نحوه فروش کالا در ایبی eBay

نحوه فروش کالا در ایبی eBay

توسط : تیم محتوا
3,169

فروش کالا در ایبی ، یک راه عالی برای کسب درآمد برای چیزهایی است که دیگر به آن نیاز ندارید. هنگامی که نمایه eBay خود را تنظیم کردید، می توانید در کمترین زمان شروع به فروش کنید. در این خصوص توجه داشته باشید که می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان 20پیمنت دریافت کرده و برای فروش کالاهای نو و دست دوم خود اقدام کنید.

فروش در ایبی 

کمی سایت ایبی را بررسی کنید. به سادگی از موتور جستجوی آن استفاده کرده و در eBay کالای مورد نظر خود را تایپ کنید. ایبی سایت خود را برای کشورهای سراسر جهان تنظیم می کند، بنابراین مطمئن شوید که به سایت eBay کشور خود نگاه می کنید. این نکته را باید در نظر داشته باشید که برای کاربران ایرانی، ایبی به صورت مستقیم دسترسی نداشته و برای استفاده از این سایت، باید از کشورهای دیگر همچون امارات و ترکیه استفاده نمود.

در قدم اول برای فروش کالا در ایبی ، می توانید صفحات اطلاعات فروشنده eBay را بررسی کنید. این صفحات به طور کامل در مورد سیاست های فروش eBay بحث می کنند. ویژگی های جستجوی ایبی را آزمایش کنید و چند فهرست را مرور کنید. دانستن نحوه عملکرد جستجوی این سایت، به شما کمک می کند تا لیست های بهتری داشته باشید.

سعی کنید نتایج جستجو را با تغییر گزینه های موجود در منوی مرتب سازی تغییر دهید. به لیست هایی که در بالای نتایج جستجو ظاهر می شوند و لیست هایی که به نظر می رسد پیشنهادهای زیادی دریافت می کنند، خوب دقت کنید. در مورد یک نام حساب خوب تصمیم بگیرید.

نحوه فروش کالا در ایبی eBay

انتخاب نامی مناسب برای فروش کالا در ایبی

 ایبی می تواند برای شما یک نام ارائه دهد، اما اگر نام جذابی پیدا کنید، می تواند شانس فروش را افزایش دهد. از هر چیزی که توهین آمیز است یا ارزش اقلامی را که می فروشید پایین می آورد، اجتناب کنید. فروش کالا در ایبی نام‌های کاربری ایبی، باید حداقل دو کاراکتر داشته باشند. همچنین نمی‌توانند حاوی فاصله یا زیرخط متوالی باشند. نام‌های کاربری انتخاب شده، نمی‌توانند با خط فاصله، نقطه یا زیرخط شروع شوند.

eBay نام وب‌سایت‌ها یا آدرس‌های ایمیل را به‌عنوان شناسه‌های کاربری مجاز نمی‌داند و همچنین چیزی با کلمه «eBay» یا حرف «e» به همراه چند عدد را برای نام فروشگاه، اجازه نمی دهد. این امر از سوء استفاده توسط کاربرانی که می خواهند خود را به عنوان کارمندان eBay نشان دهند، یا مشتریان را از طریق ایبی به سایر سایت های کمتر معتبر هدایت کنند، جلوگیری می کند.

از آنجایی که بسیاری از فروشندگان در حال حاضر در eBay هستند، مدتی را صرف بررسی اینکه نام مورد نظر شما واقعاً در دسترس است یا خیر در نظر بگیرید. این شناسه کاربری، قابلیت تغییر دارد. با این حال، شما فقط می توانید این کار را هر 30 روز یک بار انجام دهید و اگر مکرر انجام شود، مشتریان تکراری شما ممکن است از دست بروند.

پیشنهاد مطالعه: گیفت کارت iTunes ایتونز

ایجاد حساب کاربری 

برای فروش کالا در ایبی یک حساب eBay ایجاد کنید. به صفحه اصلی eBay بروید و پیوند ورود به سیستم را در بالای صفحه جستجو کنید. نام و یک آدرس ایمیل معتبر را وارد کنید و یک رمز عبور انتخاب نمایید. این باید 6-64 کاراکتر داشته باشد و حداقل یک حرف و یک علامت داشته باشد. پس از انجام این کار از شما خواسته می شود که یک نام کاربری انتخاب کنید.

eBay یک ایمیل به آدرسی که شما ارائه کرده اید ارسال می کند. دستورالعمل های ایمیل را برای تایید حساب خود دنبال کنید. اگر یک کسب و کار موجود دارید، می توانید برای یک حساب تجاری نیز ثبت نام کنید. در صفحه ثبت نام، روی پیوند در بالای صفحه ثبت نام کلیک نمایید که شروع یک حساب تجاری را مشخص می کند. از شما خواسته می شود نام کسب و کار خود و برخی اطلاعات تماس اضافی را وارد کنید.

نحوه فروش کالا در ایبی eBay

روش پرداخت در فروش کالا در ایبی

روش پرداخت خود را برای فروش کالا در ایبی تنظیم کنید روش های پرداخت پذیرفته شده بر اساس کشور متفاوت است. فروشندگان ملزم به پذیرش PayPal یا داشتن یک حساب کارت اعتباری تجاری هستند. حساب PayPal خود را از طریق پیوندهای وب سایت eBay تنظیم کنید.

پیشنهاد مطالعه:خرید از Bodybuilding

اهمیت بازخورد مشتریان 

یکی از راه‌های مهمی که ایبی ، خود را به عنوان یک بازار امن حفظ می‌کند، تشویق خریداران و فروشندگان برای ارائه بازخورد درباره یکدیگر است. خریداران به رتبه‌بندی بازخورد فروشندگان نگاه می‌کنند. خرید چند مورد سریع‌ترین راه برای افزودن رتبه‌های مثبت به نمایه شماست.

سعی کنید اقلام کوچکی را که به هر حال می خواهید یا نیاز دارید بخرید و فوراً پرداخت کنید تا به عنوان خریدار بازخورد خوبی دریافت کنید. نگران خرید چیزهایی نباشید که می توانید دوباره بفروشید. نکته اصلی این است که خود را به عنوان یک عضو قابل اعتماد در جامعه ایبی معرفی کنید.

تنظیمات پروفایل در ایبی 

صفحه پروفایل خود را برای فروش کالا در ایبی تنظیم کنید اگر فقط اقلام کوچک می فروشید، نیازی به داشتن یک نمایه بسیار دقیق نیست، اما افزودن یک تصویر و برخی اطلاعات می تواند به خریداران اطمینان دهد که فروشنده قانونی هستید. برای فروش اقلام گران تر، افزودن اطلاعات بیشتر در مورد خودتان مهم تر است، به خصوص اگر فروشنده جدیدی هستید. مردم این ها را می خوانند تا بیشتر در مورد شما بیابند، بنابراین مکان خوبی برای توضیح اعتبار شما است. 

نحوه فروش کالا در ایبی eBay

بررسی اقلام قابل فروش 

در سایت ایبی بررسی کنید و بدانید چه چیزی را نمی توانید بفروشید. بدیهی است اقلام غیرقانونی و خطرناک مجاز نمی باشند. سیاست‌های eBay را در مورد موارد ممنوعه و محدود بررسی کنید تا از تعلیق یا حتی مسدود شدن دائمی حساب خود جلوگیری کنید.

برای فروش کالا در ایبی ، با فروش آنچه در حال حاضر دارید، یا با شروع کوچک، ریسک را به حداقل برسانید. eBay محدودیت‌هایی برای فروشندگان جدید قائل می‌شود، معمولاً پنج کالا در ماه را ایجاد می کند. سعی کنید چند اقلام کوچک را فهرست کنید تا متوجه شوید چه چیزی به فروش می رود و تدارکات مربوطه چیست.

پیشنهاد مطالعه: خرید از سایت Flaticon

می‌توانید با فروش چیزهایی که در اطراف خانه دارید و دیگر از آنها استفاده نمی‌کنید، یا با انتخاب چند مورد برای آزمایش شروع کنید که می‌توانید آنها را بازگردانید یا برای خود نگه دارید. مهم است که قبل از بارگیری موجودی بیش از حد، آزمایش کنید. ممکن است نتوانید اقلام خود را با قیمت کافی برای کسب سود بفروشید، یا ممکن است در نهایت با موجودی اضافی مواجه شوید که جابجایی آن دشوار است.

همچنین برای فروش کالا در ایبی نحوه تهیه اقلام خود را در نظر بگیرید. اغلب، آنچه می فروشید با آنچه می توانید پیدا کنید تعیین می شود. تهیه منابع برای eBay ممکن است به زمان و تلاش نیاز داشته باشد، بنابراین مهم است که روش منبع‌یابی را پیدا کنید که با آن راحت باشید.  توصیه می شود، پیش از هر اقدامی، ابتدا با کارشناسان 20پیمنت مشورت نمایید.
 

برچسـب هـا : سایر ، فروش کالا در ایبی
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد