شرایط پذیرفته شدن در آزمون دولینگو

شرایط پذیرفته شدن در آزمون دولینگو

توسط : تیم خبری
1,591

در طول همه‌گیری کووید-19، بسیاری از کالج‌ها و دانشگاه‌ها سازگاری خود را نشان داده، مهلت‌های درخواست را تمدید کرده و الزامات را برای مطابقت با شرایط جدید بازبینی نمودند. با توجه به محدودیت یا تعلیق مراکز آزمون تافل و آیلتس در برخی کشورها، مدارس بیشتری، در مقایسه با گذشته، آزمون انگلیسی Duolingo را به عنوان راهی برای دانشجویان بین المللی برای دریافت مدرک زبان انگلیسی می پذیرند. این ممکن است نشان دهنده تغییری در نحوه آزمایش مهارت های زبان انگلیسی و شرایط پذیرفته شدن در آزمون دولینگو ، در حرکت رو به جلو باشد. 

شرایط پذیرفته شدن در آزمون دولینگو

آزمون انگلیسی Duolingo چیست؟

Duolingo در سال 2012 با ماموریت دسترسی بیشتر به یادگیری زبان ها راه اندازی شد. این برنامه با استفاده از روشی که به گفته آنها روالی طولانی مدت ایجاد می کند، مهارت سازی را فراهم می کند. دروس آنها نیز با اهداف نهایی کاربر تطبیق داده شده است. در اصل، کسی که امیدوار است در یک رستوران خارجی سفارش دهد، نیازهای متفاوتی نسبت به کسی که زبان دیگری را مطالعه می کند، دارد.

در سال 2014، Duolingo آزمون مهارت های انگلیسی خود را به امید ارائه جایگزینی برای سایر آزمون های ارزیابی زبان راه اندازی کرد که می تواند برای داوطلبان به موقع و پرهزینه باشد.  این آزمون را می توان در خانه و از طریق هر رایانه ای که دوربین، میکروفون، بلندگو و اینترنت قابل اعتماد دارد، شرکت کرد. مانند تافل و آیلتس، مهارت های زبانی را در چهار زمینه آزمایش می کن که شامل خواندن، شنیدن ، صحبت کردن و نوشتن است.

این آزمون حدود 45 تا 60 دقیقه طول می کشد تا تکمیل شود و هزینه آن 49 دلار آمریکا است که شامل گزارش نمره نامحدود برای پذیرش می شود. از شرایط پذیرفته شدن در آزمون دولینگو است که شرکت کنندگان در آزمون نیاز به پاسپورت، گواهینامه رانندگی یا سایر کارت شناسایی عکس دار صادره دولتی دارند تا هویت خود را در دوربین ثابت کنند.

پیشنهاد مطالعه:معرفی سایت Behance

نحوه آزمون دولینگو 

آزمون انگلیسی دولینگو تطبیقی است، به این معنی که برای هر سؤالی که به درستی پاسخ داده می شود، تجزیه و تحلیل به طور فزاینده ای دشوار می شود. اگر به سوالی پاسخ اشتباه داده شود، سوال زیر ساده تر است. این سازگاری چیزی است که امتحان را بسیار جامع می کند.
دانش‌آموزان با تمایز کلمات انگلیسی واقعی از جعلی، تکمیل حروف گمشده بخشی از متن، توصیف یک تصویر، پاسخ شفاهی به سؤالات یا خواندن جملات، پاسخ دادن به سؤالات نوشتاری و تایپ کردن عباراتی که می‌شنوند مورد آزمایش قرار می‌گیرند.

Duolingo حتی یک مصاحبه ویدئویی را در پایان امتحان ارائه می دهد که در آن آزمون دهندگان می توانند در یکی از دو موضوع صحبت کنند. به همین ترتیب، مطابق با شرایط پذیرفته شدن در آزمون دولینگو ، فرصتی برای ارائه یک نمونه نوشتاری در مورد یکی از دو موضوع به آنها ارائه می شود. این بخش ها درجه بندی نشده اند، اما به همراه نمرات آزمون به مدارس فرستاده می شوند تا راه دیگری برای نشان دادن آن مهارت های زبان انگلیسی باشد.

پس از اتمام امتحان، شرکت کنندگان در آزمون یک ایمیل تأیید را در عرض 48 ساعت دریافت می کنند که پیوندی برای ارسال به مدارس خود دارد. این آزمون در مقیاس 10 تا 160 نمره گذاری می شود که سطح مهارت را مشخص می کند و تقریباً می توان آن را با همبستگی نمرات آیلتس و تافل مقایسه کرد. 

شرایط پذیرفته شدن در آزمون دولینگو

اصالت و نگرانی های امنیتی آزمون 

فرمت منحصربه‌فرد Duolingo برخی از پرچم‌های قرمز را برای دانشگاهیان که فکر نمی‌کنند این آزمون می‌تواند به‌طور دقیق نشان دهنده نحوه استفاده از زبان انگلیسی در یک محیط دانشگاهی باشد، بالا می‌برد. دولینگو با انجام تحقیقات مداوم در مورد اثربخشی یادگیری دیجیتال و ارزیابی با این نگرانی ها مقابله کرده است و ادعا می کند که وظایفی که در این آزمون یافت می شوند به همان مهارت هایی نیاز دارند که برای استفاده از زبان انگلیسی در محیط های آکادمیک یا حرفه ای استفاده می شود.

از سویی دیگر ، مطابق با شرایط پذیرفته شدن در آزمون دولینگو ، جنبه از راه دور این آزمون تردیدهایی را برای برخی از موسسات که نگران یک محیط امن هستند، ایجاد می کند. آنها باید تأیید کنند که آزمون‌دهنده کسی است که قرار است باشد، یا اینکه آیا به ایشان کمک می‌شود.

پیشنهاد مطالعه:خرید دامنه از سایت جوکر

این یکی از موانع اصلی است که Duolingo هنگام ساخت آزمون زبان انگلیسی خود باید بر آن غلبه می کرد و آنها چندین راه حل را به عنوان پاسخ ایجاد کرده اند. هویت هر آزمون‌دهنده باید در طول آزمون از طریق ویدیو نشان داده شود. با مقایسه کارت شناسایی عکسی صادر شده توسط دولت با عکس دیگری از شخص و فیلم جلسه آزمون تأیید می شود.

ناظران واقعی انسان نیز این آزمایش ها را قبل از انتشار نمرات بررسی می کنند. نرم افزار برای ردیابی حرکات چشم و اندازه گیری نحوه پاسخگویی آنها به درخواست ها استفاده می شود. این نرم‌افزار نشان می‌دهد که آیا آزمون‌دهنده از دستگاه‌های دیگری استفاده می‌کند، با کسی خارج از صفحه تعامل دارد، یا در طول جلسه به جای دیگری نگاه می‌کند. به دانش آموزان یک سری دستورالعمل داده می شود که باید از آنها پیروی کنند. صفحه نمایش کاربران نیز قفل است، بنابراین تا زمانی که کامل نشود نمی توانند از پنجره مرورگر دور شوند.

شرایط پذیرفته شدن در آزمون دولینگو

مقایسه پذیرفته شدن در آزمون دولینگو با سایر آزمون ها 

با بررسی شرایط پذیرفته شدن در آزمون دولینگو باید گفت که سایر آزمون‌های زبان انگلیسی نیز از این نگرانی‌های امنیتی در امان نیستند. علیرغم اینکه در تنظیمات ایمن انجام می‌شود، تقلب هنوز یک موضوع مداوم است. آیلتس اخیراً آزمون آنلاین خود را با نام IELTS Indicator راه‌اندازی کرده است که به عنوان جایگزینی برای مراکز آزمون آنها در شرایط اقدامات COVID-19 که بسته هستند یا در ظرفیت محدود فعالیت می‌کنند، ایجاد شده است.

اما چرا Duolingo یک گزینه خوب برای مدارس و دانش آموزان است. در حالی که بسیاری از مدارس هنوز در خصوص  این آزمون به عنوان یک ابزار ارزیابی انگلیسی قابل استفاده در حال بررسی هستند، برخی از مزایای فوری این پلت فرم را به گزینه خوبی برای مدارس و دانش آموزان تبدیل می کند.

آزمون انگلیسی Duolingo با توجه به مقرون به صرفه بودن توسعه داده شد. دانشجویان علاقه مند به تحصیل در خارج از کشور با هزینه های زیادی از شهریه گرفته تا هزینه های مهاجرت و سفر مواجه هستند. هزینه آزمون Duolingo  49دلار آمریکا است، در حالی که آزمون های آیلتس و تافل معمولاً حدود 200 دلار آمریکا هزینه دارند.

پیشنهاد مطالعه:خرید کالاهای فیزیکی از چین

یکی از تمایزهای کلیدی، دسترسی و انعطاف پذیری آن است. آزمون‌های سنتی از دانش‌آموزان می‌خواهد که برای بازه‌های زمانی خاصی ، به مراکز آزمایش فیزیکی سفر کنند. در برخی مناطق، شرکت کنندگان در آزمون ممکن است نیاز به یک شب یا وسایل حمل و نقل طولانی دیگر داشته باشند تا آزمون خود را انجام دهند که معمولاً طی دو روز تحویل داده می شود. 

در مقایسه، دانش‌آموزان می‌توانند در هر زمان و هر مکانی که به اینترنت قابل اعتماد و رایانه‌ای که شرایط را برآورده می‌کند دسترسی داشته باشند، در آزمون انگلیسی Duolingo شرکت کنند. تعهد زمانی نیز تنها 45 تا 60 دقیقه در مقایسه با سه ساعت برای تست های سنتی زمان می برد. برای شرکت در آزمون دولینگو و آگاهی از شرایط پذیرفته شدن در آزمون دولینگو می توانید با 20پیمنت همراه باشید.


 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد