دارای آخرین iOS است باز کنید. نماد موسیقی شبیه یک نت موسیقی چند رنگ است.

7. روی «For You» در پایین صفحه ضربه بزنید.

8. روی پیشنهاد آزمایشی ضربه بزنید تا اپل موزیک را به مدت سه ماه رایگان دریافت کنید، البته تا زمانی که در گذشته ثبت نام نکرده باشید.

9. نوع اشتراک مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس روی «شروع رایگان 3 ماهه» ضربه بزنید.

10. در صورت نیاز به حساب iCloud خود وارد شوید.

11. موجودی Apple ID خود را به عنوان روش پرداخت خود انتخاب کنید.

بدین ترتیب ، خواهید توانست از کارت هدیه آیتونز خود برای خریدهای مورد نیازتان در فروشگاه های معتبر اعلام شده، استفاده نمایید.

گیفت کارت iTunes

مزیت گیفت کارت آیتونز 

گیفت کارت iTunes  برای خرید برنامه‌ها، موسیقی، ویدیوها، اشتراک‌ها، تکمیل اعتبار بازی از برنامه‌ها استفاده می‌شوند. این یک روش کنترل‌شده برای آن دسته از کاربرانی است که نمی‌خواهند جزئیات کارت اعتباری خود را ارائه دهند. استفاده از کارت‌های iTune به شما این امکان را می‌دهد که مقدار ارزشی را که می‌خواهید خریداری نمایید، انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه: پیدا کردن شغل با سایت Craigslist

مقادیر متداول فروخته شده در فروشگاه های اپل به ارزش 30 دلار، 50 دلار، 100 دلار خواهد بود و برخی فروشگاه ها حتی ممکن است ارزشی را ارائه دهند که شما می توانید با توجه به آنچه نیاز دارید تعریف کنید. برای خرید گیفت کارت iTunes   از طریق 20پیمنت اقدام نمایید. کارشناسان 20پیمنت با توجه به تخصص و تجربه خود، می توانند برای خرید این کارت هدیه اقدام کرده و آن را برای شما تهیه نمایند.
 

برچسـب هـا : سایر ، گیفت کارت iTunes
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد