بهترین هتل های ترکیه

بهترین هتل های ترکیه

توسط : تیم محتوا
1,815

کشور ترکیه ، از استانبول تا کاپادوکیه تا ریویرای ترکیه و فراتر از آن، چیزهای زیادی برای ارائه به مسافران دارد. با پیروی از دستورالعمل‌ها، توریست های مشتاق، توانسته‌اند در بیشتر دوره‌های همه‌گیری از این کشور بازدید کنند.  اکنون که ترکیه از فهرست قرمز خارج شده است، مقصد محبوبی است که در اروپا و آسیا قرار دارد و با بهترین هتل های ترکیه ، مخاطبان زیادی را به سوی خود جلب می کند. 

انتخاب یک هتل، ممکن است یک چالش باشد، البته فقط به این دلیل که گزینه های زیاد و مکان‌های باورنکردنی برای اقامت وجود دارد. اگر ترکیه در لیست انتخاب شما نبود، ممکن است بخواهید اکنون آن را اضافه کنید، اگر فقط در تعدادی از این هتل ها اقامت کنید. در این جا لیستی از هتل های برتر ترکیه آورده شده است تا بتوانید برای سفرهای آینده از آن ها برای اقامتی دلنشین و جذاب استفاده کنید.

بهترین هتل های ترکیه

هتل های برتر ترکیه 

Bodrum Edition

بدروم که به عنوان جواهر ریویرای ترکیه شناخته می شود، چندین هتل مجلل دارد. این هتل که بر روی یک تپه قرار گرفته است، مناظر حماسی از دریای درخشان را ارائه می دهد. اما چیزی که واقعا مخاطب را مجذوب خود کرده است، صبحانه ترکی است که بیشتر یک برانچ است و تا ساعت 4 بعد از ظهر ارائه می شود. سپس می توانید تصمیم بگیرید بعد از برانچ به باشگاه ساحلی شیک بروید یا استخر بی نهایت زیبا این هتل. قیمت اتاق ها از 410 دلار در هر شب شروع می شود.

استانبول چهار فصل در تنگه بسفر

این یکی از بهترین هتل های ترکیه است و مسافرانی که به دنبال اقامتی مجلل هستند، باید شب را در یک قصر بازسازی ‌شده عثمانی در قرن نوزدهم بگذرانند. این هتل که در لبه آبراه معروفی که دو قاره را به هم متصل می‌کند، قرار دارد، دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های زیبا با چشم‌اندازی از تنگه است که برخی دارای تراس در فضای باز بوده و استخر روباز، مجموعه‌ای از هنرهای معاصر و البته یک حمام ترکی را در خود دارد. قیمت اتاق ها از 466 دلار برای هر شب شروع می شود.

پیشنهاد مطالعه:نحوه فروش کالا در ایبی eBay

هتل موزه، کاپادوکیه

هتل‌های کاپادوکیه کاملاً از یک افسانه بیرون آمده‌اند. هتل موزه، یک ملک Relais & Châteaux، یکی از رویایی‌ترین مکان‌ها به لطف مجموعه‌ای از مصنوعات تاریخی است که به مهمانان طعم فرهنگ و تاریخ کاپادوکیا را می‌دهد.

30 اتاق و سوئیت هتل مستقیماً در صخره ساخته شده اند و تجربه ای دنج از خواب غار را برای شما به ارمغان می آورد. اما جذابیت واقعی این هتل بوتیک تراس است که از آن می‌توانید بالن‌های هوای گرم را که بر فراز دره می‌چرخند تحسین کنید و نور صبح زود که قله‌های آتشفشانی را در طلوع خورشید روشن می‌کند، ببینید. این از بهترین هتل های ترکیه است و قیمت اتاق های آن از 447 دلار در هر شب شروع می شود.

Six Senses Kaplankaya

اگر به یک برنامه جدی سلامتی نیاز دارید، Six Senses Kaplankaya مکان شماست. این اسپا دارای یک حمام ترکی مرمرین، استخر واتسو، پیلاتس اصلاح‌کننده، غار مراقبه است و گزینه‌های سم ‌زدایی و استراحت نیز ارائه می‌دهد. سوئیت های Ridge Terrace موقعیت هایی هستند که باید رزرو کنید. آنها دارای استخرها و تراس های خصوصی هستند.

این هتل می‌تواند به حمل‌ونقل از بدروم به خلیج منزوی Kaplankaya نیز کمک کند. ماشین برای بیشتر افراد وجود دارد، اما قایق بادبانی یا هلیکوپتر برای کسانی که واقعاً به دنبال رسیدن به سبک جدید هستند نیز مهیا می باشد. قیمت اتاق ها در بهترین هتل های ترکیه از 314 دلار برای هر شب شروع می شود. 

بهترین هتل های ترکیه

عمارت هاگیا صوفیه، استانبول

در میانه همه فعالیت‌های استانبول، عمارت‌های ایاصوفیه هیلتون، یک مجموعه Curio، در دسترس آسانی به مسجد آبی، بازار آراستا، آب انبار باسیلیکا و ایاصوفیه است. اتاق‌های این ملک که از 17 عمارت مجزا تشکیل شده است، همگی دارای وان آبگیر و حمام ترکی هستند. استخر سرپوشیده برخلاف دیگر استخرهای شنای هیلتون است که در زیر بلوک های سقفی سنگی قوسی در فضایی غار مانند قرار دارد. قیمت اتاق های این هتل زیبا از 160 دلار می باشد.

اقامتگاه پایدار آریانا، کاپادوکیا

این اقامتگاه سازگار با محیط زیست بخشی از برنامه هتل‌های لوکس کوچک است. این که از بهترین هتل های ترکیه است بر لبه یک صخره کاپادوکیا نشسته است. Ariana Lodge با تاکستان و تراس آفتاب‌گیر خود، به کاهش ردپای کربن خود اختصاص دارد.

هر سوئیت منحصربه‌فرد است و برخی دارای شومینه یا حمام‌های چشمگیر با کاشی‌های موزاییکی با وان‌های خیس‌کننده مستقل و حمام‌های ترکی هستند. قیمت اتاق ها از 471 دلار برای هر شب شروع می شود. 

پیشنهاد مطالعه:خرید از سایت Usenetexpress

کاخ چیراغان کمپینسکی، استانبول

اگر اقامت در یک کاخ سابق عثمانی برای تعطیلات، عالی به نظر می رسد، این کار را در یکی از 310 اتاق مهمان و سوئیت در چیراغان پالاس کمپینسکی در استانبول انجام دهید. این ساختمان عظیم و سلطنتی در سواحل بسفر واقع شده است و اتاق هایی دارد که شکوه سابق کاخ را منعکس می کند. از مناظر تنگه از تراس، استخر بی نهایت یا هنگام تمرین یوگا در باغ های قصر لذت ببرید. این یکی از بهترین هتل های ترکیه است و قیمت اتاق ها از 425 دلار برای هر شب شروع خواهد شد.

ریتز کارلتون، استانبول

اتاق‌های بازطراحی‌شده ریتز کارلتون دارای نمایی مدرن از فرهنگ و تاریخ عثمانی ترکیه، با مبلمان شیک و طراحی نرم‌تر، مانند پارچه‌های مخملی و ابریشمی است. رنگ های طلایی، مسی و آبی و حتی پانل های دیواری سرامیکی آناتولی همگی فوق العاده هستند. اگر هنوز متقاعد نشده‌اید، اسپای روباز با چشم‌انداز بسفر، هم برای ذهن و هم برای بدن لذت‌بخش است. قیمت اتاق ها از 270 دلار در هر شب منظور شده است.

بهترین هتل های ترکیه

ویلا محل، آنتالیا

سواحل آنتالیا ترکیه را کاوش کنید و در ویلا محل، یک ملک مشرف به دریای مدیترانه ترکیه اقامت کنید. دیوارهای سفید و سقف‌های مایل به قرمز هتل ممکن است شما را فریب دهد که فکر کنید در اسپانیا یا یونان هستید، اما وقتی در تراس پشت بام هتل یک صبحانه ترکی خوش طعم را امتحان کنید، متوجه خواهید شد که در ترکیه و در یکی از  بهترین هتل های ترکیه هستید. اگر کمی بیشتر از استراحت در باغ‌های زیتون یا استخر ملک نیاز دارید، سکوهای چوبی و سنگی کلوپ ساحلی محله بی‌نظیر هستند. قیمت اتاق ها از 283 دلار برای هر شب شروع می شود.

پیشنهاد مطالعه:گیفت کارت iTunes ایتونز

ماندارین اورینتال بدروم، خلیج بهشت

ممکن است ماندارین اورینتال بدروم برای ولخرجی نهایی، خیره کننده ترین ملک این شبه جزیره ترکیه باشد. حتی ابتدایی‌ترین اتاق‌ها دارای فضای بیرونی هستند و بسیاری از سوئیت‌ها دارای استخرهای خصوصی و چشم‌انداز دریا هستند. این هتل دو ساحل خصوصی دارد و یک آبگرم با مساحت 29000 فوت مربع در دو طبقه، با کابین های ماساژ روباز و استخرهای سرپوشیده و روباز کامل است. قیمت اتاق ها از 1175 دلار برای هر شب شروع می شود. می توانید برای اقامت در بهترین هتل های ترکیه از طریق 20پیمنت اقدام نمایید. 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد