معرفی سایت Behance

معرفی سایت Behance

توسط : تیم محتوا
1,792

اگر به صورت حرفه ای و خلاقانه به کار طراحی می پردازید، به حتم تا به حال اهمیت آنلاین بودن نمونه کار طراحی خود را می دانید. سایت Behance ، بزرگترین پلتفرم خلاقانه در سرتاسر جهان است که حضور شما را در دنیای طراحی پر رنگ تر می کند.

کاربردهای Behance

ابتدا باید بیان کنیم که Behance برای چه مواردی استفاده می شود. این سایت بخشی از Adobe Creative Cloud است و متخصصان خلاق در سراسر جهان از آن برای نمایش نمونه کارهای آنلاین خود استفاده می کنند  که شامل طراحی گرافیک، تصویرسازی، مد، عکاسی، تبلیغات، هنرهای زیبا، طراحی بازی و بسیاری موارد دیگر می شود.

پیشنهاد مطالعه:خرید دامنه از سایت جوکر

این پلتفرم رسانه اجتماعی آنلاین که در سال 2012 توسط Adobe Systems Incorporated خریداری شد و اکنون متعلق به همان سازمان است، مکان بسیار مناسب و ایده آلی برای طراحان است. سایت Behance متخصصان خلاق را تشویق می کند کار خلاقانه را به نمایش بگذارند و ایده های جدیدی را کشف کنند.

معرفی سایت Behance

پیوستن به سایت 

آیا نمی دانید چگونه یک حساب کاربری در Behance راه اندازی کنید؟ ثبت نام در این پلتفرم واقعا ساده است. در ابتدا لازم است که به Behance.net بروید. سپس با آدرس ایمیل خود ثبت نام کنید یا یکی از ورودی های شبکه اجتماعی را انتخاب نمایید. 

در مرحله بعد، بایستی جزئیات را پر کنید، به عنوان مثال، نام، آدرس ایمیل، و سایر اطلاعات اولیه را کامل نمایید. ساخت فید خود را با بهترین آثار خود شروع کنید. لطفا توجه داشته باشید که قبل از اینکه بتوانید از تمام ویژگی های این پلتفرم استفاده کنید، باید حساب ایمیل خود را تأیید کنید.

پیشنهاد مطالعه:کسب درآمد ارزی از UI KITS

اشتراک سایت Behance 

در بخشی از طرح Adobe Creative Cloud، سایتBehance  می تواند به صورت رایگان توسط همه متخصصان خلاق در سراسر رشته ها استفاده شود. استفاده از خدمات این شرکت، تا بخشی از خدمات کاملا رایگان است و یک عضو می تواند تا حد امکان پروژه های زیادی را بدون هیچ گونه محدودیتی ایجاد کند و نمونه کارهای خود را در این سایت ارائه کند.

قیمت Behance 

اما برای استفاده از Behance در بخشی ویژه از برنامه Adobe Creative Cloud باید پرداخت هزینه تا 14.29 دلار در ماه را منظور نماید. اما، می‌توانید نمونه کارها را به صورت رایگان، با گزینه‌های طراحی و ویژگی‌های محدود، به Behance اضافه کنید.

معرفی سایت Behance

 چگونگی آپلود نمونه کارها در Behance 

هنگامی که حساب خود را در سایت Behance تنظیم کردید، می توانید پروژه های خود را آپلود کنید. در قسمت Add Projects to Your Portfolio، روی Upload My First Project کلیک کنید تا اولین پروژه خود را اضافه کنید. هنگامی که تصاویر خود را آپلود می کنید، پیام هایی برای شخصی سازی صفحه خود دریافت خواهید کرد.

اگر هنوز منتظر خلق بهترین طرح حرفه ای خود هستید، شروع با یک الگوی مختصر طراحی را در نظر بگیرید تا مسیر مورد نیاز پروژه خود را به دست آورید.

می توانید وب سایت های نمونه کارها را از Adobe Portfolio بسازید و سفارشی کنید که شامل هاست و صفحات نامحدود است. این وب سایت ها URL های مخصوص به خود را دارند که به شما امکان می دهد نمونه کارها را در یک محیط شخصی سازی شده نمایش دهید. Adobe تم های از پیش ساخته شده را برای تنظیم صفحه خود در مراحل سریع و آسان ارائه می دهد. 

مراحل کلیدی در ایجاد سایت نمونه کارها عبارتند از چیدمان، سفارشی سازی، صفحات و انتشار که برای استفاده از سایت Behance در دسترس خواهد بود. شما می توانید برای بهره مندی از امکانات این سایت، از طریق 20پیمنت پرداخت اشتراک خود را انجام داده و نمونه طراحی های فوق العاده خود را به نمایش درآورید.

پیشنهاد مطالعه:گیفت کارت iTunes ایتونز

چگونه می توان بازدیدهای بیشتری از Behance داشت ؟

در نظر بگیرید که کار خود را در گالری‌های انتخاب شده این پلتفرم به نمایش بگذارید. اما سوالی باقی می ماند، چگونه این کار را انجام خواهید داد. کار خود را برجسته کنید و آن را به صورت حرفه ای و قابل فروش ارائه دهید. تصویر جلدی را انتخاب کنید که کاربران را وادار به کلیک و مشاهده پروژه شما کند. فقط زمانی روی انتشار کلیک کنید که برای دیدن پروژه خود آماده هستید. پروژه خود را با ایجاد سروصدا تبلیغ کنید.

 روش افزایش بازدید از کارها

برای ارتقاء و افزایش بازدید، لازم است تا این مراحل را دنبال کنید تا فالوورهای خود را افزایش دهید و صفحه و نمونه کار خود را در سایت Behance ارتقا دهید. همانطور که می گویند، این کار را خوب انجام دهید یا اصلا انجام ندهید. بهتر است یک پروژه برتر را به جای 10 پروژه متوسط به نمایش بگذارید.

مطمئن شوید که پروفایل خود را به طور کامل پر کرده اید. کار خود را در تمام پلتفرم‌ های رسانه اجتماعی که Behance پیشنهاد می‌کند از قبیل  Pinterest، Google+، Linkedin، Twitter، Facebook به اشتراک بگذارید.  سپس در پلتفرم های دلخواه خود مانند یوتیوب و غیره به اشتراک بگذارید.

مطمئن شوید که می توانید کار خود را بفروشید. فقط چند اسکرین شات از کار شما هیچ شگفتی ایجاد نمی کند، در عوض یک داستان بسازید، برخی از کارهای BTS را به اشتراک بگذارید. با دوست داشتن و قدردانی از کار آنها، دیگران را تشویق کنید. 

پروژه خود را تگ کنید تا مورد توجه سایر متصدیان قرار بگیرید. برای نمایش کار یا هر پروژه جالبی با تیم Behance تماس بگیرید. برخی از کارهای برجسته قبلی را مطالعه کنید تا ببینید چه کارهایی متفاوت برای جلب توجه تیم متصدی انجام داده اند.

معرفی سایت Behance

مشاهده میزان بازدید کنندگان Behance 

هرکسی که شما را در سایت Behance دنبال می‌کند، می‌تواند پروژه‌های Work in Progress شما را از صفحه For you خود ببیند. از هشتگ ها و مکان خاصی می توان برای فیلتر کردن Work in Progress استفاده کرد. برای مشاهده افرادی که Work in Progress شما را مشاهده کرده‌اند، باید روی دکمه آبی رنگ در گوشه سمت چپ پایین بخش خاص کلیک کنید تا تعداد بازدیدها، نام‌های کاربری و انواع واکنش‌ها را ببینید.

 متأسفانه، هیچ گزینه ای برای خصوصی کردن نمایه Behance شما وجود ندارد، با این حال، می توانید تنظیمات حریم خصوصی را برای پروژه خود تغییر دهید. برای این کار به ویرایشگر پروژه بروید و روی تنظیمات کلیک کنید. روی افزودن مالکان مشترک، اعتبارات و موارد دیگر کلیک کنید.

پس از آن کلیک در پنجره پاپ آپ روی Display را انتخاب نمایید و در قسمت Display، روی Private و سپس Done کلیک کنید و برای به روز رسانی وضعیت پروژه خود روی Update Project انتخاب کنید. سپس، دیگر منتظر نمانید و با ایجاد اولین نمونه کار طراحی خود، اولین قدم را بردارید تا جایگاهی برای خود در دنیای طراحی ایجاد کنید.
 

برچسـب هـا : سایر ، سایت Behance
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد