کیف پول کوینومی Coinomi

کیف پول کوینومی Coinomi

توسط : تیم محتوا
2,540

کیف پول کوینومی ، یکی از محصولات با امنیت بالا در صنعت ارزهای دیجیتال است. بیش از 1770 دارایی مختلف برای ذخیره سازی، مدیریت پورتفولیو و تجارت با کیف پول Coinomi در دسترس است که توسط میلیون ها کاربر استفاده می شود. 

این کیف پول چند زنجیره ای پس از تبدیل شدن به یکی از گزینه های برتر برای ذخیره ارزهای دیجیتال درست پس از راه اندازی آن در سال 2014، در حال توسعه است. کوینومی علاوه بر حفظ موقعیت غالب خود، به طور مداوم ویژگی ها و به روز رسانی های جدیدی را منتشر می کند و همیشه یک قدم از رقبا جلوتر است. 

درباره کیف پول کوینومی

این کیف پول یکی از قدیمی ترین کیف پول ها در این دسته است که در سال 2014 توسعه یافته و از چندین پلتفرم مختلف بلاک چین پشتیبانی می کند. امروزه کیف پول کوینومی بیش از 125 شبکه را با توکن ها و بیش از 1700 سکه مختلف پشتیبانی می کند. 

با استفاده از این کیف پول  Coinomi ، بسیاری از عملکردها در بین مخاطبان و دستگاه های طیف گسترده ای از سیستم عامل ها و پلتفرم ها مانند اندروید، iOS، ویندوز، مک و لینوکس به اشتراک گذاشته می شود. کیف پول کوینومی مبتنی بر اتریوم، در ابتدا به عنوان یک کیف پول دیجیتال موبایل طراحی شد. با این حال، توسعه‌دهندگان نیز در چند سال گذشته تلاش‌هایی را انجام داده‌اند تا این نرم‌افزار را برای رایانه‌های رومیزی نیز در دسترس قرار دهند.

کیف پول کوینومی Coinomi

ویژگی های Coinomi

توسعه‌دهندگان Coinomi از افزودن ویژگی‌های جدید تردیدی ندارند. از جمله ویژگی ها عبارتند از صرافی های داخلی، معاملات مستقیم DEX (معاوضه توکن) ، کارت های اعتباری به عنوان وسیله ای برای خرید ارزهای دیجیتال، پشتیبانی از DApp و Web3 ، دسترسی به برنامه های DeFi و اینکه بیش از هشت زبان مختلف پشتیبانی می شود.

پیشنهاد مطالعه: خرید کیف پول لجر نانو اس

مزایا و معایب کیف پول کوینومی

استفاده از کیف پول Coinomi می‌تواند روشی عالی برای ذخیره انواع ارزهای دیجیتال باشد، زیرا دارای ویژگی‌های امنیتی پیشرفته و یک رابط کاربر پسند است که به شما امکان می‌دهد انواع ارزهای دیجیتال را به راحتی ذخیره کنید. علاوه بر این، کیف پول های Crypto برای گوشی های هوشمند بهترین چیزی است که Coinomi در آن بهترین است.

این کیف پول، از طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند و دارای امنیت قوی بوده و جامعه فعال دارد و پشتیبانی پاسخ گو داشته و کاملا قابل اعتماد است. این در حالی است که این کیف پول کوینومی ، نرم افزار منبع باز بوده ، اما کاملاً باز نیست. ضمن آنکه ارز دیجیتال را نمی توان با فیات خرید نمود. 

کیف پول کوینومی Coinomi

ذخیره ارزهای دیجیتال در کیف پول 

در حال حاضر بیش از 125 دارایی بلاک چین در فهرست سکه کیف پول فهرست شده است که به تدریج در طول زمان گسترش یافته است. علاوه بر این، از ذخیره سازی 382 توکن، از جمله مواردی که از استاندارد ERC-20 استفاده می کنند، پشتیبانی می کند.

کاربران می توانند از کیف پول کوینومی در سرتاسر جهان استفاده کنند، زیرا این کیف پول در سطح جهانی معتبر و فعال است. برای پاسخگویی به پایگاه کاربران قابل توجه خود در سراسر جهان، کیف پول Coinomi برای پشتیبانی از چندین زبان، از جمله انگلیسی، چینی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، روسی، و بسیاری دیگر که به طور مرتب پیشنهادات کاربران را اضافه می کنند، توسعه داده شده است.

کوینومی یک کیف پول رمزنگاری معروف و محبوب است که می تواند بیش از 500 سکه را ذخیره کند و در تعدادی از دستگاه ها پشتیبانی می شود. این کیف پول بر حفظ حریم خصوصی کاربر تمرکز کرده است و علیرغم یک شکست جزئی در سال 2019، همچنان یکی از امن ترین کیف پول های موجود در بازار است. همچنین به شما امکان می دهد سکه های خود را از داخل کیف پول مبادله کنید و نصب و راه اندازی سریع و آسان است.

این کیف پول همچنین SegWit را فعال کرده است که به این معنی است که می توانید تراکنش هایی را ارسال کنید که بسیار سبک تر هستند. شما همچنین می توانید هزینه های پویا یا سفارشی را تنظیم کنید. این بدان معناست که می‌توانید هزینه‌ای را انتخاب کنید که در آن زمان بهترین ارزش را برای شما به ارمغان می‌آورد یا می‌توانید هزینه‌های خود را تعیین کنید تا بدون توجه به آن استفاده شود.

پیشنهاد مطالعه: همه چیز درباره کیف پول SafePal

ذخیره سازی کلید خصوصی

اغلب در جامعه کریپتو برای هشدار به تازه‌کارها در مورد خطر از دست دادن سکه‌هایشان در صرافی یا هر پلتفرم متمرکز دیگری استفاده می‌شود. در صورت هک صرافی یا هر ضرر دیگری، سکه های شما در معرض خطر هستند. خوشبختانه، کلیدهای خصوصی تولید شده در کیف پول Coinomi به طور کامل در دستگاه مذکور نگهداری می شوند. 

آنها به سرورهای Coinomi ارسال نمی شوند. این بدان معناست که اگر از نسخه تلفن همراه استفاده می کنید، آنها در تلفن شما و اگر از نسخه دسکتاپ استفاده می کنید در رایانه شخصی شما ذخیره می شوند. بنابراین، تا زمانی که کسی نتواند به کلمات اولیه یا دستگاه واقعی شما دسترسی پیدا کند، نمی تواند کلیدهای خصوصی را استخراج کند.

کیف پول کوینومی Coinomi

حریم خصوصی کوینومی

یکی از دلایل اصلی محبوبیت کیف پول کوینومی و دلیل خوبی برای محبوبیت مداوم آن ، حفظ حریم خصوصی آن است. این کیف پول در حفظ حریم خصوصی برتری دارد. کوینومی هیچ گونه اطلاعات شخصی را برای استفاده از کیف پول خود جمع آوری نمی کند و حتی تا آنجا پیش می رود که آدرس IP کاربران را مخفی می کند تا از جاسوسی از الگوهای استفاده از کیف پول یا تراکنش ها جلوگیری کند. 

علاوه بر این حریم خصوصی، شما همچنین می توانید احساس امنیت کنید زیرا کیف پول Coinomi با رمز عبور قفل شده است. حتی اگر شخصی گوشی شما را دزدیده باشد، هیچ راهی وجود ندارد که بتواند بدون آن رمز وارد کیف پول کوینومی شما شود. اگر گوشی خود را گم کردید، یا اگر به سرقت رفت، یک عبارت بازیابی رمز عبور مفید هنگام ایجاد کیف پول ایجاد می شود که می تواند برای باز کردن کیف پول در دستگاه دیگری استفاده شود.

پیشنهاد مطالعه: خرید دامنه رایگان از Freenom

کاربر پسندی Coinomi

اگر نگران پذیرش رایج ارزهای دیجیتال هستید ، این یکی از بهترین ویژگی های کیف پول کوینومی است. درک رابط کاربری آسان است، حتی برای کسانی که تازه وارد ارزهای دیجیتال شده اند. گزینه ها به وضوح قابل مشاهده هستند و همه چیز حداکثر فقط با چند ضربه یا کلیک انجام می شود.

این سهولت استفاده به ارزهای دیجیتال کمک می‌کند تا از سوی کسانی که نمی‌خواهند با موانع تکنولوژیکی آزارشان بدهند، مقبولیت بیشتری کسب کنند. همچنین کمی استاندارد در صنعت کیف پول ایجاد می کند زیرا سایر ارائه دهندگان اگر بخواهند سهم بازار را به خود اختصاص دهند باید حداقل با کیف پول Coinomi مطابقت داشته باشند.

در نهایت، کیف پول کوینومی ترجمه به به چندین زبان مختلف از جمله روسی ، اسپانیایی ، فرانسوی، آلمانی و چینی را در برنامه خود دارد و توسعه زبان های بیشتر رایج دنیا نیز در این پلتفرم ، وجود دارد. می توانید برای تهیه این کیف پول با 20پیمنت همراه باشید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد