کسب درآمد ارزی از UI KITS

کسب درآمد ارزی از UI KITS

توسط : تیم محتوا
1,697

UI KITS یا کیت‌های رابط کاربری به شما کمک می‌کنند روند کار طراحی خود را بهبود ببخشید. آنها همچنین به جای ایجاد اجزای جدید از ابتدا، بازیافت اجزا را فراهم  می کنند که معمولاً برای طراحی یا نمونه سازی تلفن همراه استفاده می شوند، عمدتاً به این دلیل که دو تا از بزرگترین سیستم عامل ها iOS و Android هر دو دارای سیستم های طراحی قوی و مستند بوده و به شدت پشتیبانی می شوند. 

توجه داشته باشید که سیستم‌های طراحی و  UI اغلب دست به دست هم می‌دهند. یک سیستم طراحی هم به اجزای کد و هم به طراحی رابط کاربری مربوط می‌شود، در حالی که یک کیت UI به نسخه طراح سیستم طراحی اشاره دارد. یک کیت UI می‌تواند به تنهایی بدون نیاز به هر ارتباطی با یک سیستم طراحی بزرگتر کار کند.

کسب درآمد ارزی از UI KITS

UI KITS چیست؟

UI KITS مجموعه‌ای از فایل‌ها است که شامل اجزای مهم رابط کاربری مانند فونت‌ها، فایل‌های طراحی لایه‌ای، نمادها، اسناد و فایل‌های HTML/CSS است. کیت‌ های رابط کاربری می‌توانند با چند دکمه و اجزای طراحی نسبتاً ساده باشند، یا با ضامن‌هایی که فونت‌ها، رنگ‌ها و شکل‌ها را در لحظه تغییر می‌دهند بسیار قوی باشند. کیت‌های رابط کاربری در وقت شما صرفه‌جویی می‌کنند و با اجازه دادن به شما برای ایجاد، ویرایش یا گسترش اجزای موجود بدون ایجاد آنها از ابتدا، شما را ثابت نگه می‌دارند. 

پیشنهاد مطالعه:نحوه فروش کالا در ایبی eBay

مزایا و معایب برنامه

ساخت UI KITS ممکن است زمان بر باشد، اما در دراز مدت ارزش آن را دارند. مهم‌تر از همه، آنها می‌توانند با اجازه دادن به طراحان برای استفاده مؤثرتر از زمان خود، در زمان و هزینه شما صرفه‌جویی کنند. وقتی لازم نیست نگران جزئیات استاندارد باشید، می توانید با تمرکز بر ویژگی های منحصر به فرد سایت، برنامه یا محصول خاصی که روی آن کار می کنید، کار خود را بهینه کنید. خرید یا ایجاد یک کیت UI ممتاز می‌تواند سرمایه‌گذاری باشد و ارزش آن را دارد، به خصوص اگر می‌خواهید از آن برای چندین طرح یا سایت استفاده کنید.

وقتی همه دقیقاً می دانند که CTA های شما باید چه اندازه باشند و دکمه های لغو چه رنگی هستند، محصول شما در کل سازگارتر است. این به کاربران شما امکان می دهد محصول شما را سریعتر یاد بگیرند و بار شناختی را کاهش می دهد. این مستندات قابل اعتماد همچنین افراد تازه وارد را تشویق می کند که به سرعت وارد کار شوند و به آنها نگاهی اجمالی به قوانین و ترجیحات سبک شما می دهد. 

همچنین UI KITS به شما این امکان را می‌دهند که سبک‌ها را سریع، آسان و در لحظه به‌روزرسانی کنید. اگر مشتری رنگ برنامه یا سایت خود را تغییر دهد، مشکل بزرگی نیست. یک کیت UI به شما امکان می دهد همه چیز را مرتب و دسته بندی کنید تا بدانید که تمام CTA های شما آبی با یک ضربه 2 پیکسلی و یک سایه 5 پیکسلی هستند.

کسب درآمد ارزی از UI KITS

معایب  UI KITS

معایب کیت‌های UI جزئی‌تر هستند، اما هنوز ارزش آن را دارد که قبل از بررسی به آن توجه کنید. بسته به کیت UI که ایجاد می کنید یا استفاده می کنید، ممکن است در اجزای خاصی قفل شده باشید یا برخی از آنها را به طور کامل از دست بدهید. همه کیت ها جامع نیستند و اگر در حال ساخت طراحی های خود هستید، شکاف هایی خواهید داشت. 

تطبیق سبک ها از برند شما با یک UI KITS متفاوت، می تواند زمان بر باشد. فرض کنید یک کیت رابط کاربری عالی پیدا کرده اید که لبه های گردی روی تمام عناصر دارد، اما برند مشتری شما لبه های مربعی نیاز دارد. اجزای کوچکتر ممکن است به راحتی تغییر کنند، اما تطبیق سبک در کل کیت می تواند کار زیادی را بطلبد. اگر یک کیت به طور چشمگیری با سبک شما متفاوت است، این می تواند به معنای کار، زمان و پول بیشتری را صرف کند.

اگر چندین کیت رابط کاربری را برای مشتریان، پروژه‌ها یا تیم‌های مختلف مدیریت می‌کنید، یادگیری مجدد یک سیستم جدید هر بار که تغییر می‌دهید، ممکن است دشوار باشد. رمزگشایی لایه‌ها، نام‌گذاری قرارداد و سازمان‌دهی کلی هر بار می‌تواند خسته‌کننده باشد و در مقایسه با خود طراحی، زمان بیشتری را برای فرآیند صرف می‌کنید.

پیشنهاد مطالعه:گیفت کارت iTunes ایتونز

درآمد زایی با UIKITS

به عنوان مثال، کیت Relate UI با 45 الگوی منحصر به فرد، 19 دسته و بیش از 99 عنصر رابط کاربری، منابعی را که برای ایجاد تجربیات همه جانبه برنامه تلفن همراه نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. برای شکل‌هایی که فقط بردار هستند و به هر اندازه، از جمله شبکیه، مقیاس می‌شوند، نیازی به بهینه‌سازی نیست.

کسب درآمد ارزی از UI KITS

طراحی رابط کاربر مبانی

رابط کاربری UI KITS طراحی بر پیش بینی آنچه که کاربران ممکن است نیاز به انجام و تضمین این که رابط دارای عناصری است که آسان برای دسترسی به، درک، و استفاده به منظور تسهیل این اقدامات متمرکز است. انجام این کار با اتمام کار، بهره وری و رضایت کمک خواهد کرد.

عناصر رابط شامل:

کنترل ورودی : دکمه ها، فیلدهای متنی، چک باکس، دکمه های رادیویی، جعبه لیست، پستی، فیلد تاریخ

ناوبری قطعات : کشویی، قسمت جستجو، صفحه بندی، نوار لغزنده، برچسب ها، آیکون ها

اطلاعات قطعات : راهنمای ابزار، آیکون ها، نوار پیشرفت، اطلاعیه ها، جعبه پیام، پنجره های مودال

پیشنهاد مطالعه:خرید از Bodybuilding

بهترین روش ها برای طراحی یک رابط

همه چیز از دانستن کاربران خود، از جمله درک اهداف خود، مهارت ها، ترجیحات، و تمایلات ناشی می شود. هنگامی که شما در مورد کاربران خود را می دانید، مطمئن شوید که در هنگام طراحی، آن ها را در نظر دارید. در ابتدا رابط را در UI KITS ساده نگه دارید. بهترین رابط ها از عناصر غیر ضروری اجتناب کرده و زبان آنها، بر روی برچسب و در پیام رسانی، کاملا روشن است.

ایجاد ثبات در استفاده از عناصر UI رایج است. با استفاده از عناصر رایج در رابط کاربری خود، کاربران احساس راحتی بیشتری دارند و قادر به انجام کارها با سرعت بیشتری هستند. همچنین مهم است که الگوهای زبان و طراحی در سراسر سایت برای کمک به تسهیل بهره وری در نظر گرفته شود. در صورتی که تصمیم دارید برای کسب درآمد ارزی از UI KITS استفاده کنید، می توانید از خدمات 20پیمنت برای تبدیل دریافتی ارزی خود به ریال کمک بگیرید.
 

برچسـب هـا : سایر ، UI KITS
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد